Paveto Публикувано 4 август 2012 Сподели Публикувано 4 август 2012 Искам да ви питам възможно ли е на Е54А в моя случай, да се сложи една екстра... предполагам знаете за на БМВ "изпрати ме до вкъщи" където като си заключиш колата с дистанционното и фаровете светят известно време.. идеята ми е такава, но за отключване... като я отключиш на паркинга на Пикадили примерно, да се включат халогените и габаритите примерно ( представете си го халогените да са ксенон и габаритите да са бели диодни и като се включат ксеноновите халогени с онова специфично премигване и плавното усилване на светлината ) ... на мен идеята страшно много ми допада, така че ако имате предложение как да стане - споделете Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
MitsubishiGalant Публикувано 4 август 2012 Сподели Публикувано 4 август 2012 Да колега, има начин поне аз бях говорил с един алармаджия, Милко се казваза за моя Галант 98 година.Беше ми казал, че трябва да му се обясни какво точно искаш да стане, колко секунди да свети и всичко подробно и тои ти го прави.Прави се с една платка и разни там жичкаджийски-технически работи се спояват, мисля че някъде във форума му имаше телефона.По-късно, ще го потърся и ако го намеря, ще ти го драсна тука ако не го намериш. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mmaanekena Публикувано 4 август 2012 Сподели Публикувано 4 август 2012 (редакция) Я да ползвам темата на колегата(дано да не се сърди) да попитам....защо на Галанта като затвориш която и да е от вратите и плафона веднага изгасва :icon_blush: ми то на предишния ми Галант Е 15 изгасваше постепенно,дори и на Вектрата на жената пак изгася бааавно.Тва с осветлението има ли някакъв начин да се направи и как става? :icon_hmm: Редактирано 4 август 2012 от mmaanekena Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Paveto Публикувано 4 август 2012 Автор Сподели Публикувано 4 август 2012 Няма да се сърдя естествено... виж за осветлението вътре не съм се замислял... Ще взема обаче утре да мина през "Гарвана" да си накупя диоди за задния номер и за вътрешното осветление.... малко да освежим тийнейджъра ( все още тийнеиджър ) :Р Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Paveto Публикувано 4 август 2012 Автор Сподели Публикувано 4 август 2012 Да колега, има начин поне аз бях говорил с един алармаджия, Милко се казваза за моя Галант 98 година.Беше ми казал, че трябва да му се обясни какво точно искаш да стане, колко секунди да свети и всичко подробно и тои ти го прави.Прави се с една платка и разни там жичкаджийски-технически работи се спояват, мисля че някъде във форума му имаше телефона.По-късно, ще го потърся и ако го намеря, ще ти го драсна тука ако не го намериш. При мен случая е.... Нямам аларма. Само с централно което работи от предна дясна врата.От шофьорската не работи.. даже някой път и ключа не влиза... Но със сигурност имам и жичкаджийски проблем, защото като отворя шофьорската врата и вътре не светва.. даже мястото за ключа не свети. :( А предна дясна врата ел.стъклото отказа от копчето на вратата, но от моята врата мога да го контролирам... не е копчето със сигурност! Смених бутоните с този от задна дясна врата който е абсолютно еднакъв и пак не проработи... :( Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Krasko Публикувано 4 август 2012 Сподели Публикувано 4 август 2012 При мен случая е.... Нямам аларма. Само с централно което работи от предна дясна врата.От шофьорската не работи.. даже някой път и ключа не влиза... Но със сигурност имам и жичкаджийски проблем, защото като отворя шофьорската врата и вътре не светва.. даже мястото за ключа не свети. :( А предна дясна врата ел.стъклото отказа от копчето на вратата, но от моята врата мога да го контролирам... не е копчето със сигурност! Смених бутоните с този от задна дясна врата който е абсолютно еднакъв и пак не проработи... :( Снопа кабели който влиза във вратите към ключовете.Вероятно имаш прекъсване на някой кабел.При мен на предния ми Галант от около трйсетина кабели към шофьорската врата 7 бяха прекъснати. Голяма играчка беше докато ги запоих. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Paveto Публикувано 4 август 2012 Автор Сподели Публикувано 4 август 2012 Еее, да бяха една=две жички разбирам, ми те като толкова много предпочитам да не пипам... и без това не ме бива много много с токовете. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Lyubo Dimitrov Публикувано 4 август 2012 Сподели Публикувано 4 август 2012 http://smartdrl.com/ модула я има и тази функция, освен автоматичната светкавица и автоматичните дневни светлини ест. Виж потърси в този раздел темата в която се обсъжда монтажа ако решиш че те интересува. Поздрав. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Paveto Публикувано 5 август 2012 Автор Сподели Публикувано 5 август 2012 Интересно... Даже има и клипчета за програмиране Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Paveto Публикувано 6 август 2012 Автор Сподели Публикувано 6 август 2012 А какво ще кажете за фланците, за разширяване на стъпката? на мен идеята да го"разкрача" много ми допада, но да чуем и някое друго мнение... ще товари ли допълнително главините примерно, няма ли да товари рейката, радиуса на завоя дали ще се промени? :icon_hmm: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Anatoli Публикувано 6 август 2012 Сподели Публикувано 6 август 2012 А какво ще кажете за фланците, за разширяване на стъпката? на мен идеята да го"разкрача" много ми допада, но да чуем и някое друго мнение... ще товари ли допълнително главините примерно, няма ли да товари рейката, радиуса на завоя дали ще се промени? :icon_hmm: По добре джанта с различно ЕТ от стандартните. Лично на мен не ми харесват джантите които излизат извън калника, по-скоро когато равни с линията на калника погледната колата насреща за мен е, по-красиво. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Paveto Публикувано 6 август 2012 Автор Сподели Публикувано 6 август 2012 Защо според теб по-добре джанти с по-малко ЕТ отколкото фланци? Говорим за 1.5-2см фланци. Да не е нещо прекалеееено широко. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Anatoli Публикувано 6 август 2012 Сподели Публикувано 6 август 2012 Защото няма смисъл от фланци ако намериш такива подходящи джанти, а и за 2см фланец , май е голяма играта и не си заслужава. Не знам шпилките дали ще позволят да се закрепят фланците и отгоре джантите ... май май няма да стане. Някой който е опитвал да каже. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Getmaster Публикувано 6 април 2013 Сподели Публикувано 6 април 2013 (редакция) И нека да върнем темата отново Ще поръчвам това http://prodavalnik.com/drl-moduli-drl-avtomatichni-farove-i19985939и от него ще използвам само функцията изпрати ме до вкъщи. Говорих с човека каза че може, но преди да го поръчам трябва да разбера кой точно кабел е този който ще подаде сигнал към модула за да се задейства и какъв е сигналът + или - Благодаря предварително :) Редактирано 6 април 2013 от Getmaster Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Andy Van Der Drift Публикувано 7 април 2013 Сподели Публикувано 7 април 2013 И аз реших да си сложа такъв модул. Доколкото съм разбрал фаровете на нашите коли се управляват по минус, което значи че може да програмираме до 50% мощност към дългите светлини и ф-цията easy strobe няма как да се активира. Към дългите е по-добре с цел да се запазят здрави крушките на късите и като се наложи да пътуваш вечер, няма да си изненадан от изгоряла крушка и те първа да я сменяш в тъмницата. А дългите и да изгорят ще ги направиш на следващия ден. Мисля че това специално издава звуков сигнал, когато зарядното напрежение е спаднало под опр. стойност (13V?!), което също е бонус и ще разбереш за проблем в зареждането на колата си. Не ти свети осветлението отзад - габарити и на номера.Ще пази ключето за светлините. Когато си пускаш светлините от ключа, това у-ство се деактивира. Със сигурност няма да ползваш само функцията, която искаш :icon_bye: Този човек само 1 ли има?Колко струва от сайта смартдрл този модул? Не видях цена. И разбира се - ама как да го свържа Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Lyubo Dimitrov Публикувано 7 април 2013 Сподели Публикувано 7 април 2013 (редакция) Не се управляват по минус фаровете, имат общ плюс късите и дългите и масата на дългите минава през лоста на волана, за това се налага отделяне на дългите от оригиналната инсталация с едно реле. В другата тема тук и тук е описано много подробно. Дългите над 20-25% заслепяват, 50% е сила за късите ако са вързани те. И последно, SmartDrl модула струва 40лв, това от Продавалника е някаква имитация от някой любител.----------- За GetMaster: колега я опиши как точно искаш да ти работи тази джаджа, понеже ми се струва че такъв модул няма да ти свърши работа.. опиши как си представяш нещата да работят...Освен това с тоя ксенон на релефните фарове си наясно че адски заслепавяш и че в тъмното ти изглежда колата като Голф тройка, нали ? Обмисли сериозно монтирането на лупи като ще караш с ксенон .. Редактирано 7 април 2013 от Lyubo Dimitrov Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Getmaster Публикувано 7 април 2013 Сподели Публикувано 7 април 2013 За колегата Andy Van Der Drift този човек от продавалника има доста бройки така че може да му пишеш ако си навит за DRL Модул. И ако имаш въпроси ще ти отговори За това дали може да се ползва функцията изпрати ме до вкъщи самостоятелно съм питал и каза че може така че само изчаквам да разбера как точно се свързва и ще поръчвам другата седмица. А за колегата Lyubo Dimitrov и аз не знам как точно трябва да се свърже точно за това чакам отговор от човека а аз си го представям така към този модул се подават 12V от акумулатора за захранване отделно трябва да има вход за импулс от централното което да каже на модула да се задейства и отделно трябва да има извод за самите халогени. Та по мое гадаене трябва да е нещо такова всъщност това не е кой знае колко трудно да се направи трябва само едно реле за време по възможност донастроиващо и едно високо токово реле през което ще се свържат халогените за да не се опече първото което ще е с нисък ток от сорта на 200мA наай-много. Но щом го има вече измислено трябва да се пробва все пак топлата вода е открита вече :D А за това с лупите знам че вида не е от най цветущите като е без лупи но от колеги във форума който са с лупи и на къси и на дълги разбрах че за дългите не се заслужава да се слагат лупи а за късите е направо задължително. Но поради вечния финансов въпрос закупуването на лупи малко ще позакъснее но и това съм запланувал. А междувременно отидох в СБА Сливен и накарах пичовете да ми регулират фаровете и ги свалих доста ниско точно да не заслепявам отсрещните и вече 4 месеца нямам случай извънградско някои да ми присветне, че го заслепявам. А в България разбрах че лупите за късите светлини са 70-тина лева а в Ebay намерих 2-броя лупи за 45 лв така че най вероятно ще чакам някой приятел да се прибира от щатите че да заръчам на него да ми ги докара. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Trafik Публикувано 8 април 2013 Сподели Публикувано 8 април 2013 тук е описано много подробно. [/quote При този монтаж, когато свирнеш с клаксона фаровете DRL се деактивира и фаровете гаснат! Ако свириш с прекъсвания се получава добре, подаваш и звукова и светлинна сигнализация :icon_thumbup: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Lyubo Dimitrov Публикувано 8 април 2013 Сподели Публикувано 8 април 2013 тук е описано много подробно. При този монтаж, когато свирнеш с клаксона фаровете DRL се деактивира и фаровете гаснат! Ако свириш с прекъсвания се получава добре, подаваш и звукова и светлинна сигнализация :icon_thumbup: Я провери на кой пин на релето си се закачил, понеже това естествено не е нормално ... ако си на правилния пин и ти гасне, това 100% говори за някакъв проблем по инсталацията, заради който вероятно има голям пад на напрежението там. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.