Премини към съдържание

Новак


Xitap

Препоръчано мнение

Защо са ти 5 коли?

Не са 5, ще махам сегашните 3, впрочем са в сервиза мерцедесите за дребни поправки и след това отиват за продан, Опел Омегата е за продан, та ще минавам само на Мицубиши, като 1 за мен седан, и за бащата 1 комби. И не ща да чуя повече за Немското Чудо! А интересува ме дали дизела е така здрав като примерно френските дизели? И как е откъм гниене Галанта отдолу по шасито? Калници, вежди и ботуши разбрах. И отделно има ли морги на Митсубиши из БГ?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 58
  • Създадена
  • Отговор:

Най-активни потребители в тази тема

Най-активни потребители в тази тема

И отделно има ли морги на Митсубиши из БГ?

 

Специализирани за Мицубиши не знам.. но рядко ще ти се наложи да стигаш до морга. Просто погледни раздела "Продава" -> "Части" специално за Галант има доста теми :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Специализирани за Мицубиши не знам.. но рядко ще ти се наложи да стигаш до морга. Просто погледни раздела "Продава" -> "Части" специално за Галант има доста теми :)

А колата като проходимост по разни пресечени терени как е? В смисъл аз съм и рибар, та дали ще мога на по-неравни места да ходя? И не говоря за офроуд, а просто черни пътища. Примерно с Е-класата нямаше проблеми, беше височка и минавах. А по принцип на дизела и свещите японски ли се слагат само или мога да слагам и Делфи или Беру? Щото такива със сигурност оригинални мога да си вземам от приятел, който ги вкарва.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Със стария фейс (или старата броня, с неоребрения преден капак) имат нормална височина и ще е проходим като Е-класата ти. Не мога да кажа същото за спорт едишъна. Особено ако е със снижено окачване. Трябва да има едни 7-8 см. от гумата до веждите. Конкретно съм сравнявал комби 97-ма с моята и имаше разлика от около 5 см.

Относно корозията отдолу това зависи в какво състояние ще я намериш. По принцип са податливи. Тези коли нещо не се намират в Италия и вносът им оттам е съмнителен като възможност. Вероятност за корозия където и да е в този случай = 0 (без жулнато, натиснато, неоправени навреме леки удари).

Здрави са дизелите и много меко бръмчат. За свещите не знам, но не виждам какво му има на Beru.

Редактирано от Andy Van Der Drift
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Със стария фейс (или старата броня, с неоребрения преден капак) имат нормална височина и ще е проходим като Е-класата ти. Не мога да кажа същото за спорт едишъна. Особено ако е със снижено окачване. Трябва да има едни 7-8 см. от гумата до веждите. Конкретно съм сравнявал комби 97-ма с моята и имаше разлика от около 5 см.

Относно корозията отдолу това зависи в какво състояние ще я намериш. По принцип са податливи. Тези коли нещо не се намират в Италия и вносът им оттам е съмнителен като възможност. Вероятност за корозия където и да е в този случай = 0 (без жулнато, натиснато, неоправени навреме леки удари).

Здрави са дизелите и много меко бръмчат. За свещите не знам, но не виждам какво му има на Beru.

Мерси, значи тия дни чакам да ми каже тук колегата за монтанския Галант с пукнатото челно стъкло евентуално, аз самия утре отивам на смяна на Лукас помпа по Хасково, че ще погледна 2 Галанта там, и ще се търси. Значи дизела ми стана приоритет и заради липсата на скапани електроники, дето не знаят и те какво командват. Разхода видях е поносим спрямо другите дизели, колата върви добре и има добър Въртящ Момент. А за колко време загрява при работа на място и какви обороти нормално държи и сваля след загряване? Мисля, че това е добър белег като за начало при гледане. Климатроника или климатика по принцип е по-доброто при избор на Галант? И да не е като на Мерцедесите, като вдигаш оборотите, тогава да духа по-студено/по-топло в зависимост от сезона?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здравей колега, едното момче каза, че май е познавал предишния собственик на този Галант. Казах му да погледне темата и да се свърже с теб, но това беше късно снощи. Относно загряването, сутрин като запаля колата и докато изляза от селото и колата е заграля, стрелката на температурата отива на средата и не мърда от там, докато не загасиш колата.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здравей колега, едното момче каза, че май е познавал предишния собственик на този Галант. Казах му да погледне темата и да се свърже с теб, но това беше късно снощи. Относно загряването, сутрин като запаля колата и докато изляза от селото и колата е заграля, стрелката на температурата отива на средата и не мърда от там, докато не загасиш колата.

Мерси, тука определено помагате, не сте като Бенц форума, дето МЛ и Джи класата не говорят с нас обикновените шофери на Е-класи 210 и ЕС-класи В140. И няма засега високопарни тъпотии. Мерси много на отзоваващите се. Как е фабричното озвучение? И дали ще се налага да слагам допълнителни изолации за шумозаглушаване? Справка - свикнал съм с Авенсис (служебната) и Е-класата (атмосферен дизел тип трактор Беларус).

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Фабричното озвучение е приятно, като на кората има отвор за допълнителен бас говорител(комбито говорителите са в задните врати). Аз съм сложил активна туба(бас каса) в багажника, тъй като я имах от предишната кола, ако я нямах.. може би щях да сложа бас на самата кора. Относно шума в колата.. може да ти е малко като проблем, колегите са повдигнали тема относно този въпрос, виж я.. предполагам ще ти е интересна.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Не са 5, ще махам сегашните 3, впрочем са в сервиза мерцедесите за дребни поправки и след това отиват за продан, Опел Омегата е за продан, та ще минавам само на Мицубиши, като 1 за мен седан, и за бащата 1 комби. И не ща да чуя повече за Немското Чудо! А интересува ме дали дизела е така здрав като примерно френските дизели? И как е откъм гниене Галанта отдолу по шасито? Калници, вежди и ботуши разбрах. И отделно има ли морги на Митсубиши из БГ?

 

Ако искаш и френски дизел - вземи си и едно Mitsubishi Space Star :icon_thumbup: :icon_thumbup: :icon_thumbup:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ако искаш и френски дизел - вземи си и едно Mitsubishi Space Star :icon_thumbup: :icon_thumbup: :icon_thumbup:

Не, от Марката харесвам само Галант и 3000 GT, както и донякъде Каризма и Еклипс, но по-скоро като изключение. Дизел френски ако исках - Пежо 607 2.7 или Рено Сценик. Но искам Галант 97-03! Това е колата! За мен няма по-добра кола като визия. Нещо много силно ме влече към нея! А има ли ESP седан модела? И да не е като свободно каране, че да си губи идеята? И предлага ли се модул дистанционно запалване и печка(вебасто примерно) за дизела?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Печки имат рядко. Един "колега" има на бензинов галант, така че съществува такъв вариант. Единственият + който виждам в случая е зимата при -20-30 градуса печлето да ти държи топъл двигателя и да си 100% сигурен, че като седнеш само да му покажеш ключа и той е взривил цилиндрите. Ако караш с истинска нафта зимата няма да има проблем с паленето, а колите бързо загряват, така че няма да ти тракат зъбите повече от 5 минути.

ESP нямат. Някои имат TC \traction control\, но не съм сигурен дали дизеловите я имат. Аз нямам и не ми трябва. С гуми на галош каквито и помощни електроники да се наврат в колите, няма да имат голям ефект, ако въобще имат.

В сравнение с МВ и Авенсиса ще е по-шумничък. Повече ще се чуват гумите. Ако става въпрос за шум на място, то всичките бензинови са супер тихи и с нулеви вибрации в купето. Но и дизела работи много тихо. Просто новите поколения (помпа-дюза, комън рейл) са с много високо налягане при впръскването и затова работят по-твърдо от дизеловия на галант.

Моите задни колони (седан, на кората, не във вратите) не са оригиналните, но ако предните са фабричните, то смело мога да потвърдя, че предлагат достатъчно качество и сила на звука. Вече зависи от плеъра, ако оформяш отделен обем и смениш пластмасовите фланци или както там се наричат с дървени (правени). Нищо не дрънчи и не вибрира вътре, освен ако не се уляеш с настройката за баса. Мен са ме питали къде ми е субуфера при положение че нямам такъв...

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Печки имат рядко. Един "колега" има на бензинов галант, така че съществува такъв вариант. Единственият + който виждам в случая е зимата при -20-30 градуса печлето да ти държи топъл двигателя и да си 100% сигурен, че като седнеш само да му покажеш ключа и той е взривил цилиндрите. Ако караш с истинска нафта зимата няма да има проблем с паленето, а колите бързо загряват, така че няма да ти тракат зъбите повече от 5 минути.

ESP нямат. Някои имат TC \traction control\, но не съм сигурен дали дизеловите я имат. Аз нямам и не ми трябва. С гуми на галош каквито и помощни електроники да се наврат в колите, няма да имат голям ефект, ако въобще имат.

В сравнение с МВ и Авенсиса ще е по-шумничък. Повече ще се чуват гумите. Ако става въпрос за шум на място, то всичките бензинови са супер тихи и с нулеви вибрации в купето. Но и дизела работи много тихо. Просто новите поколения (помпа-дюза, комън рейл) са с много високо налягане при впръскването и затова работят по-твърдо от дизеловия на галант.

Моите задни колони (седан, на кората, не във вратите) не са оригиналните, но ако предните са фабричните, то смело мога да потвърдя, че предлагат достатъчно качество и сила на звука. Вече зависи от плеъра, ако оформяш отделен обем и смениш пластмасовите фланци или както там се наричат с дървени (правени). Нищо не дрънчи и не вибрира вътре, освен ако не се уляеш с настройката за баса. Мен са ме питали къде ми е субуфера при положение че нямам такъв...

Благодаря ти за изчерпателните отговори! Но МБ е доста шумен атмосферния им дизел! Ако не беше с Лукас, сигурно щеше да троши прозорци като оперна певица по време на скандал. За Авенсиса съм съгласен, много тиха, ама и много дървена! Няма душа! А за нафтата, аз карам с на Петрол нафтата. И отделно има ли смисъл от тия гимнастики двутактови масла, добавки за цетаново число, за прочистване на дюзи и т.н.? И много важно друго нещо, което не намерих никъде - Дизела взема ли въздух (балончета по маркучите), и ако взема какво прави колата? При МБ и Авенсис влиза в авариен режим, а шофьора влиза в приключения!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря ти за изчерпателните отговори! Но МБ е доста шумен атмосферния им дизел! Ако не беше с Лукас, сигурно щеше да троши прозорци като оперна певица по време на скандал. За Авенсиса съм съгласен, много тиха, ама и много дървена! Няма душа! А за нафтата, аз карам с на Петрол нафтата. И отделно има ли смисъл от тия гимнастики двутактови масла, добавки за цетаново число, за прочистване на дюзи и т.н.? И много важно друго нещо, което не намерих никъде - Дизела взема ли въздух (балончета по маркучите), и ако взема какво прави колата? При МБ и Авенсис влиза в авариен режим, а шофьора влиза в приключения!

 

До сега не съм имал такъв проблем.. като съм попадал на по-кофти нафта, просто колата става по-мудна. В последно време зареждам само на Ромпетрол, по възможност избягвам Лукойл. До сега не съм сипвал никакво масло, дюзите ги продухвам с газ.. веднъж на 1-2 седмици я опъвам до 160-180км.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

и заради липсата на скапани електроники, дето не знаят и те какво командват.

При :mitsu-smiley: този момент е сведен до минимум.

 

А и все пак искам да бяга, освен да изглежда добре

 

Ако искаш да е малко по-вървежен трябва единия галант да го вземеш шестак. Дизела е 90 коня и не могат да се повишат сериозно, както знаеш. Ползата ти е че е от старите и няма да е много капризен към нафтата, която му намираш.

Климатроника или климатика по принцип е по-доброто при избор на Галант? И да не е като на Мерцедесите, като вдигаш оборотите, тогава да духа по-студено

Аз до сега от тези галанти (по-новите) продаващи се в България не съм видял такъв без климатроник. С климатроника разликата е електронното управление и моторчетата, които управляват клапите, вместо да се прави на ръка. Т.е. разликата е почти изцяло само в управлението. И това с температурата така ще се получава, ако нещо не е наред по системата или има малко фреон. Трябва някъде над 1500 оборота да почва да изстудява сериозно. Все пак върти компресор и няма как оборотите да не му влияят и да не се понижава температурата няколко градуса, когато излезе от празен ход и е на най-студеното. Може и без термометър трудно да го забележиш това, ако всичко му е OK.

 

Но това да търсиш галант от по-новите за тези пари е доста опасно. Трябва да гледаш за удари, усуквания на купето, да не е прогнил и т.н., ако останалото му е наред. Трябва и скоростите да не шумят или да имат проблеми със синхронизаторите при студена кутия и превключване във високите обороти. Ако е автоматик да няма симптоми, че торка ще превърта (в една тема ги пише какви са). За бензиновия да не са се разтракали повдигачите, или да е спукана главата на дизела и т.н. И после ако има доста проблеми и искаш да налееш пари и да стане на кола, трябва повечето да е с оригинални части или да имаш доста късмет. За частите предполагам ти е добре известно едно от местата от които се взимат...

Редактирано от vladimirov
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

При :mitsu-smiley: този момент е сведен до минимум.

 

 

 

Ако искаш да е малко по-вървежен трябва единия галант да го вземеш шестак. Дизела е 90 коня и не могат да се повишат сериозно, както знаеш. Ползата ти е че е от старите и няма да е много капризен към нафтата, която му намираш.

 

Аз до сега от тези галанти (по-новите) продаващи се в България не съм видял такъв без климатроник. С климатроника разликата е електронното управление и моторчетата, които управляват клапите, вместо да се прави на ръка. Т.е. разликата е почти изцяло само в управлението. И това с температурата така ще се получава, ако нещо не е наред по системата или има малко фреон. Трябва някъде над 1500 оборота да почва да изстудява сериозно. Все пак върти компресор и няма как оборотите да не му влияят и да не се понижава температурата няколко градуса, когато излезе от празен ход и е на най-студеното. Може и без термометър трудно да го забележиш това, ако всичко му е OK.

 

Но това да търсиш галант от по-новите за тези пари е доста опасно. Трябва да гледаш за удари, усуквания на купето, да не е прогнил и т.н., ако останалото му е наред. Трябва и скоростите да не шумят или да имат проблеми със синхронизаторите при студена кутия и превключване във високите обороти. Ако е автоматик да няма симптоми, че торка ще превърта (в една тема ги пише какви са). За бензиновия да не са се разтракали повдигачите, или да е спукана главата на дизела и т.н. И после ако има доста проблеми и искаш да налееш пари и да стане на кола, трябва повечето да е с оригинални части или да имаш доста късмет. За частите предполагам ти е добре известно едно от местата от които се взимат...

Ми ще наливам, Балкан Стар са за оригиналните части (то и за МБ е така). А аз за парите ориентировъчно пуснах само. Предполагам около 3-3500 ще дам за автомобила, към 1000 за обслужване и така. Но пък ако има как да взема по-тънко и да ремонтирам пак ме устройва. В крайна сметка виждам, че цените не са като на Мерцедесите. И да ми честитите смяна на температурен датчик на плафона за мерцедес (регулира климатика и парното) - само 160 лв.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

То си има такива части по принцип и при :mitsu-smiley:, които са скъпи, ама повечето не чак толкова или има някакви алтернативи.

 

Може да си направиш един експеримент:

Харесваш си и отиваш на оглед на някой по-счупен галант и взимаш номера на рамата или им го караш и ги молиш да те зарадват с цените на това, което трябва да се смени, за да стане колата като нова. Пиеш едно хапче за глава предварително (може и да имаш достатъчно тренинг и да не ти е нужно). В Балкан Стар обикновено някои части са малко по-скъпи, за това по-добре там, за да те разубедят да не взимаш галант в полуразпад, само защото изглежда по-евтин.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

То си има такива части по принцип и при :mitsu-smiley:, които са скъпи, ама повечето не чак толкова или има някакви алтернативи.

 

Може да си направиш един експеримент:

Харесваш си и отиваш на оглед на някой по-счупен галант и взимаш номера на рамата или им го караш и ги молиш да те зарадват с цените на това, което трябва да се смени, за да стане колата като нова. Пиеш едно хапче за глава предварително (може и да имаш достатъчно тренинг и да не ти е нужно). В Балкан Стар обикновено някои части са малко по-скъпи, за това по-добре там, за да те разубедят да не взимаш галант в полуразпад, само защото изглежда по-евтин.

Абе какъв Балан стар ??? Вие луди ли сте да карате Галант в Балкан стар.......... :icon_doh:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Само да види какви са цените във същия сервиз в който е бил мерцедеса, не да го ремонтират. За да може да прецени струва ли си вземането на най-евтиния галант спрямо скъпия, който може още да е с оригиналните си части без нужда от ремонти.

 

 

(Имам предвид с проблемите с които ще дойде, не това, което стандартно се счита че ще се счупи след хххх километра по нашите кратери);

Редактирано от vladimirov
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Само да види какви са цените, не да го ремонтират. За да може да прецени струва ли си вземането на най-евтиния галант.

Аз знам цените на някои части ..........

Прав носач - 284 лв.

крив носач - 446 лв.

задни амортисьори с нивомат ( за комби ) - 667 лв./бр.

предни ам-ри - 223 лв./бр.

комплект съединител 225 мм- около 1100 лв.

това май е достатъчно.........

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ми ще наливам, Балкан Стар са за оригиналните части (то и за МБ е така).

 

Какъв БС, тука или в Ратола за оригинални части ..

 

Ето и онлайн каталог - можеш да си провериш по номер на рамата кога точно е произведена колата, която гледаш (за да не те пързалят като купуваш), както и след като/ако вземеш, по номера на рамата да си вадиш номерата за твоята си точно кола и после да си търсиш/поръчваш на воля .. от към цени на оригинални части за мен Митсубиши са едни от най-достъпните марки...

Редактирано от Lyubo Dimitrov
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

До сега не съм имал такъв проблем.. като съм попадал на по-кофти нафта, просто колата става по-мудна. В последно време зареждам само на Ромпетрол, по възможност избягвам Лукойл. До сега не съм сипвал никакво масло, дюзите ги продухвам с газ.. веднъж на 1-2 седмици я опъвам до 160-180км.

 

Тасо е по-напред от мен в дизелите.

Мога да кажа, че чак четвъртия ми Галант е дизел и то комби, и се чудя защо чак четвъртия.

Толкова икономична и с добър вървеж кола не съм имал, а съм минал през всички кубатури от 900 кубика до 2000.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Аз знам цените на някои части ..........

Прав носач - 284 лв.

крив носач - 446 лв.

задни амортисьори с нивомат ( за комби ) - 667 лв./бр.

предни ам-ри - 223 лв./бр.

комплект съединител 225 мм- около 1100 лв.

това май е достатъчно.........

 

Да допълня,рейка за Галант ЕА: 5000 лева!!!

Колега,още ли мислиш да ходиш в Балканстар ???

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Значи в БС не започват да говорят с теб за по-малко от 500 лева :help: С тези цени се чудя как още не са умрели от глад. То ако това беше единствената алтернатива за части и сервиз и трябва да сменя изброените работи от Пламен, без да се замислям щях да му изскуба номерата и да го закарам в Надин...

Редактирано от Andy Van Der Drift
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Значи в БС не започват да говорят с теб за по-малко от 500 лева :help: С тези цени се чудя как още не са умрели от глад. То ако това беше единствената алтернатива за части и сервиз и трябва да сменя изброените работи от Пламен, без да се замислям щях да му изскуба номерата и да го закарам в Надин...

Сега се сетих как дадох 800 долара за рейка на хондата и се оказа различна. Сегашният й собственик й сложи 120000 км. и само свещи, накладки и масло дотук...

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Абе БС ми е на мен вариант, щото покрай дългогодишния ми МБ опит (7 години) имам златна карта за отстъпки принципно. Но знам и за Ратола. Принципно може да се правят и комбинации при купуване и какво ли не. Братовчеда работи в БС Пловдив, та и от там мога да си взема и някоя друга рециклирана част.

 

Един офтопик: Продава се и помпа Лукас Епик 2 с къс кабел за МБ Е220 Д с дефектирал датчик на роторния сензор. Става за рециклиране, ако някой чуе да каже оферта, че незнам и кви пари да искам. Вчера сложих нова помпа и Мерцедесите са официално за продан вече здрави :) Е-класата по-скоро, другата е почти продадена.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Създаване...