Премини към съдържание

Xitap

Потребител
  • От него общо

    21
  • Регистрация

  • Беше тук

Местоживеене

  • Град
    Кърджали

Xitap's Постижения

Начинаещ

Начинаещ (3/14)

  • Първа Публикация
  • Сътрудник
  • Начален Разговор
  • Първа Седмица
  • Един месец

Спечелени Значки

0

Репутация

  1. Xitap

    Galant 97-ма, за какво е този LED?

    Колега, това само Понтиак го имат като екстри :D :D :D
  2. Xitap

    От 4г93 към 4г63

    Като шофьор на друга марка, но фен на Мицубиши, ще си позволя да изразя мнение, че според мен това е датика на разпределителнияв вал, който прави това забиване на предницата. На моя Крайслер Себринг (Мицубиши мотор) правеше същата мизерия и като го смених, се оправи!
  3. Xitap

    Новак

    Ако исках 124, нямаше да питам тук и да ви занимавам! И нямаше да публикувам обяви и да се интересувам!
  4. Xitap

    Новак

    Не се е свързал, чакам си... какво ще кажете за тия: http://www.cars.bg/u731148 http://www.cars.bg/u745160 http://www.cars.bg/u607380 - тази специално как е според Вас, човека го нямаше за оглед! http://www.cars.bg/u727597 - красива, цвета е страхотен, но дали е комби, щото пише хечбек, а не седан? http://www.cars.bg/u295731 - много готина, цвета е супер, а как Ви се вижда? И дали ще пазари надолу стабилно?
  5. Xitap

    Новак

    Добре, лошо няма да Ви кажа в немските "вечни" возила, не ги нареждайте. Моя братовчед кара един 300CE 1994 и досега само масла и гуми сменя от 1999 насам. И няма спомен за ремонт над 500 лева. Значи все пак човека е добре и колата е здрава. Аз правих оглед на едни хасковски, но не ми допаднаха. И впечатлението ми първоначално е добро откъм возия, вървеж, визия... но оборудването ми се видя много постно! Ще продължавам да търся и чакам за оная Монтана, дето питах ако има вече впечатление?
  6. Xitap

    Новак

    Абе БС ми е на мен вариант, щото покрай дългогодишния ми МБ опит (7 години) имам златна карта за отстъпки принципно. Но знам и за Ратола. Принципно може да се правят и комбинации при купуване и какво ли не. Братовчеда работи в БС Пловдив, та и от там мога да си взема и някоя друга рециклирана част. Един офтопик: Продава се и помпа Лукас Епик 2 с къс кабел за МБ Е220 Д с дефектирал датчик на роторния сензор. Става за рециклиране, ако някой чуе да каже оферта, че незнам и кви пари да искам. Вчера сложих нова помпа и Мерцедесите са официално за продан вече здрави Е-класата по-скоро, другата е почти продадена.
  7. Xitap

    Новак

    Ми ще наливам, Балкан Стар са за оригиналните части (то и за МБ е така). А аз за парите ориентировъчно пуснах само. Предполагам около 3-3500 ще дам за автомобила, към 1000 за обслужване и така. Но пък ако има как да взема по-тънко и да ремонтирам пак ме устройва. В крайна сметка виждам, че цените не са като на Мерцедесите. И да ми честитите смяна на температурен датчик на плафона за мерцедес (регулира климатика и парното) - само 160 лв.
  8. Xitap

    Новак

    Благодаря ти за изчерпателните отговори! Но МБ е доста шумен атмосферния им дизел! Ако не беше с Лукас, сигурно щеше да троши прозорци като оперна певица по време на скандал. За Авенсиса съм съгласен, много тиха, ама и много дървена! Няма душа! А за нафтата, аз карам с на Петрол нафтата. И отделно има ли смисъл от тия гимнастики двутактови масла, добавки за цетаново число, за прочистване на дюзи и т.н.? И много важно друго нещо, което не намерих никъде - Дизела взема ли въздух (балончета по маркучите), и ако взема какво прави колата? При МБ и Авенсис влиза в авариен режим, а шофьора влиза в приключения!
  9. Xitap

    Новак

    Не, от Марката харесвам само Галант и 3000 GT, както и донякъде Каризма и Еклипс, но по-скоро като изключение. Дизел френски ако исках - Пежо 607 2.7 или Рено Сценик. Но искам Галант 97-03! Това е колата! За мен няма по-добра кола като визия. Нещо много силно ме влече към нея! А има ли ESP седан модела? И да не е като свободно каране, че да си губи идеята? И предлага ли се модул дистанционно запалване и печка(вебасто примерно) за дизела?
  10. Xitap

    Новак

    Мерси, тука определено помагате, не сте като Бенц форума, дето МЛ и Джи класата не говорят с нас обикновените шофери на Е-класи 210 и ЕС-класи В140. И няма засега високопарни тъпотии. Мерси много на отзоваващите се. Как е фабричното озвучение? И дали ще се налага да слагам допълнителни изолации за шумозаглушаване? Справка - свикнал съм с Авенсис (служебната) и Е-класата (атмосферен дизел тип трактор Беларус).
  11. Xitap

    Новак

    Мерси, значи тия дни чакам да ми каже тук колегата за монтанския Галант с пукнатото челно стъкло евентуално, аз самия утре отивам на смяна на Лукас помпа по Хасково, че ще погледна 2 Галанта там, и ще се търси. Значи дизела ми стана приоритет и заради липсата на скапани електроники, дето не знаят и те какво командват. Разхода видях е поносим спрямо другите дизели, колата върви добре и има добър Въртящ Момент. А за колко време загрява при работа на място и какви обороти нормално държи и сваля след загряване? Мисля, че това е добър белег като за начало при гледане. Климатроника или климатика по принцип е по-доброто при избор на Галант? И да не е като на Мерцедесите, като вдигаш оборотите, тогава да духа по-студено/по-топло в зависимост от сезона?
  12. Xitap

    Новак

    А колата като проходимост по разни пресечени терени как е? В смисъл аз съм и рибар, та дали ще мога на по-неравни места да ходя? И не говоря за офроуд, а просто черни пътища. Примерно с Е-класата нямаше проблеми, беше височка и минавах. А по принцип на дизела и свещите японски ли се слагат само или мога да слагам и Делфи или Беру? Щото такива със сигурност оригинални мога да си вземам от приятел, който ги вкарва.
  13. Xitap

    Новак

    Не са 5, ще махам сегашните 3, впрочем са в сервиза мерцедесите за дребни поправки и след това отиват за продан, Опел Омегата е за продан, та ще минавам само на Мицубиши, като 1 за мен седан, и за бащата 1 комби. И не ща да чуя повече за Немското Чудо! А интересува ме дали дизела е така здрав като примерно френските дизели? И как е откъм гниене Галанта отдолу по шасито? Калници, вежди и ботуши разбрах. И отделно има ли морги на Митсубиши из БГ?
  14. Xitap

    Новак

    Ще взема първо седан за себе си, а за бащата комби ще е. Но всичко по реда си. Като купя първия, ще продам 2 Мерцедеса и Омега, които имам и тогава Галант комби ще се купи. Чета здраво и май клоня към дизеловия модел, че нашата нафта е китка, а колата я понася добре. Отделно ми харесва оборудването, което предлагат моделите, като кожата искам сам да си я претапицирам. Ще се радвам да ми помагате и давате насоки. Кой е най-скъпия ремонт на тази кола? За справка - Е-класа Е220Д В210 помпата Лукас, т.ч. датчик на роторен сензор ми е 1200 лева + 400 труд. Смяна на свещи + труд ми е 250 лв. На ЕС320 само радиатора + труда по смяната му ми е 1000 лв. Е не насмогвам. Та затова питам има ли по Галанта подобни ремонти? И говорим за оригинални части!
  15. Xitap

    Новак

    За тунинга разбрах, че нема такова животно! А дизеловите мотори видях са едно поколение всичките. А все пак моделите примерно 93-96 как им е купето като здравина? Скоростните кутии? Цени на частите? Електроники?
×
×
  • Създаване...