boy88 Публикувано 3 юли 2012 Сподели Публикувано 3 юли 2012 (редакция) Редактирано 3 юли 2012 от boy88 Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
thesuperbsk Публикувано 3 юли 2012 Сподели Публикувано 3 юли 2012 Браво колега за проекта :icon_thumbup: ,но има ли и други доработки освен екстериорни,в смисъл пипан ли е двигателя Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
rbelchev Публикувано 3 юли 2012 Сподели Публикувано 3 юли 2012 Колицата има страшна визия ако и върви хубаво ще стана пълен изверг Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
boy88 Публикувано 3 юли 2012 Автор Сподели Публикувано 3 юли 2012 Моят Лансер Ето още снимки разгледайте я по добре Ами колата е 2.0 бензин в момента е около 200кс,не съм я закачал на диностенд.Имам Спортен филтър с дебитомер K&N COLD INTAKE ,спортна генерация спортни свещи ... единствената спирка е оградничителя на скоростта,който не съм премахнал. Движа се доволно по пътищата ! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
me4o Публикувано 3 юли 2012 Сподели Публикувано 3 юли 2012 Моят Лансер Ето още снимки разгледайте я по добре Ами колата е 2.0 бензин в момента е около 200кс,не съм я закачал на диностенд.Имам Спортен филтър с дебитомер K&N COLD INTAKE ,спортна генерация спортни свещи ... единствената спирка е оградничителя на скоростта,който не съм премахнал. Движа се доволно по пътищата ! Готино изглежда, ама с тия 200 коня на CVT кутия, ще ревеш после Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tonino_g3 Публикувано 3 юли 2012 Сподели Публикувано 3 юли 2012 :mitsu-smiley: Браво, много е добра,.. супер! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mmotors Публикувано 4 юли 2012 Сподели Публикувано 4 юли 2012 (редакция) Моят Лансер Ето още снимки разгледайте я по добре Ами колата е 2.0 бензин в момента е около 200кс,не съм я закачал на диностенд.Имам Спортен филтър с дебитомер K&N COLD INTAKE ,спортна генерация спортни свещи ... единствената спирка е оградничителя на скоростта,който не съм премахнал. Движа се доволно по пътищата !И как по точно от 150 к.с. я докара на 200 с тея нещица, гореизброените тая атмосферка? :icon_doh: Редактирано 4 юли 2012 от mmotors Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Rangel Simov Публикувано 4 юли 2012 Сподели Публикувано 4 юли 2012 И мен това е единственото нещо дето ме озадачи . Хората на такъв двигател харчат хиляди левове, за да ги изкарат тия 50кончета ;), ти от раз . Иначе колицата е хубава. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
boy88 Публикувано 4 юли 2012 Автор Сподели Публикувано 4 юли 2012 Значи всичко това е съпроводено от генерация от начало до край , бих казал мн добър спортен филтър ,заедно с някои др по малки обновления като кабели ,свещи . И забравих да спомена че след всичко това което купих за Лансера специално в Гърция ми направиха чип за електрониката. Се пак мисля че някои би трябвало да напражи всичко това и тогава да сложи чип. Доста хора слагат чип ,и след това сменят това онова,абсолютно не е правилно. Та колата не е 150кс , нз каде си чел за това. 1.8 бих казал че е горе долу толкова около 150. Ако има нещо др питайте !! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
boy88 Публикувано 4 юли 2012 Автор Сподели Публикувано 4 юли 2012 Ето уточнението 2.0-litre DOHC engine outputting 157 hp (117 kW) ,някаде пише 163 кс . Така че мога и да уточня всичко др , и мисля че споменах че не съм я закачал на диностенд ,по-горе е записано. Точно до една к.с. няма как да ви кажа . Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SLX Публикувано 4 юли 2012 Сподели Публикувано 4 юли 2012 Ето уточнението 2.0-litre DOHC engine outputting 157 hp (117 kW) ,някаде пише 163 кс . Така че мога и да уточня всичко др , и мисля че споменах че не съм я закачал на диностенд ,по-горе е записано. Точно до една к.с. няма как да ви кажа . Красива е колата много. Това е американка, на която си монтирал оригинален или афтърмаркет бодикит от ЕВО? Важното е да върви, колко коня е, не е толкова важно, визуално е докарана чудесно. Поздравления за усилията. Може да дадеш на колегите някои цени и ориентир откъде да пазаруват :icon_clap: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Symptom Публикувано 4 юли 2012 Сподели Публикувано 4 юли 2012 Колегата SLX ако верно търкаля GT-R свалям шапка за изобра . Инак тематичната митсубишка е добра. Колега защо не пожертваш 70 ина лева и не я турнеш на дино. Едно,че ще знаеш какво си постигнал ,друго да имаш отправна точка.То щом е почнало да те апе кучето само от мерака зависи колко още ще похарчиш. Верно може да ти се струва ,че всички са недоверчиви но хоата занимаващи се и обичащи колите си знаят кое от какво излиза еднадинограма ще покаже кое каде е щото бас ловя ,че не знаеш къде е отишъл торк-а след подмяна на изпускателна и добавки по смукателна систма. Всичко това с приятелски чувства. :mitsu-smiley: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
thesuperbsk Публикувано 4 юли 2012 Сподели Публикувано 4 юли 2012 Колата много радва окото, направо си е супер и отвътре и отвън,колкото до конете(не се заяждам),но няма как да са толкова аз бих казал че 20-25макс коня си ги вдигнал,но не и повече(лично мое мнение),и все пак поздрави за ентусиазма който си вложил в колата.Аз да попитам колко ти излезна чипа ако не е тайна,а относно диното може дори и за 55лв да се измери колата в хеед ауто,където е и най-точно Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
rbelchev Публикувано 4 юли 2012 Сподели Публикувано 4 юли 2012 Абе и 163 да е до 200 с една генерация и спортен филтър няма никъв шанс да я докарате до 200. На един Civic 1.6 VTi 160 коня, му сложихме бутала, биели, 4 дросела на цилиндър по 1 кутията му наредихме + спортни валове едва изкара 197 коня ( колелета ), Но се оточнявайте и за кой коне говорите че има бая разлика между конете на колелета и конете на вала, защото това което гледате по сайтовете че е 163 коня или 160 както Хондата това са конете на вала! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Symptom Публикувано 4 юли 2012 Сподели Публикувано 4 юли 2012 Да добавя,че честосе бърка sharp responce- a ,..тоест времето за реакция на педала и мотора с мощност,да вярно едното върви с другото но това се учи в крачка. Free flow ситема си дава отражение, при всички случай. Мен лично ме кефи респонс нещо което при сток колите ако не са чистокръвни спортисти почти е заличено . Леееееккинко на педала и веднага да се усеща. Лично мнение разбира се. :icon_clap: :mitsu-smiley: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tzenov Публикувано 4 юли 2012 Сподели Публикувано 4 юли 2012 Ето уточнението 2.0-litre DOHC engine outputting 157 hp (117 kW) ,някаде пише 163 кс . Така че мога и да уточня всичко др , и мисля че споменах че не съм я закачал на диностенд ,по-горе е записано. Точно до една к.с. няма как да ви кажа . Колега,колата ти би трябвало да е с мотор 4B11,който е точно 152 коня на вала(stock).Според мен също, трудно би могъл да постигнеш 200коня с гореспоменатите upgreat-и(без да споря,защото съм лаик в тази област http://www.mitsubishibg.com/forum/public/style_emoticons/default/icon_blush.gif).Иначе поздравления за визията-много е добра-браво http://www.mitsubishibg.com/forum/public/style_emoticons/default/icon_clap.gif!Имах удоволствието да я разгледам и на живо,преди около месец,беше паркирал пред Техническият университет в София. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mmotors Публикувано 5 юли 2012 Сподели Публикувано 5 юли 2012 Горното ми мнение не е с цел да се заяждам, не знам откъде ги вадиш тези данни за този мотор, но не ми се струва да са верни. Ценов каза точно. Според скромното ми лично мнение, няма ли вятър в мотора, няма възможност за сериозен силов тунинг. Друг е въпроса, че дори и една атмосферка може да върви доволно, ако тежи 700 кила. Иначе за оптичния тунинг спор няма, постигнал си резултати :good: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
boy88 Публикувано 12 юли 2012 Автор Сподели Публикувано 12 юли 2012 Колеги разбирам вашите мнения за колата и колко коня е ,и мисля че се уточних мн добре още в началото че колата не е закачвана на дино за да знам колко точно е. Но пак ще обясня както казахте разликата между коне на вала и коне на гумите е мн голяма , така че пак казвам говоря за коне които мисля че са достигнати на вала пак колко са на гумите все още незнам. И колата първо и смених въздушния филтър с дебитомер на K&N после генерацията ,свещи кабели и чак след това чип-тунинг . Мисля че последователността е вярна . Много хора отиват правят чип-тунинг след това слагат филтри генерации пълна измишльотина ,след такава недообмислена смяна предполагам че дори са по-малко К.С. В интерес на истината най-вече ме интересува ВЪНШНИЯ вид на колата отколкото каквото и да било друго. Ако търся мощна кола има мн варианти ,но ако се съгласите с мен визията им нестава за нищо ,или са прекалено малки(дребни) или са големи и грозни. Доволен съм от колата както и мн от вас.Всичко по нея е американско ,самата кола ,боди кита( не е от фибро стъкло) ,филтър ,генерация и т.н....Ако има някакви събирания на Mitsubishi събори или срещи някъде ще се радвам да се видим и да си поговорим ! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
boy88 Публикувано 13 юли 2012 Автор Сподели Публикувано 13 юли 2012 Колеги ще се радвам да ми споделите къде в България могат качествено да обслужат колата ! Говорим за Ролки,Ремъци, Масла на скорости и диференциал, такъв вид консумативи.Мисля да му направя вече пълна смяна на тези консумативи защото е на около 65 - 70 хиляди. Тъй като съм от Сандански по-близко ми е в Гърция ,но ако има и тук някой добър сервиз ще се радвам. Така че дайте някакви предложения !!! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
iskrata Публикувано 13 юли 2012 Сподели Публикувано 13 юли 2012 Поздравления и от мен, колега, за постигнатия резултат. :icon_thumbup: :rulez: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
rbelchev Публикувано 13 юли 2012 Сподели Публикувано 13 юли 2012 Колеги ще се радвам да ми споделите къде в България могат качествено да обслужат колата ! Говорим за Ролки,Ремъци, Масла на скорости и диференциал, такъв вид консумативи.Мисля да му направя вече пълна смяна на тези консумативи защото е на около 65 - 70 хиляди. Тъй като съм от Сандански по-близко ми е в Гърция ,но ако има и тук някой добър сервиз ще се радвам. Така че дайте някакви предложения !!! Баце единсвено в някой оторизиран сервиз или пък Overdrive там цената е доста висока , но пък работят добре. иначе последователсноста на тунинга е верната ти неможеш да сложиш да правиш ремап на ECU при условие че не е правено нищо на колата резолтата ще е почти никакъв точно затва хората слагат тия чипове, а условието да го сложиш е да смениш смукателната + изпускателната система. и тоз чип се позтавя с цел да ги управлява защото с новите системи ти имаш по добро изпускане на газовете и по добра пропускливост на въздух към цилиндрите Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
boy88 Публикувано 27 август 2012 Автор Сподели Публикувано 27 август 2012 Някой може ли на ми помогне !! Решил съм да направя пълно обслужване на колата но се колебая къде. Дайте някакви предложения колата е на около 65к. Смяна на ремъци ,свещи,масло и филтри в скоростната кутия и т.н. Благодаря ви предварително!! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.