Колеги разбирам вашите мнения за колата и колко коня е ,и мисля че се уточних мн добре още в началото че колата не е закачвана на дино за да знам колко точно е. Но пак ще обясня както казахте разликата между коне на вала и коне на гумите е мн голяма , така че пак казвам говоря за коне които мисля че са достигнати на вала пак колко са на гумите все още незнам. И колата първо и смених въздушния филтър с дебитомер на K&N после генерацията ,свещи кабели и чак след това чип-тунинг . Мисля че последователността е вярна . Много хора отиват правят чип-тунинг след това слагат филтри генерации пълна измишльотина ,след такава недообмислена смяна предполагам че дори са по-малко К.С. В интерес на истината най-вече ме интересува ВЪНШНИЯ вид на колата отколкото каквото и да било друго. Ако търся мощна кола има мн варианти ,но ако се съгласите с мен визията им нестава за нищо ,или са прекалено малки(дребни) или са големи и грозни. Доволен съм от колата както и мн от вас.Всичко по нея е американско ,самата кола ,боди кита( не е от фибро стъкло) ,филтър ,генерация и т.н.... Ако има някакви събирания на Mitsubishi събори или срещи някъде ще се радвам да се видим и да си поговорим !