-Bo- Публикувано 16 януари 2007 Сподели Публикувано 16 януари 2007 Bat Gogo,Интересува ме от къде ще вземаш новата 6 степенна кутия, и кевларено -карбоновия съединител.То като ще сменяш кутията на 6 степенна трябва да вземеш и новата раздатка за 6 скоротнака кутия нали така. Аз през лятото си взех подсилена 5 скоростна кутия от Kormex, сложих керамика и Fidanza олекотен маховик, но както и ти казваш керамиката не става за ежедневно каране и я свалих. Преди един месец сложих и нов кардан. Интересно ми е и това желязо което си сложил на раздатката върши ли някаква работа, да си сложа и аз.Та интересно ми е от къде ще купуваш новата кутия??? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Bat Gogo Публикувано 16 януари 2007 Автор Сподели Публикувано 16 януари 2007 Bat Gogo,Интересува ме от къде ще вземаш новата 6 степенна кутия, и кевларено -карбоновия съединител.То като ще сменяш кутията на 6 степенна трябва да вземеш и новата раздатка за 6 скоротнака кутия нали така. Аз през лятото си взех подсилена 5 скоростна кутия от Kormex, сложих керамика и Fidanza олекотен маховик, но както и ти казваш керамиката не става за ежедневно каране и я свалих. Преди един месец сложих и нов кардан. Интересно ми е и това желязо което си сложил на раздатката върши ли някаква работа, да си сложа и аз.Та интересно ми е от къде ще купуваш новата кутия???Кутията смятам да я купя от... http://www.importperformancetrans.com/mits...auto.shtml#mainТя не е по-здрава от 5 степенната , но както сигурно знаеш проблема е не в кутията , а в раздатката , и по тази причина искам да я сменя! Имам раздатка от 6 степенна , кардан и заден диференциал които се сменят комплект , защото предавателните им числа са други!!Съединителя ще го избирам м/у spec и ACT ( http://www.clutchcityonline.com/ACT/mitsubishi_3000gt.htm ), но най-вероятно , ще се спра на първия , който издържа на 700+ нютон / метра въртящ момент на ДВГ. Касетката на сегашната ми раздатка е правена по модел от 3SX форума където пишат, че карат само с такива ( 250 долара за метър винкел). Дали върши работа незнам , но откакто я сложих спря да има алуминиеви стружки в маслото на раздатката и въпреки вандалското каране не се троши :D ПП Ти къде си? И колко мангизи я взе кутията и има ли 6 степенни?Снимки на новия фейс ще сложа като измия колата , че майсторите казаха да не я мия 1 седмица щото била мека боята още... :D После веднага ще я снимам :icon_dance: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
-Bo- Публикувано 17 януари 2007 Сподели Публикувано 17 януари 2007 Bat Gogo,От Варна съм. След дълго разпитване и търсене се на member-ите от team3s си взех кутията ( в комплект с раздатката) за 2750$ (с подсилването) от www.kormextrans.com .Доколкото говорих с Frank Martin от Kormex прават само 5 скоростните с 25 splines-овата раздатка.Но аз и такава търсих. Сега съм с две кутии, две раздатки и два комплекта съединители с различни маховици. Да има. А подсилващата касетка за раздатката я гледах много отдавна ( както ти казваш 250$ винкел ), но не си я взех. Но наистина като се замисля ще си поръчам една.Да споделя малко опит, олекотения маховик Fidanza не ми даде чак толкова осезаема разлика, въпреки че разликата в тежеста е много усезаема.Чакам да пуснеш новите снимки. :rulez: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dobri1200 Публикувано 17 януари 2007 Сподели Публикувано 17 януари 2007 Айде на новия клас по драг рейсинг............коли с тегло над 1700 кг.............. :mitsu-smiley: Бате Гого :first: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Bat Gogo Публикувано 18 януари 2007 Автор Сподели Публикувано 18 януари 2007 Ето и обещаните снимки.... :D Пресни са ...даже са още топли .. от вчера :D Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DANI MG Публикувано 19 януари 2007 Сподели Публикувано 19 януари 2007 Браво! :icon_clap: Наистина този покрив отваря колата и я прави погледната от определен ъгъл като стълен! Станала е още по-голяма кукличка! Браво Бат Гого! :icon_thumbup: :rulez: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
CynepMEH Публикувано 19 януари 2007 Сподели Публикувано 19 януари 2007 Ееее, така изглежда доста по-добре. По-изчистена е, което според мен е по-добре. Става все по-хубава и по-мощна. Очакваш ли подобрение на времето на божура или с тоя съединител няма да има? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Bat Gogo Публикувано 19 януари 2007 Автор Сподели Публикувано 19 януари 2007 Ееее, така изглежда доста по-добре. По-изчистена е, което според мен е по-добре. Става все по-хубава и по-мощна. Очакваш ли подобрение на времето на божура или с тоя съединител няма да има?Питал съм го колегата -Во- как стоят нещата с кутията , и смятам , че неговия вариант , ще ме устрои ! Тогава мяткам истинския съединител и съм в играта :D Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Bat Gogo Публикувано 5 март 2007 Автор Сподели Публикувано 5 март 2007 Успях да счупя бутало!!! :icon_censored: :( Или може би сегмент тъй като компресията на един цилиндър вече ми е 4 :(+ висока картерна вентилация(направо хвърля масло). Обаче за сметка на това тази седмица пристига кутията ( скоростната) и рошавия съединител, така че се заемам с двигателя и ще го правя като за изложба!!!..ковани бутала, портнати глави.....абе всичко НЮ ! Ще полирам тръби ,колектори.... ще направя и снимки на ремонта в детайли!! :first: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BAlexandrov Публикувано 5 март 2007 Сподели Публикувано 5 март 2007 Всяко зло - за добро!Искаме снимки :icon_thumbup: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Bat Gogo Публикувано 13 април 2007 Автор Сподели Публикувано 13 април 2007 Пристигнаха всички части с изключение на буталата wiseco, и повдигачите! Сега ги чакам само тях и остава само работата! :D Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Bat Gogo Публикувано 12 юни 2007 Автор Сподели Публикувано 12 юни 2007 От няколко дена колата ми е в движение :icon_dance: Сега я доразработвам и се почва с настройките ( цялата електроника ще пристигне до края на седмицата)!! Много съм щастлив!! :icon_thumbup: :mitsu-smiley: :icon_thumbup: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
lubenti Публикувано 12 юни 2007 Сподели Публикувано 12 юни 2007 :clapping2: :clapping2: Хаиде прави го по- бързо че ми е домъчняло за червената ракета Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
CynepMEH Публикувано 12 юни 2007 Сподели Публикувано 12 юни 2007 Това е много добра новина!!! :mitsu-smiley: :dance: :clapping2: Предполагам уикенда ще може да се види на Божурище ?! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Bat Gogo Публикувано 12 юни 2007 Автор Сподели Публикувано 12 юни 2007 :clapping2: :clapping2: Хаиде прави го по- бързо че ми е домъчняло за червената ракета За сега търся човек , който да ми направи турбо пътищата!! Неръждавейка, самко и т-болт скоби!! Заварките трябва да са от апарат с аргон! За сега това ми е приоритет , за да може като настройме електрониката след разработката , да не се получава двойна работа! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Bat Gogo Публикувано 12 юни 2007 Автор Сподели Публикувано 12 юни 2007 Това е много добра новина!!! :mitsu-smiley: :dance: :clapping2: Предполагам уикенда ще може да се види на Божурище ?!Да разбира се , но го карам с изключен буст контролер (на 0.4 бара) , докато не пристигне широкобандовата сонда, с контролера и сканмастера, за да знам какво се случва :icon_dance: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
lyuli Публикувано 12 юни 2007 Сподели Публикувано 12 юни 2007 бат Гого, има ли заготовки на това което трябва да се заварява. Може да успея да уредя едно заваряване на аргон ако е само за заварки . Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Bat Gogo Публикувано 5 август 2007 Автор Сподели Публикувано 5 август 2007 Kрайния вариант на подобренията за сега е това:- Wiseco pistons 91.5 мм( бутала )- Спортни повдигачи ( 3 мм)- Портнати глави ( разширени и полирани пътища на входящите и изходящи газове)- Лек маховик- Алуминиева шайба на коляновия вал- Съединител SPEC- кевларен- Турбини TD04L-17G- Бустконтролер GREDDY PRofec SPEC B II ELECTRONIC- MAF Translator Pro ( http://www.maftpro.com/tproinfo.shtml )- SCANMASTER 3- Innovate Motorsports LC-1 & Wide Band Oxygen Sensor Kit- K&N въздушен филтър- Турбо пътища на 2 инча и кулери с обем 6 литра- Бензинова помпа WALBRO FUEL PUMP 255LPH- Бензинов регулатор АЕМ - Дюзи VENOM-660cc- Blow off valve - GREDDY- Turbo timer - APEXI- Колектори увити с термо лента- Усилваща касетка на раздатъчната кутия- Усилена предавателна ос в скоросната кутия- Methanol/Water Injection- Ignition Wire Set MSD - Spark Plugs Champion QC59C - Racing series+ Някой неща които неволно изпускам :icon_blush: Ето и малко снимки Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dobri1200 Публикувано 6 август 2007 Сподели Публикувано 6 август 2007 :plane: :first: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
shades Публикувано 6 август 2007 Сподели Публикувано 6 август 2007 Браво, колега! Свалям ти шапка за ентусиазма, който влагаш в колата! :rulez: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
CynepMEH Публикувано 6 август 2007 Сподели Публикувано 6 август 2007 Леле, леле! Ако някой иска да погледне под капака да си носи слънчеви очила Ще се замерва ли на дино? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Bat Gogo Публикувано 7 август 2007 Автор Сподели Публикувано 7 август 2007 Леле, леле! Ако някой иска да погледне под капака да си носи слънчеви очила Ще се замерва ли на дино?Естествено !! Там ще се правят и финалните настройки! Разбира се веднага след това ще пусна графиките Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Getoff Публикувано 8 август 2007 Сподели Публикувано 8 август 2007 единственото което може да се каже за това :mitsu-smiley: и "пипането" по него е : НЯМАМ ДУМИ ПРОСТО Е УНИКАЛНО пп: междудругото или съм пропуснал да прочета или не си писал нещо повече за музиката на твоето :mitsu-smiley: бебче Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Bat Gogo Публикувано 9 август 2007 Автор Сподели Публикувано 9 август 2007 единственото което може да се каже за това :mitsu-smiley: и "пипането" по него е :НЯМАМ ДУМИ ПРОСТО Е УНИКАЛНО пп: междудругото или съм пропуснал да прочета или не си писал нещо повече за музиката на твоето :mitsu-smiley: бебчеБлагодаря на всички за хубавите думи!! Вчера направиха обстоен материал за 3000 GT-то от списание MAXI TUNING което ще излезне на 15-17 август.Ще има 10-12 страници за мицуто с много ефектни снимки и плакат в едно порутено депо :rulez: ..... Относно музиката имам МР3 плейър ALPINE ( незнам какъв модел :icon_blush: нов , но от нисък клас), субуфър PIONER и усилвател MTX и десетина говорителя с различни размери ( 6 са фабричните) :icon_crying: , но в действителност нищо не разбирам от тая работа! Буфъра с усилвателя е на букса , за да може лесно да се маха от колата , защото според моите разбирания основния недостатък на хубавата( по принцип , не визирам моята система) музика е....... теглото :icon_blush: :icon_blush: . Колата ми е с отворена генерация и от музиката нищо не се чува, така че смятам да прехвърля тежката част в комбито :icon_dance: Само мога да допълня , че буфъра и усилвателя са точно 34 килограма , което е цяла 1 десета на 400 метра , така че я изхвърлям( музиката) със сигурност :D Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
lyuli Публикувано 9 август 2007 Сподели Публикувано 9 август 2007 Само така Bat Gogo. Предполагам че музиката от двигателя и генерацията е в пъти по-хубав от каквото и да сложиж да свири. Изключително красив е станал двигателя. Това списание ще си го взема да видя какво му се е случило на 3000GT-то. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.