Премини към съдържание

Моето 3000 Gt


Препоръчано мнение

Bat Gogo,

Интересува ме от къде ще вземаш новата 6 степенна кутия, и кевларено -карбоновия съединител.

То като ще сменяш кутията на 6 степенна трябва да вземеш и новата раздатка за 6 скоротнака кутия нали така. :)

Аз през лятото си взех подсилена 5 скоростна кутия от Kormex, сложих керамика и Fidanza олекотен маховик, но както и ти казваш керамиката не става за ежедневно каране и я свалих. Преди един месец сложих и нов кардан. Интересно ми е и това желязо което си сложил на раздатката върши ли някаква работа, да си сложа и аз.

Та интересно ми е от къде ще купуваш новата кутия???

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 189
  • Създадена
  • Отговор:

Най-активни потребители в тази тема

Най-активни потребители в тази тема

Публикувани изображения

Bat Gogo,

Интересува ме от къде ще вземаш новата 6 степенна кутия, и кевларено -карбоновия съединител.

То като ще сменяш кутията на 6 степенна трябва да вземеш и новата раздатка за 6 скоротнака кутия нали така. :)

Аз през лятото си взех подсилена 5 скоростна кутия от Kormex, сложих керамика и Fidanza олекотен маховик, но както и ти казваш керамиката не става за ежедневно каране и я свалих. Преди един месец сложих и нов кардан. Интересно ми е и това желязо което си сложил на раздатката върши ли някаква работа, да си сложа и аз.

Та интересно ми е от къде ще купуваш новата кутия???

Кутията смятам да я купя от... http://www.importperformancetrans.com/mits...auto.shtml#main

Тя не е по-здрава от 5 степенната , но както сигурно знаеш проблема е не в кутията , а в раздатката , и по тази причина искам да я сменя! Имам раздатка от 6 степенна , кардан и заден диференциал които се сменят комплект , защото предавателните им числа са други!!

Съединителя ще го избирам м/у spec и ACT ( http://www.clutchcityonline.com/ACT/mitsubishi_3000gt.htm ), но най-вероятно , ще се спра на първия , който издържа на 700+ нютон / метра въртящ момент на ДВГ. Касетката на сегашната ми раздатка е правена по модел от 3SX форума където пишат, че карат само с такива ( 250 долара за метър винкел). Дали върши работа незнам , но откакто я сложих спря да има алуминиеви стружки в маслото на раздатката и въпреки вандалското каране не се троши :D

 

ПП Ти къде си? И колко мангизи я взе кутията и има ли 6 степенни?

Снимки на новия фейс ще сложа като измия колата , че майсторите казаха да не я мия 1 седмица щото била мека боята още... :D После веднага ще я снимам :icon_dance:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Bat Gogo,

От Варна съм. След дълго разпитване и търсене се на member-ите от team3s си взех кутията ( в комплект с раздатката) за 2750$ (с подсилването) от www.kormextrans.com .

Доколкото говорих с Frank Martin от Kormex прават само 5 скоростните с 25 splines-овата раздатка.

Но аз и такава търсих. Сега съм с две кутии, две раздатки и два комплекта съединители с различни маховици. Да има. :)

А подсилващата касетка за раздатката я гледах много отдавна ( както ти казваш 250$ винкел ), но не си я взех. Но наистина като се замисля ще си поръчам една.

Да споделя малко опит, олекотения маховик Fidanza не ми даде чак толкова осезаема разлика, въпреки че разликата в тежеста е много усезаема.

Чакам да пуснеш новите снимки. :rulez:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Айде на новия клас по драг рейсинг............коли с тегло над 1700 кг.............. :mitsu-smiley: Бате Гого :first:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Браво! :icon_clap: Наистина този покрив отваря колата и я прави погледната от определен ъгъл като стълен!

 

Станала е още по-голяма кукличка! Браво Бат Гого! :icon_thumbup:

 

:rulez:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ееее, така изглежда доста по-добре. По-изчистена е, което според мен е по-добре. Става все по-хубава и по-мощна. Очакваш ли подобрение на времето на божура или с тоя съединител няма да има?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ееее, така изглежда доста по-добре. По-изчистена е, което според мен е по-добре. Става все по-хубава и по-мощна. Очакваш ли подобрение на времето на божура или с тоя съединител няма да има?

Питал съм го колегата -Во- как стоят нещата с кутията , и смятам , че неговия вариант , ще ме устрои ! Тогава мяткам истинския съединител и съм в играта :D

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 1 месец ...

Успях да счупя бутало!!! :icon_censored: :( Или може би сегмент тъй като компресията на един цилиндър вече ми е 4 :(+ висока картерна вентилация(направо хвърля масло). Обаче за сметка на това тази седмица пристига кутията ( скоростната) и рошавия съединител, така че се заемам с двигателя и ще го правя като за изложба!!!..ковани бутала, портнати глави.....абе всичко НЮ ! Ще полирам тръби ,колектори.... ще направя и снимки на ремонта в детайли!! :first:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 1 месец ...
  • преди 1 месец ...

От няколко дена колата ми е в движение :icon_dance: Сега я доразработвам и се почва с настройките ( цялата електроника ще пристигне до края на седмицата)!! Много съм щастлив!! :icon_thumbup: :mitsu-smiley: :icon_thumbup:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

:clapping2: :clapping2: Хаиде прави го по- бързо че ми е домъчняло за червената ракета :drag:

За сега търся човек , който да ми направи турбо пътищата!! Неръждавейка, самко и т-болт скоби!! Заварките трябва да са от апарат с аргон! За сега това ми е приоритет , за да може като настройме електрониката след разработката , да не се получава двойна работа!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Това е много добра новина!!! :mitsu-smiley: :dance: :clapping2: :drag:

Предполагам уикенда ще може да се види на Божурище ?!

Да разбира се , но го карам с изключен буст контролер (на 0.4 бара) , докато не пристигне широкобандовата сонда, с контролера и сканмастера, за да знам какво се случва :icon_dance:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

бат Гого, има ли заготовки на това което трябва да се заварява. Може да успея да уредя едно заваряване на аргон ако е само за заварки :).

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 1 месец ...

Kрайния вариант на подобренията за сега е това:

- Wiseco pistons 91.5 мм( бутала )

- Спортни повдигачи ( 3 мм)

- Портнати глави ( разширени и полирани пътища на входящите и изходящи газове)

- Лек маховик

- Алуминиева шайба на коляновия вал

- Съединител SPEC- кевларен

- Турбини TD04L-17G

- Бустконтролер GREDDY PRofec SPEC B II ELECTRONIC

- MAF Translator Pro ( http://www.maftpro.com/tproinfo.shtml )

- SCANMASTER 3

- Innovate Motorsports LC-1 & Wide Band Oxygen Sensor Kit

- K&N въздушен филтър

- Турбо пътища на 2 инча и кулери с обем 6 литра

- Бензинова помпа WALBRO FUEL PUMP 255LPH

- Бензинов регулатор АЕМ

- Дюзи VENOM-660cc

- Blow off valve - GREDDY

- Turbo timer - APEXI

- Колектори увити с термо лента

- Усилваща касетка на раздатъчната кутия

- Усилена предавателна ос в скоросната кутия

- Methanol/Water Injection

- Ignition Wire Set MSD

- Spark Plugs Champion QC59C - Racing series

+ Някой неща които неволно изпускам :icon_blush:

 

 

Ето и малко снимки

post-55-1186342512_thumb.jpg

post-55-1186342544_thumb.jpg

post-55-1186342553_thumb.jpg

post-55-1186342565_thumb.jpg

post-55-1186342578_thumb.jpg

post-55-1186342595_thumb.jpg

post-55-1186342708_thumb.jpg

post-55-1186342739_thumb.jpg

post-55-1186342752_thumb.jpg

post-55-1186342768_thumb.jpg

post-55-1186342779_thumb.jpg

post-55-1186342794_thumb.jpg

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Леле, леле! Ако някой иска да погледне под капака да си носи слънчеви очила :) Ще се замерва ли на дино?

Естествено !! Там ще се правят и финалните настройки! Разбира се веднага след това ще пусна графиките :drag:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

единственото което може да се каже за това :mitsu-smiley: и "пипането" по него е :

 

 

 

НЯМАМ ДУМИ

 

 

 

ПРОСТО Е УНИКАЛНО

 

 

 

 

 

 

 

пп: междудругото или съм пропуснал да прочета или не си писал нещо повече за музиката на твоето :mitsu-smiley: бебче

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

единственото което може да се каже за това :mitsu-smiley: и "пипането" по него е :

НЯМАМ ДУМИ

ПРОСТО Е УНИКАЛНО

пп: междудругото или съм пропуснал да прочета или не си писал нещо повече за музиката на твоето :mitsu-smiley: бебче

Благодаря на всички за хубавите думи!! Вчера направиха обстоен материал за 3000 GT-то от списание MAXI TUNING което ще излезне на 15-17 август.

Ще има 10-12 страници за мицуто с много ефектни снимки и плакат в едно порутено депо :rulez: .....

Относно музиката имам МР3 плейър ALPINE ( незнам какъв модел :icon_blush: нов , но от нисък клас), субуфър PIONER и усилвател MTX и десетина говорителя с различни размери ( 6 са фабричните) :icon_crying: , но в действителност нищо не разбирам от тая работа! Буфъра с усилвателя е на букса , за да може лесно да се маха от колата , защото според моите разбирания основния недостатък на хубавата( по принцип , не визирам моята система) музика е....... теглото :icon_blush: :icon_blush: . Колата ми е с отворена генерация и от музиката нищо не се чува, така че смятам да прехвърля тежката част в комбито :icon_dance:

Само мога да допълня , че буфъра и усилвателя са точно 34 килограма , което е цяла 1 десета на 400 метра , така че я изхвърлям( музиката) със сигурност :D

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Само така Bat Gogo. Предполагам че музиката от двигателя и генерацията е в пъти по-хубав от каквото и да сложиж да свири:). Изключително красив е станал двигателя. Това списание ще си го взема да видя какво му се е случило:) на 3000GT-то.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Създаване...