Премини към съдържание

Молба за съвет - дизел или бензин


Препоръчано мнение

Моля за съвет собствениците на Outlander II. Какво да избера - бензин или 2,2 D, и двете с автоматик?

Предварително благодаря

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Аз съм с бензин на газ. В момента като разход ми идва по-малко от колегите на дизел. Като цена идва все едно ми гори 5.5 дизел/100. Около 11.5 л./100 газ средно.

 

Другият важен момент е, че зимата много колеги на дизел имаха проблеми със замръзване на гориво или други проблеми свързани със студа, филтри за твърди частици и пр.

 

Аз специално освен 1 проблем със задържане на спирачен апарат, други проблеми с колата/двигателя не съм имал. Колата в момента е на 100 000 км и 4 години.

 

Успех :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Много относително , в какво състояние са колите , едно време и аз разправях никви печки , но от както купих 1 турбо дизел преди 6-7 години не изкам и да чуя за бензин , камо ли атмосверка (мое мнение нищо против колегите с бензинови ДВГ ). Аз съм със същия мото 2.2 дизел , но с ръчка , автоматика май е 170 коня на дизела и е по новия мотор но не съм сигурен .Моя е на пежо мотора разход смесен 7.5- 8 комбинирано 50/50 . проблеми по колата до сега , дискове предни основна болест , съединител леко пребоксува на 25000 км сменен гаранционно , сега десен носач предстои му смана гаранционно :) . Колата ми е на 45000 км 2009.10.

ПС . ако са втора ръка диагностика , проверка в сервиз.

Ако говориш за нови , тест драив на двете и която ти е на сърце УСПЕХ и да пишеш какво си избрал !

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Моля за съвет собствениците на Outlander II. Какво да избера - бензин или 2,2 D, и двете с автоматик?

Предварително благодаря

При тази конфигурация /с автоматик / по добре е дизел...........

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ако говорим за нов автомобил които ще се вземе от магазина с гаранция от няколко години то несъмнено е за предпочитане дизела ! Обаче ако случаят е за покупка на извън гаранционен такъв то по добре е бензин .

1 - во . може да се газифицира ако разхода е прекалено голям

и 2 - ро няма дюзи и гнп струващи колкото 1/3 от стоиноста на автомобила .

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ако говорим за нов автомобил които ще се вземе от магазина с гаранция от няколко години то несъмнено е за предпочитане дизела ! Обаче ако случаят е за покупка на извън гаранционен такъв то по добре е бензин .

1 - во . може да се газифицира ако разхода е прекалено голям

и 2 - ро няма дюзи и гнп струващи колкото 1/3 от стоиноста на автомобила .

Да де ......точно така.........

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря на всички отговорили досега!

Става дума за нови. Досега карах 5 години дизела 2.0 на VW, много съм доволен, но ми го изкупуват и ми предлагат нов.

Дизела е по-скъп с 6000 лева, та затова се чудя... Все още не мога да намеря сигурни данни от собственик за разхода на бензиновия мотор.

А иначе тествах и двата - определено ми допадна повече бензиновия!

Бели ядове, ама не мога да реша...

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здравей колега карам 4007 бензин автоматик вече 4 години до сега съм сменил само предни накладки и болтовете на спирачните апарати. За разхода всяка седмица пътувам Пловдив Червен бряг по магистралата карам 130-140 на авто пилот разхода е 10 +/- 0,5 литра. Налагаше ми се и 4-5 пъти да ходя до ВМА София разхода също беше около 10 литра. В Пловдив градско гори 12 литра с много кротко каране съм го свалял и на 10,5 но много рядко се случва. От две седмици обикалям селата около Пловдив да си търся къща, на междуселските пътища гореше 8,50 литра. А и свещите смених NKG иридиеви в Пежо Пловдив 55лв брой с ДДС, смяната на маслото в Пежо ми излиза 130-140 лв с ДДС /масло, маслен филтър и труд/ въздушният филтър е 40-50.

Редактирано от slim1977
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колега, с бензин съм. Взех я нова 10.2009 г. Нищо не съм сменял по нея /освен естествено, това което правят при техническото обслужване/ и не съм имал никакви проблеми. По отношение на разхода всичко е въпрос на личен маниер на каране - в Сф. 14, магистрала 10, баири /Цигов чарк/ 12.

 

Пиши какво избра и успех!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

И аз да се включа. Бензин 2.4. Автомат

 

 

Разхода много зависи от задкормилното устройство. Например градско ако карам по околовръстното 11. Ако се забиеш в центъра на София ми дава 15-16. Извънградско на магистрала Тракия при скорост около 140 е 11-11.5 зависи. Ако караш по-бързо още повече. Ако караш до 80-90 може около 9 да се закрепиш, но аз не съм го виждал отдавна този разход.

 

Ако караш 4х4 отиваме нагоре особено на сняг нещата са сериозни. Банско до Шилигарника 20 не са рядкост. Сам си прецени. Аз не съжалявам за избора. За разликата от 6000лв не мисля, че с моето каране ще си струва.

 

Поздрави.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

И аз да се включа. Бензин 2.4. Автомат

 

 

Разхода много зависи от задкормилното устройство. Например градско ако карам по околовръстното 11. Ако се забиеш в центъра на София ми дава 15-16. Извънградско на магистрала Тракия при скорост около 140 е 11-11.5 зависи. Ако караш по-бързо още повече. Ако караш до 80-90 може около 9 да се закрепиш, но аз не съм го виждал отдавна този разход.

 

Ако караш 4х4 отиваме нагоре особено на сняг нещата са сериозни. Банско до Шилигарника 20 не са рядкост. Сам си прецени. Аз не съжалявам за избора. За разликата от 6000лв не мисля, че с моето каране ще си струва.

 

Поздрави.

 

 

Ето това ми е интересно - защо не съжаляваш за избора си. Ще съм ти благодарен, ако споделиш!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Не искам да навлизам в теологичен спор, но.... карал съм дизел 2 години (подобен клас) и разликата не е брутална. Накратко причините за избора ми бяха:

- 6000лв отгоре, които при сравнително малка разлика в разхода ако не го жалиш трудно се избиват. При лека кола разхода не е повече от 1-2 литра, а при тази кола ще е 1,5-3. Трябва да призная, че при висока скорост разликата ще се увеличи.

- липсата на автоматик, който много ми хареса при дизела.

- по-високи разходи за поддръжка на дизела като цяло. Причина за това е и нафтата, която се продава и често има проблеми с нея.

 

 

Карал съм и дизелова кола и там какви проблеми съм виждал не е истина... Разбира се не е задължително да ти се случат, но ако не караш истински много километри, за мен лично не си струва.

 

Познавам хора дето избират дизел защото хобитата им са свързани с каравани, ремаркета и т.н. Там вече дизела има огромен плюс заради въртящият момент.

 

Дано съм ти помогнал. Ако имаш други въпроси ще ти отговоря на лични.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ами и аз съм пристрастен.. има 2-3 основни момента

 

1. Караш и какво ти ляга на сърце и стил на каране.

2. Финансовата част: при средно 2 -3 литра на 100 км повече разход(6-7 лв) 6000 лв разлика ще ги избиеш след около 100 000 км ако вземеш дизела. Отделно (Може би така ми се струва, но пак казвам), че до 100 000 км дизелите дават повече проблеми от бензините.. (съдя по темите във форума основно).

3. Предвид това, че към момента бензиновия двигател се е доказал като безпроблемен, мисля, че спокойно можеш да теглиш 1 майна на гаранцията на двигателя (няма да ти потрябва) и да сложиш хубаво газово още от магазина (гаранцията на другите компоненти остава). Така вече разликата във финансово изражение вече става огромна в полза на бензина.

4. Погледни примерно цитираните по-долу теми:

- Тази

- И тази

Забравяш да те вълнуват подобни неща.

5. Аз лично вече обожавам вариатора. В началото може да ти се стори доста странен.. на някой хора им се струва муден.. но всъщност далеч не е така.. тръгваш от светофар и се смееш и дори дразниш на колите наоколо които се лашкат напред-назад при ускорение.. Принципно това доста промени стила ми на каране към доста по-спокоен и лежерен :)).. а пък ако не ти приляга.. имаш си лопатки...

 

Това е от мен. Пристрастен съм, но се опитвам да съм достатъчно обективен :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Много ви благодаря на всички колеги!!!

След 10 години дизел с Тойота и Мицубиши реших бензин - грабна ме по време на пробното каране! Капарирах един сив красавец. Ще ви държа в течение!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ами и аз съм пристрастен.. има 2-3 основни момента

 

1. Караш и какво ти ляга на сърце и стил на каране.

2. Финансовата част: при средно 2 -3 литра на 100 км повече разход(6-7 лв) 6000 лв разлика ще ги избиеш след около 100 000 км ако вземеш дизела. Отделно (Може би така ми се струва, но пак казвам), че до 100 000 км дизелите дават повече проблеми от бензините.. (съдя по темите във форума основно).

3. Предвид това, че към момента бензиновия двигател се е доказал като безпроблемен, мисля, че спокойно можеш да теглиш 1 майна на гаранцията на двигателя (няма да ти потрябва) и да сложиш хубаво газово още от магазина (гаранцията на другите компоненти остава). Така вече разликата във финансово изражение вече става огромна в полза на бензина.

4. Погледни примерно цитираните по-долу теми:

- Тази

- И тази

Забравяш да те вълнуват подобни неща.

5. Аз лично вече обожавам вариатора. В началото може да ти се стори доста странен.. на някой хора им се струва муден.. но всъщност далеч не е така.. тръгваш от светофар и се смееш и дори дразниш на колите наоколо които се лашкат напред-назад при ускорение.. Принципно това доста промени стила ми на каране към доста по-спокоен и лежерен :)).. а пък ако не ти приляга.. имаш си лопатки...

 

Това е от мен. Пристрастен съм, но се опитвам да съм достатъчно обективен :)

 

Мерси за изчерпателния отговор!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Не искам да навлизам в теологичен спор, но.... карал съм дизел 2 години (подобен клас) и разликата не е брутална. Накратко причините за избора ми бяха:

- 6000лв отгоре, които при сравнително малка разлика в разхода ако не го жалиш трудно се избиват. При лека кола разхода не е повече от 1-2 литра, а при тази кола ще е 1,5-3. Трябва да призная, че при висока скорост разликата ще се увеличи.

- липсата на автоматик, който много ми хареса при дизела.

- по-високи разходи за поддръжка на дизела като цяло. Причина за това е и нафтата, която се продава и често има проблеми с нея.

 

 

Карал съм и дизелова кола и там какви проблеми съм виждал не е истина... Разбира се не е задължително да ти се случат, но ако не караш истински много километри, за мен лично не си струва.

 

Познавам хора дето избират дизел защото хобитата им са свързани с каравани, ремаркета и т.н. Там вече дизела има огромен плюс заради въртящият момент.

 

Дано съм ти помогнал. Ако имаш други въпроси ще ти отговоря на лични.

 

 

Мерси за отговора, ще пиша на лични ако потрябва!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Много ви благодаря на всички колеги!!!

След 10 години дизел с Тойота и Мицубиши реших бензин - грабна ме по време на пробното каране! Капарирах един сив красавец. Ще ви държа в течение!

Това да се чува по-често!!!!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 1 месец ...

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...