Премини към съдържание
Моля всички потребители да си сменят паролите поради спам във форума!

Новият Лансер-тайната все още се пази


todor

Препоръчано мнение

post-421-1164671123_thumb.jpg

Компанията Митсубиши най-накрая разкри до известна степен,таината на дългоочаквания нов Лансер.След като ни бяха показани потресаващите концептуални модели Sportback & Concept X, всички чакаме със затаен дъх и с една единствена мисъл:Ще бъде ли толкова красив и няма ли да развалят външността в серийната версия? И ето-първата официална рисунка на Лансер ,който ще бъде представен официално през януари 2007 в Детройт.

 

 

 

Това е един от представителите на т.нар. "Нова вълна" автомобили,създадени след раздялата на компанията със дизайнера Оливие Буле(Olivier Boulay),под ръководството на когото е разработван дизайна на сегашния Lancer, Colt , Outlander & Grandis.След когото идва отново тенденцията към остри и резки форми сменящи меката и плавна линия.

post-421-1164665268.jpg

"Mitsubishi Concept Sportback накара всички да чакат новия Лансер с потекли лиги!"

 

Когато от Mitsubishi показаха Concept X & Sportback , явно не са ни лъгали -новия Лансер наистина ще прилича на тях.Със своя облик той много наподобява на "освежен" Галант от предното поколение (ЕА6), който с право се счита за един от най-красивите модели на компанията.

post-421-1164666343.jpg

 

" Concept X явявайки се прототип на десетата "еволюция", само наля допълнително масло в огъня."

 

 

Всъщност автомобила представен в САЩ ще се различава от европейската версия(русийската също), по броните и решетката на радиатора.Освен това ще се появи и версия хечбек.

 

Характера на Лансера обещава да отговаря по темперамент на неговата външност.Въпреки че автомобила ще бъде построен върху същата платформа както и новия Оutlander, а също и моделите на концерните Daimler Chrysler-Dodge Caliber & Jeep Compass, Citroen-С-Кросер,Peugeot- 4007, - шасито на новия автомобил ще бъде настроено с акцент на управляемостта. Впрочем това е черта на всички модели на Митсубиши.

post-421-1164667842.jpg

" Дълго време любопитството ни беше задоволявано,с ето такива снимки, по които можехме само да се надяваме че машината ще е толкова красива колкото и концептуалните модели."

 

 

За двигателите още не е известно много,но се смята че базов ще бъде 100к.с. 1.6.Също така модела ще получи и "световни модели"-world engine,разработени съвместно с Крайслер и Хюндай.Обемите ще са 1.8 , 2.0 и възможно е 2.4 с мощност съответно 140, 150 и 170 к.с. .Ще има и турбо мотори които дори този път ще бъдат 2, освен този който ще е за версията ЕВО с мощност повече от 300к.с. ще се появи и по-спокойна негова версия стигаща "едва" малко повече от 200 к.с.,- която ще позволи да се запълни този път нишата между "гражданския" Лансер и безкомпромисната му версия ЕВО.

Що се отнася до версиите с постояно движещи колела те ще се предлагат в цели 3 варианта.Първата ще бъде с атмосферен двигател и с опция за зацепване и на задните колела. Втората ще бъде по -спортна с турбо мотор и мощност на двигателя над 200к.с. и постоянно зацепване на 4-те колела.Имено тази версия ще бъде като конкуренция на Субару Импреза WRX(която не е STI). И третата модификация ,както може би се досещате е най-мощния и най-бързия, а това разбира се е всемогъщия.....Evolution X. Мощността му надминава 300 к.с. ,а умната трансмисия с постоянно зацепване и активни диферинциали ще допълни броя от нововъведения. Ходят слухове и за тайна революционна скоростна кутия,която ще получи новото ЕВО. Говори се че у нея ще има две зацепвания подобно на Фолксвагенското DSG.Някой твърдят че ще е вариаторна.А други са убедени че ще е .....

 

Събитието което ще пресече целия този поток от противоречия, ще успее е едва официалната премиера на ЕВО,а тя ще е следващата есен.Предсерийната версия ще бъде показана в Детройт заедно със серийния Лансер,който в САЩ ще може да се купува от есента на 2007. А дебюта на европейската версия очакваме в салона в Женева с най-голямо нетърпение.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 3 седмици ...

От вестник СЕГА:

 

"Мицубиши" Lancer атакува света от Детройт

 

 

Новият модел от С-сегмента на японската компания ще се предлага с 5 вида двигателя

 

Нора Димитрова

 

"Мицубиши" Lancer ще бъде един от акцентите на Северноамериканското автоизложение в Детройт. От компанията пуснаха първите официални снимки на новото поколение, но истинското представяне на автомобила ще се състои на очертаващото се като изключително интересно моторшоу, което започва от 7 януари 2007 г.

Като дизайн "Мицубиши" Lancer остава верен на предварителните скици. Той ще носи динамичните линии на концептуалните модели Concept-X и Concept-Sportback, представени пред публика през 2005 г. Моделните им характеристики намекваха не само за бъдещото поколение спортни седани на "Мицубиши", но също така и за тенденциите, които японците ще следват в цялата си гама.

Най-просто доказателство за това е новата предница на Lancer. Докато концепциите CZ2, Tarmac Spyder, Pajero Evolution и серийните Colt, (сегашният) Lancer и новият Outlander затвърдиха триъгълнoто лого като фокус върху "лицето" на моделите, то настоящите, предназначени единствено за американския пазар коли, Eclipse и Raider показаха първите елементи от еволюцията, която мицубишитата тепърва започват. Става дума за голямата обърната решетка, вдъхновена от въздухозаборниците на самолетите. Грилът при Lancer отива дори крачка напред, следвайки линията на концептуалните си предшественици - разделена на две, сравнявана с формата на носа при акулите и дълбоко поставените "очи".

Новият спортен седан "Мицубиши" Lancer използва изпробваната и дори вече малко поизхабена платформа на Outlander (на нея стъпват двата нови всъдехода на "Пежо" и "Ситроен"). Това обаче говори не само за уголемени размери, но и за по-нататъшно развиване на гамата, т.е. поява на модел 4х4. Дължината на седана е увеличена с 35 мм до 4570 мм, ширината достига 1760 мм (с 65 мм повече), височината е 1490 мм (60 мм по-висок от предшественика си) и по-дълга с 35 мм колесна база, за да достигне сегашните си 2635 мм.

Новият модел от С-сегмента на японската компания ще се предлага с 5 вида двигателя, между които и дизеловият common rail двулитров Di-D агрегат със 140 к.с. (познат от Outlander). За американския пазар ще има по-мощна версия със 152 к.с. и с по-ниско ниво на вредни емисии. Двулитровият мотор ще се управлява посредством 6-степенна скоростна кутия. Ще има възможност и за смяна на предавките директно от лостче на волана.

"Мицубиши" Lancer ще бъде пуснат на европейския пазар в края на 2007 година.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

а, ето и снимки на Prototype-Xconcept for next-generation high-performance 4WD sport sedan at 2007 Detroit Motor Show, нещо невероятно, о4аквам го с нетърпение!

 

лансер:

post-1016-1166448071.jpg

post-1016-1166448130.jpg

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 4 месеца ...

 

:icon_dance:

Мдаааа...предлагат го с 2 бензинови двигателя засега. А цените в БГ дали ще са подобни :icon_hmm:

 

Много е хубав Лансера :icon_clap:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

:icon_dance:

Мдаааа...предлагат го с 2 бензинови двигателя засега. А цените в БГ дали ще са подобни :icon_hmm:

 

Много е хубав Лансера :icon_clap:

Според мен ще са подобни:) Много е хубав иначе :first:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Аз скоро направих една обиколка из официалните сайтовете на близките нам страни и за сега само руснаците го предлагат. Говорих по телефона и с една мацка от Балкан стар, която ми каза, че в БГ ще започне да се продава през есента, на цена вероятно по-висока от тази на сегашния модел. Както се казва ще поживеем, ще видим. Другото, което ми направи интересно впечатление из сайтовете бе цената на сегашният Лансер, която за един и същ двигател варира в различните страни. Най-евтина е в Румъния - около 11 200 евро, най-скъпа бе в Германия - около 18 000 евро, а в БГ - 27 000лв, така че ако човек има парите накуп може да си направи сметка от коя страна да си я купи, нали така?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 2 седмици ...
А нещо за Galant Fortis?Някакви характеристики,защото аз нищо неможах да изровя :icon_crybaby:
:mitsu-smiley: Това, което се знае засега Светльо го е качил в сайта ни ето тук . :mitsu-smiley:
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 1 месец ...

Aaaaa не. Това бебче ако струва $18000 (т.е. 26 хилки) кой няма да си го купи? :icon_thumbup:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 4 седмици ...

Привет на Mitsubishi феновете. Преди две седмици станах горд собственик на въпросния нов модел - Mitsubishi Lancer GTS, 2008 (понастоящем живея в Канада). Машината наистина е удивителна. Тук се предлага само двулитровия изцяло алуминиев двигател от 152 к.с., но иначе много добро впечатление ми прави шестстепенната Sportronic CVT трансмисия - доста добре балансирана е в автоматичен режим, а възможността за ръчно превключване с лостове на волана е чудесна добавка за изпробване възможностите на двигателя. Този модел най-много се доближава до все още обвития в мъгла Evo X - дизайна със задния спойлер и допълнителния боди-кит и спортно окачване, цитираната вече трансмисия, както и гумите P215/45R18. Е, липсва турбото, което да прибави още 150 коня, но и така машината е доста пъргава. Много съм впечатлен и от аудио системата (която в случая върви като опция с ел. шибидах): 650-watt Rockford-Fosgate Punch® premium sound system with 6CD/MP3 in-dash head unit, 9 speaker including 10-inch dual-voice coil subwoofer, digital signal processor, speed compensated volume and equalization. Всъщност това са и единствените опции, защото всичко останало е включено стандартно (ABS+EBD, странични въздушни възглавници, вкл. и за пътниците отзад, както и такава в краката на водача, климатроник, алармена система с имобилайзер и сензорно управление, Bluetooth handsfree с гласови команди и т.н.).

Mitsubishi стартираха много агресивна кампания на този модел в Северна Америка и което е най-важното - предложиха убийствени цени. Моделът GTS с всички екстри излиза $26,000 (канадски), което е нищо за такъв автомобил. Извадих голям късмет с доставката, защото в момента Mitsubishi виждат затруднения с изпълнението на поръчките специално на GTS модела и за някои цветове например може да се наложи да чакаш повечко. :mitsu-smiley:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Това е колата просто :icon_thumbup: :first: :rulez: А дано на всеки във гаража по едно :good: Снимки снимки снимки :icon_thumbup: :mitsu-smiley:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

:icon_thumbup: Честито !!! :icon_clap: Със здраве да я караш !!!Каква гаранция и дават от :mitsu-smiley: ? Какви са впечатленията ти ? Предполагам, че е :plane: Разхода на гориво засече ли ? :mitsu-smiley: :icon_thumbup:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря на всички, пожелавам ви и на вас подобни придобивки!

 

Ето две снимки на машината (по-нататък ще снимам и интериора):

http://img76.imageshack.us/img76/696/mg1041xx6.jpg

 

http://img45.imageshack.us/img45/9844/mg1042fu3.jpg

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • Admin

Честито колега. Много се радвам, че имаш тази хубава кола и пишеш от другия край на света.

Със здраве да си я караш. :icon_n_clover:

Сподели още впечатления от нея.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Впечатленията са повече от страхотни. Относно гаранцията: Mitsubishi са едни от малкото, които предлагат 5 години или 100,000 км. Просто в момента тук в компактния клас този модел е наистина хит. Приятно ме изненада и факта, че доста хора се заглеждат, а някои дори ме спират да ме разпитват за колата на паркинга - очевидно уникалния дизайн също впечатлява дори тук. Все още не съм успял да засека точно разхода, но така като гледам не е повече от 10/100 при доста тежко градско (Ванкувър има много проблеми със задръствания по десетките мостове, а на мен ежедневно ми се налага да минавам по два такива отивайки на работа). Иначе 6-степенната CVT поддържа около 2200 оборота при 120 км/ч. на магистралата, което ме кара да си мисля, че извънградския разход трябва да е много добра цифра. Така или иначе на този континент все още цената на бензина не е толкова стряскаща (около $1 за литър, като при нас се води един от най-скъпите за цяла Северна Америка, след ЛА може би) и хората продължават да карат масово шестлитрови чудовища (другото ми возило е Nissan Pathfinder V6 3.3, което минава за доста скромно SUV).

В заключение мисля, че Mitsubishi правят много добър удар с новото поколение на Лансер. :mitsu-smiley: :icon_clap:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...