Премини към съдържание

Предни и задни тампони за стабилизараща щанга


kacarski

Препоръчано мнение

Здравейте,

 

Преди близо година се получи гадно скърцане, идващо отпред и отзад, при преминаване през спящи полицаи. Ходих до БС София, те ми напръскаха

тампоните с някакъв спрей и скърцането престана за няколко месеца. Мислех да търся някаква силиконова смазка и да ги пръскам сам, че колата

вече е извън гаранция, но попаднах на стара тема по въпроса и там колегата Ноби споменава, че му се била износила самата щанга. Та вече не знам

дали решението на БС е било най-удачното.

 

Възможно ли е да проверя дали мога да карам още с оригиналните без да ги свалям?

 

От къде могат да се купят нови и качествени освен от БС?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 53
  • Създадена
  • Отговор:

Най-активни потребители в тази тема

Най-активни потребители в тази тема

Здравейте,

 

Преди близо година се получи гадно скърцане, идващо отпред и отзад, при преминаване през спящи полицаи. Ходих до БС София, те ми напръскаха

тампоните с някакъв спрей и скърцането престана за няколко месеца. Мислех да търся някаква силиконова смазка и да ги пръскам сам, че колата

вече е извън гаранция, но попаднах на стара тема по въпроса и там колегата Ноби споменава, че му се била износила самата щанга. Та вече не знам

дали решението на БС е било най-удачното.

 

Възможно ли е да проверя дали мога да карам още с оригиналните без да ги свалям?

 

От къде могат да се купят нови и качествени освен от БС?

 

Оригинални ще има в Ратола и/или в Рубин. На колко километра си ?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

''Възможно ли е да проверя дали мога да карам още с оригиналните без да ги свалям?''

 

Възможно е като хванеш щангата с ръка и се опиташ да е разклатиш и ако се мърда значи са износени и най-добре си ги смени, хубаво е като клатиш щангата и 4 те гуми да са на равно инак ще се получи напрежение и така ще ти се стори че тампоните са ОК а всъщност може да не са и пак ще ти потропва и поскърцва. Ако се поровиш из нета може да намериш някъде и усилени от по-здрави материали направени, мисля че в eBay motors или по-разни специални сайтове за Lancer EVO , WRX и т.н. може да намериш, но не съм сигурен само като идея.

Успех :mitsu-smiley:

Редактирано от tonino_g3
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря на отзовалите се.

 

Колата е на 4 години и 57 000км. И има само скърцане без никакво тропане.

 

Иначе Ноби споменава за цена около 11 лева за тампон, но не е писал от къде.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря на отзовалите се.

 

Колата е на 4 години и 57 000км. И има само скърцане без никакво тропане.

 

Иначе Ноби споменава за цена около 11 лева за тампон, но не е писал от къде.

 

Пиши лично на Мирослав за цена на оригинални, ама нещо ме съмнява да е 11 лв. само... дано да греша :icon_hmm:

 

И аз от време на време чувам поскърцване на спящи полицаи, и не мисля , че ти има нещо нередно (на 27к км. съм).

 

Говорих си и с един приятел с новичка Киа, и той така изненадан ме пита, скърца ли ти през спящи полицаи... аз си мисля, че просто тампона си е такъв...

 

Ходил ли си на място различно от БС да ти дадат диагноза ?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря на отзовалите се.

 

Колата е на 4 години и 57 000км. И има само скърцане без никакво тропане.

 

Иначе Ноби споменава за цена около 11 лева за тампон, но не е писал от къде.

 

Моята е на по-малко от две години и 30 хил. км. и си скърца така, както описваш, още от първата зима. Нищо ти няма на тампоните. Купи си някакъв по-качествен спрей за гуми и ги напръскай, както са направили в Балканстар и пак ще се оправи скърцането. И така - потропва, поскърцва оттук-оттам още с излизането от шоурума. Просто не й обръщай внимание и това е. Даже в книжката са написали за такива неща да не ги притесняваш и че били нормални, най-образно казано. Не че има нещо нормално де, ама факт е написаното в книжката.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

И аз мислех да ги пръскам и да си карам така ма се уплаших от друга тема във форума. Там човека като си е сменил тампоните е видял, че

му е износило и щангата та не искам да се стига до там...

 

Иначе звънях в БС там ми обявиха 15 за преден и 11 за заден та общо към 52.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

И аз мислех да ги пръскам и да си карам така ма се уплаших от друга тема във форума. Там човека като си е сменил тампоните е видял, че

му е износило и щангата та не искам да се стига до там...

 

Иначе звънях в БС там ми обявиха 15 за преден и 11 за заден та общо към 52.

 

За работа колко искат? Врътни и питай Ратола, информативно просто http://www.mitsubishibg.com/forum/public/style_emoticons/default/icon_hmm.gif

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Моята е на по-малко от две години и 30 хил. км. и си скърца така, както описваш, още от първата зима. Нищо ти няма на тампоните. Купи си някакъв по-качествен спрей за гуми и ги напръскай, както са направили в Балканстар и пак ще се оправи скърцането. И така - потропва, поскърцва оттук-оттам още с излизането от шоурума. Просто не й обръщай внимание и това е. Даже в книжката са написали за такива неща да не ги притесняваш и че били нормални, най-образно казано. Не че има нещо нормално де, ама факт е написаното в книжката.

Бре, на моя галант на 230 иляди км и 10 години нищо не му потропва и поскърцва...кво приказваш бре?!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

За труд не съм питал ,че имам сервизна книжка и гледам, че е елементарна процедурата(2 болта се развиват).

 

Ще търся някаква смазка, свалям ги и гледам дали са износени и ако не са, само мажа и си карам така...

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Бре, на моя галант на 230 иляди км и 10 години нищо не му потропва и поскърцва...кво приказваш бре?!

Ами... Какво да ти кажа, освен че не те лъжа. Преди Лансера имах 11 годишна Алфа 156 - сещаш се - "тия гадни жабарски коли", за "липсата на качества и надеждност" на които, се носят митове и легенди в България - карах я четири години и на десетата й направих основен ремонт на предницата, който заедно с труда и без амортисьори, които си бяха оригиналните и си бяха ОК, ми излезе 800 лева. И ремонта го направих не защото нещо тропаше и скърцаще, а защото вече се притеснявах, че колата е на 10 години, пък не бях барвал нищо по ходовата част въобще. Механика ми каза, че са доста стари детайлите и е хубаво да се сменят. Това е положението с новите коли май... Та така и с твоя Галант, изобщо не се учудвам, че нищо не му скърца и тропа, въпреки годините му.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Бре, на моя галант на 230 иляди км и 10 години нищо не му потропва и поскърцва...кво приказваш бре?!

 

Ми те и Мерцедесите бяха символ на качество едно време ама..... low cost инженерство ко' да ти кажа... http://www.mitsubishibg.com/forum/public/style_emoticons/default/icon_rock.gif

И все пак ,ако пак трябваше да си купя кола, пак щеше да е нова...... и пак Лансер http://www.mitsubishibg.com/forum/public/style_emoticons/default/mitsu-smiley.gif

 

 

 

kacarski, сложи някоя снимчица на тампоните като ги свалиш, ако не те домързи :-)

Редактирано от me4o
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Мдаа, така е, совите не са това което са....били :) Иначе относно тампоните, мисля, че на толкова малко км няма как да са износили щангата, все пак те са консуматив, а не джелезото, нали :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Мдаа, така е, совите не са това което са....били :) Иначе относно тампоните, мисля, че на толкова малко км няма как да са износили щангата, все пак те са консуматив, а не джелезото, нали :)

Ами как да ти кажа, истина е че са износили щангата, а са просто едни гумени такива малки гнусни тампончета, които след 30 000км за задните и след 50 000км за предните, започват да потропват и да скърцат.

След една случка с кола от известна масова марка на мой приятел няма да се учудя от нищо вече.

На него му се проби картера, защото пластмасовата кора под двигателя се е потривала в него от време на време.

Като ми каза го обявих за ненормален, автомобилен инвалид, побърканяк и прочие диагнози. И кво стана, заведе ме да видя с очите си и беше прав. :icon_bye:

После като видях, че и на моята желязо е износено от гума, вече се примирих с тези неща.

 

Сменям задните тампони на 30-40 000км, а предните на 50-60 000км. Сега съм на 108 000км и от известно време са се разскърцали и разтропали или иначе казано дойде им времето. Проверени са цените в Б.С. и в алтернативен доставчик. При Б.С. са 14.46лв за предни и 12.30лв за задни, а при другите са 15лв за предни и 14.50 за задни. Ето и оригиналните им номера: предни 4056A078, задни 41056A004.

Редактирано от Vasil Sivkov-Noby
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

За труд не съм питал ,че имам сервизна книжка и гледам, че е елементарна процедурата(2 болта се развиват).

 

Ще търся някаква смазка, свалям ги и гледам дали са износени и ако не са, само мажа и си карам така...

 

 

Колега може да им сложиш по една капка силиконова грес, тя е бяла-безцветна и издържа повече от който и да било спрей,и не е вредна за гумата, но най-добре си ги смени с нови.

Може да погледнеш тук има разни интересни неща които може и да станат за вашите коли също:

 

http://scoobytuner.com/products/?vApplicationID=204&sfID1=8&sfID2=61&productID=2866

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Мисля си, че малко графит от молив 2В или 4В ще свърши също добра работа.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

На него му се проби картера, защото пластмасовата кора под двигателя се е потривала в него от време на време

:icon_doh: :icon_doh: :icon_doh:

:argue: Б@*и от къде ли вече не спестяват пари :icon_n_furious: Нали се сещаш ако е от една качествена стомана тая щанга, кога гумата ще я износи?! При положение, че тампона и тя не лагеруват кой знае колко... :huh:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

:icon_doh: :icon_doh: :icon_doh:

:argue: Б@*и от къде ли вече не спестяват пари :icon_n_furious: Нали се сещаш ако е от една качествена стомана тая щанга, кога гумата ще я износи?! При положение, че тампона и тя не лагеруват кой знае колко... :huh:

Тъпо е, но е ФАКТ.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

До колегите със скърцащите стаб. щанги - износени ви са ем гумените тампони, там къде лягат на щангата, хем и самия прът металния.........слабо качество отвсякъде...........по принцип имам лек за този досаден проблем ,но зависи колко са износени .........

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

До колегите със скърцащите стаб. щанги - износени ви са ем гумените тампони, там къде лягат на щангата, хем и самия прът металния.........слабо качество отвсякъде...........по принцип имам лек за този досаден проблем ,но зависи колко са износени .........

Дали от БС ще погледнат сериозно на проблема? А каква е цената на щангата, ако се наложи смяна? Питам защото и при мен има поскърцване, но го усещам при "кълчене" на колата на ляво и дясно, особено като слизам(качвам) от тротоари. Предполагах, че е от втулки на носачите.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Дали от БС ще погледнат сериозно на проблема? А каква е цената на щангата, ако се наложи смяна? Питам защото и при мен има поскърцване, но го усещам при "кълчене" на колата на ляво и дясно, особено като слизам(качвам) от тротоари. Предполагах, че е от втулки на носачите.

Цена не знам ,но и не ме интересува, защото има лек ( ремонт ) на твоята щанга.........за твоя проблем може и амортесиорите да скърцат така.....

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Дали от БС ще погледнат сериозно на проблема? А каква е цената на щангата, ако се наложи смяна? Питам защото и при мен има поскърцване, но го усещам при "кълчене" на колата на ляво и дясно, особено като слизам(качвам) от тротоари. Предполагах, че е от втулки на носачите.

Някъде около 240-260лв беше тва криво желязо.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Цена не знам ,но и не ме интересува, защото има лек ( ремонт ) на твоята щанга.........за твоя проблем може и амортесиорите да скърцат така.....

 

Къде може да дойда, за да я диагностицираш и оправиш, преди да се набутам в БС и да гушнат 37лв, за да я погледнат само?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Къде може да дойда, за да я диагностицираш и оправиш, преди да се набутам в БС и да гушнат 37лв, за да я погледнат само?

Ул. Жак Дюкло 53 ..........на 5 мин. от БС..........

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Създаване...