kacarski Публикувано 27 март 2012 Сподели Публикувано 27 март 2012 Здравейте, Преди близо година се получи гадно скърцане, идващо отпред и отзад, при преминаване през спящи полицаи. Ходих до БС София, те ми напръскахатампоните с някакъв спрей и скърцането престана за няколко месеца. Мислех да търся някаква силиконова смазка и да ги пръскам сам, че колатавече е извън гаранция, но попаднах на стара тема по въпроса и там колегата Ноби споменава, че му се била износила самата щанга. Та вече не знам дали решението на БС е било най-удачното. Възможно ли е да проверя дали мога да карам още с оригиналните без да ги свалям? От къде могат да се купят нови и качествени освен от БС? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
me4o Публикувано 27 март 2012 Сподели Публикувано 27 март 2012 Здравейте, Преди близо година се получи гадно скърцане, идващо отпред и отзад, при преминаване през спящи полицаи. Ходих до БС София, те ми напръскахатампоните с някакъв спрей и скърцането престана за няколко месеца. Мислех да търся някаква силиконова смазка и да ги пръскам сам, че колатавече е извън гаранция, но попаднах на стара тема по въпроса и там колегата Ноби споменава, че му се била износила самата щанга. Та вече не знам дали решението на БС е било най-удачното. Възможно ли е да проверя дали мога да карам още с оригиналните без да ги свалям? От къде могат да се купят нови и качествени освен от БС? Оригинални ще има в Ратола и/или в Рубин. На колко километра си ? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tonino_g3 Публикувано 27 март 2012 Сподели Публикувано 27 март 2012 (редакция) ''Възможно ли е да проверя дали мога да карам още с оригиналните без да ги свалям?'' Възможно е като хванеш щангата с ръка и се опиташ да е разклатиш и ако се мърда значи са износени и най-добре си ги смени, хубаво е като клатиш щангата и 4 те гуми да са на равно инак ще се получи напрежение и така ще ти се стори че тампоните са ОК а всъщност може да не са и пак ще ти потропва и поскърцва. Ако се поровиш из нета може да намериш някъде и усилени от по-здрави материали направени, мисля че в eBay motors или по-разни специални сайтове за Lancer EVO , WRX и т.н. може да намериш, но не съм сигурен само като идея.Успех :mitsu-smiley: Редактирано 27 март 2012 от tonino_g3 Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kacarski Публикувано 27 март 2012 Автор Сподели Публикувано 27 март 2012 Благодаря на отзовалите се. Колата е на 4 години и 57 000км. И има само скърцане без никакво тропане. Иначе Ноби споменава за цена около 11 лева за тампон, но не е писал от къде. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
me4o Публикувано 28 март 2012 Сподели Публикувано 28 март 2012 Благодаря на отзовалите се. Колата е на 4 години и 57 000км. И има само скърцане без никакво тропане. Иначе Ноби споменава за цена около 11 лева за тампон, но не е писал от къде. Пиши лично на Мирослав за цена на оригинални, ама нещо ме съмнява да е 11 лв. само... дано да греша :icon_hmm: И аз от време на време чувам поскърцване на спящи полицаи, и не мисля , че ти има нещо нередно (на 27к км. съм). Говорих си и с един приятел с новичка Киа, и той така изненадан ме пита, скърца ли ти през спящи полицаи... аз си мисля, че просто тампона си е такъв... Ходил ли си на място различно от БС да ти дадат диагноза ? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dino355 Публикувано 28 март 2012 Сподели Публикувано 28 март 2012 Благодаря на отзовалите се. Колата е на 4 години и 57 000км. И има само скърцане без никакво тропане. Иначе Ноби споменава за цена около 11 лева за тампон, но не е писал от къде. Моята е на по-малко от две години и 30 хил. км. и си скърца така, както описваш, още от първата зима. Нищо ти няма на тампоните. Купи си някакъв по-качествен спрей за гуми и ги напръскай, както са направили в Балканстар и пак ще се оправи скърцането. И така - потропва, поскърцва оттук-оттам още с излизането от шоурума. Просто не й обръщай внимание и това е. Даже в книжката са написали за такива неща да не ги притесняваш и че били нормални, най-образно казано. Не че има нещо нормално де, ама факт е написаното в книжката. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kacarski Публикувано 28 март 2012 Автор Сподели Публикувано 28 март 2012 И аз мислех да ги пръскам и да си карам така ма се уплаших от друга тема във форума. Там човека като си е сменил тампоните е видял, чему е износило и щангата та не искам да се стига до там... Иначе звънях в БС там ми обявиха 15 за преден и 11 за заден та общо към 52. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
me4o Публикувано 28 март 2012 Сподели Публикувано 28 март 2012 И аз мислех да ги пръскам и да си карам така ма се уплаших от друга тема във форума. Там човека като си е сменил тампоните е видял, чему е износило и щангата та не искам да се стига до там... Иначе звънях в БС там ми обявиха 15 за преден и 11 за заден та общо към 52. За работа колко искат? Врътни и питай Ратола, информативно просто http://www.mitsubishibg.com/forum/public/style_emoticons/default/icon_hmm.gif Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mmotors Публикувано 28 март 2012 Сподели Публикувано 28 март 2012 Моята е на по-малко от две години и 30 хил. км. и си скърца така, както описваш, още от първата зима. Нищо ти няма на тампоните. Купи си някакъв по-качествен спрей за гуми и ги напръскай, както са направили в Балканстар и пак ще се оправи скърцането. И така - потропва, поскърцва оттук-оттам още с излизането от шоурума. Просто не й обръщай внимание и това е. Даже в книжката са написали за такива неща да не ги притесняваш и че били нормални, най-образно казано. Не че има нещо нормално де, ама факт е написаното в книжката.Бре, на моя галант на 230 иляди км и 10 години нищо не му потропва и поскърцва...кво приказваш бре?! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kacarski Публикувано 28 март 2012 Автор Сподели Публикувано 28 март 2012 За труд не съм питал ,че имам сервизна книжка и гледам, че е елементарна процедурата(2 болта се развиват). Ще търся някаква смазка, свалям ги и гледам дали са износени и ако не са, само мажа и си карам така... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dino355 Публикувано 28 март 2012 Сподели Публикувано 28 март 2012 Бре, на моя галант на 230 иляди км и 10 години нищо не му потропва и поскърцва...кво приказваш бре?!Ами... Какво да ти кажа, освен че не те лъжа. Преди Лансера имах 11 годишна Алфа 156 - сещаш се - "тия гадни жабарски коли", за "липсата на качества и надеждност" на които, се носят митове и легенди в България - карах я четири години и на десетата й направих основен ремонт на предницата, който заедно с труда и без амортисьори, които си бяха оригиналните и си бяха ОК, ми излезе 800 лева. И ремонта го направих не защото нещо тропаше и скърцаще, а защото вече се притеснявах, че колата е на 10 години, пък не бях барвал нищо по ходовата част въобще. Механика ми каза, че са доста стари детайлите и е хубаво да се сменят. Това е положението с новите коли май... Та така и с твоя Галант, изобщо не се учудвам, че нищо не му скърца и тропа, въпреки годините му. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
me4o Публикувано 28 март 2012 Сподели Публикувано 28 март 2012 (редакция) Бре, на моя галант на 230 иляди км и 10 години нищо не му потропва и поскърцва...кво приказваш бре?! Ми те и Мерцедесите бяха символ на качество едно време ама..... low cost инженерство ко' да ти кажа... http://www.mitsubishibg.com/forum/public/style_emoticons/default/icon_rock.gifИ все пак ,ако пак трябваше да си купя кола, пак щеше да е нова...... и пак Лансер http://www.mitsubishibg.com/forum/public/style_emoticons/default/mitsu-smiley.gif kacarski, сложи някоя снимчица на тампоните като ги свалиш, ако не те домързи Редактирано 28 март 2012 от me4o Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mmotors Публикувано 29 март 2012 Сподели Публикувано 29 март 2012 Мдаа, така е, совите не са това което са....били Иначе относно тампоните, мисля, че на толкова малко км няма как да са износили щангата, все пак те са консуматив, а не джелезото, нали Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Vasil Sivkov-Noby Публикувано 29 март 2012 Сподели Публикувано 29 март 2012 (редакция) Мдаа, така е, совите не са това което са....били Иначе относно тампоните, мисля, че на толкова малко км няма как да са износили щангата, все пак те са консуматив, а не джелезото, нали Ами как да ти кажа, истина е че са износили щангата, а са просто едни гумени такива малки гнусни тампончета, които след 30 000км за задните и след 50 000км за предните, започват да потропват и да скърцат.След една случка с кола от известна масова марка на мой приятел няма да се учудя от нищо вече.На него му се проби картера, защото пластмасовата кора под двигателя се е потривала в него от време на време.Като ми каза го обявих за ненормален, автомобилен инвалид, побърканяк и прочие диагнози. И кво стана, заведе ме да видя с очите си и беше прав. :icon_bye:После като видях, че и на моята желязо е износено от гума, вече се примирих с тези неща. Сменям задните тампони на 30-40 000км, а предните на 50-60 000км. Сега съм на 108 000км и от известно време са се разскърцали и разтропали или иначе казано дойде им времето. Проверени са цените в Б.С. и в алтернативен доставчик. При Б.С. са 14.46лв за предни и 12.30лв за задни, а при другите са 15лв за предни и 14.50 за задни. Ето и оригиналните им номера: предни 4056A078, задни 41056A004. Редактирано 29 март 2012 от Vasil Sivkov-Noby Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tonino_g3 Публикувано 29 март 2012 Сподели Публикувано 29 март 2012 За труд не съм питал ,че имам сервизна книжка и гледам, че е елементарна процедурата(2 болта се развиват). Ще търся някаква смазка, свалям ги и гледам дали са износени и ако не са, само мажа и си карам така... Колега може да им сложиш по една капка силиконова грес, тя е бяла-безцветна и издържа повече от който и да било спрей,и не е вредна за гумата, но най-добре си ги смени с нови.Може да погледнеш тук има разни интересни неща които може и да станат за вашите коли също: http://scoobytuner.com/products/?vApplicationID=204&sfID1=8&sfID2=61&productID=2866 Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Николай Николов Публикувано 29 март 2012 Сподели Публикувано 29 март 2012 Мисля си, че малко графит от молив 2В или 4В ще свърши също добра работа. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mmotors Публикувано 30 март 2012 Сподели Публикувано 30 март 2012 На него му се проби картера, защото пластмасовата кора под двигателя се е потривала в него от време на време :icon_doh: :icon_doh: :icon_doh: :argue: Б@*и от къде ли вече не спестяват пари :icon_n_furious: Нали се сещаш ако е от една качествена стомана тая щанга, кога гумата ще я износи?! При положение, че тампона и тя не лагеруват кой знае колко... :huh: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Vasil Sivkov-Noby Публикувано 30 март 2012 Сподели Публикувано 30 март 2012 :icon_doh: :icon_doh: :icon_doh: :argue: Б@*и от къде ли вече не спестяват пари :icon_n_furious: Нали се сещаш ако е от една качествена стомана тая щанга, кога гумата ще я износи?! При положение, че тампона и тя не лагеруват кой знае колко... :huh:Тъпо е, но е ФАКТ. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 5 април 2012 Сподели Публикувано 5 април 2012 До колегите със скърцащите стаб. щанги - износени ви са ем гумените тампони, там къде лягат на щангата, хем и самия прът металния.........слабо качество отвсякъде...........по принцип имам лек за този досаден проблем ,но зависи колко са износени ......... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Николай Николов Публикувано 6 април 2012 Сподели Публикувано 6 април 2012 Май износването се дължи на солта от лугата през Зимата! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kesten Публикувано 6 април 2012 Сподели Публикувано 6 април 2012 До колегите със скърцащите стаб. щанги - износени ви са ем гумените тампони, там къде лягат на щангата, хем и самия прът металния.........слабо качество отвсякъде...........по принцип имам лек за този досаден проблем ,но зависи колко са износени .........Дали от БС ще погледнат сериозно на проблема? А каква е цената на щангата, ако се наложи смяна? Питам защото и при мен има поскърцване, но го усещам при "кълчене" на колата на ляво и дясно, особено като слизам(качвам) от тротоари. Предполагах, че е от втулки на носачите. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 6 април 2012 Сподели Публикувано 6 април 2012 Дали от БС ще погледнат сериозно на проблема? А каква е цената на щангата, ако се наложи смяна? Питам защото и при мен има поскърцване, но го усещам при "кълчене" на колата на ляво и дясно, особено като слизам(качвам) от тротоари. Предполагах, че е от втулки на носачите.Цена не знам ,но и не ме интересува, защото има лек ( ремонт ) на твоята щанга.........за твоя проблем може и амортесиорите да скърцат така..... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Vasil Sivkov-Noby Публикувано 6 април 2012 Сподели Публикувано 6 април 2012 Дали от БС ще погледнат сериозно на проблема? А каква е цената на щангата, ако се наложи смяна? Питам защото и при мен има поскърцване, но го усещам при "кълчене" на колата на ляво и дясно, особено като слизам(качвам) от тротоари. Предполагах, че е от втулки на носачите.Някъде около 240-260лв беше тва криво желязо. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kesten Публикувано 9 април 2012 Сподели Публикувано 9 април 2012 Цена не знам ,но и не ме интересува, защото има лек ( ремонт ) на твоята щанга.........за твоя проблем може и амортесиорите да скърцат така..... Къде може да дойда, за да я диагностицираш и оправиш, преди да се набутам в БС и да гушнат 37лв, за да я погледнат само? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 9 април 2012 Сподели Публикувано 9 април 2012 Къде може да дойда, за да я диагностицираш и оправиш, преди да се набутам в БС и да гушнат 37лв, за да я погледнат само?Ул. Жак Дюкло 53 ..........на 5 мин. от БС.......... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.