vucata Публикувано 13 март 2012 Сподели Публикувано 13 март 2012 Здравейте колеги,хрумна ми една идея да направя моите халогени да светят като дневни светлини с диодна крушка (бяла).А въпросът ми е,дали ще имам проблеми с ^КАТ^и дали ще се получи добре.Ако някой е правил това моля да сподели.Благодаря предварително :rulez: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dinamitko Публикувано 13 март 2012 Сподели Публикувано 13 март 2012 Веднага ти отговарям - да ще имаш проблеми, освен ако халогените и бялата крушка, не отговарят на цитирам „Светлините за движение през деня трябва да съответстват на изискванията на Правило 87, рев.2 на Икономическата комисия за Европа на Организацията на обединените нации (ИКЕ на ООН), като на тях трябва да има съответната маркировка, предвидена в правилото. Монтирането им на автомобила трябва да съответства на изискванията на Правило 48, рев.5 на ИКЕ-ООН." ето и http://www.mitsubishibg.com/forum/public/style_emoticons/default/link.gifкъм малко старичка статия, но си е актуална, в нея има линкове към самите правила на Икономическата комисия, директивата, и др. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Lyubo Dimitrov Публикувано 13 март 2012 Сподели Публикувано 13 март 2012 Т.е. по принцип тр. да има сертификат, че е одобрено допълнително монтираното нещо за използване като дневни светлини в ЕУ, което за диодни крушки монтирани в халогените няма как да представиш. Знам за колеги с Пасат Б3 на които са им се заяждали за диоди в халогените по този повод. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
de4i Публикувано 13 март 2012 Сподели Публикувано 13 март 2012 Според някакъв текст от Закона за движение по пътищата или Правилника, само на халогени не може. Следва глоба. Като те спрат КАТ, иди доказвай, че не си на халогени, ами на дневни светлини. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
krasipet Публикувано 13 март 2012 Сподели Публикувано 13 март 2012 Здравейте колеги,хрумна ми една идея да направя моите халогени да светят като дневни светлини с диодна крушка (бяла).А въпросът ми е,дали ще имам проблеми с ^КАТ^и дали ще се получи добре.Ако някой е правил това моля да сподели.Благодаря предварително :rulez: Погледни тук. Пост #16 Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vladimirov Публикувано 13 март 2012 Сподели Публикувано 13 март 2012 (редакция) Светят ли халогените без мъгла или в населено място - АКТ. Това какви крушки има вътре няма никакво значение. Като искаш да светиш бяло при tpetrov има едни диодни крушки за габарити с доста на брой малки диоди - доста прилично светят. Нещо такова - http://img822.imageshack.us/img822/7272/thumb31296301723678.jpg Редактирано 13 март 2012 от vladimirov Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
GT PoWeR Публикувано 14 март 2012 Сподели Публикувано 14 март 2012 (редакция) Имам крушки с цокъл Н1 с по 68 диода и мислех да ги слагам в единият ми чифт фарове, на бронята (за дългите). Отделно имам и фарове за мъгла, така че мога да споря с КАТ, още повече, че фарчетата покриват изискванията за разположение на дневните светлини. Друг е въпросът, че не си струва да си губя времето в излишни спорове... За тези фарчета става въпрос: http://img8.auto24.ee/auto24/560/471/16179471.jpg Редактирано 14 март 2012 от GT PoWeR Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
krasipet Публикувано 14 март 2012 Сподели Публикувано 14 март 2012 така че мога да споря с КАТ, още повече, че фарчетата покриват изискванията за разположение на дневните светлини. A има ли означение, че са сертифицирани като DRL?В правило 87 се определя също така маркировката, която потвърждава, че продуктът е сертифициран като „фар за движение през деня" или дневни светлини. На стъклото на светлините трябва да има буквата „Е", оградена с кръг. След буквата „Е" следва кодът държавата от Европейския съюз, която е сертифицирала продукта. Обикновено там пише „Е4" , което означава, че продуктът е сертифициран в Холандия. Обозначението за дневни светлини е „00RL". В близост до знака „Е" трябва да е изписан и номерът на сертификата.Или на твоите си пише halogen "Н1"В България е по-важно какво пише на някакво листче, а не какво имаме в действителност. Пресен пример от днес...:offtopic:Преди известно време забелязах, че нямам налягане в пожарогасителя в колата си (закупен преди 2 години). И тъй като съм си патил и ми се е налагало да ползвам пожарогасител, отидох да ми го заредят. Днес ходих да си го прибера и попитах каква е причината да загуби налягане. На което ми бе отговорено: - А-а-а, то имаше по-голям проблем от липсата на налягане.- И какъв е този проблем?- питам аз.- Липсваше лепенката за преглед...!!!:confused1:На което успях само да смотолевя едно:- Това сериозно ли го казахте? Лепенката ли ще ми угаси пожара? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
GalantDream Публикувано 5 декември 2012 Сподели Публикувано 5 декември 2012 Извършва ли се технотест за сертифициране на допълнително пригодени фарове изпозлвани за дневни светлини? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.