Balistik92 Публикувано 9 март 2012 Сподели Публикувано 9 март 2012 Колеги,наумил съм си на моя Колт,който е 1.3 12v 75hp да сложа глава от 1.3 16v 82 hp. Въпроса ми е дали ще пасне без преправяне и каква ще бъде промяната..Ще постигна ли поне минимална разлика в ускорението или ще си остана само с горенето? :D Колта е CJO '97 ;) Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Емил Димитров Публикувано 9 март 2012 Сподели Публикувано 9 март 2012 (редакция) До колкото си спомяням по заводски данни ускорението на двата мотора е еднакво - 12.5 сек. Според мен разлика ще има в ускорението след 100 км/ч и максималната скорост, но тя ще е слаба. Относно смяната на главите - ненужен филм. 16 клапановия мотор не е с делко, а с две бобини на главата управлявани от ЕКУ-то...сещай се какво следва... Редактирано 9 март 2012 от Emil Dimitrov Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Balistik92 Публикувано 9 март 2012 Автор Сподели Публикувано 9 март 2012 Ясноо.. Значи главоболието е излишно :D Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
HolyMan Публикувано 9 март 2012 Сподели Публикувано 9 март 2012 Ясноо.. Значи главоболието е излишно :D Сложи му мотор 1.8 от каризма. Това е най-добрият вариант, с комп от 1.6. Особено с твойта скоростна кутия ще е сериозна разликата. На 1.3 няма какво да направиш, за да тръгне добре, освен турбо, ама там главоболието ще е епично Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Стефан Публикувано 11 март 2012 Сподели Публикувано 11 март 2012 Сложи му мотор 1.8 от каризма. Това е най-добрият вариант, с комп от 1.6. Особено с твойта скоростна кутия ще е сериозна разликата. На 1.3 няма какво да направиш, за да тръгне добре, освен турбо, ама там главоболието ще е епично :mitsu-smiley:Защо с комп. от 1.6 ? С този от Каризмата /1.8/ няма ли да стане ? :mitsu-smiley: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vladimirov Публикувано 11 март 2012 Сподели Публикувано 11 март 2012 Има и един DOHC 4G93 с него ще е най-добре ако намери от някъде. Също така в други модели едноваловия 4G93 е по-мощен. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
s_mitko Публикувано 11 март 2012 Сподели Публикувано 11 март 2012 Ето му го 4Г93 http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11324554227653787&f1=details Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
HolyMan Публикувано 12 март 2012 Сподели Публикувано 12 март 2012 Ето му го 4Г93 http://nfs.mobile.bg...3787&f1=details Първо че тва не е с 4г93, второ че тук двигателя е наобратно... А с комп от 1.6, защото каризмаджийския е различен и ще има филми с имобилайзер и т.н. По-добре колтов комп Аз май на пролет ще я задействам най-после тая процедура и ще кажа как е, макар че при мен е по-лесно - само блока и помпата на сервото ще сменя. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Balistik92 Публикувано 14 март 2012 Автор Сподели Публикувано 14 март 2012 (редакция) А идеята ви е да сложа 1.8 от Каризма с моята кутия и комп от Колт 1.6 ? Така ли? Ще пасне ли кутията с двг-то,болтовете и тампоните много преправяне ли ще искат..Някой да е правил подобен суап? Редактирано 14 март 2012 от Balistik92 Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
HolyMan Публикувано 14 март 2012 Сподели Публикувано 14 март 2012 (редакция) А идеята ви е да сложа 1.8 от Каризма с моята кутия и комп от Колт 1.6 ? Така ли? Ще пасне ли кутията с двг-то,болтовете и тампоните много преправяне ли ще искат..Някой да е правил подобен суап? В Англия маса народ го е направил - окабеляване от Колт 1.6, мотор с помпа на сервото и колектори от Каризма, кутия от 1.3. Тампоните си застават ОК. При смяна от 1.6 на 1.8 е много лесно, от 1.3 на 1.8 ще е повече игра, че трябва дебитомер, някои маркучи може да трябва да се сменят и т.н. Но мотора е същия като 1.6, само малко по-висок (заради по-дълъг ход на буталата), но се събира без драми. Ще трябва маховик от 1.6 колт и съединител също - каризмаджийския маховик и съединител не пасват на тая скоростна кутия - шлиците на съединителя са други. Иначе кутиите на 1.3 и 1.6 колт са еднакви с изключение на финалното предавателно число за да са по-дълги предавките при 1.6.Ясно е че ще си е приключение, но при желание е постижимо без ъглошлайфа и електрожена, стига да се вземат правилните части - трябва да има мотор от каризма и в твоя случай колт 1.6 на части наблизо. Ще си струва някой лев, но кефа нали няма цена... :rolleyes: П.С.: Нали знаеш че после колата си остава вечно твоя Редактирано 14 март 2012 от HolyMan Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
S.Iliev Публикувано 15 март 2012 Сподели Публикувано 15 март 2012 Те маса хора в Англия слагат и 2.0 V6 в тези Колтове! А какви са ползите от конверсията към 1.8?Аз например съм с 1.6, но търся варианта да го съживя този Колт и освен охлюв друг вариант не виждам смисъл да се прави.А самата конверсия 1.6 - 1.8 при мен ще отнеме 1 ден,дали си струва? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
HolyMan Публикувано 15 март 2012 Сподели Публикувано 15 март 2012 Те маса хора в Англия слагат и 2.0 V6 в тези Колтове! А какви са ползите от конверсията към 1.8?Аз например съм с 1.6, но търся варианта да го съживя този Колт и освен охлюв друг вариант не виждам смисъл да се прави.А самата конверсия 1.6 - 1.8 при мен ще отнеме 1 ден,дали си струва? Ами хората уж са доволни от по-високия въртящ момент, доста по-стабилно дърпане в средните обороти и т.н. По-голям обем все пак, пък макар и 200 мл. само. Иначе за конверсиите към 2.0 V6, това е малко идиотщина, защото мястото вече е малко, квото и да се налага да правиш - двигателя вън, става много тежка колата отпред, трябва вече да се пипа сериозно окачването и спирачките... Няма смисъл разправията според мен, не и за толкова евтина кола. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Емил Димитров Публикувано 15 март 2012 Сподели Публикувано 15 март 2012 А какво ще кажете за 4G92 DOHC варианта? Става дума за този, който не е MIVEC. Maximum Output - 108 kW (147 PS; 145 bhp) @ 7000 rpmMaximum Torque - 149 N·m (110 ft·lbf) @ 4500 rpm Според мен дори само оборудвана глава + ЕКУ от съшия са достатъчни ;) Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
s_mitko Публикувано 15 март 2012 Сподели Публикувано 15 март 2012 Първо че тва не е с 4г93, второ че тук двигателя е наобратно... А с комп от 1.6, защото каризмаджийския е различен и ще има филми с имобилайзер и т.н. По-добре колтов комп Аз май на пролет ще я задействам най-после тая процедура и ще кажа как е, макар че при мен е по-лесно - само блока и помпата на сервото ще сменя.Чакай малко , конкретната кола ли си гледал , та заключи , че не е 4Г93 ? Всички колтове ГТИ са 140 коня и са с 4Г93 , а това че е написано 2.0 е от незнанието на собственика . Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vladimirov Публикувано 15 март 2012 Сподели Публикувано 15 март 2012 За 4G92 DOHC глава си заслужава и то много, но ако колата вече е с 4G92. Цялата операция може би ще е по-лесна и се избягва смяната на номер на двигателя. Иначе стандартното 4G93 e с по-голям въртящ момент и изключително лесно за намиране. А ако онзи червения лансър е подходящ за донор... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
S.Iliev Публикувано 15 март 2012 Сподели Публикувано 15 март 2012 (редакция) За 4G92 DOHC глава си заслужава и то много, но ако колата вече е с 4G92. Цялата операция може би ще е по-лесна и се избягва смяната на номер на двигателя. Иначе стандартното 4G93 e с по-голям въртящ момент и изключително лесно за намиране. А ако онзи червения лансър е подходящ за донор...Разгледах доста проекти на клегите от Англия с V6 двигател от ФТО,Отделно по спирачките и окачването взима всичко от ФТО и ГТИ колт.А ето тука може да разгледате и Колт би турбо .Място има под капака!!! http://www.coltuk.org/phpbb3/viewtopic.php?f=93&t=20019&start=40 http://i835.photobucket.com/albums/zz278/a4ron85/Doncaster-20120306-00305.jpghttp://i835.photobucket.com/albums/zz278/a4ron85/Doncaster-20120306-00307.jpg http://s1213.photobucket.com/albums/cc478/CraigBourke/?action=view¤t=coltturbo.mp4 Редактирано 15 март 2012 от S.Iliev Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Balistik92 Публикувано 16 март 2012 Автор Сподели Публикувано 16 март 2012 А какво ще кажете за 4G92 DOHC варианта? Става дума за този, който не е MIVEC. Maximum Output - 108 kW (147 PS; 145 bhp) @ 7000 rpmMaximum Torque - 149 N·m (110 ft·lbf) @ 4500 rpm Според мен дори само оборудвана глава + ЕКУ от съшия са достатъчни ;)Емо,искаш да кажеш глава и комп от 4G92 двувалка на моя 1.3? Правилно ли разбрах Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Емил Димитров Публикувано 16 март 2012 Сподели Публикувано 16 март 2012 Емо,искаш да кажеш глава и комп от 4G92 двувалка на моя 1.3? Правилно ли разбрах Не извинявай..имах предвид да се монтират на 4g92 SOHC мотора...тъй като блоковете и карантията са еднакви Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Balistik92 Публикувано 16 март 2012 Автор Сподели Публикувано 16 март 2012 Ок,може би да се насоча към 4G93 с комп от Колт 1.6 4G92 и моята кутия както ме посъветваха по нагоре..? OFF: Така и така ще сменям съединител,понеже изведнъж взе да буксува..И гумички на клапаните трябва да сменям.. Та ще взема да сменя целия двигател и да пореставрирам по якия ;) Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Balistik92 Публикувано 4 Май 2012 Автор Сподели Публикувано 4 Май 2012 Колеги,реших се.. Ще отбия от няколко заплати и ще пипна въшката.. В момента съм повече от доволен,но ще сложа 1.8.. Та ще помоля някой който знае какво ще ми трябва да ме опъти.. Двигателя е ясен,комп от 1.6 също ще трябва.. Моя маховик и съединител ще станат ли? Защото олекотих маховика а съединителя е чисто нов!Кутията доколкото знам ще пасне.. Какво друго ще ми трябва-дебитомери,имобилайзери..? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Galant 2.5 V6 24V Публикувано 18 февруари 2015 Сподели Публикувано 18 февруари 2015 Здравеите.Искам да попитам дали мога да си сменя главата от галант 2.0 136кс на колт 1.6 CJO. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.