Премини към съдържание
Моля всички потребители да си сменят паролите поради спам във форума!

Зумера за включени фарове не работи


dian denev

Препоръчано мнение

Здравейте колеги!Днес се върнах от път,изгасих 'звездата',отворих вратата и усетих,че нещо не е не ред.Зумера за фаровете не работи.А работеше!Плафона и лампата за отворена врата на таблото светят.Не,че е нещо особено,но такива малки дефекти ме дразнят.Ако някой знае нещо по въпроса моля да го сподели.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Бутона на вратата трябва да е с две пластини - едната за плафона, другата за зумера.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Извинявам се че пиша не по темата, но ми стана интересно...

Мислех че звездичките нямат зумер за забравени фарове, или поне моята не свирка като и забравя фаровете. Не знам дали предишният собственик не го е изключил по някакъв начин. Иначе плафона си ми свети и лампата на таблото сигнализира за отворена врата. Днес почиствах бутона на шофьорската врата че не щеше да светва при всяко отваряне.

 

Иначе гледах в руски форум как да си преправиш сигнализатора за ниска температура ( под 3 градуса С ) на борд комп-а да ти върши тази работа на зумер..

Иначе имат ли фабрични зумери? Моята е '99 . А индикатор за не поставен колан предполагам си нямаме...

 

Поздрави!

http://www.mitsubishibg.com/forum/public/style_emoticons/default/drinks.gif

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Извинявам се че пиша не по темата, но ми стана интересно...

Мислех че звездичките нямат зумер за забравени фарове, или поне моята не свирка като и забравя фаровете. Не знам дали предишният собственик не го е изключил по някакъв начин. Иначе плафона си ми свети и лампата на таблото сигнализира за отворена врата. Днес почиствах бутона на шофьорската врата че не щеше да светва при всяко отваряне.

 

Иначе гледах в руски форум как да си преправиш сигнализатора за ниска температура ( под 3 градуса С ) на борд комп-а да ти върши тази работа на зумер..

Иначе имат ли фабрични зумери? Моята е '99 . А индикатор за не поставен колан предполагам си нямаме...

 

Поздрави!

http://www.mitsubishibg.com/forum/public/style_emoticons/default/drinks.gif

За коланите мисля,че няма,но за фаровете е сигурно че има.И моята е 99-та

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

вероятно е така, сега се замислям че днес като разглобих бутона се учудих защо е с 2 кабелчета и 2 крачета, при условие че взима маса от свързващият болт...

Предполагам колегата е прав и едното краче ще е за плафона, другото за зумер....

Остава да открия що не ми работи зумера...

 

може да пробваш с разглобяване и почистване от нагар по пластинката вътре, с пружинката която е.....

Ако не си разглобявал го сега тези бутони малко са специфични, обърни внимание на пластинката вътре. Едното от 4-те крачета при сглобяване да може да прави контакт с корпуса ;) това спестява поне едно допълнително разглобяване и чудене какво става...

 

Успех!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 1 година ...

И аз с неприятна изненада констатирах че зумера ми ту работи, ту не работи. Последното когато съсед ме намери да ми каже че ми светят фаровете (бях си тръгнал и алармата бе включена). Точно преди 2-3 дни бях измил колата на автомивка, не зная дали са свързани 2-те неща. Но след четене на няколко теми реших да проверя защо не свети. Разбира се първо погледнах в ръководството има ли конкретен предпазител за това - няма. Последва отваряне на останалите врати и видях че при тях индикацията за отворена врата свети, както и плафона в купето. На шофьорксата ту свети, ту не свети. Потърсих бутона. Той не се оказа като на стария ми опел в основата на врата и при отварянето бутончето да изкокне, а се намира (да не го търсите като мен) долу над прага между щофьорската и задната врата. Отвинтих с отвертка и напръсках с контакт спрей буксите. Дано това реши проблема, че е много неприятно от забравени фарове акумулатора да падне (там става една с оборотите после)...

Поздрави

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

И аз имах този проблем!На два пъти свалях бутончето.Разглобявам го и почисвам пластинките,които са медни.Няма следи от вода но са леко позеленели.За 3 години съм го отварял 2 пъти.Интересното е,че клемата за плафона никога не прави проблеми а само тази за зумера.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 5 месеца ...

А някой знае ли електрически какви напрежения има към тези 2 клеми и къде точно се намира зумера?

Питам, щото отскоро карам Mitsubishi Space Star (DG0) 1.3 16V (DG1A) - 82 коня бензин и зумера ми работи, обаче звука му е много тих, а предната кола която карах беше със зумер с прекъсваем сигнал и беше абсурд да забравя фаровете включени. Иска ми се да направя нещо по въпроса, но не зная точно какво и как.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

А някой знае ли електрически какви напрежения има към тези 2 клеми и къде точно се намира зумера?

Питам, щото отскоро карам Mitsubishi Space Star (DG0) 1.3 16V (DG1A) - 82 коня бензин и зумера ми работи, обаче звука му е много тих, а предната кола която карах беше със зумер с прекъсваем сигнал и беше абсурд да забравя фаровете включени. Иска ми се да направя нещо по въпроса, но не зная точно какво и как.

 

Зумера е под волана.Захранването е 12V от габаритите.

На снимкита е ограден в червено.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 1 месец ...

Зумера е под волана.Захранването е 12V от габаритите.

На снимкита е ограден в червено.

Здравейте, нов собственик на 1.3, 99'. И аз си изпатих със зумера и реших, че модела няма, но случайно братята украинци оня ден подсказаха. Зумера е в кафява кутийка под волана, в ляво. Един вариант е ключа на вратата (освен белия контакт има и контакти в черния корпус). Вторият вариант е самата платка на зумера. При мен се оправи само с профилактика на контактите на вратата- механична + контактен спрей. С любезното съдействие на Volodumurот http://www.lancer.com.ua.

post-17875-044789300 1401174954_thumb.jpg

post-17875-002142600 1401174960_thumb.jpg

post-17875-090452400 1401174972_thumb.jpg

post-17875-065640500 1401174980_thumb.jpg

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 2 седмици ...

Здравейте,

 

някой може ли да качи снимки къде се намират контактните пластинки за предните врати?

 

Благодаря предварително!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте,

 

някой може ли да качи снимки къде се намират контактните пластинки за предните врати?

 

Благодаря предварително!

 

В бутоните, те трябва да са с гумички върху тях в страничните колонки. И взима маса през болтчето. Ако има проблем и с лампата понякога, пробвай първо само да го развиеш и после да го затегнеш хубаво.

Редактирано от vladimirov
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

В бутоните, те трябва да са с гумички върху тях в страничните колонки. И взима маса през болтчето. Ако има проблем и с лампата понякога, пробвай първо само да го развиеш и после да го затегнеш хубаво.

 

Здравей,

 

Благодаря за съвета, ще проверя.

Реално на мен само 1 път ми изпискал зумера и бях изненадан, че има такъв. Като изчетох темата разбрах, че и аз имам проблем най-вероятно с контактните пластини.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

В бутоните, те трябва да са с гумички върху тях в страничните колонки. И взима маса през болтчето. Ако има проблем и с лампата понякога, пробвай първо само да го развиеш и после да го затегнеш хубаво.

 

 

С развиване и затягане не се получи, но буксата имам чувството, че е залепена и не успях да я разглобя. Натискайки с права отвертка така наречените "ушички" на буксата, за да стигна до контактните пластинки, то няма никакво помръдване. Не съм напъвал с клещи, защото нямах под ръка, но те може да счупят платмасовата букса. Опасявам се ако дръпна много силно, дали няма буксата да се шмугне в кулоната ако рязко се разглобят. Някакъв съвет? Преполагам, че никога не е пипано и поради това първият път, ще е така труден докато се "дефлорира" ;)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

С развиване и затягане не се получи, но буксата имам чувството, че е залепена и не успях да я разглобя. Натискайки с права отвертка така наречените "ушички" на буксата, за да стигна до контактните пластинки, то няма никакво помръдване. Не съм напъвал с клещи, защото нямах под ръка, но те може да счупят платмасовата букса. Опасявам се ако дръпна много силно, дали няма буксата да се шмугне в кулоната ако рязко се разглобят. Някакъв съвет? Преполагам, че никога не е пипано и поради това първият път, ще е така труден докато се "дефлорира" ;)

 

Моята беше здраво клеясала и направо заварена вътре.Като я натиснах да я извадя по силно се разпадна, а вътре ни помен от контакт някакъв.Отрязах кабелите, сложих нов бутон от магазин за електрокомпоненти и готово.Сега писка зумера при коя и да е отворена врата понеже ги вързах заедно.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...