Извинявам се закъснението. Датчика е навит на самата помпа.Можещ да го пробваш и на място. Запали колата и мръдни волана леко.Гледай оборотомера.Оборотите трябва леко да се вдигнат и да паднат.Пробвай няколко пъти. Ето и схемата.
Виждам че има доста мнения по темата но няма изчерпателен отговор, затова ще се опитам да обясня доколкото мога. Включване/изключване на компресора се контролира от термостат който се намира до питата на изпарителя в купето и следи температурата на същия за да не замръзне и се спука.Честотата и времетраенето на бкл/икл зависи от температурата на околния въздух и степента на която е включен вентилаторът за купето. Малко късно, но... дано съм полезен на някого.
Това реле(алтернатор реле)не е реле-регулатора на напрежение който е вграден в алтернатора.То се намира в кутията на предпазителите и релетата при двигателя. В руски сайт прочетох, че е съпротивление(около 50ом)и диод, свързани последователно(както е видно от схемата) Аз се заблудих,че е обикновено реле и затова питах за силовите му контакти.