Премини към съдържание
Моля всички потребители да си сменят паролите поради спам във форума!

Новия Аутлендър :)


Препоръчано мнение

Излязоха цените за новия Аутлендър http://www.mitsubishi-motors.bg/models/NEW-OUTLANDER/prices/

Прави впечатление високото базово оборудване. За 40К лв макар и с предно предаване е наистина конкурент на големите семейни седани/комбита, които също са 4Х2. Според мен има добри шансове да се наложи :)

Разхода на бензиновия модел поне по документ е много приличен. Аутлендъра ще направи продажбите на АСХ-а още по-трудни според мен, но това да го мислят от маркетинга на ММС :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Защо обаче изчезват високите нива на оборудване на бензиновите двигатели.

Въпреки, че смислените неща от INTENSE+ вече са в INTENSE, за INSTYLE да пробутват само дизел е малко кофти

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Защо обаче изчезват високите нива на оборудване на бензиновите двигатели.

Въпреки, че смислените неща от INTENSE+ вече са в INTENSE, за INSTYLE да пробутват само дизел е малко кофти

Колегата е прав. Аз в момента карам бензинов Аутлендър с Instyle+ с CVT кутия. За новият Аутлендър не е посочена цена за същите компоненти. И още нещо. Сега ми се струва слаб 2.4.л Мивек бензин 170 к.с., какво ли ще е с новия Аутлендър 2.0 л бензин с 150 к.с.Като куц кон ще е сигурно.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колегата е прав. Аз в момента карам бензинов Аутлендър с Instyle+ с CVT кутия. За новият Аутлендър не е посочена цена за същите компоненти. И още нещо. Сега ми се струва слаб 2.4.л Мивек бензин 170 к.с., какво ли ще е с новия Аутлендър 2.0 л бензин с 150 к.с.Като куц кон ще е сигурно.

 

Ужас и без турбо ако е ще е като Колт 1.1 :icon_thumbup: и май ще си погорва повечко на практика и как е "красавец" ще стане супер, хората ще се избиват да ги купуват Браво :icon_clap: :mitsu-smiley:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

И на мен ми е непонятно.. очаквах тази 2-ка да е с подобрени показатели, които се доближават до сегашния 2.4.. но не.

 

190 нм срещу 232 на сегашния... почти 2 сек. по-бавен до сто.. над 12 сек. си е бавничко ..

 

е.. разхода на хартия е доста по-нисък.. може би само това са целели.. така или иначе мен ме интересува само хибрида.. ще докладвам всички данни за хибрида директно от парижкото автошоу. Ако имате конкретни въпроси, казвайте, че си правя списък с въпроси за на място.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

И на мен ми е непонятно.. очаквах тази 2-ка да е с подобрени показатели, които се доближават до сегашния 2.4.. но не.

 

190 нм срещу 232 на сегашния... почти 2 сек. по-бавен до сто.. над 12 сек. си е бавничко ..

 

е.. разхода на хартия е доста по-нисък.. може би само това са целели.. така или иначе мен ме интересува само хибрида.. ще докладвам всички данни за хибрида директно от парижкото автошоу. Ако имате конкретни въпроси, казвайте, че си правя списък с въпроси за на място.

 

Като знам как цената на i-miev-овата калинка, дето за никъв ч*п не става, е над 80 хил. лева, не искам и да си мисля колко ще поискат за хибрида на Аутлендъра. Плати 100 хил., срещу 50 хил. за обикновен дизел или бензин, па се надявай някога да ти излезе на сметка тая покупка. На далавера ще е тоя, който го купи от тебе втора ръка. Пък да дам такива пари, за да се возя в тая посредственост... Некой друг и некой друг път!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Аз съм напълно наясно, че покупката на хибрид в момента би била по-скоро емоционална, от колкото рационална. Никой, който търси сметка от това не би си го купил в крайна сметка.

От друга страна, не е коректно да го хванеш и да го сравняваш с какъв да е дизел за 50 хил. Като се сравнява, се сравнява с нещо подобно, със същите екстри. Като сложим появилите се в този модел lane departing system, adaptive crouse, el. 5th door и прочее, и колата влиза в класа на Волво, Q5 и т.н., които са на подобни, че и по-високи цени.

 

Според дилъра, цената на хибрида няма да надхвърли 100 хил... а ако сравним с най-скъпата версия от по-горната ценова листа (78 000 лв), сметката е сравнително проста..:

 

20 000 лв е 7000 л дизел , което е около 100 000 км пробег (аз го правя за 3-4 години).

 

Ако хибрида се кара 70-80% в града, тия 100 000 км, ще му стриват около 2400 лв на ток (нощна тарифа), сума която се изравнява от по-честото и скъпо обслужване на дизела.

 

т.е. разликата в парите се избиват след около 5-6 години. Ако сложим и очакваните преференции (по-нисък данък, застраховка и безплатно паркиране в сините зони) и "избиването" може да стане доста по-бързо. Така или иначе аз предпочитам да карам ежедневно на ток, произведен в БГ, от колкото да пълня гушата на русия или арабски шейхове :).

 

Може още много да слагам в 2те графи, но както вече споменах сравненията не се изчерпват с "избиването" на разликата в цената.. а и в мн. други неща... , но не смятам че е глупаво .. по скоро въпрос на избор :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колега earendil Аутлендъра само на ток ли ще е или ще бъде на бензин и батерии, като лексус 400h например. Не си го представям някакси аутлендъра само на ток. Той на бензин е бавен камо ли само на ток.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колега earendil Аутлендъра само на ток ли ще е или ще бъде на бензин и батерии, като лексус 400h например. Не си го представям някакси аутлендъра само на ток. Той на бензин е бавен камо ли само на ток.

 

Доколкото разбрах ще е хибрид , тъй де като лексуса.

 

Не подценявай автомобилите само на ток, електромотирите имат безумен торк и то още от 0 оборота и спокойно могат да размажат разни бензинки/дизелки ;-)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

За другите автомобили се говори за около 800-900 цикъла живот, което е около 3-4 години (зависи от експлоатацията). Цената на батериите в момента е много висока, но след време нещата предполагам, че ще се променят. Трябва да станат масови за да се понижи цената на батериите, а и следващия проблем е зареждането. При автомобили съхранявани на улицата, няма как да се възползваш от зареждане от ел.мрежата, а при разчитане да се зарежда като работи на двигателя с вътрешно горене малко се обезсмисля цялата работа. Все пак трябва да се тръгне от някъде и според мен хибридните автомобили са само стъпката към изцяло електрическите.

 

Според мен това е бъдещето... никви батерии, никви зареждания по 100 часа...

 

http://automobiles.honda.com/fcx-clarity/

 

Сега остава само да се измисли начин за евтиното извличане на водород, който си е почти безкраен в вселената...

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

 

Сега остава само да се измисли начин за евтиното извличане на водород, който си е почти безкраен в вселената...

 

http://mazeto.net/index.php?topic=6633.msg39389#msg39389

http://e-vestnik.bg/3419

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Хмм... ми, то ако трябва на 3-4 години да се плаща 30% примерно от стойността на нова кола за батерии... къде е кяра дет'са вика? :icon_blush:

 

П.С. Някъде бях чел че самото производство на батерии е меко казано доста природозамърсяващо ... та и "green" идеята малко отива в кафявия отенък.

Редактирано от KRIS_bg
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колега earendil Аутлендъра само на ток ли ще е или ще бъде на бензин и батерии, като лексус 400h например. Не си го представям някакси аутлендъра само на ток. Той на бензин е бавен камо ли само на ток.

 

Пускам отново едно интересно видео , което може да отговори на въпросите ти.

 

Накратко. Има 2 ел. двигателя и 1 бензинов, но системата няма почти нищо общо с на лексус/тойота. При тях можеш да минеш само 1-2 км само на ток ако пълзиш.. и ползваш добитата ел. енергия от регенерирането на кинетичната (при спиране), за да доускоряваш и получиш икономия.

Системата на Аутлендъра е като на Шевролет Волт/ Опел Ампера. Автомобила се задвижва основно от ел. двигателите. Разполага с доста по-голяма батерия от хибридите на тойота, която може да се зарежда от ел. мрежа и съответно има автономен преход само на ток 35-55 км (при волт/ампера е 50-90 км). Движението само на ток може да се извършва с нормална скорост, а не като при тойотите само при пълзене с 30-40 км/ч. След като свърши заряда в батериите, се включва ДВГ-то, което основно дава ток за ел. двигателите, които движат колата. При високи скорости (когато ефективността на ел. двигателите спада), ДВГто с присъединява в директното движение на колелата. Незнам при аутлендъра при какви скорости ще става това, при волта/ампера двигателя започва да движи колелата при над 75 мили в час и то само при положение, че батерията е напълно изтощена. Ако има заряд, може да се движи и със 160 само на ток.

Ако нямаш възможност да заредиш примерно.. сипваш си бензин, ДВГто си прави ток (като локомотив) и си караш :)

 

Това е общо взето като начин на работа.. ежедневните си работи в един голям град примерно човек може да върши само на ток.. вечер си зареждаш.. през деня си караш из града на ток.. ако решиш да тръгнеш на някъде.. нямаш проблем. Най-доброто от 2та свята :).

 

В щатите има собственици на Волт, които са минали по над 15 хил мили без да са зареждали бензин.. разбира се при него автономността на ток е по-голяма, но пък е по-практичен като кола.. 4х4.. голям автомобил и пр..

 

..айде стига, че се отплеснах :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

За другите автомобили се говори за около 800-900 цикъла живот, което е около 3-4 години (зависи от експлоатацията). Цената на батериите в момента е много висока, но след време нещата предполагам, че ще се променят. Трябва да станат масови за да се понижи цената на батериите, а и следващия проблем е зареждането. При автомобили съхранявани на улицата, няма как да се възползваш от зареждане от ел.мрежата, а при разчитане да се зарежда като работи на двигателя с вътрешно горене малко се обезсмисля цялата работа. Все пак трябва да се тръгне от някъде и според мен хибридните автомобили са само стъпката към изцяло електрическите.

В Япония този въпрос са го решили от одавна, като по бензиностанциите има готови ,заредени батерии ,които се дават под наем........караш 100км, отиваш на бензиностаницята и ти сменят акумулаторите за 5 мин, плащаш си и тръгваш с заредени и така до следващите 100км........

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Има ->>> ТУК

 

И работят.. Израел, Калифорния, Дания и пр. от тази година набират скорост. Засега само 3 модела автомобили с съвместими с технологията, но има тенденция да се увеличат.

 

А това с 800-900 цикъла не е вярно. Повечето нови ел. автомобили или зареждащи се хибриди имат гаранция 8 години или 160 000 км. Това все още не значи, че след 8 години трябва да сменяш батерия.. примерно ако Амперата изкарва до 90 км със 1 заряд, след 8 години трябва да може да изкара поне 80% от това.. да кажем, че след 10 години ще са 70%, все още ще можеш да караш над 60 км с 1 заряд, а после на ДВГ..

 

Ампера/Волт: 8 години или 160 хил км.

Тесла модел Ес: 8 години без ограничение в пробега

Форд Фюжън хибрид - 10 години или 240 000 км, неофициално обещават поне 480 000 км

Нисан Лийф - 8 години или 160 хил км.. (само дето тези май имат малко проблеми с батерията)

 

и т.н. и т.н.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 2 седмици ...

Поздрави от Париж.

 

Предполагам вече новото купе го има и в БГ, защото ми се обадиха точно преди да тръгна за авто шоуто, че го има в Бургас.

 

На мен отвън много ми хареса, но уви, отвътре - пълно разочарование.. освен, че не впечатлява с нищо, както вече коментирахме - е загубил доста от практичността си.. липсват жабки.. места за чаши, задната двойна врата.. и пр и пр. и все още нямат точна дата за пускането на хибрида на пазара.. а и кифличката вързана там, знаеше по-малко за колата от мен..

 

все пак.. когато седнах за 1ви път в Бг в Ампера не бях много очарован.. сега обаче имах възможност да покарам за 20тина мин такава в Париж и .. просто се влюбих.. т.е. Аутлендъра има още шанс, стига да имам възможност в близките 7-8 месеца да направя едно кръгче на 1 хибриден :)

 

Поздрави

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...