Премини към съдържание

ESP и Mitsubishi


Препоръчано мнение

Мисля че заглавието е доста ясно. :mitsu-smiley:

П.П. От кога се предлага като екстра в :mitsu-smiley: то е ясно че в новите модели го има....

Редактирано от lancer4x4
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 3 седмици ...

За да не отварям нова тема, имам следния въпрос на новия Лансър има ли някакъв вид блокаж, тоест ако едното ми колело превърта и с вкл и с изкл ESP все съм го закъсал?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

гледах някво vr4 galant ot 99' в ebay.co.uk и пишеше, че има esp?!

Така е, но само при ВР-4

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

В мойта пък няма никаква стабилизираща програма....нямам и парктроник!Като си я поръчвах не обърнах внимание на тези неща и като дойде питам момчето,което я вкара в БГ.:

-що ги няма тези работи,бре брат?...уж нова кола,пък основни(за европейците) екстри няма

..отговорът му беше красноречив и изчерпателен:

-щото,брат това е кола за "карачи",а не за "свирачи" http://www.mitsubishibg.com/forum/public/style_emoticons/default/biggrin.gifhttp://www.mitsubishibg.com/forum/public/style_emoticons/default/icon_rock.gif

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

В мойта пък няма никаква стабилизираща програма....нямам и парктроник!Като си я поръчвах не обърнах внимание на тези неща и като дойде питам момчето,което я вкара в БГ.:

-що ги няма тези работи,бре брат?...уж нова кола,пък основни(за европейците) екстри няма

..отговорът му беше красноречив и изчерпателен:

-щото,брат това е кола за "карачи",а не за "свирачи" http://www.mitsubishibg.com/forum/public/style_emoticons/default/biggrin.gifhttp://www.mitsubishibg.com/forum/public/style_emoticons/default/icon_rock.gif

 

Стига бре, поне ASC трябва да имаш ?? :icon_doh:

 

Ето от ХАмериканският сайт :

 

http://prikachi.com/images/239/4400239K.jpg

Редактирано от me4o
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Каква е разликата Active Stability Control или Electronic Stability Program?

 

Според мен никаква, просто Mitsubishi така е наричат ...

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Кая система се позиционира над ASC/ESP?

 

Ако съм ти разбрал правилно въпроса (не твърдя и , че отговора ми е правилен), е по-скоро в комбинация със,а не над ->

 

http://en.wikipedia....itsubishi_S-AWC

 

Което е комбинация от :

Като мисля , това го има при Ralliart и Evolution, не и при обикновен Лансер. Което май отговаря на въпроса на Рангел.. не нямаш блокаж.

 

Това , което прави ASC(от вики) е да ти отнема газта , когато губи сцепление и да прилага спирачки на всяко колело отделно... но не и да блокира диференциал.

 

Като чета във Вики, Всъщност при S-AWC има блокаж на средният диференциал.... (ACD), не и на предният или задният... поне не споменават нищо... така де блокиране на на диференциали само при джипките го има ..

 

Нека и някой по запознат да сподели повече инфо :rolleyes:

 

P.s като се замисля при S-AWC не ти трябват блокажи отпреди и отзад, така или иначе системата електронно намира колелата с най-много сцепление и предава въртящият момент натам... така де ако е само отред, ще се едно да локнеш предният диференциал... тука изрдското е , че само едно колело може да има сцепление... тогава всичко на него :icon_rock:

Редактирано от me4o
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

В мойта пък няма никаква стабилизираща програма....нямам и парктроник!Като си я поръчвах не обърнах внимание на тези неща и като дойде питам момчето,което я вкара в БГ.:

-що ги няма тези работи,бре брат?...уж нова кола,пък основни(за европейците) екстри няма

..отговорът му беше красноречив и изчерпателен:

-щото,брат това е кола за "карачи",а не за "свирачи" http://www.mitsubishibg.com/forum/public/style_emoticons/default/biggrin.gifhttp://www.mitsubishibg.com/forum/public/style_emoticons/default/icon_rock.gif

:icon_clap: :icon_rock: :icon_rock:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

%7Bstyle_images_url%7D/offtop.gif

Ако съм ти разбрал правилно въпроса

Дано да не съм те засегнал въпроса бе реторичен с шеговит характер.
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

За да не отварям нова тема, имам следния въпрос на новия Лансър има ли някакъв вид блокаж, тоест ако едното ми колело превърта и с вкл и с изкл ESP все съм го закъсал?

Блокаж не, а ABS-са(ESP помпата) трябва да задържи за секунда колелото което превърта и предаде усилие на другото.

По принцип помага, но не прави чудеса.

 

В мойта пък няма никаква стабилизираща програма....нямам и парктроник!Като си я поръчвах не обърнах внимание на тези неща и като дойде питам момчето,което я вкара в БГ.:

-що ги няма тези работи,бре брат?...уж нова кола,пък основни(за европейците) екстри няма

..отговорът му беше красноречив и изчерпателен:

-щото,брат това е кола за "карачи",а не за "свирачи" http://www.mitsubishibg.com/forum/public/style_emoticons/default/biggrin.gifhttp://www.mitsubishibg.com/forum/public/style_emoticons/default/icon_rock.gif

 

По-добре е да го има и да не се намесва от колкото да го няма :)

Редактирано от lancer4x4
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

%7Bstyle_images_url%7D/offtop.gif

Дано да не съм те засегнал въпроса бе реторичен с шеговит характер.

 

Ами не, защото се зачетох здраво какви чудеса имат Mицките и ми стана доста интересно :-D

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Стига бре, поне ASC трябва да имаш ?? :icon_doh:

 

Ето от ХАмериканският сайт :

 

http://prikachi.com/images/239/4400239K.jpg

 

Tук инфото е за автомат,моята е механична.......и инфото тук има и други съществени разлики ( в моя полза http://www.mitsubishibg.com/forum/public/style_emoticons/default/biggrin.gif) от моята кола!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Блокаж не, а ABS-са(ESP помпата) трябва да задържи за секунда колелото което превърта и предаде усилие на другото.

По принцип помага, но не прави чудеса.

 

 

 

По-добре е да го има и да не се намесва от колкото да го няма :)

Правилно...........който има такава екстра, нека закопа в сняг колата и да се опита да излзезе, после това да го повтори ,но при изключена система и ще разбере колко е полезна......

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

трябва да задържи за секунда колелото което превърта и предаде усилие на другото

Това е функция на TCL, която е подсистема на ESP. Основната идея е колата да не се завърта при излизане от рязка маневра.

 

Ето едно клипче на BOSH, което обяснява как работи ESP системата:

 

Най-добре ползата от ESP се вижда при клипчетата с автобусите и тировете:

,
Редактирано от vladimirov
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

При скорошното ми минаване през Белово - Юндола в посока надолу към Белово.. пътя беше ту излъскан лед, ту коловози.. а там са завой след завой.. въпреки, че бях на 4х4 и с хубави зимни гуми на всеки завой се включваше ESPто дори и със скорост от 30 км/ч... ако бях без него щеше да се наложи да кретам с 20-30, за да не се лъзгам на всеки завой.. , а така си карах спокойно с 50-тина и електрониката си вършеше работата :) В този конкретен случай - е като едно огромно удобство за дълги планински преходи, а в други случаи може да е животоспасяващо..

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Искам да Ви споделя, че уж ТРЯБВА да намери колелото с най-много сцепление, но обикновено остават да се въртят тия с най-малко, това ЕЛ БЛОКАЖИТЕ, за нищо не стават :)))... говоря за сериозно затъване...

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

http://www.vbox7.com/play:14120737a2 Кола без ESP/VSC/ASC на сух асфалт!!!

http://www.vbox7.com/play:cbf6da7fcc и тук май е без ESP/VSC/ASC, но заледено

И какво е общото липсата на ESP/VSC/ASC, което ако може да доведе дори до минимум 1 процент по малка вероятност това да се случи аз лично избирам

тази активна система за безопасност да е на борда на следващия ми автомобил :)

Редактирано от lancer4x4
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ама изобщо няма какво да спорите, ESP-то трябва да е ЗАДЪЛЖИТЕЛНА ЕКСТРА за всички производители. Това което е на първия клип, съм правил подобно, само че със 140 :)... просто изникна куче в средното платно на магистралата, спирачки, олекване на задницата, поне два пъти смяна на посоката, хм дори не си помисли да се хлъзне на някъде колата. Абе въобще това е нещо, за което винаги трябва да си доплатиш за по-скъпата окомплектовка без да се замислиш! За мен това не е ЕКСТРА, все едно да кажеш на новите гуми екстра.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Аз четох скоро някъде, че ще става задължително за всички нови коли в Европа. И си е няпълно нормално да го има, все пак тези коли не се карат от Шумахер а от обикновени хора... Само не трябва да забравяме, че и с него Физиката пак е в сила :icon_thumbup:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 1 месец ...

В момента се оглеждам за галант, но така и не разбрах кои модели имат ASC/ESP? Ще съм благодарен за, ако ми кжете или насочите къде мога да прочета.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Галант има тази екстра само при модела ВР-4, иначе някои галанти имат тракшън контрол, обсъждано е нашироко в раздела "галант"

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Както колегата ти е казал по-горе, някои от Галантите разполагат с TCL (тракшън контрол), който не е нищо особено. Контролира дросела, като ти отнема газта при забуксуване на предните колела :yes3:

Гледай да има темпомат, тази екстра за мен е доста по-ценна :good:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...