Премини към съдържание

Малко теория!


killer

Препоръчано мнение

Здравейте,колеги.Трябва ми вашата помощ спешно :D.Тъй като съм ученик още и по устройство на автомобила трябва да правя проект за дадена марка и модел автомобил,естествено :mitsu-smiley:.Трябва ми малко помощ с информацията.Искам да пиша за галант от 1988 до 1992г,защото имах такъв.Това ми е първата и най-вярна любов.:rulez:

Та трябва ми информация,колко модела,в колко разновидности са двигателите,бензинови,дизелови режим на работа,ход на буталото.Кубици,коне.Брой цилиндри със какъв газо-разпределителен механизъм са,хидравличен или механичен.Система на впръскване инжекцион,каркуратор-принцип на работа.Степен на сгъстяване,смесообразуване.Дебитомер,ламбд-сонда.Скоростни кутий-автоматична,ръчна,4х4,активното окачване.И най-вече ВР4 модификацията.Горе долу това е.:D

Много ще съм благодарен ако ми напишете всичко това или поне някой части,ако е още тази вечер ще е супер.Аз имам мануела за модела та и от там ще черпя информация.

Ако темата не е за раздела все извинявам предварително,ако модераторите искат могат да я приместят или изтрият.

Разчитам на вас колеги.

П.С. Ако някой пожелае някой интересен факт или дадена кола може също да постне.Благодаря предварително!!!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте,колеги.Трябва ми вашата помощ спешно :D.Тъй като съм ученик още и по устройство на автомобила трябва да правя проект за дадена марка и модел автомобил,естествено :mitsu-smiley:.Трябва ми малко помощ с информацията.Искам да пиша за галант от 1988 до 1992г,защото имах такъв.Това ми е първата и най-вярна любов.:rulez:

Та трябва ми информация,колко модела,в колко разновидности са двигателите,бензинови,дизелови режим на работа,ход на буталото.Кубици,коне.Брой цилиндри със какъв газо-разпределителен механизъм са,хидравличен или механичен.Система на впръскване инжекцион,каркуратор-принцип на работа.Степен на сгъстяване,смесообразуване.Дебитомер,ламбд-сонда.Скоростни кутий-автоматична,ръчна,4х4,активното окачване.И най-вече ВР4 модификацията.Горе долу това е.:D

Много ще съм благодарен ако ми напишете всичко това или поне някой части,ако е още тази вечер ще е супер.Аз имам мануела за модела та и от там ще черпя информация.

Ако темата не е за раздела все извинявам предварително,ако модераторите искат могат да я приместят или изтрият.

Разчитам на вас колеги.

П.С. Ако някой пожелае някой интересен факт или дадена кола може също да постне.Благодаря предварително!!!

 

Степените на сгъстяване и кубиците /точни / , в книжката ги има озад . Мога да ти пратя манюъл за този галант . Почвам да ти пиша моделите , които аз знам , кубици , като за това , което не съм казал ме подсети с въпроси после . Ето ти сайт за по-подробна техническа информация http://avtomarket.ru/catalog/Mitsubishi/Galant/?class=1

1800сс-4G37 - Два варианта с карбъратор - 86 коня , с пълен инжекцион 90 коня .

2000сс-4G63 - Два варианта - Sohc с един вал и 8 клапана 109 коня / като моя :D и бившия ти / , Dohc 16 клапана , двувалка , 144 коня ГТИ модели с предно , 4х4 задвижване и завиване на 4-те колела . За 4х4-то на галанта и мицутата имаше тема разрови се , там я имаше много подробно описана , даже и с картинки , на кратко постоянно зацепени 4те колела съотношение 60към40 предна задна ос и виско муфа , която се задейства при боксуване и предава напред или назад тягата към колелата със сцепление . Има с автоматични трансмисии . /Ако искаш да ти снимам нещо имам 2-та модела 8 и 16 клапановия , единия с ръчка , другия с автоматик и 4х4 , макар и не в движение , ако трябва да се провери нещо свиркай , имам книжката и малко снимки на един такъв с 1,8 карб , който ми беше първа кола /

1800 турбо дизел 75 коня .

2000сс-4G63T- ВР4 - върховният галант турбо. Двигателят е като този на ГТИ галантите , но с някой доработки , като различни бутала и ЕКУ , заради турбото . 4х4-то работи на същият принцип както при другите галанти , но май диференциалите са му електронни AYC или LSD - не съм много сигурен . 195 коня , като за Япония май имаше версия със 210 .

Купетата са 2 разновидности - седан и хетчбек , нивата на оборудване , ако те интересуват са невероятни за годините си , мързи ме да ги пиша , но ако ти трябват само свирни ;)

Това са моите знания за модела , като разбира се съм пропуснал доста работи и се извинявам , ако някъде съм объркал информацията :icon_bye:

П.С. Какво се е случило с твоето галантче , та си написал "имах" ?

Редактирано от s_mitko
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Супер си колега,това имах впредвид.Незнаех,че има тема за 4х4.Веднага почвам да я диря.Ми с моето галантче накратко се случи най-лошото на белканто.Такмо почнах да си го стягам дадах 300 лв за ремонт да двигателя направих го спря да гори масло семеринги гумички на клапаните шлайф на глава и т.н.Но след 1 седмица баща я одари много жестоко отдясно,беше станала като банан.и щеш нещеш трябваше.И най гадното е че във същото белканто имаше вече нарязана същатата.Да бях отишал 2 дни по рано щях да си взема части на килограм.Сега си чакам новата придобивка да я докарат от германия галант 98.2.0 бензин.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

А за инжекционна малко инфо да дадете как работи заедно с дебитомера и ламбда сондата.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Можеш да погледнеш и в този сайт, има обобщена техническа информация от която се нуждаеш: Цък.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

http://dox.bg/files/dw?a=8b4d61c5bd

 

Това е мануала, ако го нямаш изтегли си го и го разгледай подробно! Ако си добре с английския много неща ще ти станат ясни.

Да допълня и коригирам малко инфото за ВР4 - точно в тази модификация на Галант за първи път се ражда "легендата" ВР4, а по-късно вече Лансер Ево поема щафетата в WRC.

ЦЪЪЪЪК Ето нагледно :rulez:

 

ВР4 (код на купето Е39А)е спортната модификация на Галант '88 - '92, седан с 4 врати,4 ABS сензора, 4WS(завиване на четирите колела), 4х4 - постоянно задвижване с три диференциала, централен, преден и заден, като блокажа на централния диф. се осъществява с виско муфа монтирана в скоростната кутия. W5M33 е кутията на ВР4, а W5M31 е кутията на ГТИ модификацията(без турбо)

 

http://dox.bg/files/dw?a=779b17a198 Ето тук можеш да разгледаш подробно и двете кутии.

 

Двигателят е 2000см3(4G63T), редови 4 цилиндров , 16 клапана, с два разпределителни вала на главата, от там и абревиатурата DOHC (Double overhead camshaft), 195к.с. турбо!

За САЩ е произведена лимитирана серия от 2000 бройки, които имат метална плочка на таблото под часовника с поредния номер от серията.

 

Цивилната спортна версия ГТИ 4х4(купе Е39А)се различава от ВР4 в това, че няма турбина(двигател 4G63) и че е с ск. кут. W5M31

Ето полезно видео за ГТИ:

 

ГТИ (купе Е38А) е също 4х4 , но без 4WS.

 

ГТИ (купе Е33А) е само с предно предаване, има го и с двата двулитрови мотора - едно и двуваловия, съответно 110 и 147 к.с.

Има седан и хечбек , с нормално и с активно окачване(ECS - ACTIVE-ELECTRONIC CONTROL SUSPENSION). Активното окачване е с въздушни амортисьори, компресор, резервоар за сгъстен въздух и сензори за нивото на колата, скорост и градуси на завъртане на волана....екстра изпреварила времето си, която позволява настройка на окачването по височина (+5 и -5 см.) и по твърдост. С активно окачване е само Е33А модификацията седан и хечбек с двуваловия мотор и то малко бройки.

 

Мога да пиша още много, но за сега това е в общи линии...

Дано ти е полезно!

Ето я и темата за 4х4 КЛИК

Поздрави!

 

 

Иван

Редактирано от charislav
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ееее златни сте!!!!Много благодаря за материала точно от това имах нужда.В нета не излиза нищо полезно или поне аз незнам каде да търся.Трябва да ви черпя много.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Забравяме култовия модел всъщност - E88A :icon_thumbup:

 

http://www.auto-parts.spb.ru/cat/mi/mi2.mycat?SelMd&t=JUdSFENHUhRDR1IUZx06LRQGCzJ2Hp3YIdZSFC9ZU5wnuLI2oGNSFGRFUjQlF/IXNOHIIC/tzbAGlTAKqhSHLE/8JL_WFJc1aXMLcm56c6cueXPx7uKNnFhxGAxu8avGfGDmRnh67Z_cZc48bSC0Fm3H

 

 

Вескооо

Редактирано от BAlexandrov
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Чувам,чувам, ама Е88А е след 92, а колегата пита за 88-92.

 

ПП. Божо, този уикенд две субарута и аз ще се метнем до Беклемето, да видим наистина ли са толкова проходими или ще трябва да ги тегля :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Пропуснахме междинния между ГТИ и ВР-4 - галант АМГ :

http://autospeed.com/cms/title_The-AMG-Tuned-Galant/A_2709/article.html

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...