kosta.76 Публикувано 17 декември 2011 Сподели Публикувано 17 декември 2011 (редакция) Колата сменя оборотите. Като запали работи на 3000 оборота за 5 секунди и започва да сменя 1000 1500 и харчи 20 на 100. Редактирано 10 август 2012 от Hristo Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
stefantraikov Публикувано 17 декември 2011 Сподели Публикувано 17 декември 2011 Колата сменя оборотите. Като запали работи на 3000 оборота за 5 секунди и започва да сменя 1000 1500 и харчи 20 на 100. Стъпков мотор ....!! ...той ти управлява оборотите .... може да ти е отишал на кино.....А за разхода ти....най елементарното което знам е ..да ти е заминала лампда сондата.....Може да пробваш да я откачиш и да караш без нея.....и да видиш дали ще ти се подобри разхода.... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kosta.76 Публикувано 17 декември 2011 Автор Сподели Публикувано 17 декември 2011 (редакция) Смених сондата - никаква разлика. И стъпковия мотор смених заедно с клапата за въздуха - пак е същтото. И свещите и кабелите смених - пак никаква разлика, а като извадя буксата на сондата, работата на мотора не се променя, това нормално ли е? Редактирано 17 декември 2011 от somalietsa Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kosta.76 Публикувано 17 декември 2011 Автор Сподели Публикувано 17 декември 2011 (редакция) Съмнява ме компютъра, вЪзможно ли е да е от него? Редактирано 17 декември 2011 от somalietsa Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Емил Димитров Публикувано 17 декември 2011 Сподели Публикувано 17 декември 2011 (редакция) Колата сменя оборотите. Като запали работи на 3000 оборота за 5 секунди и започва да сменя 1000 1500 и харчи 20 на 100. А за коя генерация колт става дума? Ако колта е от старите преди 96-та година (4-та генерация) може да имаш протекли кондензатори в ЕКУ-то. Имаше един варненски колт с такъв проблем и подобни симптоми - високи обороти и скандален разход... След намесата на Милен проблема се реши Редактирано 17 декември 2011 от Emil Dimitrov Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kosta.76 Публикувано 17 декември 2011 Автор Сподели Публикувано 17 декември 2011 1993 1.6 16v Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kosta.76 Публикувано 17 декември 2011 Автор Сподели Публикувано 17 декември 2011 (редакция) А за София кой може да ми помогне? Редактирано 17 декември 2011 от somalietsa Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Емил Димитров Публикувано 17 декември 2011 Сподели Публикувано 17 декември 2011 1993 1.6 16v Ами вземи отвори ЕКУ-то и погледни вътре, дали не са му протекли кондензаторите Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kosta.76 Публикувано 17 декември 2011 Автор Сподели Публикувано 17 декември 2011 (редакция) Отворих го...вижда ми се здрав. Кои кондензатори трябва да гледам по-точно? Редактирано 17 декември 2011 от Emil Dimitrov Неграмотно писане Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kosta.76 Публикувано 17 декември 2011 Автор Сподели Публикувано 17 декември 2011 (редакция) A най-интересното е - като дам на контакт и като натисна газта до край и я пусна и запаля колата...работи нормално...и като я карам и дам повече газ и като изключа от скорост и колата гасне. Редактирано 17 декември 2011 от Emil Dimitrov Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tef4o Публикувано 20 декември 2011 Сподели Публикувано 20 декември 2011 A най-интересното е - като дам на контакт и като натисна газта до край и я пусна и запаля колата...работи нормално...и като я карам и дам повече газ и като изключа от скорост и колата гасне. Това последното ми звучи на леко клеясал TPS, от там може и да ти играят оборотите. Може даже да се отрази малко на разхода, но определено не и чак пък 20/100 (ако говорим за бензин де). Хвърли едно око на крепежа на самия ТПС (онова кръглото пластмасовото с 4-5 кабела, дето е от другата страна на дроселната клапа). на теория би трябвало болтчетата му да са мацнати с боя. Ако е разбъзикан - центри се с оммер и луфтомерни пластини. Второ, погледни опорния винт на лоста на дроселната клапа. трябва да е също с боя и да НЕ е пипан. Че всякакви дърти жигулски майстори и половината газаджий обожават да го връткат, а като се мръдне - компа откача. Това, че си сменил цялото тяло на дросела не е гаранция, че новото не е бъзикано където не трябва. Ако тия две неща са ти наред, си провери налягането в рейката на инжекторите (в домашни условия е малко тегава процедура, иска преходник на стругар и читав манометър за агресивни течности или поне прежален за какви да е течности). За по-лесно, просто извади маркуча на обратния бензин и виж като запалиш, дали изобщо ще текне нещо от него. Ако не потече бензин или ако едва-едва се окапва, търси друг. По спомен, налягането трябваше да е нещо от сорта на 3 бара. При описания тест ЗАДЪЛЖИТЕЛНО сложи друг маркуч и го изкарай да тече (ако тече де) в някакъв съд, сам знаеш, не е здравословно да се олива горещ двигател с бензин ... да не ни дават по новините после ЗА компа: не ми се рови за снимки, но има един по-едър кондензатор,обикновено той дава фира( близо до него има мощен ценер). В началото започва да пуска по малко електролит (прозрачна, леко мазна течност по платката около корпуса), после просто се взривява (буквално). Ако не е издухал нацяло, просто го смени, за човек с навици с поялника, задачката не е сложна. Без напъване и без прегряване, да не замине някоя метализация. не е болка за умиране, но е ненужна разправия после. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mario64 Публикувано 20 декември 2011 Сподели Публикувано 20 декември 2011 А за София кой може да ми помогне?Свържи се с ето този потребител http://www.mitsubishibg.com/forum/index.php?showuser=9, той може да ти реши проблема .. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
gogoan Публикувано 21 януари 2012 Сподели Публикувано 21 януари 2012 А за коя генерация колт става дума? Ако колта е от старите преди 96-та година (4-та генерация) може да имаш протекли кондензатори в ЕКУ-то. Имаше един варненски колт с такъв проблем и подобни симптоми - високи обороти и скандален разход... След намесата на Милен проблема се реши а кои е този Милен във Варна Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
charislav Публикувано 21 януари 2012 Сподели Публикувано 21 януари 2012 а кои е този Милен във Варнаhttp://www.mitsubishibg.com/forum/index.php?showuser=473Но не е от Варна, а от Пловдив. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
COLT4o Публикувано 23 януари 2012 Сподели Публикувано 23 януари 2012 А когато при изключване от скорост оборотите рязко падат почти до нула (даже понякога гасне) и след секунда се нормализират. От дросела ли е? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
maroki Публикувано 10 август 2012 Сподели Публикувано 10 август 2012 Малко рефреш по темата и да питам автора дали си е оправил Колта, моят е със същия мотор и същия проблем - яко форсаж на обротите от 1000 до 1500...Главния заподозрян в случая е целия модул от стъпковия мотор, дросел и каквито и клапи и платки да има :icon_censored: http://media.snimka.bg/s1/0908/028059822.jpg?r=0 ...... Идеята е да се свали модула, да се отвори и види точно откъде идва проблема вътре. Гадното от цялата работа е че болтовете отстрани за залепени и не се развиват хич... разглабянето ще е голяма игра, а и няма гаранция че ще успеем да го оправим.. Изобщо филма за сега е много готин и незнам кога ще свърши :D А междувременно всеки съвет ще бъде от полза по темата. поздрави Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dyff Публикувано 19 септември 2012 Сподели Публикувано 19 септември 2012 (редакция) Малко рефреш по темата и да питам автора дали си е оправил Колта, моят е със същия мотор и същия проблем - яко форсаж на обротите от 1000 до 1500...Главния заподозрян в случая е целия модул от стъпковия мотор, дросел и каквито и клапи и платки да има :icon_censored: http://media.snimka.bg/s1/0908/028059822.jpg?r=0 ...... Идеята е да се свали модула, да се отвори и види точно откъде идва проблема вътре. Гадното от цялата работа е че болтовете отстрани за залепени и не се развиват хич... разглабянето ще е голяма игра, а и няма гаранция че ще успеем да го оправим.. Изобщо филма за сега е много готин и незнам кога ще свърши :D А междувременно всеки съвет ще бъде от полза по темата. поздрави Колега виж тази тема:http://www.mitsubishibg.com/forum/index.php?showtopic=25765аз съм я повдигнал поради същия ПРОБЛЕМ :icon_crying: ...има и снимков материал,а за доп. информация можеш да ми звъннеш на 0883307023 -Даниел :icon_bye: Редактирано 19 септември 2012 от dyff Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Иван Мийков Публикувано 22 септември 2012 Сподели Публикувано 22 септември 2012 Смених сондата - никаква разлика. И стъпковия мотор смених заедно с клапата за въздуха - пак е същтото. И свещите и кабелите смених - пак никаква разлика, а като извадя буксата на сондата, работата на мотора не се променя, това нормално ли е?-Със същият "съмнителен" успех би могъл да продължиш да сменяш още детайли и елементи по автомобила си и най вероятно резултатът ще е същият! Ако си от София и разбира се имаш желание, ела да диагностицирам и Оправя проблемите по :mitsu-smiley: "самолета" телефона е в подписа ми! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
maroki Публикувано 3 октомври 2012 Сподели Публикувано 3 октомври 2012 Продължението на играта с оборотите - според майстора проблема не е в стъпковия мотор. Вътре в модула на дросела има прецакана термо клапа, която е останала отворена и явно не затваря. Не знам дали подлежи на ремонт , но скоро ще разберем , следва разглобяването и дано да се оправи. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
maroki Публикувано 10 октомври 2012 Сподели Публикувано 10 октомври 2012 Проблема с оборотите се оказа в степ мотора, а не както някои "майстори" от Варна посочиха куп други глупости. След намесата на един човек всичко е перфектно. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.