KOKSARIAN Публикувано 5 декември 2011 Сподели Публикувано 5 декември 2011 Ето един много интересен двигател който обаче е намерил приложение в много малко коли . При него няма нужда от биели и колянов вал а въртенето се предава директно , износването е по-малко и от малка кубатура излизат повече коне отколкот от нормален редови мотор . http://vbox7.com/play:135e8e04 Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
todor Публикувано 5 декември 2011 Сподели Публикувано 5 декември 2011 Колега в грешка си, износването е много по-голямо...виж ако за КПД говориш ок..., но ако не се износваха нямаше директно на 150-200 000км да ги мятат за скрап тези двигатели... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bonevsy Публикувано 5 декември 2011 Сподели Публикувано 5 декември 2011 Колега в грешка си, износването е много по-голямо...виж ако за КПД говориш ок..., но ако не се износваха нямаше директно на 150-200 000км да ги мятат за скрап тези двигатели...Те и толкова ако изкарат пак е добре :icon_doh: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
KOKSARIAN Публикувано 5 декември 2011 Автор Сподели Публикувано 5 декември 2011 Колега в грешка си, износването е много по-голямо...виж ако за КПД говориш ок..., но ако не се износваха нямаше директно на 150-200 000км да ги мятат за скрап тези двигатели... То за да има конпресия това триъгълно бутало трябва за упражнява постоянен натиск върху стените на своеобразния цилиндър и иде логично да го дълбае един вид и може да си прав . Пробега за който говориш е стресиращо малък . То за да не се използва масово има причина и това вероятно е износването защото всичко друго му е по-просто от другите ДВГ . Карал ли си кола с такъв двигател ? И ако някой е карал да сподели впечатления . Мене определено ме впечатли с устройството си и искам да знам повече . Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
todor Публикувано 5 декември 2011 Сподели Публикувано 5 декември 2011 Карал съм Мазда, която е била с такъв двигател... :D Ето , четук има инфо...http://forum.mazdabg.com/viewtopic.php?f=7&t=19071 Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 5 декември 2011 Сподели Публикувано 5 декември 2011 (редакция) Карал съм Мазда, която е била с такъв двигател... :D Ето , четук има инфо...http://forum.mazdabg.com/viewtopic.php?f=7&t=19071............а аз пък съм правил такъв мотор,и ако е читав цилиндъра, то другото е доста по евтино от конвенционалния мотор.........модела на мотора е 12В на RX7......... Редактирано 5 декември 2011 от DJ Tymbi Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
lancer4x4 Публикувано 5 декември 2011 Сподели Публикувано 5 декември 2011 %7Bstyle_images_url%7D/offtop.gifА газ газ :bowi: понася ли :tooth: :tooth: :tooth: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
KOKSARIAN Публикувано 6 декември 2011 Автор Сподели Публикувано 6 декември 2011 (редакция) Тошко мерси за линка , интересно беше да разбера че и руснаците са го мъчили този двигател . Я кажи как реагира на "настъпване" ? Dj сподели за клапаните как са му синхронизирани ? Как му се редуват буталата ? Редактирано 6 декември 2011 от KOKSARIAN Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Реконструктор Публикувано 6 декември 2011 Сподели Публикувано 6 декември 2011 Колега в грешка си, износването е много по-голямо...виж ако за КПД говориш ок..., но ако не се износваха нямаше директно на 150-200 000км да ги мятат за скрап тези двигатели... Единствения проблем са "сегментите", т.е. уплътненията по върховете на ротора. Все още не могат да ги направят с достатъчно голям ресурс и се износват бързо. За сметка на това, такъв двигател се разглобява относително лесно и смяната на уплътненията е бърза и евтина. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
KOKSARIAN Публикувано 6 декември 2011 Автор Сподели Публикувано 6 декември 2011 Как му се редуват роторите ? Как са синхронизиране клапаните ? По колко са на ротор ? Тая ос на която са роторите е като разпределителен вал и има гърбици за клапаните или ? Какъв разход дава ? Какво отношение има въртящ момент обороти ? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sunnyboy115 Публикувано 6 декември 2011 Сподели Публикувано 6 декември 2011 Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
todor Публикувано 7 декември 2011 Сподели Публикувано 7 декември 2011 Единствения проблем са "сегментите", т.е. уплътненията по върховете на ротора. Все още не могат да ги направят с достатъчно голям ресурс и се износват бързо. За сметка на това, такъв двигател се разглобява относително лесно и смяната на уплътненията е бърза и евтина.Принципно е така, но като ти потрябва сервиз или се наложи по-сложен ремонт и ...се оказва, че е по-добре да смениш мотора... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
krasipet Публикувано 7 декември 2011 Сподели Публикувано 7 декември 2011 (редакция) Ванкелов ДВГ- голям въртящ момент и висока мощност при малък обем; липса на постъпателни движения, но... много лаком. Доколкото знам само Мазда го ползват серийно в автомобилите си.Ето нещо: http://en.wikipedia....a_Wankel_engineи още: http://mazda.testdrive.bg/model/rx-7-iv.html Редактирано 7 декември 2011 от krasipet Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
valio_ Публикувано 7 декември 2011 Сподели Публикувано 7 декември 2011 В крайна сметка колко километра е живота на двигатела от последно поколение който се монтира в RX-8 Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 7 декември 2011 Сподели Публикувано 7 декември 2011 Тошко мерси за линка , интересно беше да разбера че и руснаците са го мъчили този двигател . Я кажи как реагира на "настъпване" ? Dj сподели за клапаните как са му синхронизирани ? Как му се редуват буталата ?Имам някъде снимки на разглобения мотор..........ще ги потърся и ще напиша тема....... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Krasko Публикувано 8 декември 2011 Сподели Публикувано 8 декември 2011 Ванкелов ДВГ- голям въртящ момент и висока мощност при малък обем; липса на постъпателни движения, но... много лаком. Доколкото знам само Мазда го ползват серийно в автомобилите си. Имаше и едно НСУ РО 80, то май беше преди Маздата. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.