Премини към съдържание
Моля всички потребители да си сменят паролите поради спам във форума!

Ванкелов двигател


Препоръчано мнение

Ето един много интересен двигател който обаче е намерил приложение в много малко коли . При него няма нужда от биели и колянов вал а въртенето се предава директно , износването е по-малко и от малка кубатура излизат повече коне отколкот от нормален редови мотор .

 

 

http://vbox7.com/play:135e8e04

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колега в грешка си, износването е много по-голямо...виж ако за КПД говориш ок..., но ако не се износваха нямаше директно на 150-200 000км да ги мятат за скрап тези двигатели...

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колега в грешка си, износването е много по-голямо...виж ако за КПД говориш ок..., но ако не се износваха нямаше директно на 150-200 000км да ги мятат за скрап тези двигатели...

Те и толкова ако изкарат пак е добре :icon_doh:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колега в грешка си, износването е много по-голямо...виж ако за КПД говориш ок..., но ако не се износваха нямаше директно на 150-200 000км да ги мятат за скрап тези двигатели...

 

То за да има конпресия това триъгълно бутало трябва за упражнява постоянен натиск върху стените на своеобразния цилиндър и иде логично да го дълбае един вид и може да си прав . Пробега за който говориш е стресиращо малък . То за да не се използва масово има причина и това вероятно е износването защото всичко друго му е по-просто от другите ДВГ .

Карал ли си кола с такъв двигател ? И ако някой е карал да сподели впечатления . Мене определено ме впечатли с устройството си и искам да знам повече .

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Карал съм Мазда, която е била с такъв двигател... :D

Ето , четук има инфо...

http://forum.mazdabg.com/viewtopic.php?f=7&t=19071

............а аз пък съм правил такъв мотор,и ако е читав цилиндъра, то другото е доста по евтино от конвенционалния мотор.........модела на мотора е 12В на RX7.........

Редактирано от DJ Tymbi
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Тошко мерси за линка , интересно беше да разбера че и руснаците са го мъчили този двигател . Я кажи как реагира на "настъпване" ?

 

Dj сподели за клапаните как са му синхронизирани ? Как му се редуват буталата ?

Редактирано от KOKSARIAN
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колега в грешка си, износването е много по-голямо...виж ако за КПД говориш ок..., но ако не се износваха нямаше директно на 150-200 000км да ги мятат за скрап тези двигатели...

 

Единствения проблем са "сегментите", т.е. уплътненията по върховете на ротора. Все още не могат да ги направят с достатъчно голям ресурс и се износват бързо. За сметка на това, такъв двигател се разглобява относително лесно и смяната на уплътненията е бърза и евтина.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Как му се редуват роторите ? Как са синхронизиране клапаните ? По колко са на ротор ? Тая ос на която са роторите е като разпределителен вал и има гърбици за клапаните или ? Какъв разход дава ? Какво отношение има въртящ момент обороти ?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Единствения проблем са "сегментите", т.е. уплътненията по върховете на ротора. Все още не могат да ги направят с достатъчно голям ресурс и се износват бързо. За сметка на това, такъв двигател се разглобява относително лесно и смяната на уплътненията е бърза и евтина.

Принципно е така, но като ти потрябва сервиз или се наложи по-сложен ремонт и ...се оказва, че е по-добре да смениш мотора...

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ванкелов ДВГ- голям въртящ момент и висока мощност при малък обем; липса на постъпателни движения, но... много лаком. Доколкото знам само Мазда го ползват серийно в автомобилите си.

Ето нещо: http://en.wikipedia....a_Wankel_engine

и още: http://mazda.testdrive.bg/model/rx-7-iv.html

Редактирано от krasipet
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Тошко мерси за линка , интересно беше да разбера че и руснаците са го мъчили този двигател . Я кажи как реагира на "настъпване" ?

 

Dj сподели за клапаните как са му синхронизирани ? Как му се редуват буталата ?

Имам някъде снимки на разглобения мотор..........ще ги потърся и ще напиша тема.......

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ванкелов ДВГ- голям въртящ момент и висока мощност при малък обем; липса на постъпателни движения, но... много лаком. Доколкото знам само Мазда го ползват серийно в автомобилите си.

 

Имаше и едно НСУ РО 80, то май беше преди Маздата.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...