baianto_83 Публикувано 28 ноември 2011 Сподели Публикувано 28 ноември 2011 Колеги,колата е галант' 97г.Проблема е:при работещ двигател демферната шайба криволич.Какво мога да очаквам като проблем?За пари не смея да питам. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mmotors Публикувано 28 ноември 2011 Сподели Публикувано 28 ноември 2011 Проблемите ще дойдат като се скъса гумата й...Малкия е, че може да останеш без хидравлика и климатик, по-големия е ако изплюе ангренажния ремък...Търси нова или запазена втора употреба, дорде е време...новата е бая леФ :icon_crying: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Lyubo Dimitrov Публикувано 28 ноември 2011 Сподели Публикувано 28 ноември 2011 (редакция) Нова беше към 220лв миналата година, старата става да се рециклира според Пламен в някакъв завод, ако искаш му пиши ЛС да ти обясни, само че ако става този вариант, ще седиш без кола докато пътува напред назад .. Редактирано 28 ноември 2011 от Lyubo Dimitrov Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
svetlin_dbg Публикувано 28 ноември 2011 Сподели Публикувано 28 ноември 2011 Колеги,колата е галант' 97г.Проблема е:при работещ двигател демферната шайба криволич.Какво мога да очаквам като проблем?За пари не смея да питам.Като проблеми може да очакваш доста-ако я караш така продължително време ще започна да "яде"долния капак на ангренажния ремък и тогава става лошо...Съвет от човек(визирам себе си),който е имал проблем с тази шайба два пъти за по-малко от година и 15 000 км-това че нова шайба е най-добре-няма спор.Другата алтернатива е рециклиране на твоята-става перфектно и вече над 20 000 км(чукам на дърво)никакви ядове.Не ти препоръчвам втора употреба-първия път си взех такава и както казах ме изкара има-няма 15 000 км.Рециклирането става в Пловдив-мисля че човека се казваше Матю Шиков.около 50-60 лв по спомен.Успех!!! П.П.Между другото тази демферна шайба е единственото нещо което ме изненада неприятно по колата за 2 години и 52 000 км-отчасти съм си виновен и аз,тъй като помислих първия път че втора ръка е най-добре. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
baianto_83 Публикувано 28 ноември 2011 Автор Сподели Публикувано 28 ноември 2011 Колеги,имам едно опасение дали проблемът не е отзад зад демферната шайба.Имах такъв случай с предната ми кола (голф3 дизел)оказа се че демферната шайба е здрава и проблема е от ангренажното колело - сглопката между колелото и коляновия вал се беше разбила и ..... попадаш в голям филм.Та питам аз дали е възможен този вариант или по-скоро демферната шайба се е износила вече? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Stefan Naydenov Публикувано 28 ноември 2011 Сподели Публикувано 28 ноември 2011 Колеги,имам едно опасение дали проблемът не е отзад зад демферната шайба.Имах такъв случай с предната ми кола (голф3 дизел)оказа се че демферната шайба е здрава и проблема е от ангренажното колело - сглопката между колелото и коляновия вал се беше разбила и ..... попадаш в голям филм.Та питам аз дали е възможен този вариант или по-скоро демферната шайба се е износила вече?Звучи много откачено!!! Чак пък толкова да са слаби тия сглобки... :biker: Не знам дали бива да се сравнява с Голф. :icon_hmm: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mario64 Публикувано 28 ноември 2011 Сподели Публикувано 28 ноември 2011 (редакция) Колеги,имам едно опасение дали проблемът не е отзад зад демферната шайба.Имах такъв случай с предната ми кола (голф3 дизел)оказа се че демферната шайба е здрава и проблема е от ангренажното колело - сглопката между колелото и коляновия вал се беше разбила и ..... попадаш в голям филм.Та питам аз дали е възможен този вариант или по-скоро демферната шайба се е износила вече?Проблема ти е изцяло в шайбата, това не е голф ..:good:На Мицубишито зъбното колело е със канал и шпонка, а демпферната шайба се хваща с 4 болта за зъбчатката и няма как да се получи като при голфа, на който шайбата е с една имитация на засечка и шайбата я държи само централният болт, който пък охлабва защото се цепи коляновия вал, но това е вече друга тема за друг форум .. Редактирано 28 ноември 2011 от mario64 Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Fosil Публикувано 28 ноември 2011 Сподели Публикувано 28 ноември 2011 Колега,смени шайбата със нова.Аз имах същия проблем,поръчах си я от Англия.За 8 дена пристигна и сега съм рахат. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
svetlin_dbg Публикувано 28 ноември 2011 Сподели Публикувано 28 ноември 2011 Колега,смени шайбата със нова.Аз имах същия проблем,поръчах си я от Англия.За 8 дена пристигна и сега съм рахат.Колега кажи цена горе-долу,ако не е тайна и евентуално от къде си я взел(сайт)-предполагам ще е полезно? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
baianto_83 Публикувано 28 ноември 2011 Автор Сподели Публикувано 28 ноември 2011 Колега,смени шайбата със нова.Аз имах същия проблем,поръчах си я от Англия.За 8 дена пристигна и сега съм рахат.Колега, как я поръча и колко ти струва?Ако имаш възможност - да пием по кафе(бира) и да обменим малко опит, за решенията на проблемите в Бургас! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
todor Публикувано 28 ноември 2011 Сподели Публикувано 28 ноември 2011 Нова беше към 220лв миналата година, старата става да се рециклира За 200лв, по-добре нова...Подобен проблем може да те остави на пътя... Проблема ти е изцяло в шайбата Може и в майстора. Както при всички дизели...Ако не е шайба, ще е маховик...Аз поне не се сещам за дизел, който демпферите да не са му слабо място...особено маховиците дори и да са по-надеждни, не са съвсем евтин детайл... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mmotors Публикувано 29 ноември 2011 Сподели Публикувано 29 ноември 2011 За 200лв, по-добре нова...Подобен проблем може да те остави на пътя... Може и в майстора. Както при всички дизели...Ако не е шайба, ще е маховик...Аз поне не се сещам за дизел, който демпферите да не са му слабо място...особено маховиците дори и да са по-надеждни, не са съвсем евтин детайл...e, моя Фолкс Ваген АФН би рекордите на времето значи, той скъса направо болта на коляновия вал, който държеше шайбата :icon_rock: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mario64 Публикувано 29 ноември 2011 Сподели Публикувано 29 ноември 2011 Може и в майстора. Както при всички дизели...Ако не е шайба, ще е маховик...Аз поне не се сещам за дизел, който демпферите да не са му слабо място...особено маховиците дори и да са по-надеждни, не са съвсем евтин детайл...Знам че ти е хоби да "хвалиш" дизелите ама както казах по горе, това за ВАГините е друга тема ..Човека с проблемната шайба е писал, че кара галант 2.0 16V което е сигурен признак, че не е дизел ..:D Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Lyubo Dimitrov Публикувано 29 ноември 2011 Сподели Публикувано 29 ноември 2011 (редакция) e, моя Фолкс Ваген АФН би рекордите на времето значи, той скъса направо болта на коляновия вал, който държеше шайбата :icon_rock: И моя, и моя :icon_thumbup: докато изпреварвах камион .. :icon_dance: .. фабричен дефект в болта (на мястото на скъсването половината си личеше как е отдавна потъмняло) .. :icon_clap: Редактирано 29 ноември 2011 от Lyubo Dimitrov Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mmotors Публикувано 29 ноември 2011 Сподели Публикувано 29 ноември 2011 И моя, и моя :icon_thumbup: докато изпреварвах камион .. :icon_dance: .. фабричен дефект в болта (на мястото на скъсването половината си личеше как е отдавна потъмняло) .. :icon_clap:И аз му бях подал...и на моя болт си личеше шуплата Б***и фабричния дефект :icon_doh: Но както каза марио - това е друга тема Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Fosil Публикувано 29 ноември 2011 Сподели Публикувано 29 ноември 2011 Колега, как я поръча и колко ти струва?Ако имаш възможност - да пием по кафе(бира) и да обменим малко опит, за решенията на проблемите в Бургас! Колега,по-спомен искахме да я поръчаме от Англия,но нямаше във наличност там.Поръчахме шайбата от Щатите около 180лв за 10 дена пристигна.Иди малко след КАТ новата автоморга и срещу нея има сервиз Мишинев търси Никола или сина му Жоро но мисля че във момента е във Испания.А най-добре да пием по-кафе и да те закарам лично хем да отворят бумагите точно кое колко пари беше.0886277319 Христо после ще дадем информация на колегите. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
baianto_83 Публикувано 29 ноември 2011 Автор Сподели Публикувано 29 ноември 2011 Днес обиколих няколко магазина за авточасти - тези хора май не познават парите в единия ми искат 310лв(оригинална по техните думи),в другия 280лв(пак уж оригинална).Струват ми се доста пари....... Някакви мнения по въпроса? Колега,fosil очаквай включване :mitsu-smiley: :mitsu-smiley: :mitsu-smiley: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Milen_z Публикувано 29 ноември 2011 Сподели Публикувано 29 ноември 2011 Не видях цялата тема, но ако по-нагоре се е споменало името Матьо Шиков, то те са хората за шайбите. Ще ти я рециклират с гаранция, на мен са ми правили поне 30 досега. Единственния проблем е че може би няма да ти отговарят белезите за центровка на капака, но не е болка за умиране. Ако не им намериш координатите можеш да ми я пратиш и на мен, ще ти я занеса. Телефона ми е в профила. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mario64 Публикувано 30 ноември 2011 Сподели Публикувано 30 ноември 2011 Не видях цялата тема, но ако по-нагоре се е споменало името Матьо Шиков, то те са хората за шайбите. Ще ти я рециклират с гаранция, на мен са ми правили поне 30 досега. Единственния проблем е че може би няма да ти отговарят белезите за центровка на капака, но не е болка за умиране. Ако не им намериш координатите можеш да ми я пратиш и на мен, ще ти я занеса. Телефона ми е в профила.Не е лошо да дадеш новите координати на човека, че гледам по темите Роско ги праща още до ОУ Елин Пелин хората, за да разберат, че работилницата вече не е там .. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
габо Публикувано 30 ноември 2011 Сподели Публикувано 30 ноември 2011 (редакция) http://www.google.bg...&sz=14&t=m&z=14 Гума трейд-края на улицата,наляво-третата сграда вдясно. GSM:0888 342024 0898 480539 0878 770611 Редактирано 30 ноември 2011 от габо Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
baianto_83 Публикувано 15 декември 2011 Автор Сподели Публикувано 15 декември 2011 (редакция) Благодарности на колегата Милен Загоров за оказаната помощ при рециклирането на шайбата ми!Колега остава да почерпя. :drinks: :drinks: :drinks: Редактирано 15 декември 2011 от baianto_83 Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.