blueshark Публикувано 2 ноември 2011 Сподели Публикувано 2 ноември 2011 Здравейте колеги едната крушка осветяваща задния ми номер е изгоряла.Изпитвам трудности с демонтирането на старата изгоряла крушка(по скоро с махането на цялото осветително тяло под което се намрира крушката).Ако може някой който е свалял и сменял такава крушка да каже как става ще съм много благодарен.Благодаря предварително за съдействитео на всички. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
javor_vd Публикувано 2 ноември 2011 Сподели Публикувано 2 ноември 2011 Здравейте колеги едната крушка осветяваща задния ми номер е изгоряла.Изпитвам трудности с демонтирането на старата изгоряла крушка(по скоро с махането на цялото осветително тяло под което се намрира крушката).Ако може някой който е свалял и сменял такава крушка да каже как става ще съм много благодарен.Благодаря предварително за съдействитео на всички. Хъм... не би трябвало да е проблем - с отвертчица развиваш двете болтчета, съкалцето пада и сменяш крушката. Ако не падне стъкълцето - може да е залепнало и само трябва да го почешеш. Не се сваля цялото тяло с крушката! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Franio Публикувано 2 ноември 2011 Сподели Публикувано 2 ноември 2011 Аз пък не успях да я сменя без да сваля цялото тяло.Пак добре, че не свалях и кората по капака на багажника.Общо взето отвих болченцето, размърдах малко и си излезе.Цялата операция отне 10 минути поради кебапчестите ми пръсти... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
blueshark Публикувано 2 ноември 2011 Автор Сподели Публикувано 2 ноември 2011 Здравейте , аз не видях второ болче, само едно е май.Незнам да ли да напъвъм смело след като го отвия.Никак не ми се иска да се налага да се маха кората отвътре на багажника.Много ги покрива пластмасата дето закрива и двете крушки и някак си е неудобно за вадене.Ще опитам леко да подгъна с отверка в такъв случай малката пластмаса която е директно над крушката. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Andy Van Der Drift Публикувано 2 ноември 2011 Сподели Публикувано 2 ноември 2011 И аз сменях и двете заедно че бяха изгорели. Не помня едно или две винтчета бяха на капаче, но все си мисля че бяха по едно. Като го отвиеш, капачето не пада в ръцете ти. Иска малко да го дръпнеш. Нищо не се разтапицира. Цялата ти работа е с отвертката и само при капачето. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
rafaelo Публикувано 2 ноември 2011 Сподели Публикувано 2 ноември 2011 Преди 2 дни сменях и двете мои. Едно винтче е обаче малко се озорих да изкарам стъкълцето за това свалях кората. Тя е много лесна за сваляне. От вътрешна страна вече просто развиваш пластмасовата част и фасунгата на крушката излиза. По принцип стъкълцето не би трябвало да може да излиза толкова лесно от външна страна след развиване с цел да не се краде. За това с цел да не го счупиш докато се опитваш да го извадиш и вместо да напъваш и да го дърпаш, може да си свалиш кората, тъкмо да видиш и другата в какво състояние е. Пздрави Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Lyubo Dimitrov Публикувано 2 ноември 2011 Сподели Публикувано 2 ноември 2011 (редакция) При комбито са по 2 болчета на страна :icon_hmm: .. и въпросните имат навика да са яко корозирали на всички коли (и от други марки) на които съм сменял.. Редактирано 2 ноември 2011 от Lyubo Dimitrov Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
blueshark Публикувано 4 ноември 2011 Автор Сподели Публикувано 4 ноември 2011 Здравейте, колеги както спомена колегата от по горния пост по добре е да се свали кората и така и направих.След това много лесно се демонтират крушките и се оказа , че и светещата която беше останала беше тръгнала да потъмнява така ,че я смених и нея.Благодаря на всички за съдействието. :icon_thumbup: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bluffer Публикувано 5 ноември 2011 Сподели Публикувано 5 ноември 2011 Здравейте, колеги както спомена колегата от по горния пост по добре е да се свали кората и така и направих.След това много лесно се демонтират крушките и се оказа , че и светещата която беше останала беше тръгнала да потъмнява така ,че я смених и нея.Благодаря на всички за съдействието. :icon_thumbup: Аз не бих казал, че е по-добре да се сваля кората, защото е вероятно счупете някои от копчетата или пък кората, която е доста крехка. Начина на сваляне на тези фарчета, осветяващи задния номер е, че след развиването на едното болтче (при Галант седан), трябва цялото да се измести в посока болтчето и тогава излиза надолу.Успех на всички, които се сблъскват с този проблем, независимо от начина на отстраняването му ;) Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
macintoshko Публикувано 25 януари 2012 Сподели Публикувано 25 януари 2012 а най-добре като ги свалите слагате парченце диодна лента колкото може да се събере и повече никога не отваряте там по скоро ще се разделите с колата от колкото диодите да изгорят ако са качествени Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sunnyboy115 Публикувано 18 септември 2012 Сподели Публикувано 18 септември 2012 (редакция) За да не отварям нова тема - Какъв модел са крушките за осветлението на задния номер, вчера забелязах че едната не свети ? Редактирано 18 септември 2012 от sunnyboy115 Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Lyubo Dimitrov Публикувано 18 септември 2012 Сподели Публикувано 18 септември 2012 (редакция) За да не отварям нова тема - Какъв модел са крушките за осветлението на задния номер, вчера забелязах че едната не свети ? T10 (W5W). http://www.ultraleds.co.uk/media/catalog/category/501bulb2_1.jpeg Редактирано 18 септември 2012 от Lyubo Dimitrov 2 Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
stevensgr Публикувано 18 септември 2012 Сподели Публикувано 18 септември 2012 По бензиностанциите са по 50 ст. Диодни към 12-13 лева двете.Има и по-евтини. 2 Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.