Премини към съдържание

Слухове за следващия Lancer Evolution


zexer

Препоръчано мнение

След като от Мицу обявиха, че ево-то умира или поне такова каквото го познаваме и че ще гонят еко норми с идеята да е все пак спортна кола сега пък дизел:

http://fakti.bg/avto/20616-dizel-za-sledvashtiia-lancer-evolution#

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Така като гледам след няколко години няма да има нормални коли за каране. Ще се карат електрокари. Може и лагерни колички на ветроходен принцип.

За това The Old School :icon_rock:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 1 месец ...

http://www.pistonheads.com/news/default.asp?storyId=24851

"We must make another fun-to-drive car, but we can't just make another Evo," Gayu Uesugi, Executive VP of Mitsubishi Motors, told PistonHeads

Ево 10 май ще остане последното ево... следващата електричка дано не я кръстят пак Ево ми поне името да сменят да не излага стила на колицата :(

Редактирано от zexer
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 2 години ...

1.1-литров турбодизел за новото Mitsubishi Evo

Продължавам да се моля за ново име... за тази рено-мицу-дизелова-електричка :(

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Даже съм чувал че им слагат допълнително озвучение с тонколонки да бръмчи като ДВГ защото иначе не се чуват :) ... ще доживеем ли Ево със 100W тонколонки да викат Бръъммм...пссс...бръъъмм.. пссс ;)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Вярно няма да има нормални коли за каране в близко бъдещш, и тези които са от старата школа ще се превърнат в лукс и атракция когато ги видим по улиците или на някой авто събор по скоро. Вече всички производители са се насочили към хибридно задвижване или икономичен дизел и според мен са прави, в това е бъдещето, даже си мисля, че скоро ще си спорим не за дизел или бензин които познаваме днес, а за хибрид бензин или хибрид дизел :) До колкото евото, харесва ми много и дано реалната продукция е красива като концепта и да поведе марката в друга посока! За хибридите сега, от 4 месеца карам хибрид, японски, мисля е най-доброто на пазара, много съм доволен, разхода е страхотно нисък, 4-5/100, колата е бърза и ускорява много добре 10 сек до 100км, няма дизел който да се кара така приятно, да бъде автоматик и да достигне толкова нисък разход. Вече ауди( А8), мерцедес(Е350) и други големи предлагат същата технология и все по-често ги срещам и тях по улиците. Сега е ред на Мицубиши да покажат, че и те могат. Късмет :mitsu-smiley:

 

*18/12/2013*

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Вярно няма да има нормални коли за каране в близко бъдещш, и тези които са от старата школа ще се превърнат в лукс и атракция когато ги видим по улиците или на някой авто събор по скоро. Вече всички производители са се насочили към хибридно задвижване или икономичен дизел и според мен са прави, в това е бъдещето, даже си мисля, че скоро ще си спорим не за дизел или бензин които познаваме днес, а за хибрид бензин или хибрид дизел :) До колкото евото, харесва ми много и дано реалната продукция е красива като концепта и да поведе марката в друга посока! За хибридите сега, от 4 месеца карам хибрид, японски, мисля е най-доброто на пазара, много съм доволен, разхода е страхотно нисък, 4-5/100, колата е бърза и ускорява много добре 10 сек до 100км, няма дизел който да се кара така приятно, да бъде автоматик и да достигне толкова нисък разход. Вече ауди( А8), мерцедес(Е350) и други големи предлагат същата технология и все по-често ги срещам и тях по улиците. Сега е ред на Мицубиши да покажат, че и те могат. Късмет :mitsu-smiley:

 

*18/12/2013*

Не е ли твърд тоя хибрид? Единствено това ме спира, и че е по тесноват от вана. Евото докато не влезе в продъкшън е безсмислено да го умуваме.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

В смисъл твърд? Да твърдо си вози, но не е по зле от лансер например, те са си един клас и доста са еднакви, особено sportback a, за тесна в никой случай, визуална измама, и то най вече ако е обута с 15" колела , с по-големите даже изглежда много елегантна. Можело е да и раздуят малко калниците и да стане по спортна визията, но и така не е зле. Вътре е много готина и удобна.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

В смисъл твърд? Да твърдо си вози, но не е по зле от лансер например, те са си един клас и доста са еднакви, особено sportback a, за тесна в никой случай, визуална измама, и то най вече ако е обута с 15" колела , с по-големите даже изглежда много елегантна. Можело е да и раздуят малко калниците и да стане по спортна визията, но и така не е зле. Вътре е много готина и удобна.

Да, твърдо вози, това ми беше впечатлението също. За теснотията сравнявам не с лансър, а с ван като корола версо или мазда 5. Последните са по-широки и функционални. Предполагам, че следващата ми кола ще е точно такава. Може на лични да разменим размисли.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

1.1-литров дизел с над 135 конски сили. Брей, брей, брей. То било сериозен Агрегат това :rolleyes: Пък аз мислех че е там да произвежда 220V ток като идеш при язовира за риба да си захранваш портативен телевизор плюс някоя лампа. Ще е страшилище. Направо ще ме е страх да му дам газ...

Формите и дизайна са супер обаче, нищо че харесвам повече седаните.

От няколко години колоните на фабричната аудиосистема изкарват звук с бръмчане на истински двигател при някои дизелови и може би и хибридни автомобили. Първият път като научих доста се смях. Доста 6- и 8-цилиндрови дизелови двигатели във фабричен вариант изкарват прекрасен звук от точното място - от ауспусите.

Най-хубавото на електричките е в това, че времето, когато ще залеят улиците и напълнят паркингите, все още е много далеч. А този модел предлагам да не се казва Evolution, а VOLTLUTION.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Да, твърдо вози, това ми беше впечатлението също. За теснотията сравнявам не с лансър, а с ван като корола версо или мазда 5. Последните са по-широки и функционални. Предполагам, че следващата ми кола ще е точно такава. Може на лични да разменим размисли.

 

 

Здрасти, те имат и със 7 седалки модел дето вече е по-близка до мазда 5 и версо моделите, нея не съм пробвал още, но мисля че ще е готина, поне така колегите казват покрай мен, ама аз с мойта ги бия всички по нисък разход и съм доволен. Може на лични да ме попиташ ако нещо по конкретно те интересува и мога да помогна, няма проблеми. Поздрави. :mitsu-smiley:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 1 месец ...
  • Admin

Слуховете за хибридно задвижване за следващото поколение Evolution XI на Mitsubishi набира инерция с нов доклад на японското списание Holiday Auto предполага, че следващото Evo ще запази традиционния си турбо бензин и задвижване на всички колела съвместно с плъг-ин хибридна мощност.

Според доклада на Evo ще се възползва от технология, разработена за ефективност - фокусирани модели като новия плъгин Outlander SUV за подобряване на комбиниран разход 10.1L/100km.

 

http://media.snimka.bg/s1/3100/032443287.jpg?r=0

 

http://media.snimka.bg/s1/3100/032443296.jpg?r=0

 

http://media.snimka.bg/s1/3100/032443298.jpg?r=0

 

http://media.snimka.bg/s1/3100/032443300.jpg?r=0

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 2 месеца ...

Mitsubishi спира от производство Evo X

За сметка на това "вечния съперник" Subaru вече пусна новия WRX STI (който по мое мнени прилича много на Ево хаха).

Та да видим сега коя стратегия ще проработи... на Subaru - продължаващи да разчитат в продажбите на не толкова екологичния турбо бензинов мотор или на Мицубиши за сега само с планове за хибридно Ево :(

Редактирано от zexer
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ето малко прясна информация накъде отиват нещата: http://automedia.investor.bg/a/0-nachalo/22143-mitsubishi-se-otkazva-ot-lancer-evolution/

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...