zexer Публикувано 24 октомври 2011 Сподели Публикувано 24 октомври 2011 След като от Мицу обявиха, че ево-то умира или поне такова каквото го познаваме и че ще гонят еко норми с идеята да е все пак спортна кола сега пък дизел:http://fakti.bg/avto/20616-dizel-za-sledvashtiia-lancer-evolution# Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
hondari Публикувано 24 октомври 2011 Сподели Публикувано 24 октомври 2011 Така като гледам след няколко години няма да има нормални коли за каране. Ще се карат електрокари. Може и лагерни колички на ветроходен принцип.За това The Old School :icon_rock: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
zexer Публикувано 12 декември 2011 Автор Сподели Публикувано 12 декември 2011 (редакция) http://www.pistonheads.com/news/default.asp?storyId=24851"We must make another fun-to-drive car, but we can't just make another Evo," Gayu Uesugi, Executive VP of Mitsubishi Motors, told PistonHeadsЕво 10 май ще остане последното ево... следващата електричка дано не я кръстят пак Ево ми поне името да сменят да не излага стила на колицата :( Редактирано 12 декември 2011 от zexer Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
zexer Публикувано 18 декември 2013 Автор Сподели Публикувано 18 декември 2013 1.1-литров турбодизел за новото Mitsubishi EvoПродължавам да се моля за ново име... за тази рено-мицу-дизелова-електричка :( Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mmotors Публикувано 18 декември 2013 Сподели Публикувано 18 декември 2013 Интересен въртящ момент имат електомоторите Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
zexer Публикувано 18 декември 2013 Автор Сподели Публикувано 18 декември 2013 Даже съм чувал че им слагат допълнително озвучение с тонколонки да бръмчи като ДВГ защото иначе не се чуват ... ще доживеем ли Ево със 100W тонколонки да викат Бръъммм...пссс...бръъъмм.. пссс ;) Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tonino_g3 Публикувано 18 декември 2013 Сподели Публикувано 18 декември 2013 Вярно няма да има нормални коли за каране в близко бъдещш, и тези които са от старата школа ще се превърнат в лукс и атракция когато ги видим по улиците или на някой авто събор по скоро. Вече всички производители са се насочили към хибридно задвижване или икономичен дизел и според мен са прави, в това е бъдещето, даже си мисля, че скоро ще си спорим не за дизел или бензин които познаваме днес, а за хибрид бензин или хибрид дизел До колкото евото, харесва ми много и дано реалната продукция е красива като концепта и да поведе марката в друга посока! За хибридите сега, от 4 месеца карам хибрид, японски, мисля е най-доброто на пазара, много съм доволен, разхода е страхотно нисък, 4-5/100, колата е бърза и ускорява много добре 10 сек до 100км, няма дизел който да се кара така приятно, да бъде автоматик и да достигне толкова нисък разход. Вече ауди( А8), мерцедес(Е350) и други големи предлагат същата технология и все по-често ги срещам и тях по улиците. Сега е ред на Мицубиши да покажат, че и те могат. Късмет :mitsu-smiley: *18/12/2013* Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SLX Публикувано 18 декември 2013 Сподели Публикувано 18 декември 2013 Вярно няма да има нормални коли за каране в близко бъдещш, и тези които са от старата школа ще се превърнат в лукс и атракция когато ги видим по улиците или на някой авто събор по скоро. Вече всички производители са се насочили към хибридно задвижване или икономичен дизел и според мен са прави, в това е бъдещето, даже си мисля, че скоро ще си спорим не за дизел или бензин които познаваме днес, а за хибрид бензин или хибрид дизел До колкото евото, харесва ми много и дано реалната продукция е красива като концепта и да поведе марката в друга посока! За хибридите сега, от 4 месеца карам хибрид, японски, мисля е най-доброто на пазара, много съм доволен, разхода е страхотно нисък, 4-5/100, колата е бърза и ускорява много добре 10 сек до 100км, няма дизел който да се кара така приятно, да бъде автоматик и да достигне толкова нисък разход. Вече ауди( А8), мерцедес(Е350) и други големи предлагат същата технология и все по-често ги срещам и тях по улиците. Сега е ред на Мицубиши да покажат, че и те могат. Късмет :mitsu-smiley: *18/12/2013*Не е ли твърд тоя хибрид? Единствено това ме спира, и че е по тесноват от вана. Евото докато не влезе в продъкшън е безсмислено да го умуваме. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tonino_g3 Публикувано 19 декември 2013 Сподели Публикувано 19 декември 2013 В смисъл твърд? Да твърдо си вози, но не е по зле от лансер например, те са си един клас и доста са еднакви, особено sportback a, за тесна в никой случай, визуална измама, и то най вече ако е обута с 15" колела , с по-големите даже изглежда много елегантна. Можело е да и раздуят малко калниците и да стане по спортна визията, но и така не е зле. Вътре е много готина и удобна. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SLX Публикувано 19 декември 2013 Сподели Публикувано 19 декември 2013 В смисъл твърд? Да твърдо си вози, но не е по зле от лансер например, те са си един клас и доста са еднакви, особено sportback a, за тесна в никой случай, визуална измама, и то най вече ако е обута с 15" колела , с по-големите даже изглежда много елегантна. Можело е да и раздуят малко калниците и да стане по спортна визията, но и така не е зле. Вътре е много готина и удобна.Да, твърдо вози, това ми беше впечатлението също. За теснотията сравнявам не с лансър, а с ван като корола версо или мазда 5. Последните са по-широки и функционални. Предполагам, че следващата ми кола ще е точно такава. Може на лични да разменим размисли. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Andy Van Der Drift Публикувано 19 декември 2013 Сподели Публикувано 19 декември 2013 1.1-литров дизел с над 135 конски сили. Брей, брей, брей. То било сериозен Агрегат това :rolleyes: Пък аз мислех че е там да произвежда 220V ток като идеш при язовира за риба да си захранваш портативен телевизор плюс някоя лампа. Ще е страшилище. Направо ще ме е страх да му дам газ...Формите и дизайна са супер обаче, нищо че харесвам повече седаните.От няколко години колоните на фабричната аудиосистема изкарват звук с бръмчане на истински двигател при някои дизелови и може би и хибридни автомобили. Първият път като научих доста се смях. Доста 6- и 8-цилиндрови дизелови двигатели във фабричен вариант изкарват прекрасен звук от точното място - от ауспусите.Най-хубавото на електричките е в това, че времето, когато ще залеят улиците и напълнят паркингите, все още е много далеч. А този модел предлагам да не се казва Evolution, а VOLTLUTION. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tonino_g3 Публикувано 19 декември 2013 Сподели Публикувано 19 декември 2013 Да, твърдо вози, това ми беше впечатлението също. За теснотията сравнявам не с лансър, а с ван като корола версо или мазда 5. Последните са по-широки и функционални. Предполагам, че следващата ми кола ще е точно такава. Може на лични да разменим размисли. Здрасти, те имат и със 7 седалки модел дето вече е по-близка до мазда 5 и версо моделите, нея не съм пробвал още, но мисля че ще е готина, поне така колегите казват покрай мен, ама аз с мойта ги бия всички по нисък разход и съм доволен. Може на лични да ме попиташ ако нещо по конкретно те интересува и мога да помогна, няма проблеми. Поздрави. :mitsu-smiley: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Admin Светльо Ангелов Публикувано 21 януари 2014 Admin Сподели Публикувано 21 януари 2014 Слуховете за хибридно задвижване за следващото поколение Evolution XI на Mitsubishi набира инерция с нов доклад на японското списание Holiday Auto предполага, че следващото Evo ще запази традиционния си турбо бензин и задвижване на всички колела съвместно с плъг-ин хибридна мощност.Според доклада на Evo ще се възползва от технология, разработена за ефективност - фокусирани модели като новия плъгин Outlander SUV за подобряване на комбиниран разход 10.1L/100km. http://media.snimka.bg/s1/3100/032443287.jpg?r=0 http://media.snimka.bg/s1/3100/032443296.jpg?r=0 http://media.snimka.bg/s1/3100/032443298.jpg?r=0 http://media.snimka.bg/s1/3100/032443300.jpg?r=0 1 Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
zexer Публикувано 31 март 2014 Автор Сподели Публикувано 31 март 2014 (редакция) Mitsubishi спира от производство Evo XЗа сметка на това "вечния съперник" Subaru вече пусна новия WRX STI (който по мое мнени прилича много на Ево хаха). Та да видим сега коя стратегия ще проработи... на Subaru - продължаващи да разчитат в продажбите на не толкова екологичния турбо бензинов мотор или на Мицубиши за сега само с планове за хибридно Ево :( Редактирано 31 март 2014 от zexer Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
me109e7 Публикувано 31 март 2014 Сподели Публикувано 31 март 2014 Ето малко прясна информация накъде отиват нещата: http://automedia.investor.bg/a/0-nachalo/22143-mitsubishi-se-otkazva-ot-lancer-evolution/ Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.