Премини към съдържание

Нови автомобили


mmotors

Препоръчано мнение

Онзи ден влязох в салон на мицубиши. Преди време ми беше направило впечатление, че на нов автомобил, друга марка, беше на вулканизатор за смяна на гуми, калниците отдолу нямаха никакво покритие, тип шагре, като на наще каручки.

Та погледнах под калниците на новия аутлендър, лансер...ми...проста боядисана ламарина в цвета на купето... :icon_hmm: Интересно ми е колко години ще удържат на лугата и солта през зимата....и защо са така по принцип. 70 000лв за "джип" без специално покритие на шасито :icon_doh:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Онзи ден влязох в салон на мицубиши. Преди време ми беше направило впечатление, че на нов автомобил, друга марка, беше на вулканизатор за смяна на гуми, калниците отдолу нямаха никакво покритие, тип шагре, като на наще каручки.

Та погледнах под калниците на новия аутлендър, лансер...ми...проста боядисана ламарина в цвета на купето... :icon_hmm: Интересно ми е колко години ще удържат на лугата и солта през зимата....и защо са така по принцип. 70 000лв за "джип" без специално покритие на шасито :icon_doh:

ЗА да се чупят по бързо и да ги хвърлиш.да си купиш после новата и по този начин правиш оборота и на шоурума, и на производителя.......

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Онзи ден влязох в салон на мицубиши. Преди време ми беше направило впечатление, че на нов автомобил, друга марка, беше на вулканизатор за смяна на гуми, калниците отдолу нямаха никакво покритие, тип шагре, като на наще каручки.

Та погледнах под калниците на новия аутлендър, лансер...ми...проста боядисана ламарина в цвета на купето... :icon_hmm: Интересно ми е колко години ще удържат на лугата и солта през зимата....и защо са така по принцип. 70 000лв за "джип" без специално покритие на шасито :icon_doh:

 

А сигурен ли си, че е ламирина, а не пластмаса. Защото поне на Мицубиши АSX предните калници са от пластмаса :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ех ,а какви бяха старите мицубишита ....:plane: И все пак предполагам ,че потапят купетата в някакви вани ,не може да разчитат само на боя върху ламарината....

Редактирано от didotoo
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

А сигурен ли си, че е ламирина, а не пластмаса. Защото поне на Мицубиши АSX предните калници са от пластмаса :)

Да, сигурен съм, те калниците нека са си от пластмаса, ала шасито отдолу е ламаринка, боядисана с проста боичка....туй е лошото :mad:

Няма да се учудя ако не потапят шаситата в никакви вани а се водят от модния в последните години синдром на правене на пари без оглед на качеството :yes3:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • Admin

Да, сигурен съм, те калниците нека са си от пластмаса, ала шасито отдолу е ламаринка, боядисана с проста боичка....туй е лошото :mad:

Няма да се учудя ако не потапят шаситата в никакви вани а се водят от модния в последните години синдром на правене на пари без оглед на качеството :yes3:

 

Има галванизация и много други обработки. :rulez:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ами при положение, че ресурса на двигатели и другите агрегати постоянно пада, какво да очакваме за ламарините.

Ами то за 5-7 години и без покритие да е, няма да се надупчи ламарината.

Навремето един съсед си купи нова петица от Кореком /цвят бозав/ и се оказа, че тази явно серия нямат никакъв грунд. Боята се люпеше още от първия месец на люспи и отдолу се виждаше блестящия метал. Блестящ беше за кратко, после ръждата приятно тонира бозавия цвят и хармонията бе пълна.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Да и аз се чудя ,гледам нова лада нива и вече корозирала .... толкова ли пък не могат да пръснат нещо поне на пода и подкалниците...

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Да и аз се чудя ,гледам нова лада нива и вече корозирала .... толкова ли пък не могат да пръснат нещо поне на пода и подкалниците...

Могат, ако не са го изпили.... :icon_rock:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ами то за 5-7 години и без покритие да е, няма да се надупчи ламарината

Те тука вече можем да поспорим...ъъъъ...освен ако ламарината не е 2мм де :icon_clap:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

За жалост и по мое наблюдение ,всички нови автомобили взеха да се правят с по евтини материали. Мисля че това се дължи на факта, възможна най ниска цена за да е конкурентоспособна колата. По евтин материал, повече пластмаси, по малко обработка, възможно най малко работна сила и възможно най ниска цена за возилото. Гледах едно предаване за производният процес на Поршетата, е нема такова нещо. По пет пъти ги потапят във вани с антиНещо си, по пет пъти ги пекат че препарати разни, че боии нооо то и Поршето за това не е на такава цена която се среща в шоурумите на по обикновенните коли. А няма да коментирам за хюндаито (и30) на едно приятелче което го купи чисто ново от магазин и се разхлопа точно на четвъртия месец. :wacko: :nono:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Привет,

Според мен никой производител не предвижда новия автомобил да се кара повече от 10 г. На повечето марки когато станат на 10 г, по предписание трябва да се смени даже цялата обезопасителна система(въздушни възглавници, пиропатрони за коланите и т.н). Това струва повече от цената на автомобила на 10г. Отделно че труда е много скъп в развитите страни и един ремонт, макар и малък си е сериозна сума дори и за тамошния стандарт. Според мен основното предимство на новите автомобили е безопасността, а за мен това си е водещ фактор при избор на автомобил. Като дълголетие вероятно няма да изкарат колкото по-старите или поне ще струва повече поддръжката. :mitsu-smiley: Аз очаквам до 5-тата година да няма почти никакви ядове, а до 10-тата не големи и не много скъпи. Това с пробег около 15 х./година. Дали съм прав, ще разбера след време :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колега, не отговори на питанката ми, все пак шасито има ли покритие или напротив? :) То е ясно, че няма да изкара повече от 10год...може и да бъркам де

На едни аудита 80-ки съм чел надписи на немски 10 години гаранция, предполагам, че става въпрос за купето, което е поцинковано...е правени са края на 80, началото на 90-те години, но производителят тогава е предвиждал явно колата да се експлоатира повече от 10год, след като дава толкова гаранция на купето :icon_thumbup:

Редактирано от mmotors
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

На старите 80-ки купетата са поцинковани и гаранцията им е 20 години против корозия. Б4-ките (следващите 80-ки от 92-ра насам) са двойно поцинковани...

Една колежка имаше 90-ка с 4 врати. Лакът е опадал половината, на места няма боя, но ръжда никъде. 91-ва е аудито. За мен това са машините за тези, които не искат да имат проблеми с корозията специално. Но има пък други проблеми с тях. Нищо не е съвършено все пак.

Относно по-новичките коли четох по-специално за мегана. Собственици казват, че в завои задницата подскача и е нестабилна и че за 20-30 хил. км. вече има паразитни шумове в купето. Това при положение че ги пазят. Все пак са ги купили чисто нови и не се изявяват като тест-пилоти.

Редактирано от Andy Van Der Drift
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

На Ауди 80-ките съм виждал че пише 12 години гаранция срещу корозия, но те изкарват повече. За Новите Митсубишита(по-специално АСХ) пак е 12 години срещу пробивна корозия. Честно казано мисля че по-вероятно да има друг, по-скъп за отсраняване проблем след 10-тата година от корозията. :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

На старите 80-ки купетата са поцинковани и гаранцията им е 20 години против корозия. Б4-ките (следващите 80-ки от 92-ра насам) са двойно поцинковани...

.... Лакът е опадал половината, на места няма боя, но ръжда никъде.

На старото ми Мицубиши `89 год. преди три години един улук се изхлузи от покрива на една къща и "делна" предния капак. Подбитото беше малко, но отлюпи парче боя около 2 кв.см. Повърхността на метала на капака беше черна.

Не съм правил нищо, година и половина изкара без да се появи ръжда.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Черната ламарина е доказателство за обикновена ламарина, ако беше подкалника от лугата и солта през зимата да се е скапал за нула бройки, нооо на капака въпросните зимни помагала клонят към нула. Принципно от обикновена водица защитата на купетата е достатъчна, ала друг е въпроса касаещ солта :yes3:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...