mmotors Публикувано 1 октомври 2011 Сподели Публикувано 1 октомври 2011 Онзи ден влязох в салон на мицубиши. Преди време ми беше направило впечатление, че на нов автомобил, друга марка, беше на вулканизатор за смяна на гуми, калниците отдолу нямаха никакво покритие, тип шагре, като на наще каручки.Та погледнах под калниците на новия аутлендър, лансер...ми...проста боядисана ламарина в цвета на купето... :icon_hmm: Интересно ми е колко години ще удържат на лугата и солта през зимата....и защо са така по принцип. 70 000лв за "джип" без специално покритие на шасито :icon_doh: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 1 октомври 2011 Сподели Публикувано 1 октомври 2011 Онзи ден влязох в салон на мицубиши. Преди време ми беше направило впечатление, че на нов автомобил, друга марка, беше на вулканизатор за смяна на гуми, калниците отдолу нямаха никакво покритие, тип шагре, като на наще каручки.Та погледнах под калниците на новия аутлендър, лансер...ми...проста боядисана ламарина в цвета на купето... :icon_hmm: Интересно ми е колко години ще удържат на лугата и солта през зимата....и защо са така по принцип. 70 000лв за "джип" без специално покритие на шасито :icon_doh:ЗА да се чупят по бързо и да ги хвърлиш.да си купиш после новата и по този начин правиш оборота и на шоурума, и на производителя....... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SNS Публикувано 2 октомври 2011 Сподели Публикувано 2 октомври 2011 Онзи ден влязох в салон на мицубиши. Преди време ми беше направило впечатление, че на нов автомобил, друга марка, беше на вулканизатор за смяна на гуми, калниците отдолу нямаха никакво покритие, тип шагре, като на наще каручки.Та погледнах под калниците на новия аутлендър, лансер...ми...проста боядисана ламарина в цвета на купето... :icon_hmm: Интересно ми е колко години ще удържат на лугата и солта през зимата....и защо са така по принцип. 70 000лв за "джип" без специално покритие на шасито :icon_doh: А сигурен ли си, че е ламирина, а не пластмаса. Защото поне на Мицубиши АSX предните калници са от пластмаса Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
didotoo Публикувано 2 октомври 2011 Сподели Публикувано 2 октомври 2011 (редакция) Ех ,а какви бяха старите мицубишита ....:plane: И все пак предполагам ,че потапят купетата в някакви вани ,не може да разчитат само на боя върху ламарината.... Редактирано 2 октомври 2011 от didotoo Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mmotors Публикувано 2 октомври 2011 Автор Сподели Публикувано 2 октомври 2011 А сигурен ли си, че е ламирина, а не пластмаса. Защото поне на Мицубиши АSX предните калници са от пластмаса Да, сигурен съм, те калниците нека са си от пластмаса, ала шасито отдолу е ламаринка, боядисана с проста боичка....туй е лошото :mad: Няма да се учудя ако не потапят шаситата в никакви вани а се водят от модния в последните години синдром на правене на пари без оглед на качеството Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Admin Светльо Ангелов Публикувано 2 октомври 2011 Admin Сподели Публикувано 2 октомври 2011 Да, сигурен съм, те калниците нека са си от пластмаса, ала шасито отдолу е ламаринка, боядисана с проста боичка....туй е лошото :mad: Няма да се учудя ако не потапят шаситата в никакви вани а се водят от модния в последните години синдром на правене на пари без оглед на качеството Има галванизация и много други обработки. :rulez: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mmotors Публикувано 2 октомври 2011 Автор Сподели Публикувано 2 октомври 2011 Има галванизация и много други обработки. :rulez:А дано :rolleyes: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
de4i Публикувано 2 октомври 2011 Сподели Публикувано 2 октомври 2011 Ами при положение, че ресурса на двигатели и другите агрегати постоянно пада, какво да очакваме за ламарините. Ами то за 5-7 години и без покритие да е, няма да се надупчи ламарината.Навремето един съсед си купи нова петица от Кореком /цвят бозав/ и се оказа, че тази явно серия нямат никакъв грунд. Боята се люпеше още от първия месец на люспи и отдолу се виждаше блестящия метал. Блестящ беше за кратко, после ръждата приятно тонира бозавия цвят и хармонията бе пълна. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
didotoo Публикувано 2 октомври 2011 Сподели Публикувано 2 октомври 2011 Да и аз се чудя ,гледам нова лада нива и вече корозирала .... толкова ли пък не могат да пръснат нещо поне на пода и подкалниците... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
todormitew Публикувано 2 октомври 2011 Сподели Публикувано 2 октомври 2011 Да и аз се чудя ,гледам нова лада нива и вече корозирала .... толкова ли пък не могат да пръснат нещо поне на пода и подкалниците...Могат, ако не са го изпили.... :icon_rock: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mmotors Публикувано 3 октомври 2011 Автор Сподели Публикувано 3 октомври 2011 Ами то за 5-7 години и без покритие да е, няма да се надупчи ламаринатаТе тука вече можем да поспорим...ъъъъ...освен ако ламарината не е 2мм де :icon_clap: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Tunay Публикувано 4 октомври 2011 Сподели Публикувано 4 октомври 2011 За жалост и по мое наблюдение ,всички нови автомобили взеха да се правят с по евтини материали. Мисля че това се дължи на факта, възможна най ниска цена за да е конкурентоспособна колата. По евтин материал, повече пластмаси, по малко обработка, възможно най малко работна сила и възможно най ниска цена за возилото. Гледах едно предаване за производният процес на Поршетата, е нема такова нещо. По пет пъти ги потапят във вани с антиНещо си, по пет пъти ги пекат че препарати разни, че боии нооо то и Поршето за това не е на такава цена която се среща в шоурумите на по обикновенните коли. А няма да коментирам за хюндаито (и30) на едно приятелче което го купи чисто ново от магазин и се разхлопа точно на четвъртия месец. :wacko: :nono: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vess Публикувано 6 октомври 2011 Сподели Публикувано 6 октомври 2011 Привет,Според мен никой производител не предвижда новия автомобил да се кара повече от 10 г. На повечето марки когато станат на 10 г, по предписание трябва да се смени даже цялата обезопасителна система(въздушни възглавници, пиропатрони за коланите и т.н). Това струва повече от цената на автомобила на 10г. Отделно че труда е много скъп в развитите страни и един ремонт, макар и малък си е сериозна сума дори и за тамошния стандарт. Според мен основното предимство на новите автомобили е безопасността, а за мен това си е водещ фактор при избор на автомобил. Като дълголетие вероятно няма да изкарат колкото по-старите или поне ще струва повече поддръжката. :mitsu-smiley: Аз очаквам до 5-тата година да няма почти никакви ядове, а до 10-тата не големи и не много скъпи. Това с пробег около 15 х./година. Дали съм прав, ще разбера след време Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mmotors Публикувано 6 октомври 2011 Автор Сподели Публикувано 6 октомври 2011 (редакция) Колега, не отговори на питанката ми, все пак шасито има ли покритие или напротив? То е ясно, че няма да изкара повече от 10год...може и да бъркам деНа едни аудита 80-ки съм чел надписи на немски 10 години гаранция, предполагам, че става въпрос за купето, което е поцинковано...е правени са края на 80, началото на 90-те години, но производителят тогава е предвиждал явно колата да се експлоатира повече от 10год, след като дава толкова гаранция на купето :icon_thumbup: Редактирано 6 октомври 2011 от mmotors Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Andy Van Der Drift Публикувано 7 октомври 2011 Сподели Публикувано 7 октомври 2011 (редакция) На старите 80-ки купетата са поцинковани и гаранцията им е 20 години против корозия. Б4-ките (следващите 80-ки от 92-ра насам) са двойно поцинковани...Една колежка имаше 90-ка с 4 врати. Лакът е опадал половината, на места няма боя, но ръжда никъде. 91-ва е аудито. За мен това са машините за тези, които не искат да имат проблеми с корозията специално. Но има пък други проблеми с тях. Нищо не е съвършено все пак.Относно по-новичките коли четох по-специално за мегана. Собственици казват, че в завои задницата подскача и е нестабилна и че за 20-30 хил. км. вече има паразитни шумове в купето. Това при положение че ги пазят. Все пак са ги купили чисто нови и не се изявяват като тест-пилоти. Редактирано 7 октомври 2011 от Andy Van Der Drift Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vess Публикувано 7 октомври 2011 Сподели Публикувано 7 октомври 2011 На Ауди 80-ките съм виждал че пише 12 години гаранция срещу корозия, но те изкарват повече. За Новите Митсубишита(по-специално АСХ) пак е 12 години срещу пробивна корозия. Честно казано мисля че по-вероятно да има друг, по-скъп за отсраняване проблем след 10-тата година от корозията. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
de4i Публикувано 7 октомври 2011 Сподели Публикувано 7 октомври 2011 На старите 80-ки купетата са поцинковани и гаранцията им е 20 години против корозия. Б4-ките (следващите 80-ки от 92-ра насам) са двойно поцинковани....... Лакът е опадал половината, на места няма боя, но ръжда никъде. На старото ми Мицубиши `89 год. преди три години един улук се изхлузи от покрива на една къща и "делна" предния капак. Подбитото беше малко, но отлюпи парче боя около 2 кв.см. Повърхността на метала на капака беше черна. Не съм правил нищо, година и половина изкара без да се появи ръжда. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mmotors Публикувано 7 октомври 2011 Автор Сподели Публикувано 7 октомври 2011 Черната ламарина е доказателство за обикновена ламарина, ако беше подкалника от лугата и солта през зимата да се е скапал за нула бройки, нооо на капака въпросните зимни помагала клонят към нула. Принципно от обикновена водица защитата на купетата е достатъчна, ала друг е въпроса касаещ солта Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.