Премини към съдържание

Купих си ГАЛАНТ - Забележките на пръв поглед


kalink223

Препоръчано мнение

Здравейте, И аз станах собственик на Галант 2.0 глс автомат, комби 1998.

Първите неща които ми направиха впечетление като проблеми с колата са , че като спирам усещам дисковете като изкривени, иначе спира колата но определено има нещо в дисковете предполагам.

второто нещо е, че като спра (да чакам светофар примерно) и скоростния лост е на D има вибрации в колата. Оборотите са малко под 1000 което е нормално, и като ги гледам по време на тези вибрации те си седят стабилни, което ме кара да мисля че има някакъв проблем в скоростната кутия, все още не съм и сменил маслото, но незнам дали само с това ще се размина. Но като цяло скоростите ги сменя съвсем плавно и когато се движа вибрации няма. инъче на N вобще не мога да разбера даже че е запалена. Някой имал ли е подобни проблеми??

 

За сега това... да се надявам че само с това ще се размина.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ми кривите дискове са такъв проблем че даже не трябва да ги споменаваш... има сигурно 1000 мнения по въпроса в всичките теми и като си взимал колата е трябвало да си запознат с това и да си го видял.

Принципно двулитровите не трошат автомата или поне няма оплаквания в форума така че си кара спокойно :) (то така или иначе и да се строши автомата до последно няма да разбереш докато не те остави някъде :) ) Проблема с тресенето може и да е някой тампон.. най-добре я закарай някъде да я прегледат :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Така като разказваш на мен оборотите ми се виждат височки ако е на загряла кола... :icon_blush:

 

Има си спецялисти да кажат.

Редактирано от RogerDoger
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Привет колега, не съм от най-начетените и разбиращите :) но така като чета след като оборотите при тресене не се влиаят най-вероятно е заминал някой тампон. Нормално според мен е оборотомоера в състояние на покой да ти е на чертичката преди 1000 оборота Мисля, че колегите по-късно ще разнищят проблема и ще ти помогнат по-добре. Честито за придобивката и успех с ремонтите :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Оборотите имах предвид че са около 880-900, затова казах че са нормални :)

за дисковете прочетох ... аз го знаех това като си купувах колата и естествено намалихме цената заради този проблем.

А ако са тампони на скоростната кутия, каква им е цената ориентировъчно??

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Привет колега, не съм от най-начетените и разбиращите :) но така като чета след като оборотите при тресене не се влиаят най-вероятно е заминал някой тампон. Нормално според мен е оборотомоера в състояние на покой да ти е на чертичката преди 1000 оборота Мисля, че колегите по-късно ще разнищят проблема и ще ти помогнат по-добре. Честито за придобивката и успех с ремонтите :)

 

Тва честито и успех с ремонтите ми хареса :)

 

Ами успех и от мен. :icon_doh: Да се надяваме като свалиш оборотите да започне да друска на 3 цилиндъра...

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Оборотите имах предвид че са около 880-900, затова казах че са нормални :)

за дисковете прочетох ... аз го знаех това като си купувах колата и естествено намалихме цената заради този проблем.

А ако са тампони на скоростната кутия, каква им е цената ориентировъчно??

Оборотите на празен ход трябва да са 750 ,когато си на D или R позиция, тогава оборотите трябва леко да паднат и са в рамките на 700 об./мин.

ЗА тресенето на мотора може да са 100 неща, от калпави свещи ,до проблеми в клапаните ........

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Май само аз не разбрах кога има вибрации. За D разбрах, но на N и на Р тресе ли на място без газ?

Нормално двигателите 2000 и 2500 (за 2.4 и дизеловия не знам) нямат никакви вибрации.

Ако е свещ или кабел лесно се разбира по звука от ауспуха.

 

 

Ще си позволя да попитам защо автоматик пали само на N, a на Р не - не? Може и обратното да беше, не знам :rolleyes: 2500 кубика, 1997-ма.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Май само аз не разбрах кога има вибрации. За D разбрах, но на N и на Р тресе ли на място без газ?

Нормално двигателите 2000 и 2500 (за 2.4 и дизеловия не знам) нямат никакви вибрации.

Ако е свещ или кабел лесно се разбира по звука от ауспуха.

 

 

Ще си позволя да попитам защо автоматик пали само на N, a на Р не - не? Може и обратното да беше, не знам :rolleyes: 2500 кубика, 1997-ма.

 

Вибрации има само на D и R без газ.Сутрин като е студена и оборотите си ги държи по високи, вибрации няма но като загрее и се нормализират оборотите се започва и с вибрациите, на N и P не потрепва даже колата. И аз мисля че не е нормално да тресе в никакво положение колата. А за другия въпрос, аз досега само на Р я паля и нямам проблеми, на N не съм пробвал но утре ще го направя.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Toчно на P трябва да я палиш и гасиш. А щом наистина няма вибрации на P и N, a нa D има какво значение имат кабели, свещи, клапани, тампони и т.н., ако е от тях би трябвало да сe проявяват във всяко положение на лоста.

Редактирано от SNS
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Затова попитах за подробности - защото ми се стори, че Диджея не разбра въпроса.

 

Карал съм само две коли с автоматични скорости. Едната е галант с обикновения автомат, а другата ровър 75. И при двете имаше мънички вибрации на "Д" на място, но при ненатисната спирачка. Не става въпрос да се тресе, а по-скоро едвам доловими.

 

%7Bstyle_images_url%7D/offtop.gif
Не си купувайте Ровър 75-ца. Големи разходи за поддръжка, скъпи части и почти всичко им се троши. Автоматиците се развалят и не са рентабилни за ремонт.
Редактирано от Andy Van Der Drift
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Аз си мисля че ако е от свещи или кабели колата ще работи неспокойно във всяко едно положение на лоста дори при движение ще прекъсва и ще се дави а тази си върви много гладко, щото имам и кола с ръчна кутия , и съм имал проблем с свещи и кабели, просто си работи неравномерно независимо дали съм на скорост или не. Честно казано вибрациите не са кой знае колко силни на Галант-а но не са и пренебрежимо слаби. Много ме притеснява да не отида в някой сервиз и да ми обявят космическа сума апък примерно да се налага само да се смени маслото на скоростната кутия, много съм си патил от пишман майстори, две коли ми развалиха :( че и им платих за това , та за това разпитвам вече толкова подробно за всичко. Надявам се с Галант-а да имам късмет поне :D

А тампоните на скоростната кутия, незнам как да ги проверя във всяко положение на лоста, според мене не е възможно това.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...