kalink223 Публикувано 30 септември 2011 Сподели Публикувано 30 септември 2011 Здравейте, И аз станах собственик на Галант 2.0 глс автомат, комби 1998.Първите неща които ми направиха впечетление като проблеми с колата са , че като спирам усещам дисковете като изкривени, иначе спира колата но определено има нещо в дисковете предполагам. второто нещо е, че като спра (да чакам светофар примерно) и скоростния лост е на D има вибрации в колата. Оборотите са малко под 1000 което е нормално, и като ги гледам по време на тези вибрации те си седят стабилни, което ме кара да мисля че има някакъв проблем в скоростната кутия, все още не съм и сменил маслото, но незнам дали само с това ще се размина. Но като цяло скоростите ги сменя съвсем плавно и когато се движа вибрации няма. инъче на N вобще не мога да разбера даже че е запалена. Някой имал ли е подобни проблеми?? За сега това... да се надявам че само с това ще се размина. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
zexer Публикувано 30 септември 2011 Сподели Публикувано 30 септември 2011 Ми кривите дискове са такъв проблем че даже не трябва да ги споменаваш... има сигурно 1000 мнения по въпроса в всичките теми и като си взимал колата е трябвало да си запознат с това и да си го видял.Принципно двулитровите не трошат автомата или поне няма оплаквания в форума така че си кара спокойно (то така или иначе и да се строши автомата до последно няма да разбереш докато не те остави някъде ) Проблема с тресенето може и да е някой тампон.. най-добре я закарай някъде да я прегледат Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
RogerDoger Публикувано 30 септември 2011 Сподели Публикувано 30 септември 2011 (редакция) Така като разказваш на мен оборотите ми се виждат височки ако е на загряла кола... :icon_blush: Има си спецялисти да кажат. Редактирано 30 септември 2011 от RogerDoger Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
totto Публикувано 30 септември 2011 Сподели Публикувано 30 септември 2011 За тресенето виж за накой разбит тампон на скоростите, ако има де. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mitaka dimitrov Публикувано 30 септември 2011 Сподели Публикувано 30 септември 2011 Привет колега, не съм от най-начетените и разбиращите но така като чета след като оборотите при тресене не се влиаят най-вероятно е заминал някой тампон. Нормално според мен е оборотомоера в състояние на покой да ти е на чертичката преди 1000 оборота Мисля, че колегите по-късно ще разнищят проблема и ще ти помогнат по-добре. Честито за придобивката и успех с ремонтите Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kalink223 Публикувано 30 септември 2011 Автор Сподели Публикувано 30 септември 2011 Оборотите имах предвид че са около 880-900, затова казах че са нормални за дисковете прочетох ... аз го знаех това като си купувах колата и естествено намалихме цената заради този проблем.А ако са тампони на скоростната кутия, каква им е цената ориентировъчно?? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
RogerDoger Публикувано 30 септември 2011 Сподели Публикувано 30 септември 2011 Привет колега, не съм от най-начетените и разбиращите но така като чета след като оборотите при тресене не се влиаят най-вероятно е заминал някой тампон. Нормално според мен е оборотомоера в състояние на покой да ти е на чертичката преди 1000 оборота Мисля, че колегите по-късно ще разнищят проблема и ще ти помогнат по-добре. Честито за придобивката и успех с ремонтите Тва честито и успех с ремонтите ми хареса Ами успех и от мен. :icon_doh: Да се надяваме като свалиш оборотите да започне да друска на 3 цилиндъра... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 30 септември 2011 Сподели Публикувано 30 септември 2011 Оборотите имах предвид че са около 880-900, затова казах че са нормални за дисковете прочетох ... аз го знаех това като си купувах колата и естествено намалихме цената заради този проблем.А ако са тампони на скоростната кутия, каква им е цената ориентировъчно??Оборотите на празен ход трябва да са 750 ,когато си на D или R позиция, тогава оборотите трябва леко да паднат и са в рамките на 700 об./мин.ЗА тресенето на мотора може да са 100 неща, от калпави свещи ,до проблеми в клапаните ........ Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Andy Van Der Drift Публикувано 30 септември 2011 Сподели Публикувано 30 септември 2011 Май само аз не разбрах кога има вибрации. За D разбрах, но на N и на Р тресе ли на място без газ?Нормално двигателите 2000 и 2500 (за 2.4 и дизеловия не знам) нямат никакви вибрации. Ако е свещ или кабел лесно се разбира по звука от ауспуха. Ще си позволя да попитам защо автоматик пали само на N, a на Р не - не? Може и обратното да беше, не знам :rolleyes: 2500 кубика, 1997-ма. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kalink223 Публикувано 30 септември 2011 Автор Сподели Публикувано 30 септември 2011 Май само аз не разбрах кога има вибрации. За D разбрах, но на N и на Р тресе ли на място без газ?Нормално двигателите 2000 и 2500 (за 2.4 и дизеловия не знам) нямат никакви вибрации. Ако е свещ или кабел лесно се разбира по звука от ауспуха. Ще си позволя да попитам защо автоматик пали само на N, a на Р не - не? Може и обратното да беше, не знам :rolleyes: 2500 кубика, 1997-ма. Вибрации има само на D и R без газ.Сутрин като е студена и оборотите си ги държи по високи, вибрации няма но като загрее и се нормализират оборотите се започва и с вибрациите, на N и P не потрепва даже колата. И аз мисля че не е нормално да тресе в никакво положение колата. А за другия въпрос, аз досега само на Р я паля и нямам проблеми, на N не съм пробвал но утре ще го направя. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SNS Публикувано 1 октомври 2011 Сподели Публикувано 1 октомври 2011 (редакция) Toчно на P трябва да я палиш и гасиш. А щом наистина няма вибрации на P и N, a нa D има какво значение имат кабели, свещи, клапани, тампони и т.н., ако е от тях би трябвало да сe проявяват във всяко положение на лоста. Редактирано 1 октомври 2011 от SNS Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Andy Van Der Drift Публикувано 1 октомври 2011 Сподели Публикувано 1 октомври 2011 (редакция) Затова попитах за подробности - защото ми се стори, че Диджея не разбра въпроса. Карал съм само две коли с автоматични скорости. Едната е галант с обикновения автомат, а другата ровър 75. И при двете имаше мънички вибрации на "Д" на място, но при ненатисната спирачка. Не става въпрос да се тресе, а по-скоро едвам доловими. %7Bstyle_images_url%7D/offtop.gifНе си купувайте Ровър 75-ца. Големи разходи за поддръжка, скъпи части и почти всичко им се троши. Автоматиците се развалят и не са рентабилни за ремонт. Редактирано 1 октомври 2011 от Andy Van Der Drift Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kalink223 Публикувано 1 октомври 2011 Автор Сподели Публикувано 1 октомври 2011 Аз си мисля че ако е от свещи или кабели колата ще работи неспокойно във всяко едно положение на лоста дори при движение ще прекъсва и ще се дави а тази си върви много гладко, щото имам и кола с ръчна кутия , и съм имал проблем с свещи и кабели, просто си работи неравномерно независимо дали съм на скорост или не. Честно казано вибрациите не са кой знае колко силни на Галант-а но не са и пренебрежимо слаби. Много ме притеснява да не отида в някой сервиз и да ми обявят космическа сума апък примерно да се налага само да се смени маслото на скоростната кутия, много съм си патил от пишман майстори, две коли ми развалиха :( че и им платих за това , та за това разпитвам вече толкова подробно за всичко. Надявам се с Галант-а да имам късмет поне :D А тампоните на скоростната кутия, незнам как да ги проверя във всяко положение на лоста, според мене не е възможно това. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.