Davidboy Публикувано 20 септември 2011 Сподели Публикувано 20 септември 2011 (редакция) Здравейте скоро си взех Mitsubishi galant. Този http://www.mitsubishibg.com/forum/index.php?showtopic=22867. От първите дни нещо се чуди да запали но напоследък започна да го прави много често. Симптомите са следните:Както си оставя колата без да пипам алармата само центалното понякога и като се опитам да запаля след това колата пали от раз но работи на много ниски обороти, цялата се тресе и ми свети лампичката на бензиновата помпа. Това ми прилича на имобилайзер ама изобщо нямам никаква идея как и кога се включва и как се изключва. Още повече ако беше имобилайзер мисля че трябва да се излючва при всяко палене, а аз си паля дирекно когато няма проблем. Общо взето така и не успях да разбера кога идва тоя проблем и как изчезва.Понякога като цъкам някакви комбинации с алармата се оправя. Вчера се наложиха да ме теглят и щом свърши тегленето реших да пробвам да запаля и стана. А ме теглиха около 2 минути само. Ходих на човек който монтира аларми и той каза че това няма нищо общо с алармата която дори не управлява и централното. Има ли имобилайзер тая кола няма ли не знам. Като цъках с алармата, без да има някаква последователност с цъканията се чува нещо сякаш се изключва имобилайзер. Тези работи с алармата ще ги уточним с майстор в четвъртък или утре притеснява ме друго. Дали този проблем може да е нещо друго по самия компютър на колата. Често докато карам ми свети лампичката на бензиновата помпа, особено ако подам повече газ. Извинете за разхвърляното обяснение. П.П. понякога в борбата с паленето включвам и изключвам централното (алармата не го контролира).Вчера например прибрах се след като бе бяха теглили. Огасих, запалих - не иска. На отворена врата цъкнах централното то само се върна понеже е отворена вратата и запали. Гася и пак пробвам не става, пак номера с централното и запали.... А пък днес това не помогна, колата стоя 20мин на откачен акомулатор и запали. Редактирано 20 септември 2011 от Davidboy Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bluffer Публикувано 20 септември 2011 Сподели Публикувано 20 септември 2011 (редакция) Да, има имобилайзер, но ако той не си харесва ключа, колата изобщо няма да запали. Имобилайзера не издава никакви звуци. Централното заключване на колата няма никакво отношение към двигателя и неговата работа.Колата си иска майстор, който да я прегледа и установи проблема.Компютъра (ЕКУ-то) на двигателя е най-малко вероятната причина. А, бензиновата помпа си няма лампа. Редактирано 20 септември 2011 от bluffer Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Davidboy Публикувано 20 септември 2011 Автор Сподели Публикувано 20 септември 2011 Имам в предвид лампата на таблото която свети в жълто с изображение на старо кранче ако не се лъжа. В четвъртък съм на алармаджия който май има и компютър за тестове. Питах един майстор каза че може би е задръстен филтър на бензина. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
totto Публикувано 20 септември 2011 Сподели Публикувано 20 септември 2011 Бате свети ти чек енджина. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Davidboy Публикувано 20 септември 2011 Автор Сподели Публикувано 20 септември 2011 Хмм вече разбрах че паленето не зависи от алармата или някаква друга електроника. Пали при абсолютно същите условия при които и не пали. По време на каране светва ламичката за която споменах по-рано. Присъдата на майстора е задръстен горивен филтър, утре предстои човъркане. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mmotors Публикувано 20 септември 2011 Сподели Публикувано 20 септември 2011 На предната ми кола се беше задръстил горивния филтър, нищо не светеше, но нямаше никаква мощност...Дано да е това проблема Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Milen_z Публикувано 20 септември 2011 Сподели Публикувано 20 септември 2011 (редакция) Сменяй датчика на разпределителния вал, и си в играта.......Някъде из форума сме писали как се прави самодиагностика на колите до 2000год.......Щом свети тази лампа значи има записана грешка, я тя може да се види само с помоща на един кламер. Аз залагам на 23. Редактирано 20 септември 2011 от Milen_z Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Mitsubishi Публикувано 20 септември 2011 Сподели Публикувано 20 септември 2011 Сменяй датчика на разпределителния вал, и си в играта.......Някъде из форума сме писали как се прави самодиагностика на колите до 2000год.......Щом свети тази лампа значи има записана грешка, я тя може да се види само с помоща на един кламер. Аз залагам на 23. Подкрепям това мнение с двете си ръце! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Nickky Публикувано 21 септември 2011 Сподели Публикувано 21 септември 2011 И аз мисля, че е датчика на разпределителния вал. И моя не работеше и когато го отворих се оказа, че има студена спойка на куплунга. След като я презапоих се оправи. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Davidboy Публикувано 21 септември 2011 Автор Сподели Публикувано 21 септември 2011 Благодаря ви! Сериозно се захващам с проблема, бихте ли ми казали как се прави тази самодиагностика. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 21 септември 2011 Сподели Публикувано 21 септември 2011 И аз мисля, че е датчика на разпределителния вал. И моя не работеше и когато го отворих се оказа, че има студена спойка на куплунга. След като я презапоих се оправи.Да ,ама докато го отвориш.......... :icon_blush: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Nickky Публикувано 26 септември 2011 Сподели Публикувано 26 септември 2011 Да, голяма борба беше. Как не се порязах, не знам ама за 150лв. си заслужава. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Davidboy Публикувано 8 октомври 2011 Автор Сподели Публикувано 8 октомври 2011 Понеже вече мина доста време от както писах за проблема и вероятно някои хора се питат какво е станало.Ами първо искам да спомена че като купих колата заредих 95 на лукоил и е възможно и там да е имало нещо в бензина но едва ли.Та един ден тъкмо бях заредил на Еко и колата пак не искаше да запали едвам се изнесох от колонката до паркинга. Тогава пак мъчене, мъчене да запали, клемите откачвах какво ли не правих... След много зор запали и като се прибрах преди я угася я изфорсирах до прекъсвач. От тогава проблема не се е появявал. Вероятно нещо някъде е пречело и се е "издухало". Но все пак когато имам възможност ще я кача на компютър. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Milen_z Публикувано 8 октомври 2011 Сподели Публикувано 8 октомври 2011 (редакция) На диагностичната букса 1-ви и 4-ти крак се дават накъсо. После ключа на контакт и броиш миганията на лампата CHECK ENGINE, грешките се показват с дълги и къси светвания. Дългите са десетиците, късите единиците. Например 4 светвания по 1.5 сек, после 1 светване за 0.5сек....е грешка 41. Или два пъти бавно, три бързо е грешка 23. Ако има повече от една грешка ще ги изрежда, свърщат ли започват да се повтарят. Редактирано 8 октомври 2011 от Milen_z Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Andy Van Der Drift Публикувано 8 октомври 2011 Сподели Публикувано 8 октомври 2011 И на 6-цилиндровите ли пак така се прави самодиагностиката? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Milen_z Публикувано 8 октомври 2011 Сподели Публикувано 8 октомври 2011 Ако е до 2000г да. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.