Премини към съдържание

Нов във форума!


AlienPump

Препоръчано мнение

Здравейте,

 

Цецо се казвам, от София. Ще се запознаеме по срещите и лично :D.

На времето карах редовно Галанта на един колега, бях му шофьора като се напоркаше комапнията, бях спортистче по това време.

Обратно по темата, колата много ме кефеше и сега съм се спрял на модела за личен автомобил.

При Галанта по-добър от 8ма генерация няма та тях гледам, има няколко по "мобиле"то и "карс"а в момента, направило ми е впечатление че в Ямбол се продават доста, а другото е че предимно 98а (модела не е лош, така че не е проблем).

 

Един Горублянски видях, на място 4800 по обява 5600 :Д мисля в сряда да го видя какво ще каже с кеш в ръката :)

въпросната кола

Мисля Събота да ида малко и по провинцията да видя 4 коли които ги харесах по обявите, едната в Димитровград, някой ако е от там да свирка, ще черпя по бира :)колата

2-3 интересни коли следя и в Ямбол, мисля и тях да ги погледна, няква къща ги е пуснала - "Александър Трейд" някой ако има мнение по въпроса моля да изкаже, ще съм благодарен. (едната е този ужасен червен цвят , винения е по як според мене)

 

И така, на някой ако му е интересно да помага в тази фаза да свирка, ще съм благодарен за мненията, гледните точки и пропоръките.

Изчетох статиите които са писани по темата "закупуване на нов автомобил", намерих интересно инфо, много се говори за мотори, скорости и поддръжка, в чужбина повечко наблягат на ръждата по Галантите, ми прави впечатление

Ако я взема на добра цена ще слагам и газов ижекцион, тук намерих интересно инфо че 2.4 GDI моделите не ставали за газ, но пък аз на 2.5 съм се спрял и така.

 

После искам да си я правя - музичка, светлинки екстри и т.н. :)

Общо взето с колите почнах по-късно, та сега на 27 години малко имам да наваксвам :D

 

Та така момци, ако и има и момичета :)

Пишете ако има нещо и живот и здраве на следващата среща ще се запознаваме :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Бордото го гледах на място, не беше лош, единствения недостатък беше че няма кожа, а не знам дали ще мога да намеря кожени нагреваеми седалки да сменям после... когато и да било това после... малко бели кахъри, ма си имам претенциики и нещо не и се изкефих на макс.

Както и да е, на външен вид изглеждаше добре, както бях чел по чуждите форуми тропах по веждите да "проверя" за ръжда, звучеше добре, погледнах от горе, от долу - колата беше добре почистена и изглеждаше в добро състояние.

Може в Сряда да го питам шефчето за тест-драйв и да я закарам на някой, който разбира повече да я погледне, не знам как седи въпроса с проверяването на реалните км. на Галантите (2 приятелчета ги ужилиха с баварци на същите км. които се оказаха на по 280 в последствие..) но ще ми е интересно да се провери това преди да я взема.

И така, като гледам не са се юрнали 100 човека да ги взимат тия коли, та мисля да ги огледам и после да реша, но някой ако изкаже компетентно мнение, съм готов да слушам.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колега,преди да си вземеш галант-а те съветвам да изчетеш максимално много теми за тази кола,тук във форума! И...........успех в намирането на 'твоята" кола!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

И на мен бордото ми харесва определено. За проверка на реалните километри на автомобила, при Галанта незнам дали е възможно да се провери по борд компютър, защото автоджамбазите са се изучили вече. По обявата виждам, че колата има сервизна книжка. Та ако можеш да се свържеш със сервиза където са правени обслужшанията на автомобила ще ти дадът най-точна информация за това. До колкото ми е известно швейцарците са стриктни и си обслужват колите редовно. Успех при покупката.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Мерси за коментарите, книжката на място като бях я гледах, нещо много италиански имаше по нея (знам че е офицялен език там), но пък и тия книжки не са никва гаранция, особено на Горубляне...

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

На книжката има печат на сервиза. По него намираш къде се намира сервиза. Като намериш сайта на сервиза трчбва да има адрес, телефон за контакт и електронна поща. После правиш запитшане до сервиза и си готов. Друг вариант от талона на автомобила да издириш предишния собстшеник и да отправиш запитване до него. Обикновенно швейцарци, австийци и немци са отзивчиви и няма да те излъжат. Испех!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Пич, гледай колата в какво състояние е. Остави тези сервизи и километри. Пробегът не е пликче със семки, в което има 327925 броя и всеки път като бръкнеш вътре да намаляват и да виждаш как свършват. Може да я потрошиш точно за 10-15 мин., а може да я караш 10-15 години.

Как се троши по бързата процедура ли? Заставаш на първа в началото на баир нагоре, ама по-стръмен да е, 7000 оборота, изчакваш 2-3 секунди да си убеден че си чул прекъсвача и пускаш рязко съединителя. Като вземе да се засилва, дърпаш малко ръчната де не бяга нагоре и така докато нещо приключи. Или ще пръсне гума, или ще кипне като чайник, или ще гледаш сателитите как се търкалят надолу по баира и всичко ще е в бял смърдящ пушек. Ти коя кола ще си купиш - тази която е на 50 000 км. и трие по 5 комплекта гуми в сезон в града, или тази на 220 000 км., изминати предимно извън града?

Японските машини имат здрави двигатели и ходова част. На ламарина и обезшумяване нещата са средна хубост. Като интериор и дизайн по принцип са скучни и простовати, а копчетата са груби и не особено изпипани на вид. Обаче след години като идеш в някоя морга да си търсиш копче/ключе, бъди сигурен че от която и кола да го свалиш, ще работи! Галанта прави изключение по отношение на дизайна и интериора. Доста по-добре е от средното ниво за японските коли и по двата показателя.

Километрите не можеш ги позна по никакъв начин. Нито по външния вид, нито по състоянието на тапицерията (или кожата), волана, лоста, педалите и боята по копчетата. Виждал съм коли на по 250 000 км. и изглеждат по-запазени от моята отвътре, но много зависи от това кой как я е ползвал. Мръсните ръце износват кожените повърхности със скоростта на светлината. Това важи с пълна сила за волана и топката. За копчетата на климатроника също. Ако е карал с една ръка и обича да маневрира от крайно ляво до крайно дясно на паркинга с една ръка, също оказва влияние. Ти си гледай колата, която ти е хванала окото и си преценявай.

Колкото до това дали е от Италия, Австрия (много трудно ще го намериш от там), Германия, Швейцария и т.н., няма голяма значение, защото в автокъщите повечето са нашенци, румънци, украинци, араби и всякакви, само не немци. Те купуват евтина кола от Италия, пооправят я оттук-оттам, поизчистват я, понапудрят я и ти кълвеш като изгладняла таранка на хлебче с кукичка дванайска.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колеги,

В една от обявите, в които се предават коли от съ-форумците, се продаваше един Галант и някой спомена нещо за пасажерският еър бег, че колата е била удряна, защото въпросната възглавница била сменяна.

Интересно ми е това от картинката ли го видяхте или колата е била оглеждана преди това на място?

 

Причината поради която питам, е защото Галанта който гледам в момента има малко съмнителен пасажерски еър бег на снимките (или може би така ми се струва):

http://i.cars.bg/photos/i/used/2011-05-09/2595559o.jpg

http://i.cars.bg/photos/i/used/2011-01-23/2073637o.jpg

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Хора,стига вече с тези страхове,това което виждате е капака на въздушната възглавница,а не самата нея! AIR BAG-а е отдолу и ако отворите жабката докрай ще се види долната и част от предната му страна и по-точно може да се види дали е гърмял и ако да,дали е сменен със здрав такъв.И не забравяй,че лампите по таблото изгасват една след друга,не заедно.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ясно, мерси за пояснението, просто на тази втората снимка ми се стори че не е читава нещо...

Така или иначе, днеска взех парите :Д (усмивката ми е от ухо до ухо буквално :)) и скоро ставам пълноправен член :Д

 

Да ви попитам, някой от Димитровград или околието случайно да го е гледал този синия галант от карс.бг и карс24.бг?

Или някой от София този бордото на Горубляне (там на място пише че е 4800)?

Чудя се между двата, някой ако има да каже нещо по въпроса да заповяда.

 

Чакам го баща ми да се освободи малко от бачкане да дойде с мене да ги огледа, но също така бих оценил мнинието на съфорумците..

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги,

Да се похваля че вече съм пълноправен член на клуба :)

Благодарности на DJ Tymbi за офертата да огледа колата с мене и извинение от моя страна, че не се обадих да се възползвам днеска, но нещата от моя страна станахa доста бързо тази сутрин и не остана време да викам подкреплението.

 

Така или иначе взех бордото

И първите присъди са:

-налага се рециклиране на рейката за кормилната хидравлика (ще трябва да се свали, занесе, оправи, върне и сложи обратно), в момента изтича казанчето за около 2-3 часа (днеска доста я покарах за да и се нагодя и където спрях оставих огромна следа :icon_hmm: )

-малко ръжда по веждите, според баща ми не е болка за умиране и щяла да изкара до другото лято, но аз мисля да се заема веднага с проблема, че то това си им е ахилеса на Галантите.

-нещо притропва от зад в ляво, когато има повече народ в колата, май няк'ва щанга ще трябва да се сменява.

-като я закархме на един канал се изложих по най-тъпия начин :icon_doh: - запалих колата на скорост :icon_clap: , сгънах една арматурна маса, одрах си чисто новия номер, леко си напуках част от бронята и ми падна горният диамант от емблемата :icon_crying: обаче: Галант - арматурна маса 1:0 (масата я направих на хармоника :icon_rock: ) На момента ми се плачеше, защото си съсипах фасона на предницата на втория час, но сега като се замисля ми става смешно. Като цяло се изложих като тинейджър и ме хвана доста срам, ма к'во да се прави... утре ще сложа снимка на демиджа да ме видите к'во съм келеме..

-доста пластмасови елементи ми направи впечатление че са "паянтови" и се клатят, тоест не са солидно захванати на 100%, не знам защо така, ще гледам да измисля как да ги захвана.

-кабеляци някъкви висят от дупката за третия стоп (който е махнат за сметка на стоп на спойлера), май че е имало CD changer защото има един дебел кръгъл кабел с 5-6 pin-а и една интересна метална рамка между дупките за тон-колоните.

Отделно от пред или няма или не работят тон колоните във вратите и пищялките от вътрешната страна откъм огледалата.

Допълнително, трябва да се чудя какво да и слагам на тая дупката от стопа, мисля да видя ако има такъв някакъв subwoofer като на новите BMW 6-ци да се нагоди, но от зад вместо от пред и да се получи нещо такова:

Такъв subwoofer

http://www.mitsubishibg.com/forum/uploads/monthly_08_2011/post-13012-041198400%201313182189_thumb.jpghttp://www.mitsubishibg.com/forum/uploads/monthly_08_2011/post-13012-020948000%201313182201_thumb.jpg

ето тук:

http://img11.imageshack.us/img11/6003/89709796.jpg

Даже бях пуснал една такава тема в ГалантЦентъра преди 2 месеца, ама онези там пичове се заядоха че не можело да се слагат неща вместо трети стоп и се впуснаха в сложни полемики за пътните закони по света, докато им обясня че третия стоп си го има, но е на спойлера и ми убиха кефа да го дискутирам този въпрос

 

Другото за сега работи (кръстя се и чукам на дърво да е така и за напред), ще видиме какво още ще изкочи, надявам се да не е сериозно, ма знае ли човек..

 

Напълних резервоара с бензин за 146 кинта и всичките ми приятели ме избъзикаха като ми честитиха хубавата голяма кола и ми пожелаха да си им робувам със здраве на бензиностанциите :)... ще трябва ГИ да се слага ASAP...

 

Но чувството от Галанта си е супер, лети яко, вози меко и приятно и така :)

 

Та такива ми ти работи колеги, ще се гледаме по пътищата, по срещите а и по форума :) :icon_bye:

post-13012-041198400 1313182189_thumb.jpg

post-13012-020948000 1313182201_thumb.jpg

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Честито колега, жив и здрав да си и да си го караш с кеф галанта ..:icon_thumbup:

За проблемите които си си създал, хич да не ти пука, така е било писано, дано за напред да няма други произшествия ...

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Честита придобивка!

Оправяй рейката и "фасона" и ще те чакаме на някоя среща да се похвалиш на живо... :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Честито, и на рождения дена на клуба другия месец..да дойдеш с нея... :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря ви много за приветствията!

Вече минах първите 150 км. и съм много доволен :) (макар да откривам неща, които ще трябва да се оправят).

 

Едно от нещата които ще трябва да сменям бързо е аудиото, че това, с което го наследих не става за нищо...

От зад май има някакви 2 колони които работят горе долу, но във вратата и пищялките ще ги сменям.

 

Някой знае ли какъв размер са тези колони?

В Галант Центъра четох че тези във врата са 6 и 3/4-и инча, пък стандартните в магазините били 6 и половина, та можело да е малко сложно сменянето, тоест нагаждането на новите.

За пищялките никой нищо не казва, ако някой има идея ще съм много благодарен.

 

И така :) днеска ще го карам още, трябва да ходя да почерпя родата за придобивката :)

 

едит:

От поста на колегата Ivan1984 стана ясно за колоните във вратите, но за пищялките някой да има идея?

Редактирано от AlienPump
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

От мненията в неговата тема става ясно, че 28 мм стават без преправяне.

16,5 см. в предните врати би трябвало да станат като у тях си.

Това с рейката е много неприятно :icon_crying:

Сигурен ли си че са изгорели "пищялките"?

И кои са тези паянтови пластмаси?

 

Моя го взех без СД и сложих някаква немска пръчка за 45 евро чисто ново. Хареса ми как свири :icon_rock: . Задните колони бяха сменявани с немски и едната се беше разпърдяла. Сложих 16,5 см. говорител друг модел, но сходни характеристики от предишната кола и според мен свирят еднакво. Предните колони не знам какви са. Най-вероятно са оригиналните и свирят доста по-добре от задните. Едната задна е пайниър 80 вата РМС, а немската е 50 вата и с 1/3 по-малък магнит.

Ако се чудиш защо ти казвам всичко това - оригиналните говорители свирят много прилично и ако не ти се дават пари в момента за музика, вземи ги от такава кола за части. Впоследствие, след като я постегнеш, може да подобряваш музиката, но за момента имаш по-важна работа.

 

Ако съдя от снимките за състоянието на колата и срявнявайки с видяното от теб, то моята е за Надин като я снимам края твоята...

С оптитронно табло ли е че на тези снимки нещо не се вижда много добре? Принципно би трябвало да е с обикновено, но може някой да го е сложил след това.

Редактирано от Andy Van Der Drift
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Евала колега, честито за придобивката,да се возиш много много хиляди. И ти вече си болен! Няма лек за таи болест.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 2 седмици ...

Колеги,

Благодаря ви много за добрите думи и приветствия...

Днеска сутринта тамън я взех от Пламен и получих една яка честитка и от съсловието на българските "шофьори":

http://img268.imageshack.us/img268/290/20110823001.jpg

http://img585.imageshack.us/img585/8796/20110823002.jpg

http://img706.imageshack.us/img706/1330/20110823003.jpg

http://img542.imageshack.us/img542/944/20110823004.jpg

 

После и от "Лев Инс" ми честитиха, като ми казаха да гледам някаде по- на тънко да съм минел при тенекеджията щото нямало да са много парите които ще получа, за тва че няк'ъв пълен калъф се вряза в мене посред бял ден, без да съм имал грам вина...

И така...

В други ден отивам в манастира да ми осветят колата и една икона, щото от 11-те дни, от които я имам, съм я карал 2... :icon_crying:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Май не ти върви много с бордо-то :icon_crying: Не мога да видя и двете врати ли са одрани и има ли към калниците. Само не гледай да минаваш много тънко при тенекеджията и бояджията, защото толкова ще ти я и направят. Повери си колата на сигурен човек. Питай, разпитвай. Работете с качествени материали и спазвайте технологичното време. В никакъв случай не бързай да стане готова и дано да стане както си е била.

Да не е да я закараш и да даваш зор да си я взимаш. Веднъж помагах за пасат ІV - врата и ляв преден калник, подобна ситуация. Онзи я докара в 18:00 часа февруари месец при -5 градуса и искаше в 22:00 да тръгва за Италия. Замина с изправена и боядисана кола и дори заваля сняг :icon_doh: .

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колега определенно не ти върви. :icon_crying:

 

Мога да ти дам врата същия цвят за 50лв. и няма да ти се налага да боядисваш. :D

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...