Премини към съдържание

За ентусиасти (обикновено агу)


Препоръчано мнение

Омръзна ли ви да слушате с тая обикновена газова колата не може да върви и т.н

Това е един мой проект и съм сигурен на 1000 % че ефекта ще е :aero:

Той е изключително прост състои в това:

да се настрои газовата да работи само на единия извод от тройника а другия да се затвори временно докрай.

И да се монтира електро-механичен клапан, който да спира газта на другия маркуч и при подаване на ток до клапана от страна на водача той да отваря и да пропусна повече газ(трябва да се настрои от врътката колко газ) с което динамиката скача дори повече от тази на бензин, но същевременно и разхода.

Затова употреба на бутона "турбо" трябва да се сведе до "само при необходимост".

За извършване на тази манипулации са нужни умения и теоретични познания на тема агу.(настройка на изпарителя и тройника)

Използването в вашите автомобили е на ваша отговорност.

 

Всички права запазени.Текста е под защитата на авторското право.Съдържанието не може да бъде копирано, разпространявано, променяно или да бъде предоставяно на трети страни с комерсиална цел.

Нарушителите се преследват с всички разрешени от закона средства.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Не, ама явно иска да го патентова и да почне да изкарва пари от това като го монтира на голфовете. Иначе аз съм чувал и за прекъсвач на четвъртия цилиндър... :icon_doh:

 

А като става на въпрос най-добър разход и вървеж не се ли получава при правилно нагласена гориво-въздушна смес?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

по принцип става, може и да се върже към педала за газта нещо като кикдаун :)

става и със стъпково моторче което определя дебита, вярно малко по скъпо идва ама е и по прецизно уж :)

но ефекта не знам какъв ще е. за мен по добре е да мине на бенз като искаш повече power.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Е, не... :icon_doh:

 

Да не съм се объркал и да съм се логнал в ГоУф форума?! :icon_hmm:

Ясно де разбрахме че имаш регистрация в VW club BG :D

 

 

Иначе аз съм чувал и за прекъсвач на четвъртия цилиндър...

А като става на въпрос най-добър разход и вървеж не се ли получава при правилно нагласена гориво-въздушна смес?

" прекъсвач на четвъртия цилиндър" :specool:

"не се ли получава при правилно нагласена гориво-въздушна смес" - да това става с ГИ 800-1200 лева при обикновено агу е компромис

 

Не целя да обидя никой с постовете си. :first: :mitsu-smiley:

*Ако някои Модератор прецени, че темата не е за тук в recycle bin и готово :icon_angel:

Редактирано от lancer4x4
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

За твоя случай,май най-добре говори българската максима: "Икономията е майка на мизерията". Извинявай колега,ама ако си сериозен,значи пишеш глупости. Да не си минавал покрай Пеуник и да си се заразил с неизлечимата болест: Булгарикус голфарикус ?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

За твоя случай,май най-добре говори българската максима: "Икономията е майка на мизерията". Извинявай колега,ама ако си сериозен,значи пишеш глупости. Да не си минавал покрай Пеуник и да си се заразил с неизлечимата болест: Булгарикус голфарикус ?

Карам Опел Омега 2.0 XEV с газов инжекцион EASY GAS знам как е на бензин и как на газ.

На вектра A 1.6 - 75 Кс. на газ съм приложил това и според мен разлика има но сигурно си внушавам :icon_hmm:

Добре колега за да не пиша "повече глупости" газов инжекцион 800-1200 лева.

Много ти благодаря за професионалното мнение, което изказа по темата за напред все така.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Чакайте бе, кво го метнахте човека! Ясно Ви написа - "Не целя да обидя никой с постовете си". Кви голфове, къв Перник! Кат не ви харесва идеята - не я четете. Никой не Ви кара да го правите. И не ме убеждавайте, че това е най-безумната идея, поствана тука.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Карам Опел

 

На опела съм му врътнал кранчето до толкова, че да върви еднакво на бензин и газ, не съм забелязал разхода да е по-голям.

" прекъсвач на четвъртия цилиндър"

 

Да един пич с жигула вкарва тоя филм, над 200 пускал четвъртия цилиндър :icon_hmm: :drive: :help: :icon_doh:

 

Не е ли по-добра идея да си намериш един кикдаун бутон и когато газта е до долу да минава на бензин?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

 

 

Не е ли по-добра идея да си намериш един кикдаун бутон и когато газта е до долу да минава на бензин?

 

Идеята според мен, е че с обикновено АГУ, на газ може да се направи да върви повече от на бензин...

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

При течната фаза може да се получава заради охлаждането и засмукването на по-голям обем въздух по тази причина.

За вървенето повече - нали газта изгаря за различно време, дали ECU-то може да го коригира? Отделно количеството въздух е еднакво. Вече ако газта отдава повече енергия при изгарянето и може да я изгори напълно при същото или по-високо съотношение на сместа може и да се получи.

Редактирано от vladimirov
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Идеята според мен, е че с обикновено АГУ, на газ може да се направи да върви повече от на бензин...

То може ама разхода става ....

И на газ в доста от колите нямаш вече ограничител на максималните обороти.

Но това е ограничаването на количеството на подаваното количество газ не е лоща идея. става въпрос за икономично каране в града а, и извън него. навремето с лада карах точно по този начин, но намалявах газта ръчно. в града карах като пенсионер леко без много динамика и резки ускорения и бях навил повече винтовете на троиника. лощото беше че ако ти потрябва да издърпаш някъде по бързо....., а извън града си ги отварях винтовете на троиника с един оборот. наистина е доста изнервяща процедурата, но пък в града имах 10 на 100 разход с ладата като всеки ден преминавах през центъра в час пик по два пъти.

наистина всичко това го прави газовия инжекцион ама като човек няма възможност да даде 1000лв.

по неприятното е че при много обеднена смес с случва да гръмне през всмукателните колектори, което при по съвремените автомобили може да преебе разните му дебитомери и самите колектори.

айде, че много се разписах нещо:)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

:icon_n_oops: След кратък тест:

вървене около 35 % повече разход тройно завишен :greedy:

Крайна присъда не рентабилно. :crazypilot:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Чел съм подобни опити и в други форуми...може би vwclub. Потърси и виж до къде е стигнало.

Внимавай само, че имам подозрения, че така ще обогатиш сместа, че ще започне и в ауспуха да догаря :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Преди време видях ето това нещо:

 

http://media.snimka.bg/8013/022280483.jpg

 

Идеята му е че регулира притока на газ спрямо вакуума във всмукателния колектор (закача се на маркуча на газта след изпарителя и към колектора), като особено драстично сваля разхода на празен ход (по задръстванията).

Това при правилна настройка повишава динамиката и сваля разхода. Естествено наблюденията са при Голф2 карбуратор на приятел. Но ефект има според него - разход софииски от 9 до 11 при предишен 12-14. Тая джаджа я произвежда някакъв възрастен агент от МЕИ-то, струваше по спомен около 40лв, мога да издиря телефон ако има интерес.

 

 

Поздрав.

Редактирано от Lyubo Dimitrov
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 5 месеца ...

Някакви подобрения на газ?

Сега ще си прекарвам водород и газ едновременно - казват, че много се развъртва в ниските...

Редактирано от valboss
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...