lancer4x4 Публикувано 16 юни 2011 Сподели Публикувано 16 юни 2011 Омръзна ли ви да слушате с тая обикновена газова колата не може да върви и т.н Това е един мой проект и съм сигурен на 1000 % че ефекта ще е Той е изключително прост състои в това:да се настрои газовата да работи само на единия извод от тройника а другия да се затвори временно докрай.И да се монтира електро-механичен клапан, който да спира газта на другия маркуч и при подаване на ток до клапана от страна на водача той да отваря и да пропусна повече газ(трябва да се настрои от врътката колко газ) с което динамиката скача дори повече от тази на бензин, но същевременно и разхода.Затова употреба на бутона "турбо" трябва да се сведе до "само при необходимост".За извършване на тази манипулации са нужни умения и теоретични познания на тема агу.(настройка на изпарителя и тройника)Използването в вашите автомобили е на ваша отговорност. Всички права запазени.Текста е под защитата на авторското право.Съдържанието не може да бъде копирано, разпространявано, променяно или да бъде предоставяно на трети страни с комерсиална цел.Нарушителите се преследват с всички разрешени от закона средства. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
somalietsa Публикувано 16 юни 2011 Сподели Публикувано 16 юни 2011 Е, не... :icon_doh: Да не съм се объркал и да съм се логнал в ГоУф форума?! :icon_hmm: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vladimirov Публикувано 16 юни 2011 Сподели Публикувано 16 юни 2011 Не, ама явно иска да го патентова и да почне да изкарва пари от това като го монтира на голфовете. Иначе аз съм чувал и за прекъсвач на четвъртия цилиндър... :icon_doh: А като става на въпрос най-добър разход и вървеж не се ли получава при правилно нагласена гориво-въздушна смес? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
georgiam Публикувано 16 юни 2011 Сподели Публикувано 16 юни 2011 по принцип става, може и да се върже към педала за газта нещо като кикдаун става и със стъпково моторче което определя дебита, вярно малко по скъпо идва ама е и по прецизно уж но ефекта не знам какъв ще е. за мен по добре е да мине на бенз като искаш повече power. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
lancer4x4 Публикувано 16 юни 2011 Автор Сподели Публикувано 16 юни 2011 (редакция) Е, не... :icon_doh: Да не съм се объркал и да съм се логнал в ГоУф форума?! :icon_hmm:Ясно де разбрахме че имаш регистрация в VW club BG :D Иначе аз съм чувал и за прекъсвач на четвъртия цилиндър... А като става на въпрос най-добър разход и вървеж не се ли получава при правилно нагласена гориво-въздушна смес?" прекъсвач на четвъртия цилиндър" :specool: "не се ли получава при правилно нагласена гориво-въздушна смес" - да това става с ГИ 800-1200 лева при обикновено агу е компромис Не целя да обидя никой с постовете си. :first: :mitsu-smiley:*Ако някои Модератор прецени, че темата не е за тук в recycle bin и готово :icon_angel: Редактирано 16 юни 2011 от lancer4x4 Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
stevensgr Публикувано 16 юни 2011 Сподели Публикувано 16 юни 2011 За твоя случай,май най-добре говори българската максима: "Икономията е майка на мизерията". Извинявай колега,ама ако си сериозен,значи пишеш глупости. Да не си минавал покрай Пеуник и да си се заразил с неизлечимата болест: Булгарикус голфарикус ? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
lancer4x4 Публикувано 16 юни 2011 Автор Сподели Публикувано 16 юни 2011 За твоя случай,май най-добре говори българската максима: "Икономията е майка на мизерията". Извинявай колега,ама ако си сериозен,значи пишеш глупости. Да не си минавал покрай Пеуник и да си се заразил с неизлечимата болест: Булгарикус голфарикус ?Карам Опел Омега 2.0 XEV с газов инжекцион EASY GAS знам как е на бензин и как на газ.На вектра A 1.6 - 75 Кс. на газ съм приложил това и според мен разлика има но сигурно си внушавам :icon_hmm: Добре колега за да не пиша "повече глупости" газов инжекцион 800-1200 лева.Много ти благодаря за професионалното мнение, което изказа по темата за напред все така. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Peter G Публикувано 16 юни 2011 Сподели Публикувано 16 юни 2011 Чакайте бе, кво го метнахте човека! Ясно Ви написа - "Не целя да обидя никой с постовете си". Кви голфове, къв Перник! Кат не ви харесва идеята - не я четете. Никой не Ви кара да го правите. И не ме убеждавайте, че това е най-безумната идея, поствана тука. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
n67 Публикувано 16 юни 2011 Сподели Публикувано 16 юни 2011 А бре колеги,кви газови кви пет лева,само дизел и тива е. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vladimirov Публикувано 16 юни 2011 Сподели Публикувано 16 юни 2011 Карам Опел На опела съм му врътнал кранчето до толкова, че да върви еднакво на бензин и газ, не съм забелязал разхода да е по-голям." прекъсвач на четвъртия цилиндър" Да един пич с жигула вкарва тоя филм, над 200 пускал четвъртия цилиндър :icon_hmm: :help: :icon_doh: Не е ли по-добра идея да си намериш един кикдаун бутон и когато газта е до долу да минава на бензин? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
GT PoWeR Публикувано 16 юни 2011 Сподели Публикувано 16 юни 2011 Не е ли по-добра идея да си намериш един кикдаун бутон и когато газта е до долу да минава на бензин? Идеята според мен, е че с обикновено АГУ, на газ може да се направи да върви повече от на бензин... 1 Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vladimirov Публикувано 16 юни 2011 Сподели Публикувано 16 юни 2011 (редакция) При течната фаза може да се получава заради охлаждането и засмукването на по-голям обем въздух по тази причина.За вървенето повече - нали газта изгаря за различно време, дали ECU-то може да го коригира? Отделно количеството въздух е еднакво. Вече ако газта отдава повече енергия при изгарянето и може да я изгори напълно при същото или по-високо съотношение на сместа може и да се получи. Редактирано 16 юни 2011 от vladimirov Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
georgiam Публикувано 16 юни 2011 Сподели Публикувано 16 юни 2011 Идеята според мен, е че с обикновено АГУ, на газ може да се направи да върви повече от на бензин...То може ама разхода става ....И на газ в доста от колите нямаш вече ограничител на максималните обороти.Но това е ограничаването на количеството на подаваното количество газ не е лоща идея. става въпрос за икономично каране в града а, и извън него. навремето с лада карах точно по този начин, но намалявах газта ръчно. в града карах като пенсионер леко без много динамика и резки ускорения и бях навил повече винтовете на троиника. лощото беше че ако ти потрябва да издърпаш някъде по бързо....., а извън града си ги отварях винтовете на троиника с един оборот. наистина е доста изнервяща процедурата, но пък в града имах 10 на 100 разход с ладата като всеки ден преминавах през центъра в час пик по два пъти.наистина всичко това го прави газовия инжекцион ама като човек няма възможност да даде 1000лв.по неприятното е че при много обеднена смес с случва да гръмне през всмукателните колектори, което при по съвремените автомобили може да преебе разните му дебитомери и самите колектори.айде, че много се разписах нещо Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
lancer4x4 Публикувано 16 юни 2011 Автор Сподели Публикувано 16 юни 2011 :icon_n_oops: След кратък тест:вървене около 35 % повече разход тройно завишен :greedy: Крайна присъда не рентабилно. :crazypilot: 1 Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BAlexandrov Публикувано 17 юни 2011 Сподели Публикувано 17 юни 2011 Чел съм подобни опити и в други форуми...може би vwclub. Потърси и виж до къде е стигнало.Внимавай само, че имам подозрения, че така ще обогатиш сместа, че ще започне и в ауспуха да догаря Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Lyubo Dimitrov Публикувано 20 юни 2011 Сподели Публикувано 20 юни 2011 (редакция) Преди време видях ето това нещо: http://media.snimka.bg/8013/022280483.jpg Идеята му е че регулира притока на газ спрямо вакуума във всмукателния колектор (закача се на маркуча на газта след изпарителя и към колектора), като особено драстично сваля разхода на празен ход (по задръстванията). Това при правилна настройка повишава динамиката и сваля разхода. Естествено наблюденията са при Голф2 карбуратор на приятел. Но ефект има според него - разход софииски от 9 до 11 при предишен 12-14. Тая джаджа я произвежда някакъв възрастен агент от МЕИ-то, струваше по спомен около 40лв, мога да издиря телефон ако има интерес. Поздрав. Редактирано 20 юни 2011 от Lyubo Dimitrov Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
pai4one Публикувано 2 декември 2011 Сподели Публикувано 2 декември 2011 (редакция) Някакви подобрения на газ?Сега ще си прекарвам водород и газ едновременно - казват, че много се развъртва в ниските... Редактирано 2 декември 2011 от valboss Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.