Премини към съдържание

georgiam

Потребител
  • От него общо

    30
  • Регистрация

  • Беше тук

Местоживеене

  • Град
    София

Информация за профила

  • Пол
    Мъж
  • Кара
    галант 99г 136кс

georgiam's Постижения

Сътрудник

Сътрудник (5/14)

  • Първа Публикация
  • Сътрудник
  • Начален Разговор
  • Първа Седмица
  • Един месец

Спечелени Значки

0

Репутация

  1. Здравейте, колеги възможна ли е смяната и трябва ли да се сменят и пружините? Ще има някакъв ефект върху височината на колата отзад? благодаря.
  2. под какъв номер се водят? Не можех никъде да го открия.
  3. Привет колеги, след ровене по нета попаднах на бобини за галанта(то като няма кинти търсим под вола теле ) и понеже нямам много опит с парт номерата та се чудя имали разлика между тези двете а и това ли са точните бобини все пак. номер 1 номер 2 цената ми изглежда прилична. Само лули и кабели все още не съм намерил, но търсенето продължава. Благодаря.
  4. Днес не ми издържаха нервите и го разглобих. има една бронзова втулка, което играе роля на лагер, прилича на буренце. сега остава да намеря нова такава! ако някои има идея къде може да се намери такъв бронзов лагер да помага
  5. Мда оказа се, че не може да се разчита особено на евоскана (поне в комбинация в vag кабел)
  6. Здравейте, имах едно придръпване доста досадно при около 1200-1800 оборота предимно на 1-ва 2-ра скорост прочетих грешките грешки 1 след което намалих разстоянието на електродите на свещите и проблема изчезна. ОК трябва нови свещи карах около един месец без проблеми със старите свещи и ги смених с нови. и старите и новите са NJK BKR6-e11. Сега отново имам придръпване около на 1200-1400 оборота при потегляне на първа. Прочетох грешките и се бяха появили дори още. грешки 2 Къде е най-вероятно да има проблем че като гледам грешките са нещо много. колата върви доста добре разхода е 11-12 градско и 9 -9,5 извънградско (но с 160-170) Колата е Галант 99 2000к 136кс 4G63 няма газ. Ще съм благодарен да ме насочите да не ровя и сменям едно по едно нещата ПП. DTS трябваше да е DTC (не успях да го редактирам)
  7. georgiam

    Проблем с парното

    Благодарности. Оказа се една пластинка се отлепила в единя кряи, която е точково залепена за две от крачетета. Ще се пробвам да я заляпя или механично да възстановя връзката. Предполагам че играе роля на термична защита или нещо подобно.
  8. georgiam

    Проблем с парното

    А къде си намира въпросния блок? за да мога да видя той ли е проблема или не.
  9. Здравейте, изчезнаха ми скоростите на вентилатора за парното/климатика. на предишната кола имах нещо като реостат които определяше скоростите и като се прецакаше страваше точно така. Но сега не го виждам където предполагах че може да бъде. Къде да търся проблема? Колата е галант 99г.Прочетох че се управлява от транзисторен блок. Той къде е разположен? Благодаря.
  10. Ето какво се получи: Снимка 1 Снимка2 Малко работа малко цапане и това се получи. да вметна стават и маншони за лада от кормилните накрайници с малко преработки цената е добра според мен за 1.5лв и малко работа е някоя друга бира вместо 30лв, който искаха за рециклирането.
  11. georgiam

    Кабел за свещите

    Между 1000-1500 оборота има едно придръпване и се съмнявам че той може да прави проблем. Гледах сега един друг галант със същия мотор и кабела е поне 5см по дълъг.
  12. georgiam

    Кабел за свещите

    Ами това му е най прекия път. на снимката може би малко лъже. Така беше сложен , но идва къс не може дори да се закачи на жлебчето на пластмасата дето се защипва по принцип. ПП. Колко ориентировъчно му се цената на това кабелче? да взема да го сменя.
  13. Ето от тук Линк Поръчах и утре ще видим какво точно
  14. georgiam

    Номер на боята?

    А супер благодаря. излиза ми Т09А , на планката пише Т09 след color А Т09А го пише малко по нагоре.
×
×
  • Създаване...