rado7318 Публикувано 13 юни 2011 Сподели Публикувано 13 юни 2011 Така и не можах да разбера кой е по добрият вариант , в който да работи климатика - на постоянно постъпващ свеж въздух или в режим на рециркулация. Всеки от двата варианта има плюсове и минуси. - режим на свеж въздух плюсове - влиза постоянно свеж въздух минуси - товари климатика по вече в горещо или много студено време - режим на рециркулация плюсове - по икономично за климатика минуси - понякога е възможно запотяване на стъклата, въздухът не е свеж. Освен това е интересно да се чуят мнения в какаво положение си държите аераторите(вентилационните решетки) - за страничните е ясно,че трябва да са отворени за да не се запотяват стъклата , но за централните не е ли по добре да са затворени? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
zexer Публикувано 13 юни 2011 Сподели Публикувано 13 юни 2011 (редакция) Климатроника ка ЕА*А като се пусне на 'Ауто' спира въздуха отвън и надува духалките докато не приближи зададената температура после си отваря и "свежия" въздух... така че според мен това е най-оптималното Редактирано 13 юни 2011 от zexer Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dinamitko Публикувано 13 юни 2011 Сподели Публикувано 13 юни 2011 Моят съвет е комбинация от двете - първоначално пускаш на ниска температура и на max вентилатора (или AUTO като пише zexer) с всички духалки отворени да върти въздуха вътре за около 4-5 мин. След това може и ръчно да намалиш силата на вентилаторите, насочваш струята към прозорците дигаш малко температурата , отваряш за въздуха отвън и спираш централните духалки да не се схванеш . Така правя аз както карам извън града. Разбира се, има значение дали ще караш на дълъг път или ще слизаш често - тогава може и да не пускаш въздуха отвън а да караш само на вътрешна циркулация. Ако пък драснеш в гугъла "климатик съвети" или други комбинации от думи ще се натъкнеш на доста идеи, някои от тях доста практични. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
stevensgr Публикувано 13 юни 2011 Сподели Публикувано 13 юни 2011 Колега,нали за това го има това "AUTO"-всичко само да прави,без да си напрягаш главата с глупости.Ако промениш степента на вентилатора,автоматичната функция се губи,нали ти е ясно. Само да вметна,че ако в колата се намира персона с незавидна лична хигиена или футболист след мач,миришеш на "мускули",ще искаш да вкарва въздух от вън,че и прозореца ще отвориш за по-добра "рециркулация" :icon_angel:. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Krasko Публикувано 13 юни 2011 Сподели Публикувано 13 юни 2011 Ако имаше един най-добър режим, конструктора щеше да го вгради него.Когато си в задръстване в тунел не е здравословно да вкарваш "пресен въздух".Възможността за избор, както и положението на духалките всеки го решава сам за себе си. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Afonya Публикувано 13 юни 2011 Сподели Публикувано 13 юни 2011 Аз в по-голямата част от времето съм на рециркулация. Причината е много проста - режимът за свеж въздух не вкарва никакъв свеж въздух, а изгорели газове на камиони, автобуси и други дизеларки. Много неприятно! Когато пътят е чист, тогава пускам "свеж въздух". Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 14 юни 2011 Сподели Публикувано 14 юни 2011 Аз в по-голямата част от времето съм на рециркулация. Причината е много проста - режимът за свеж въздух не вкарва никакъв свеж въздух, а изгорели газове на камиони, автобуси и други дизеларки. Много неприятно! Когато пътят е чист, тогава пускам "свеж въздух".Ааа,ти от време на време се ослушвай дали въобще имаш ремък който го върти и дали въобще ти бачка помпата на климатика ......... :icon_doh: :D Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Vanjo Публикувано 14 юни 2011 Сподели Публикувано 14 юни 2011 Ааа,ти от време на време се ослушвай дали въобще имаш ремък който го върти и дали въобще ти бачка помпата на климатика ......... :icon_doh: :DНещо не го разбрах това... Не може ли по-простичко и ясно... :icon_hmm: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 14 юни 2011 Сподели Публикувано 14 юни 2011 Нещо не го разбрах това... Не може ли по-простичко и ясно... :icon_hmm:Е, ти па сега, много питаш ....ние си имаме бъзик с колегата ............ :D :icon_bye: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Vanjo Публикувано 14 юни 2011 Сподели Публикувано 14 юни 2011 Е, ти па сега, много питаш ....ние си имаме бъзик с колегата ............ :D :icon_bye:Е, то тогава третият е излишен... :tooth: :icon_bye: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Afonya Публикувано 15 юни 2011 Сподели Публикувано 15 юни 2011 Ааа,ти от време на време се ослушвай дали въобще имаш ремък който го върти и дали въобще ти бачка помпата на климатика ......... :icon_doh: :D :rolleyes: Ослушвам се аз, ама пустия ремък не се чува много, много (чува се чак като се скъса :icon_thumbup: )... Иначе аз пътувам с идеята, че карам японски автомобил и дефекти и повреди са изключени Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Anatoli Публикувано 19 юни 2011 Сподели Публикувано 19 юни 2011 Ето какво правя аз, особено в тези жеги, когато автомобилчето е заприличало на пещ.Като за начало винаги държа отворени на около 1-2см всичките прозорци, не на всякъде е удачно, но където мога. По този начин има някаква циркулация на свеж въздух, когато колата е в покой и не се стигат температури които ако напълно е затворена.Със влизането в колата, първата ми работа е да сваля 4-те прозореца, след което слагам колан и тн. Паля пускам само на вентилатора на 17,5 градуса, защото на 17 климатика се включва сам.След което си тръгвам и едно 400-500 метра карам на отворени прозорци и включен на макс вентилатор.После вдигам предните прозорци и пускам климатика пак ръчно, от снежинката, след още 400-500 метра затварям задните прозорци и натискам режима AUTO. По този начин много по-бързо успявам да достигна нормална температура за шофиране. Е естествено не става веднага 24 градуса вътре, но не е като да се затвориш и да чакаш всичко на климатика.А когато си на режим AUTO, климатика сам избира положението на електрическите клапи, като в началото кара въздуха в купето да циркулира и когато достигне зададената му температура, обръща на свеж въздух, тогава и натискам бутона ECO.А духалките ми, централните са ми на средно положение врътките и насочени максимално нагоре, а страничните са максимално отворени и насочени към прозорците. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
boko84 Публикувано 20 юни 2011 Сподели Публикувано 20 юни 2011 Колеги каква всъщност е разликата - дали си на ECO или не ?? аз не намирам разлика...компресора си работи и в двата случая...Извинявам се, ако ми е тъп въпроса :icon_blush: ... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vladimirov Публикувано 20 юни 2011 Сподели Публикувано 20 юни 2011 На ECO при определени условия не го пуска. Например, ако външната температура е с няколко градуса по-ниска от зададената. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Andy Van Der Drift Публикувано 20 юни 2011 Сподели Публикувано 20 юни 2011 Тва ЕСО съм го пускал 1-2 пъти и ми направи впечатление, че компресора включва и изключва през определен интервал от време. И на * изключва, но доооста по-рядко. Зависи от жегата навън. Наскоро го забелязах докато чаках по светофарите в Плевен. И то по оборотомера го разбрах."Настройките" са били както обикновено - І-ва или ІІ-ра степен на вентилатора и 24 градуса (отворена вентилация за "свеж" ветар отвън). Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.