Peter G Публикувано 24 април 2011 Сподели Публикувано 24 април 2011 ...Дизелът има нужда и от определен начин на шофиране. Например е напълно недопустимо да се засили човек по нанадолно по магистралата с дизелова кола и да я пусне по инерция в продължение на определено време. За разлика от бензина, който няма проблем при този тип шофиране, дизелът има. И много шофери правят точно така. При такова шофиране дизеловият двигател, както знаете, има способността рязко да намалява работната температура поради наличието на интеркулера. Именно това рязко намаляване на градусите при работа и след това отново вкарването му в работен режим го съсипва. ... Къде ги четете тез интересни работи? И защо производителите не ги знаят тез недопустими работи и не ги споменават в инструкциите за експлоатация? :icon_doh: А за дизелите, работещи на север, направо не ми се мисли. Влезе ли студен въздух - и отиде главата. И коя температура намалява рязко - на водата ли, на маслото ли, на входящия въздух или на изгорелите газове. :rolleyes: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
naso Публикувано 24 април 2011 Сподели Публикувано 24 април 2011 Къде ги четете тез интересни работи? И защо производителите не ги знаят тез недопустими работи и не ги споменават в инструкциите за експлоатация? :icon_doh: А за дизелите, работещи на север, направо не ми се мисли. Влезе ли студен въздух - и отиде главата. И коя температура намалява рязко - на водата ли, на маслото ли, на входящия въздух или на изгорелите газове. :rolleyes: Ще ти снимам, ако не вярваш, книжката за експлоатация на шкода фабия 1.9 тди, където пише, че не трябва да работи дълго време на свободен ход От 11 години имаме дизел в семейството и що годе съм наясно, не си измислям Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
todor Публикувано 24 април 2011 Сподели Публикувано 24 април 2011 Весели празници и на теб ..:drinks:Ако се наложи да търся глава, ще я намеря веднага :P ама едва ли ще се наложи ..:DСамо да попитам: Как тъй, когато един- двама пишат във форума, че са успяли да спукат глава става "показателно" че Галантите много пукат глави, а когато не пишат много хора, не било показателно ? .. Никъде не твърдя ,че Галантите "много пукат глави" .Не знам защо ми изопачаваш думите ? Ти твърдиш, че аз съм единствения случай, аз се опитвам да ти обясня , че не е вярно и се случва. Ами не съм единствения случай, , а дали е малко или много...статистика не се опитвам да водя. Факт е , че по моргите всеки дизелов Галант е със свалена глава. Може пък някой да ги колекционира и да е натрупал едни 50-60 в гаража... :D Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Peter G Публикувано 24 април 2011 Сподели Публикувано 24 април 2011 Дай да уточним дали става въпрос за продължителна работа на празен ход или за това, което описа. Щото за празния ход съм съгласен, ама туй за интеркулъра... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
naso Публикувано 24 април 2011 Сподели Публикувано 24 април 2011 Дай да уточним дали става въпрос за продължителна работа на празен ход или за това, което описа. Щото за празния ход съм съгласен, ама туй за интеркулъра...Става въпрос за продъжителната работа на празен ход. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Lyubo Dimitrov Публикувано 24 април 2011 Сподели Публикувано 24 април 2011 Става въпрос за продъжителната работа на празен ход.Т.е. не става за задръстванията в града ? Невероятно ми звучи... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
naso Публикувано 24 април 2011 Сподели Публикувано 24 април 2011 Т.е. не става за задръстванията в града ? Невероятно ми звучи... Колкото и невероятно да звучи не е полезно. А задръстванията в града създават и друг проблем - запушва се DPF филтърът за твърди частици. Койтофилтър е хубаво , че не го имат всички коли, че ще стане една.... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bluffer Публикувано 24 април 2011 Сподели Публикувано 24 април 2011 Ще ти снимам, ако не вярваш, книжката за експлоатация на шкода фабия 1.9 тди, където пише, че не трябва да работи дълго време на свободен ход От 11 години имаме дизел в семейството и що годе съм наясно, не си измислям Това тук е форума на Митсубиши и точно затова, не е редно да се дават примери зa начини на експлоатация взети от други автомобилни производители. Незнам тези на "ВАГ"дали са добри или не, но са супер капризни, а това последното не се отнася в никакъв случай за двигателите на Митсубиши. Аз си мисля, че дизела на Галант можеш спокойно да го оставиш да работи на празен ход в продължение на години, без да го гасиш.:D naso ще поясниш ли това> "дизеловият двигател, както знаете, има способността рязко да намалява работната температура поради наличието на интеркулера" Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
naso Публикувано 24 април 2011 Сподели Публикувано 24 април 2011 (редакция) Това тук е форума на Митсубиши и точно затова, не е редно да се дават примери зa начини на експлоатация взети от други автомобилни производители. Незнам тези на "ВАГ"дали са добри или не, но са супер капризни, а това последното не се отнася в никакъв случай за двигателите на Митсубиши. Аз си мисля, че дизела на Галант можеш спокойно да го оставиш да работи на празен ход в продължение на години, без да го гасиш.:D naso ще поясниш ли това> "дизеловият двигател, както знаете, има способността рязко да намалява работната температура поради наличието на интеркулера" Колега, прав си че мнението, което изказах се отнася за двигателите на ВАГ и техните особености съответно. А по отношение на това дали са капризни, не знам. Баща ми и аз сме минали общо 120 000 км на един дизелов шкодилак и не е дал проблеми. Не съм завършил Хенри Форд , за да дам пояснение на това, но знам, че инженерите у завода са предписали съответния правилен начин на експлоатация в книжката на колата. И да - дизеловият двигател на галанта е разработка от времето на Бай Тошо и не може да се сравнява с високотехнологичните дизели на Фолксваген, които си имат известни особености - факт Редактирано 24 април 2011 от naso Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Lyubo Dimitrov Публикувано 25 април 2011 Сподели Публикувано 25 април 2011 Ми то и на моя Галант не му тракат повдигачите (а не са сменяни) и не съм правил скорости (чук чук), но това не значи че не е слабо място, нали така или се лъжа .. нещо много лично го взема Марио въпроса, което е съмнително .. :drinks: Ако това с моргите е факт, би следвало да се признае, че има нещо.. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dreemer Публикувано 25 април 2011 Сподели Публикувано 25 април 2011 Не съм технически отявлен,обаче четейки ви тука,почвам да се плаша....то не бяха пукания на глави,плашеща мисъл за продължителна работа на празен ход,едва ли не бях почнал да си мисля че Митсубиши дизел е някакво си крехко и рохко сварено яйце...... Мисля си че колегата питаше да за Галант Дизел в първия пост...мога да му кажа-вземай смело и гледай Късмет пич и весели празници на всички Тоест весело доизкарване Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mario64 Публикувано 25 април 2011 Сподели Публикувано 25 април 2011 (редакция) Ми то и на моя Галант не му тракат повдигачите (а не са сменяни) и не съм правил скорости (чук чук), но това не значи че не е слабо място, нали така или се лъжа .. нещо много лично го взема Марио въпроса, което е съмнително .. :drinks: Ако това с моргите е факт, би следвало да се признае, че има нещо..Много знаеш дали са сменяни повдигачи на твоя, или не и дали е правена кутията ..:P Да не е при теб от 10-12 г та си толкова сигурен , че не са ?:DА въпроса го приемам лично, защото ми писна да чета едни и същи глупости, написани от енди и същи хора, в темите за дизеловите Галанти ..И като ги четат тези работи, след време и други колеги почват да ги говорят и така се създават митове ..Както и колегата по горе написа " да така е, даже от Мицубиши го потвърждават, чел съм го някъде" но като го попитах къде го е чел, се оказа че е чел други работи, за глави нищо не пише там ..:DА по моргите единственият факт е , че няма дизелови галанти, хората си ги карат (със спукани глави :lol:) и не ги хвърлят в моргите ..Колко колеги имаме тука във форума дето продават галанти на части, в Ямбол, Монтана, Враца и т.н...и колко дизела има в тези за продан- николко ..Само преди време при Сашо от Ямбол имаше един, ама главата си му беше здрава :blink: беше отнесъл един стълб на енергото в Димитровград със задна дясна врата, ама това е друга тема ..Не казвам, че изобщо не пукат глави и аз съм заварявал глави на Галант, но не е масово явление, както се опитват да го изкарат .При неправилна експлоатация и галанта пука глава, като всеки средно статистически дизел, но е по рядко от Европейските дизели примерно ..Ако се разтърсиш по сериозно във форума, ще намериш повече теми за спукана глава на Каризма, отколкото за Галант, но за Каризмата няма създадени такива митове ..И изобщо по такива теми, където хората търсят отзиви за дизелов галант, приканвам отзиви да дават само колеги които са собственици на такъв, а не да чета мнения от сорта "на девир ми Петко зълвин син караше такъв и му се случи еди какво си" :icon_thumbup: П.П. Весели празници на всички колеги , даже и на тези със спуканите глави .:D ..:rulez: Редактирано 25 април 2011 от mario64 Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
staki Публикувано 25 април 2011 Сподели Публикувано 25 април 2011 Много знаеш дали са сменяни повдигачи на твоя, или не и дали е правена кутията ..:P Да не е при теб от 10-12 г та си толкова сигурен , че не са ?:DА въпроса го приемам лично, защото ми писна да чета едни и същи глупости, написани от енди и същи хора, в темите за дизеловите Галанти ..И като ги четат тези работи, след време и други колеги почват да ги говорят и така се създават митове ..Както и колегата по горе написа " да така е, даже от Мицубиши го потвърждават, чел съм го някъде" но като го попитах къде го е чел, се оказа че е чел други работи, за глави нищо не пише там ..:DА по моргите единственият факт е , че няма дизелови галанти, хората си ги карат (със спукани глави :lol:) и не ги хвърлят в моргите ..Колко колеги имаме тука във форума дето продават галанти на части, в Ямбол, Монтана, Враца и т.н...и колко дизела има в тези за продан- николко ..Само преди време при Сашо от Ямбол имаше един, ама главата си му беше здрава :blink: беше отнесъл един стълб на енергото в Димитровград със задна дясна врата, ама това е друга тема ..Не казвам, че изобщо не пукат глави и аз съм заварявал глави на Галант, но не е масово явление, както се опитват да го изкарат .При неправилна експлоатация и галанта пука глава, като всеки средно статистически дизел, но е по рядко от Европейските дизели примерно ..Ако се разтърсиш по сериозно във форума, ще намериш повече теми за спукана глава на Каризма, отколкото за Галант, но за Каризмата няма създадени такива митове ..И изобщо по такива теми, където хората търсят отзиви за дизелов галант, приканвам отзиви да дават само колеги които са собственици на такъв, а не да чета мнения от сорта "на девир ми Петко зълвин син караше такъв и му се случи еди какво си" :icon_thumbup: П.П. Весели празници на всички колеги , даже и на тези със спуканите глави .:D ..:rulez:Тук колега да прав си ,аз не съм го попрочел май както трябва и още по-горе казах ,че от много четене накрая файда никаква,е както при мен и се насаждат грешни мнения и се оставят по този начин грешни впечатления в хората,тaка че ,аз мога да се извиня за това за тези глави там къде съм споменавал,че надували и пyкъли . :mitsu-smiley: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
boko84 Публикувано 25 април 2011 Сподели Публикувано 25 април 2011 Искам да попитам по-знаещите защо не е хубаво да се оставя дизела да работи дълго време на празен ход??? Аз лично съм оставял моя с часове да си бачка и нито е мърдала стрелката на температурата, нито съм усетил нещо да му вреди... Не разбирам много и ми е интересно, дали това е вярно и защо...???? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Todor V. Публикувано 25 април 2011 Сподели Публикувано 25 април 2011 Искам да попитам по-знаещите защо не е хубаво да се оставя дизела да работи дълго време на празен ход??? Аз лично съм оставял моя с часове да си бачка и нито е мърдала стрелката на температурата, нито съм усетил нещо да му вреди... Не разбирам много и ми е интересно, дали това е вярно и защо...???? Ами поредния "мит" за дизеловия галант. Моя също съм го държал с часове (че ме мързеше да свалям акумулатор да го зареждам...)П.С. колеги пак "окъкахте темата". Този модел на мицубиши го изкарахте най-недъгавият бре! Недейте така взех да се замислям дали да не го продавам вече. Аз от както съм си го купил само нафтичка му наливам и не съм имал ядове с него... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
todor Публикувано 25 април 2011 Сподели Публикувано 25 април 2011 нещо много лично го взема Марио въпроса, което е съмнително .. :drinks: Ако това с моргите е факт, би следвало да се признае, че има нещо..Всеки може да го провери дали е мит или действителност като се обади в 4-5 морги където има дизелови Галанти. Аз като търсих, от 5 места нямаше на нито едно глава, един арабин в София ми искаше 800 за необорудвана , после изскочи от едно друго място , която се оказа и тя спукана и чак след това един колега в София си удари Галанта и купих неговата, която после се е спукала също. Моята беше невъзможно да се завари, понеже беше спукана след изпускателен клапан, другата я пробвахме , но и тя не стана . А главите дори и да не са масово явление, то скоростите са такова. Да не кажа почти задължително. За 5-6 години в този форум , почтти всеки с дизелов Галант ги е правил, ако вече проблема не е бил отстранен от предния собственик. По въпроса с главите , ако някой се интересува да чете постовете ми от преди години, аз също съм водил същите спорове с други хора, както Марин с мен в момента, но в един момент като трябваше да се намери глава, проблема се оказа по-масов отколкото изглежда. А въпроса го приемам лично, защото ми писна да чета едни и същи глупости, написани от енди и същи хора, в темите за дизеловите Галанти ..И като ги четат тези работи, след време и други колеги почват да ги говорят и така се създават митове ..Не казвам, че изобщо не пукат глави и аз съм заварявал глави на Галант, но не е масово явление, както се опитват да го изкарат .При неправилна експлоатация и галанта пука глава, като всеки средно статистически дизел, но е по рядко от Европейските дизели примерно ..Ако се разтърсиш по сериозно във форума, ще намериш повече теми за спукана глава на Каризма, отколкото за Галант, но за Каризмата няма създадени такива митове ..Че така се създават митове е вярно, но пък дори и аз да съм единствения , който пише за това, никъде не съм казал, че е задължително условие или масово явление. Има си риск и това е. Дали защото е дизел или защото е Галант, но се случва. Колко е по-рядко от Европейския дизел и кой такъв , също не може да кажем. Няма точна статистика. Всъщност единствено може да се твърди, че е по-масово явление при тях, защото евро дизелите са стотици пъти в повече, да не кажа хиляди. Аз и за Галант не виждам създадени митове, но щом така си решил ок . Каризма е по-масовия дизел от Галант и е нопрмално там да се четат повече проблеми. Въобще не разбирам какъв ти е проблема и защо го почна този целия спор с мен, но аз съм човека, който най-малко обича да говори наизуст точно по тази тема. Споделям собствения си опит и толкова. Който, както иска да ги разбира нещата... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
valboss Публикувано 25 април 2011 Сподели Публикувано 25 април 2011 (редакция) ..........Ако се разтърсиш по сериозно във форума, ще намериш повече теми за спукана глава на Каризма, отколкото за Галант, но за Каризмата няма създадени такива митове .. Ааааааааа, аз тези теми с Каризмите - направо ги трия!Затуй и теми за Каризми със спукани глави няма.........:icon_tongue: Редактирано 25 април 2011 от valboss Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
staki Публикувано 25 април 2011 Сподели Публикувано 25 април 2011 Колеги аз не искам да споря и подобни,па и не мога не съм толкова вещ ,за разлика от други колеги ,но аз сменям вече 5 Галанта и с всички съм имал проблеми със скоростните им кутии така,че тук подкрепям колегата за скоростните им кутии напълно,ПРОБЛЕМНИ СА ИМ и да подчертая ,че са били все бензинови мотори ..... :mitsu-smiley: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
valboss Публикувано 27 април 2011 Сподели Публикувано 27 април 2011 Глави за дизели има вече по път и над път....Даже се мъчат да ги пласират през форума - http://www.mitsubishibg.com/forum/index.php?showtopic=21246&pid=213530&st=0entry213530 Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mario64 Публикувано 27 април 2011 Сподели Публикувано 27 април 2011 Глави за дизели има вече по път и над път....Даже се мъчат да ги пласират през форума - http://www.mitsubish...=0Тя сигурно е спукана (според статистиката на изпускателния клапан на 2-ри цилиндър) :D иначе няма как, толкова дефицитна стока, да струва толкова пари .. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 28 април 2011 Сподели Публикувано 28 април 2011 Тя сигурно е спукана (според статистиката на изпускателния клапан на 2-ри цилиндър) :D иначе няма как, толкова дефицитна стока, да струва толкова пари .........Ти май се ебаваш с мен а............... :mad: Ето ти една снимка на не знам коя поредна глава ...........http://media.snimka.bg/5335/016925595.jpg?r=0Ако си толкова вещ по дизелите, както се изкарваш, можеш сам да си определиш кой клапан е и къде и как е заварявана........ 2 Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
steam Публикувано 28 април 2011 Сподели Публикувано 28 април 2011 Здравейте, аз имам Mitsubishi Galant 2.2 TDI около 130к.с 1986-87 ретро е вече Голям вървеж има и съм доста доволен от тази кола за тези годинки, но искам нещо по ново вече . Набелязал съм си Mitsubishi Galant 2.0 TDI 1999-2001 година. Интересува ме тези мотори 2.0 TDI сполучливи ли са, някакви дефекти дават ли, среден разход и т.н. Който с каквото може да помогне .Благодаря предварително :mitsu-smiley:Колега, може ли да качиш снимки на колата си и евентуално да напишеш и ВИН номера? Много ми е интересно какъв е този Галант от 86та с 2.2TDI двигател... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mario64 Публикувано 29 април 2011 Сподели Публикувано 29 април 2011 .......Ти май се ебаваш с мен а............... :mad: Ето ти една снимка на не знам коя поредна глава .........Ако си толкова вещ по дизелите, както се изкарваш, можеш сам да си определиш кой клапан е и къде и как е заварявана........Изобщо не се ебавам .. Чест и почитания, но понякога прекаляваш с твърденията, както и в случая, снимката на "поредната" глава, е снимка на същата глава, която качи преди година, но снимана от друг ъгъл и разстояние ..:DНикъде не съм твърдил, че съм вещ по дизелите :P но поне от снимки разбирам ..Поне да беше я преместил главата на друго място, или да беше пилнал малко пъпката от заварката ..:PПък и въпреки, че не живея с мисълта, че съм единственият в България, който разбира от коли и на мен случайно ми се е налагало да заварявам глави на галант, но на доста по различни места ..:oЕдин път между бренер и клапан, друг път между два клапана, а един път даже между единият отвор за обратното масло и охладителната система т.е. всеки път е различно ..Та за това ми е трудно да се съглася, че всеки път се пукат на едно и също място .. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
todor Публикувано 29 април 2011 Сподели Публикувано 29 април 2011 Та за това ми е трудно да се съглася, че всеки път се пукат на едно и също място .. Само заради това прочетох цялата тема още един път, но никъде не видях да се твърди подобно нещо. От друга страна, моята също беше пукната на изпускателен клапан...но да го наречем съвпадение. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
TASSO Публикувано 29 април 2011 Сподели Публикувано 29 април 2011 Като гледам колко много глави са спукани.. почвам да се притеснявам. Ще взема накрая да сваля и моята, за да видя дали не е лепена и тя на същото място :icon_hmm: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.