Премини към съдържание

Galant - 2.0i (1999-2000)


APavlov

Препоръчано мнение

Привет!

 

Преди да започна да пиша искам да кажа че съм чел доста по въпросите но не съм намерил конкретни отговори и затова пиша тема.

*(не казвам че 1 седмица е достатъчно,но по 6-7 часа става доста четене)

 

Мисля да си закупя Мит- Галант 2.0i 1999-2000 година, пътувам София - Пловдив всяка седмица по 2 пъти и искам стабилна кола, 130-140 км и да не чувствам скоростта и да не съм изморен след като измина пътя.

Мисля да сложа газов.инж.

 

Въпросите са ми много надявам се да бъдат полезни и на другите форумници който търсят отговорите им

1. Прочетох че тези коли ги има в 2 варианта - японски и американски - искам да попитам по какво точно се различават,

защото като четох никой не даде точно обяснение в какво ( едната е поизрязана като акула , за човек като мен който от скоро гледа този модел,

ми се струват еднакви всички) също може ли да се каже да японските или американските са по добри.

 

 

Ако са еднакви насочил съм се към американския вариант -

 

-защото частите за едно обслужване са 110 USD (с всичко не повече от 200-250 лв ) като цяло и другите части са евтини.

 

2.Но тук идва другия ми въпрос, видях че техните модели не са с нашите двигатели а от 2.4Л и др.

искам да попитам тези части :

http://cgi.ebay.com/ebaymotors/Mitsubishi-2-4L-SOHC-Timing-Belt-Seals-Water-Pump-4G64-/300495450294?pt=Motors_Car_Truck_Parts_Accessories&fits=Make:Mitsubishi|Model:Galant|Year:2000&hash=item45f6ecb0b6#ht_3172wt_913

-могат ли да се сложат на 2.0i ? и като цяло другите части за които по принцип пише че са за 2.4L ?

 

3.Тъй като до сега съм карал дизелова кола и нямам никаква представа за кола на газ,

искам да попитам за този модел 2.0i може ли да ме насочите към марка (говоря за ГИ до 1200лв + малко от горе ако си струва)

искам и да попитам четох че за този модел дават 10-13 градско , и 6-7 извън (120-140) на газ колко ще е ? Градско ме интересува по специално за (София и Пловдив)

ако може колеги с такъв модел в тези градове да ми кажат.

 

4.Колата мисля да си е закупя от Германия ( по ред причини , абсурд да си купа кола от автосалон в БГ ... (не мисля да коментирам даже) прочетох ви и мнението

че е най добре от форума ,съгласен съм на пълно но като си направя сметка от Германия ще ми е по изгодно))

- виждам че в германските сайтове за обяви такъв модел 2.0I може да се закупи за 2000-2500 евро,

реална ли е тази цена ?

 

 

 

Мерси предварително за отговорите!

 

Много от въпросите може да ви се струват , глупави но този път като си купувам кола мисля да проуча и до най малките детайли,

миналата си е взех на един глупав принцип (ТАЯ Е ТЯ МЕ ХАРЕСА И АЗ НЕЯ !)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колега, ето това е доста полезно четиво за галантите - тук пише всичко. Поздрави http://www.mitsubishibg.com/forum/index.php?showtopic=6461

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Американските са за американци.

Ако не вложиш чувства при купуването на колата, винаги ще се чувстваш прецакан - колата е един постоянен разход.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колега, ето това е доста полезно четиво за галантите - тук пише всичко. Поздрави http://www.mitsubishibg.com/forum/index.php?showtopic=6461

 

 

Здравей Колега,

да това е може би най добрата тема за Галантите ,прочел съм е но на някой от въпросите ми не съм намерил отговор и затова зададох конкретни.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Американските са за американци.

Ако не вложиш чувства при купуването на колата, винаги ще се чувстваш прецакан - колата е един постоянен разход.

 

 

Напълно съм съгласен колега , но този път мисля да се отнеса по сериозно към това да си купа кола.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

За газова уредба мога да ти препоръчам BRC. На двулитровия градско дава около 12 - 14 газ. Смятам е нормално. По магистралата ще ти харчи около 8 - 9 ако не я караш, както ти казваш - 130 - 140 - максимум 10 на сто при насрешен вятър и с много хора или багаж. Тази газова конкретно е доста масова и много сервизи са запознати с поддръжката й. Личното ми мнение е да бягаш от американските галанти, защото нямат почти нищо общо с японските - говоря за двигатели, разход, поддръжка и т.н. Както колегата каза - те са си за американци. Да не говорим, че са и грозни.

Редактирано от naso
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

За газова уредба мога да ти препоръчам BRC. На двулитровия градско дава около 12 - 14 газ. Смятам е нормално. По магистралата ще ти харчи около 8 - 9 ако не я караш, както ти казваш - 130 - 140 - максимум 10 на сто при насрешен вятър и с много хора или багаж. Тази газова конкретно е доста масова и много сервизи са запознати с поддръжката й. Личното ми мнение е да бягаш от американските галанти, защото нямат почти нищо общо с японските - говоря за двигатели, разход, поддръжка и т.н. Както колегата каза - те са си за американци. Да не говорим, че са и грозни.

 

Мерси за препоръката , ако избера BRC за този галант 1550 лв ли ще струва ?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

 

 

4.Колата мисля да си е закупя от Германия ( по ред причини , абсурд да си купа кола от автосалон в БГ ... (не мисля да коментирам даже) прочетох ви и мнението

 

Това са предразсъдъци. В момента знам за поне 2 доста добри 2.0-та Швейцарци, дето има да ги търсиш в Германия, а са на добра цена :icon_bye: .

Все ще е >10годишна кола каквото и да вземеш.. тук поне имаш възможност по-добре да я изпробваш .. там в салона 5м ако ти дадат да я мръднеш пак ще е късмет ..

Редактирано от Lyubo Dimitrov
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Това са предразсъдъци. В момента знам за поне 2 доста добри 2.0-та Швейцарци, дето има да ги търсиш в Германия, а са на добра цена :icon_bye: .

Все ще е >10годишна кола каквото и да вземеш.. тук поне имаш възможност по-добре да я изпробваш .. там в салона 5м ако ти дадат да я мръднеш пак ще е късмет ..

 

 

Колега надявам се отговора ми да не ми го разбереш погрешно.

 

В Германия имам добър приятел , който ми е казал че едно 80-90% от салоните ги държат араби,турци и негри , с две думи ми каза "недей в никакъв случай да си купуваш от там ". Мисля да закупя кола от собственик с TUV а там това не се дава на всяка кола , ако колата няма ,ще отидем заедно да го мине (този TUV е по добре и от диагностика в БГ сервиз) хората там са разбрани и ако има основателна причина ще ти свалят от цената.

А за тези коли които ти говориш какви пари струват ?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

За газова уредба мога да ти препоръчам BRC. На двулитровия градско дава около 12 - 14 газ. Смятам е нормално. По магистралата ще ти харчи около 8 - 9 ако не я караш, както ти казваш - 130 - 140 - максимум 10 на сто при насрешен вятър и с много хора или багаж. Тази газова конкретно е доста масова и много сервизи са запознати с поддръжката й. Личното ми мнение е да бягаш от американските галанти, защото нямат почти нищо общо с японските - говоря за двигатели, разход, поддръжка и т.н. Както колегата каза - те са си за американци. Да не говорим, че са и грозни.

Колега аз карам 2.5 V6 163 коня с ръчна скоросна кyтия с газов инжекцион и ми гори в града между11.5-14.5 литра според зависи на кой колко мy тежи кръкат.А извън градско немие горял повече от 10.5 литра и то със здраво каране 180-200 км. ,а като него шпоря така нали по бързичко ми дава разход 9.5 литра даже и по доло ,но там някъде да съм честен,такаче малко множко мy казваш на колегата за 2000 мотор за тези разходи,понеже сам стопанисвал и такъв галант 2000мотор 136 коня и дватами са били НЕ комбита...А 2000 мотор 136 коня гори с по 1 литър отдоло даже навън като сам го шпорил с високи скоросто гори като 2.5 мотора па да не да е и отгоре...И двете ми коли са с газови инжекциони газифицирани...

:mitsu-smiley:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Този "ТюФ" дали хваща поизпусналите амортисьори, кривите дискове, накладки на вестник, проблеми с климатика, тръгнал съединител, тропаща скоростна кутия или прищракващо каре?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Този "ТюФ" дали хваща поизпусналите амортисьори, кривите дискове, накладки на вестник, проблеми с климатика, тръгнал съединител, тропаща скоростна кутия или прищракващо каре?

Това е много точо казано да...има право колегата...

:mitsu-smiley:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колега,американски Галант първо много трудно ще намериш в Европа.Не е толкова красив,даже бих казал грозен,а с частите си е малко приключение.Да има и 3-литрова версия,но виждам,че не търсиш такъв.Само си помисли колко пари ще пръснеш за да отидеш,да обикаляш,да купиш,да докараш и да го регистрираш автомобила от Германия,много е вероятно да доста вътре.Наистина има добри коли и под 2000 евро,но те не излизат всеки ден.Имаш приятел там-добре,ще я караш на TUV-добре,ама и двамата като не знаете какво да гледате по тая кола,ще и се радвате на измития двигател,колко е красив металика и колко е запазен салона и ..... ще пропуснете нещо сериозно. А по въпроса за частите,спокойно обслужването може да ти излезе към 350-400 лева с труда(ремъци и ролки).Късмет.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колега надявам се отговора ми да не ми го разбереш погрешно.

 

В Германия имам добър приятел , който ми е казал че едно 80-90% от салоните ги държат араби,турци и негри , с две думи ми каза "недей в никакъв случай да си купуваш от там ". Мисля да закупя кола от собственик с TUV а там това не се дава на всяка кола , ако колата няма ,ще отидем заедно да го мине (този TUV е по добре и от диагностика в БГ сервиз) хората там са разбрани и ако има основателна причина ще ти свалят от цената.

А за тези коли които ти говориш какви пари струват ?

Определено приятеляти не те е излагал има право относно това ,че е по добре да я вземиш там от лице ,а не от къща....и по можеш да си направиш цена така по-по изгодна за теб.....Но сам ти трябва да си отваряш очите и да гледаш добре и да пробваш и все ще има по нещичко имаиго в предвид...неса първа младост колитени......но са прекрасни автомобили ...

:mitsu-smiley:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Този "ТюФ" дали хваща поизпусналите амортисьори, кривите дискове, накладки на вестник, проблеми с климатика, тръгнал съединител, тропаща скоростна кутия или прищракващо каре?

 

Колега , прав си , имаш право ще го имам предвид , от тези, които си изброил: накладките се проверяват там (познат си взе колата и ми каза), а за другите ще го попитам специално какво точно е гледано , сега чета и се образовам от вашите постове и така се надявам да си избера по-добра кола.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колега,американски Галант първо много трудно ще намериш в Европа.Не е толкова красив,даже бих казал грозен,а с частите си е малко приключение.Да има и 3-литрова версия,но виждам,че не търсиш такъв.Само си помисли колко пари ще пръснеш за да отидеш,да обикаляш,да купиш,да докараш и да го регистрираш автомобила от Германия,много е вероятно да доста вътре.Наистина има добри коли и под 2000 евро,но те не излизат всеки ден.Имаш приятел там-добре,ще я караш на TUV-добре,ама и двамата като не знаете какво да гледате по тая кола,ще и се радвате на измития двигател,колко е красив металика и колко е запазен салона и ..... ще пропуснете нещо сериозно. А по въпроса за частите,спокойно обслужването може да ти излезе към 350-400 лева с труда(ремъци и ролки).Късмет.

 

Колега ще имам предвид това, което ми каза, няма да ми излезне по-скъпо даже може би доста по-евтино, защото отиването ми е безплатно, после навръщане ще пътувам с хора (тоест делим си парите за гориво и такси) и като цяло ще ми излезе 300-400 лв (всичко като се има предив че по принцип е 800лв,) затова мисля да се възползвам от тези "благоприятни" условия.

 

А отностно обслужването четох, че струва на тази кола 600 лв , какво имаш предвид ти , и исках да знам по принцип тези части от Америка дали могат да се използват, имам прител от там, който може да ми ги изпраща.

 

Простия пример: на скоро познат си закупи Хонда Сивик, трябваше да сменя носачи, казаха му в хонда 1800лв за двата ,а от Америка ги намерихме за 300лв с доставката. Като цяло частите са много по-евтини там и затова се интересувам дали и другите по колата (пружини,накладки,амортисьори и др)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Части има в Америка,проблема е с доставката.Защото като теглиш чертата,разбираш че трябва да поръчаш много части за да си на печалба,а тогава стават много килограмите (lbs) и за 400 лева части се обезсмисля цялата игра.И за да не бъда голословен ето какво намерих в mobile.bg: Link

 

"Километражът на всеки трети автомобил на вторичния пазар в Германия е манипулиран. Заниженият пробег на около 6 милиона коли нанася финансови загуби за милиарди евро. Поради тази причина баварската полиция е провела мащабна акция в 150 автосервиза в Мюнхен и областта, при която са арестувани 26 заподозряни за фалшифициране на показанията на километражи.

 

Сред задържаните с професионализма си изпъквала българска банда. Нашенците се занимавали предимно с луксозни автомобили с дигитални километражи, чиито показания били занижавани драстично с цел реализиране на огромна печалба при продажба. Баварските полицаи сочат за пример BMW 5er, чийто пробег нашенските джамбази намалили от 700 000 до "реалните" 155 000 км. След това лимузината била пласирана на доверчив купувач с "надценка" от 16 000 евро.

 

Според баварската полиция родните експерти по връщане на километражи били снабдени с най-модерно техническо оборудване, пред което се предавали всякакви електронни защити. Българските спецове даже предлагали специални устройства, наречени филтри, които карали километража да отчита изминатото разстояние наполовина. В бандата от опитни механици имало "дипломиран електроинженер", за когото се подозирало, че бил мозъкът на групата.

 

Заради измамите от немския клуб ARCD (Auto- und Reiseclub Deutschland) препоръчват щателно проучване на всеки автомобил и неговата сервизна история преди покупка. От полицията изчисляват, че всяка година се "пренавива" километражът на около 1.8 млн. автомобила в Германия. Това води до щети за купувачите в размер на 5.4 млрд. евро. Много по-тежък обаче е социалният ефект от измамите, тъй като в цялото общество се насаждат недоверие и напрежение, коментират експерти.

 

През 2005 г. заради проблема бяха предложени промени в немското законодателство, които предвиждаха ефективни присъди на подобни престъпления. Година преди това пък щатски съд осъди собственик на автокъща в Уайоминг на 51 месеца затвор и глоба от $140 000 за системно манипулиране на километражите на колите, с които търгувал. По данни на транспортния департамент на САЩ в страната се продават над 1.1 млн. автомобила със занижен пробег, като средното увеличение на цената за всеки от тях е около $4 000."

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Части има в Америка,проблема е с доставката.Защото като теглиш чертата,разбираш че трябва да поръчаш много части за да си на печалба,а тогава стават много килограмите (lbs) и за 400 лева части се обезсмисля цялата игра.И за да не бъда голословен ето какво намерих в mobile.bg: Link

 

"Километражът на всеки трети автомобил на вторичния пазар в Германия е манипулиран. Заниженият пробег на около 6 милиона коли нанася финансови загуби за милиарди евро. Поради тази причина баварската полиция е провела мащабна акция в 150 автосервиза в Мюнхен и областта, при която са арестувани 26 заподозряни за фалшифициране на показанията на километражи.

 

Сред задържаните с професионализма си изпъквала българска банда. Нашенците се занимавали предимно с луксозни автомобили с дигитални километражи, чиито показания били занижавани драстично с цел реализиране на огромна печалба при продажба. Баварските полицаи сочат за пример BMW 5er, чийто пробег нашенските джамбази намалили от 700 000 до "реалните" 155 000 км. След това лимузината била пласирана на доверчив купувач с "надценка" от 16 000 евро.

 

Според баварската полиция родните експерти по връщане на километражи били снабдени с най-модерно техническо оборудване, пред което се предавали всякакви електронни защити. Българските спецове даже предлагали специални устройства, наречени филтри, които карали километража да отчита изминатото разстояние наполовина. В бандата от опитни механици имало "дипломиран електроинженер", за когото се подозирало, че бил мозъкът на групата.

 

Заради измамите от немския клуб ARCD (Auto- und Reiseclub Deutschland) препоръчват щателно проучване на всеки автомобил и неговата сервизна история преди покупка. От полицията изчисляват, че всяка година се "пренавива" километражът на около 1.8 млн. автомобила в Германия. Това води до щети за купувачите в размер на 5.4 млрд. евро. Много по-тежък обаче е социалният ефект от измамите, тъй като в цялото общество се насаждат недоверие и напрежение, коментират експерти.

 

През 2005 г. заради проблема бяха предложени промени в немското законодателство, които предвиждаха ефективни присъди на подобни престъпления. Година преди това пък щатски съд осъди собственик на автокъща в Уайоминг на 51 месеца затвор и глоба от $140 000 за системно манипулиране на километражите на колите, с които търгувал. По данни на транспортния департамент на САЩ в страната се продават над 1.1 млн. автомобила със занижен пробег, като средното увеличение на цената за всеки от тях е около $4 000."

 

 

Зависи кои куриерски услуги ползваш но на някои наистина няма смисъл , а иначе нашенци си ги знаем че са с измамите навсякъде 6+ :)

 

Но ме съмнява кола за 2000 евро някой да ги върти.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Печалбите при скъпите автомобили са по-големи, но търговските обороти са най-значителни при евтините. Това в Германия е престъпление мисля от 2005-та година (не съм сигурен), което обаче трудно се доказва. На "фауветата" и четирите кръга много трудно можеш да хванеш километрите. Спокойно дизеловият вид "южен вятър" може да ме върнат една 100-тачка и никой няма да разбере.

Има и друго нещо в Германия. Забранено е двигателят да работи на място и като запалят в студа, веднага потеглят. В голям град с интензивно движение това означава веднага да се подава ГАЗ. Това не е добре за двигателя и ние си мислим, че купуваме хубави коли. А там през повечето време си е студено. Не знам колко точно е вредата за всеки двигател от това, но скъсява живота му. Примерно аз сутрин преди да потегля отивам в гаража и го запалвам, връщам се вътре и се обличам, обувам ... като отида при колата тя вече е на 1000 оборота и стрелката за температурата е отлепила вече над долното деление. След това първите 5 км. карам до 2000 оборота. При някои чисто нови автомобили, струващи колкото улица в малък град заедно с реколтата от овошките, даже дават инструкция кога да се натоварва автомобила (след колко време от първия старт за деня).

Виж сега, пробегът е важен, но е е всичко. Една кола може да се счупи за норматив, а може да е на 350 000 км. и да е още в силата си. Така че гледай колата и отделните възли и агрегати и по-малко километража. Е, ако е 250 000 си тръгвай, но ако се чудиш между галант на 150 000 и 185000 и вторият е значително по-свеж, сещаш се.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте,колега!

Поздравелния за,бих казал,добрия избор на автомобил.

Аз карам точно такъв Галант-2.0,136 к.с,1999г(след фейслифта).

По първите две точки,не съм кой знае колко компетентен,но все пак от изчетеното из форума и всеобщото мнение,за себе си съм направил следните изводи,разбира се без кой знае каква техническа обосновка за тях,а именно:

Японския Галант е много по-добър избор от американския.

Дори разхода би трябвало да е в полза на японеца-в Америка си имат съвсем други разбирания за разход,макар че,за техния стандарт 2.4 литровия Галант попада в графата :Good on gas!

За съвместимостта на частите-мисля че,аналога на 2.0 литровия японец е точно 2.4 литровия му „братовчед”отвъд океана.Доста части съвпадат по думи на колеги,така че нека тези с по-голям опит да кажат горе-долу кое става и кое не.А и май имаме колежка с точно такъв „Американец”

 

3.Относно разхода-ами незнам,може би има колеги,които правят 6-7 л/100км с Галант,но не и при скорост 120-140 км/ч.

Аз лично съм го свалял до 7.1(2)л/100км(бензин) може би веднъж-беше Феб.201о,снеговалеж,заедно с приятеката ми(което доопредели този разход)и скорост на магистралата към София не повече от 90-100 км/ч.

От декември 2010 съм с газов инжекцион.Питаш за разхода в София-доста време като цяло ми се налага да прекарвам тук(лични ангажименти) и мисля че,имам доста добри преки наблюдения-ами както казват колегите-варира-от около 11 до към 13л/100 км.(газ)

Извън града около 10л/100 км газ(120-140км/ч).Нямам никакви проблеми с газовата система,но просто когато наливам кофти газ се усеща-но това е положението.

А иначе модела на газовата система е Romano.След доста задълбочено проучване на пазара в България(а и не само-четох доста в английски и дори австралийски форуми) стигнах до извода че ,искам точно тази уредба за моя автомобил.За мой късмет,само един човек в България предлага въпросната система и това е колега от форума.

Не е кой знае какъв пробега,но след близо 8000 км и 3 месеца,все още не сме се виждали с колегата-дори не беше необходимо да ходя за донастройки.

Лично мое мнение-BRC,колкото са добри на карбураторни и моноинжекционни системи,толкова са им проблемни газовите инжекциони и цената им НЕ отговаря на качеството на системите им.

Можеш да прочетеш също за Bigas,Tartarini,OMVL-REG,Zavoli.По принцип има варианти-първо вземи автомобил,а останалото ще го измислиш. :icon_thumbup:

 

4.За колите от Германия-какво да ти кажа-както навсякъде е–въпрос на късмет е.

Ръждата е основния проблем.Този недостатък аз съм го „елиминирал”(засега),като си взех кола от Испания.

За читав Галант (след фейслифта) 2500Е е горе-долу началната цена,особено ако ще го търсиш с ΤUV,от частно лице.Може би(ако имаш финансовата възможност,разбира се)да разшириш интервала до към 3000-3200Е.

Ами това е общо взето.

Успех в търсенето! :mitsu-smiley:

Редактирано от svetlin_dbg
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Зависи кои куриерски услуги ползваш но на някои наистина няма смисъл , а иначе нашенци си ги знаем че са с измамите навсякъде 6+ :)

 

Но ме съмнява кола за 2000 евро някой да ги върти.

 

За търсене на части онлайн и купуване от USA ето ти начин:

 

Гледаш този каталог тук: http://www.auto-parts.spb.ru/cat/mi/mi2.mycat , вкарваш си вин кода (едно добро място преди покупка да си провериш реалната година на производство, т.к. често има и повече от година разлика с датата на първа регистрация, което не че е проблем но е добър повод за сваляне на цена) или за сега за справките просто си избираш кола, после намираш ОЕМ номера и си търсиш дали съвпада с американския модел тук : http://www.mitsubishiparts.com/oe_parts_catalog.html (т.е. дали го намира).

 

Някъде около 30-40% от частите съвпадат и можеш да си ги поръчаш, например капачката съвпада, но не и палеца, кабели няма, по окачването носачите са същите, накрайници, но не и амортосьорите и пружините и т.н... не можеш да разчиташ на доставки само от ЮСА.

 

За поръчване от Бг на (малко или много) по-ниска цена, аз ползвам тези момчета от Варна: http://avtochastivarna.com/avtochastivarna/index.html

 

Ето и един немски сайт, но той общо взето само за справка става (цените са > от в Ратола):

http://eshop.original-teile.de/

 

Това е едно от много големите плюсове на марката според мен - ОЕМ частите са на достъпни цени, често дори се случва да са на подобна и дори по-ниска цена от ментетата по Евро07 и т.н.

 

Прави си проучването.

 

П.С. Сетра ми е в Германия от около 6 години вече и тя ме "завърна" като щях да си купувам Галант, каза ми че това са легенди със старателното поддържане на колите в Германия - поддържат се точно колкото да минат въпросния ТЮФ (най-вече газ теста е проблемен) и докато не спре на пътя, но иначе се карат на стъпка... знаеш че там има участъци без ограничение в максималната скорост. Бащата на приятеля и (Германец) има Волво което на 4 години е на 320 000 .. сам си прави изводите до колко верни ще са км които ще видиш на километража си (залагам на около 180000 че ще пише :) ). Аз лично си ги смятам по 25-30к/година като минимум и някакъв ориентир. Швейцария от друга страна е по-малка страна, а ограничението от 130км/ч се следи много по-стриктно и е много вероятно евентуална кола от там да не го е надвишавала често през живота си. Не-говорим за по щядащото обработване на пътищата през зимата, особено за френската и италианската част, но да използвам случая да ти напомня да легнеш под колата и с фенерче да огледаш мнооого добре от долу за да няма изненади :icon_bye: . Не съм търговец, просто си разсъждавам.

 

Успех и ... късмет.

 

Поздрав.

Редактирано от Lyubo Dimitrov
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колега,

Първо честито за избора. Относно разхода моя Галант ЕА2А с газов инжекцион Фобос, градско ми дава разход около 12л. Извън градско миналото лято до В.Търново разхода ми падна до 7.5-8 при максимална скорост 110 на магистралата. Успех с намирането на правилната за теб кола :).

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здравей, колега, моя Галант 2.0 с газов инжекцион PowerJet след последните настройки, които му направих ми дава разход 10.1л/100км през цялата зима. Като се сметне и това, че колата пали на бензин и превключва га газ при дастигане на температура на водата 40 градуса, разхода излиза около 11л/100км. Преди да намеря оптималните настройки ми харчеше 13,14л в София.

Поздрави.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Никой не ме натиска, но аз все пак да звънна... Щом ще го караш предимно на дълъг път, защо не търсиш и 2.5 V6? Със 140 е на около 3500 оборота на V-та и ще ти харчи около 8,8 литра при тази скорост. Това за ръчната скоростна кутия. Типроникът ще е на 3000 или дори под 3000 оборота. Гадая в момента. Двулитровия ако е със същия диференциал ще по същия начин.

Моят е 2.5 и с 90-100-110 минава 100 километра с около 7,5 литра (с приоритет 90). Шестакът на дълго дава приличен разход, за с/ка на този в града. Нормално си харчи, но специално в града ако го ускоряваш и ползваш често спирачката, 15-20 газ няма да мръднат.

Не знам доколко круиз контролът е полезна "екстра" за теб, но двулитровите я нямат, или поне аз не знам да имат оригинално. Кротваш го със 135 по километраж на cruise (130 по ГПС) и си въртиш волана с едната ръка. Краката може и да ги кръстосаш, ако имаш място от волана де. По-дебелатките и високи хора намират купето на галанта за тесничко колкото и странно да ти звучи. Воланът на всички, които съм виждал, е на най-горното си положение. Гаранция ще се хванеш, но ако си 190+ см., зад теб едва ли може да седне някой колкото и да е хилав.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...