DJ Tymbi Публикувано 7 април 2011 Сподели Публикувано 7 април 2011 Крив носач... казвам го за втори път, но няма кой да чуе (прочете). Поне да го беше свалил и проверил, друг начин няма за да разбереш, че е от него.Абе има, ма колегата не разбра как става ........... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
baianto_83 Публикувано 7 април 2011 Автор Сподели Публикувано 7 април 2011 Добре де,аз ще го сваля,не е проблем и като го сваля.........Как да го позная че е крив?Ако е шарнира ще го позная няма проблем,но за крив? :icon_hmm: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
baianto_83 Публикувано 7 април 2011 Автор Сподели Публикувано 7 април 2011 Даваш колата назад и по инерция натискаш на пулсации спирачките, ако тропа "яко" ,значи е кривия ти носач..........от която и страна го чуваш, значи е от там........Разбрах те:засилвам колата на заден,пускам я по инерция и натискам спирачката на пулсаций,нали така?Това направих аз. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
TASSO Публикувано 7 април 2011 Сподели Публикувано 7 април 2011 Добре де,аз ще го сваля,не е проблем и като го сваля.........Как да го позная че е крив?Ако е шарнира ще го позная няма проблем,но за крив? :icon_hmm: Колега не че ти се е искривил носача, просто самия носач си е крив. Отдолу на главината имаш 2 носача( прав и крив ). Колегите ти обясняват, че проблема е в кривия, който стой от към страната на краката на хората. Няма как да го сгрешиш извит е като сърп Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
baianto_83 Публикувано 9 април 2011 Автор Сподели Публикувано 9 април 2011 Колега не че ти се е искривил носача, просто самия носач си е крив. Отдолу на главината имаш 2 носача( прав и крив ). Колегите ти обясняват, че проблема е в кривия, който стой от към страната на краката на хората. Няма как да го сгрешиш извит е като сърп Да,да знам го кой е,просто не разбрах колегите,грешката е моя.Като го сваля ще пиша резултата.Благодаря за отделеното внимание,ако някой се сети за още нещо нека пише от полза ще ми е. :icon_thumbup: :mitsu-smiley: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Venko Публикувано 26 юни 2011 Сподели Публикувано 26 юни 2011 Понеже имам подобен проблем пиша в същата тема. Галанта ми е 2.5 1998. Имам подобно хлопане отпред ниско и мисля, че вече пробвах всичко. Смених кормилни накрайници, биелетки, амортесьори. Носачите отпред са ми сваляни всичките и шарнирите и тампоните им са добре. Ходих на три сервиза да ми прегледат предницата и пак нищо. Кажете ми къде мога да ида да я видят във Варна, че вече ми писна. Апропо ходих в Мимо96, Autobox i при един гаражен майстор, който ми правеше предишната кола в продължение на пет години и пак нищо. В Autobox ми дадоха диагноза, че може да са тампоните на кривите носачи щото не изглеждали нормално, е свалих ги ама нищо им няма, тампоните меки не са напукани, шарнирите нямат луфт и вече не знам кво да правя. Помагайте!!! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Mitsubishi Публикувано 26 юни 2011 Сподели Публикувано 26 юни 2011 Понеже имам подобен проблем пиша в същата тема. Галанта ми е 2.5 1998. Имам подобно хлопане отпред ниско и мисля, че вече пробвах всичко. Смених кормилни накрайници, биелетки, амортесьори. Носачите отпред са ми сваляни всичките и шарнирите и тампоните им са добре. Ходих на три сервиза да ми прегледат предницата и пак нищо. Кажете ми къде мога да ида да я видят във Варна, че вече ми писна. Апропо ходих в Мимо96, Autobox i при един гаражен майстор, който ми правеше предишната кола в продължение на пет години и пак нищо. В Autobox ми дадоха диагноза, че може да са тампоните на кривите носачи щото не изглеждали нормално, е свалих ги ама нищо им няма, тампоните меки не са напукани, шарнирите нямат луфт и вече не знам кво да правя. Помагайте!!! Я обясни кога потропва? При бавно движение по неравности, или при 90-100 км, когато колата подскочи на неравност по пътя? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vkysen Публикувано 26 юни 2011 Сподели Публикувано 26 юни 2011 Здравеите колеги и ас имах подобен проблем с mitsubishi lanser 95 Оказасе че стабилизиращата щанга се е откачила и се чуваша едно чукане желязо в желязо. Има едни гумени тампони като се скъсат се появява лувт. След това торсиона започва да се удря в скобата която държи тампона.И накрая както стана при мене се скъса и скобата и шума които издаваща стана направо плашещ. Надявам че съм успял да помогна. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Venko Публикувано 26 юни 2011 Сподели Публикувано 26 юни 2011 Я обясни кога потропва? При бавно движение по неравности, или при 90-100 км, когато колата подскочи на неравност по пътя? При ниска скорост само и то не при големи дупки а при резки промени на платното (Еееех, хубави пътища). Ааа забравих вчера карах и с откачена от биелетките реактивна щанга и пак си тропа. И да не забравя - в България го прави по-често . Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
cherveni ogledala Публикувано 28 юни 2011 Сподели Публикувано 28 юни 2011 Дали е сигурно, че шарнира на кривият но сач е добе щото преди половин година и моят беше добре но спря да тропа като подбихме капачката на самият шарнир!Не знам пробвай то това се прави само ,за да се види от къде потропва иначе не помага трябва си нов!Мисля че на правия носч също може да я подбиеш но това след като провериш кривият!Успех! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Venko Публикувано 28 юни 2011 Сподели Публикувано 28 юни 2011 Дали е сигурно, че шарнира на кривият но сач е добе щото преди половин година и моят беше добре но спря да тропа като подбихме капачката на самият шарнир!Не знам пробвай то това се прави само ,за да се види от къде потропва иначе не помага трябва си нов!Мисля че на правия носч също може да я подбиеш но това след като провериш кривият!Успех! Естествено, нали ги свалих. Даже не са се и отпуснали. Не се движат свободно Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Venko Публикувано 28 юни 2011 Сподели Публикувано 28 юни 2011 (редакция) :icon_crying: Редактирано 28 юни 2011 от Venko Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SLX Публикувано 28 юни 2011 Сподели Публикувано 28 юни 2011 :icon_crying: рейка? по-скоро луфт в червяка и поизядени зъбци? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Andy Van Der Drift Публикувано 28 юни 2011 Сподели Публикувано 28 юни 2011 Рейката не може ли да се разбере донякъде с движение на волана на място (с ключ на АСС и неработещ двигател)? Само че май всичко друго по управлението трябва да е идеално здраво. Чува се леко пукане докато се клати кормилото бързо ляво-дясно с леко усилие (малко над свободния ход). А може и рейката на колата, на която го направих, да е Зле... Беше дошла за смяна на рейка. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Venko Публикувано 29 юни 2011 Сподели Публикувано 29 юни 2011 (редакция) рейка? по-скоро луфт в червяка и поизядени зъбци? Май ще излезеш прав. Само това не сме сваляли да проверяваме. Редактирано 29 юни 2011 от Venko Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Mitsubishi Публикувано 29 юни 2011 Сподели Публикувано 29 юни 2011 Дали е сигурно, че шарнира на кривият но сач е добе щото преди половин година и моят беше добре но спря да тропа като подбихме капачката на самият шарнир!Не знам пробвай то това се прави само ,за да се види от къде потропва иначе не помага трябва си нов!Мисля че на правия носч също може да я подбиеш но това след като провериш кривият!Успех! Правия носач не тропа, от него волана става тежък, и ако не обърнеп внимание, после ябълката се вади от шарнира. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
naso Публикувано 29 юни 2011 Сподели Публикувано 29 юни 2011 Правия носач не тропа, от него волана става тежък, и ако не обърнеп внимание, после ябълката се вади от шарнира.Каква горе долу е цената на този носач? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Mitsubishi Публикувано 29 юни 2011 Сподели Публикувано 29 юни 2011 (редакция) Каква горе долу е цената на този носач? Около 100 лв в Ратола, вероятно може да се намери и по-евтино, но не те съветвам да ползваш алтернативи, защото точно този носач е жизнено важен, наистина. П.П. Аз скоро смених профилактично правите носачи на моя Галант, оригиналните се оказаха здрави. Та ако търсиш по-евтин вариант... Редактирано 29 юни 2011 от Mitsubishi Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
naso Публикувано 29 юни 2011 Сподели Публикувано 29 юни 2011 Около 100 лв в Ратола, вероятно може да се намери и по-евтино, но не те съветвам да ползваш алтернативи, защото точно този носач е жизнено важен, наистина. П.П. Аз скоро смених профилактично правите носачи на моя Галант, оригиналните се оказаха здрави. Та ако търсиш по-евтин вариант... Мерси, ясно ми е, че шега не бива с тях и се сменят само с качествени, само исках да знам каква сума да приготвя Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
baianto_83 Публикувано 30 юни 2011 Автор Сподели Публикувано 30 юни 2011 Колеги,диагнозата е поставена вече - наистина е кривия носач.Проблема е в тампона шарнира е здрав.Проверих цени тук в Бургас 196лв.за целия носач.някой друг може ли да даде друга цена.Искам да попитам тоя тампон подлежи ли на рециклиране и другото което ми даде колегата Алекс като съвет е да си сваля тампона а той да ми прати здрав от друг носач и аз да го сложа вместо моя?Дали ще стане или по-добре да си сменя носача? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 30 юни 2011 Сподели Публикувано 30 юни 2011 Понеже имам подобен проблем пиша в същата тема. Галанта ми е 2.5 1998. Имам подобно хлопане отпред ниско и мисля, че вече пробвах всичко. Смених кормилни накрайници, биелетки, амортесьори. Носачите отпред са ми сваляни всичките и шарнирите и тампоните им са добре. Ходих на три сервиза да ми прегледат предницата и пак нищо. Кажете ми къде мога да ида да я видят във Варна, че вече ми писна. Апропо ходих в Мимо96, Autobox i при един гаражен майстор, който ми правеше предишната кола в продължение на пет години и пак нищо. В Autobox ми дадоха диагноза, че може да са тампоните на кривите носачи щото не изглеждали нормално, е свалих ги ама нищо им няма, тампоните меки не са напукани, шарнирите нямат луфт и вече не знам кво да правя. Помагайте!!!Хехе, дай да сменим цялата предница да разберем от къде е тропането.........в такъв случай, заповядай в София ...... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
свето Публикувано 1 юли 2011 Сподели Публикувано 1 юли 2011 Да споделя и аз.По същия начин и на мен тропаше,смених вътрешен и външен накрайник и на двете колела и се спря с тропането.Според мен е точно това,накрайници.Но се сменят от двете страни за по-сигурно.А също смених и амортисйори,бяха заминали тотално :icon_crying: .Накрайниците с доставката ми излезе 130лв. комплекта(вътрешен-външен)Поздрави на всички :mitsu-smiley: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
stopa Публикувано 1 юли 2011 Сподели Публикувано 1 юли 2011 Здравей градски Има в Бургас 1 майстор който може ти рециклира кривите и U образния носачи. Работи в Металик след стария Франц. Казва се Живко 0898 544 293 Работи скъпо - за цена около 55-60 лв за брой. Още 1 в ДАПа, до гаража на ПЪТ 2004. Иска около 15-20 лв за бр., но няма части много (работи предимно камиони) Може би най-близо до Бургас е майстора в Казанлък (телефона му е във форума), май 15-20 лв иска и ги правил добре , но колегите ще кажат. Сваляш всичко, качваш се една кола или нощния влак ))и му ги носиш. Поздрави Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
baianto_83 Публикувано 2 юли 2011 Автор Сподели Публикувано 2 юли 2011 (редакция) Здравей градски Има в Бургас 1 майстор който може ти рециклира кривите и U образния носачи. Работи в Металик след стария Франц. Казва се Живко 0898 544 293 Работи скъпо - за цена около 55-60 лв за брой. Още 1 в ДАПа, до гаража на ПЪТ 2004. Иска около 15-20 лв за бр., но няма части много (работи предимно камиони) Може би най-близо до Бургас е майстора в Казанлък (телефона му е във форума), май 15-20 лв иска и ги правил добре , но колегите ще кажат. Сваляш всичко, качваш се една кола или нощния влак ))и му ги носиш. ПоздравиАз по принцип съм от Казанлък,ама не съм го чул.Къде във форума го има тоя от Казанлък?Всъшност при мен проблема е в тампона само той е прецакан,шарнира е добре. Редактирано 2 юли 2011 от baianto_83 Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
stopa Публикувано 2 юли 2011 Сподели Публикувано 2 юли 2011 Пишеш Казанлък в търсачката; тема втора: "Къде в София.." от колегата mmotorsИма даже и телефон: 0887995462 Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.