Премини към съдържание

Дразнещо потропване в предницата


Препоръчано мнение

Крив носач... казвам го за втори път, но няма кой да чуе (прочете). Поне да го беше свалил и проверил, друг начин няма за да разбереш, че е от него.

Абе има, ма колегата не разбра как става ...........

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 57
  • Създадена
  • Отговор:

Най-активни потребители в тази тема

Най-активни потребители в тази тема

Добре де,аз ще го сваля,не е проблем и като го сваля.........Как да го позная че е крив?Ако е шарнира ще го позная няма проблем,но за крив? :icon_hmm:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Даваш колата назад и по инерция натискаш на пулсации спирачките, ако тропа "яко" ,значи е кривия ти носач..........от която и страна го чуваш, значи е от там........

Разбрах те:засилвам колата на заден,пускам я по инерция и натискам спирачката на пулсаций,нали така?Това направих аз.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Добре де,аз ще го сваля,не е проблем и като го сваля.........Как да го позная че е крив?Ако е шарнира ще го позная няма проблем,но за крив? :icon_hmm:

 

Колега не че ти се е искривил носача, просто самия носач си е крив. Отдолу на главината имаш 2 носача( прав и крив ). Колегите ти обясняват, че проблема е в кривия, който стой от към страната на краката на хората. Няма как да го сгрешиш извит е като сърп :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колега не че ти се е искривил носача, просто самия носач си е крив. Отдолу на главината имаш 2 носача( прав и крив ). Колегите ти обясняват, че проблема е в кривия, който стой от към страната на краката на хората. Няма как да го сгрешиш извит е като сърп :)

Да,да знам го кой е,просто не разбрах колегите,грешката е моя.Като го сваля ще пиша резултата.Благодаря за отделеното внимание,ако някой се сети за още нещо нека пише от полза ще ми е. :icon_thumbup: :mitsu-smiley:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 2 месеца ...

Понеже имам подобен проблем пиша в същата тема. Галанта ми е 2.5 1998. Имам подобно хлопане отпред ниско и мисля, че вече пробвах всичко. Смених кормилни накрайници, биелетки, амортесьори. Носачите отпред са ми сваляни всичките и шарнирите и тампоните им са добре. Ходих на три сервиза да ми прегледат предницата и пак нищо. Кажете ми къде мога да ида да я видят във Варна, че вече ми писна. Апропо ходих в Мимо96, Autobox i при един гаражен майстор, който ми правеше предишната кола в продължение на пет години и пак нищо. В Autobox ми дадоха диагноза, че може да са тампоните на кривите носачи щото не изглеждали нормално, е свалих ги ама нищо им няма, тампоните меки не са напукани, шарнирите нямат луфт и вече не знам кво да правя. Помагайте!!!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Понеже имам подобен проблем пиша в същата тема. Галанта ми е 2.5 1998. Имам подобно хлопане отпред ниско и мисля, че вече пробвах всичко. Смених кормилни накрайници, биелетки, амортесьори. Носачите отпред са ми сваляни всичките и шарнирите и тампоните им са добре. Ходих на три сервиза да ми прегледат предницата и пак нищо. Кажете ми къде мога да ида да я видят във Варна, че вече ми писна. Апропо ходих в Мимо96, Autobox i при един гаражен майстор, който ми правеше предишната кола в продължение на пет години и пак нищо. В Autobox ми дадоха диагноза, че може да са тампоните на кривите носачи щото не изглеждали нормално, е свалих ги ама нищо им няма, тампоните меки не са напукани, шарнирите нямат луфт и вече не знам кво да правя. Помагайте!!!

Я обясни кога потропва? При бавно движение по неравности, или при 90-100 км, когато колата подскочи на неравност по пътя?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здравеите колеги и ас имах подобен проблем с mitsubishi lanser 95 Оказасе че стабилизиращата щанга се е откачила и се чуваша едно чукане желязо в желязо. Има едни гумени тампони като се скъсат се появява лувт. След това торсиона започва да се удря в скобата която държи тампона.И накрая както стана при мене се скъса и скобата и шума които издаваща стана направо плашещ. Надявам че съм успял да помогна.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Я обясни кога потропва? При бавно движение по неравности, или при 90-100 км, когато колата подскочи на неравност по пътя?

 

При ниска скорост само и то не при големи дупки а при резки промени на платното (Еееех, хубави пътища). Ааа забравих вчера карах и с откачена от биелетките реактивна щанга и пак си тропа. И да не забравя - в България го прави по-често :-).

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Дали е сигурно, че шарнира на кривият но сач е добе щото преди половин година и моят беше добре но спря да тропа като подбихме капачката на самият шарнир!Не знам пробвай то това се прави само ,за да се види от къде потропва иначе не помага трябва си нов!Мисля че на правия носч също може да я подбиеш но това след като провериш кривият!Успех!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Дали е сигурно, че шарнира на кривият но сач е добе щото преди половин година и моят беше добре но спря да тропа като подбихме капачката на самият шарнир!Не знам пробвай то това се прави само ,за да се види от къде потропва иначе не помага трябва си нов!Мисля че на правия носч също може да я подбиеш но това след като провериш кривият!Успех!

 

Естествено, нали ги свалих. Даже не са се и отпуснали. Не се движат свободно

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Рейката не може ли да се разбере донякъде с движение на волана на място (с ключ на АСС и неработещ двигател)? Само че май всичко друго по управлението трябва да е идеално здраво. Чува се леко пукане докато се клати кормилото бързо ляво-дясно с леко усилие (малко над свободния ход). А може и рейката на колата, на която го направих, да е Зле... Беше дошла за смяна на рейка.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

рейка? по-скоро луфт в червяка и поизядени зъбци?

 

Май ще излезеш прав. Само това не сме сваляли да проверяваме.

Редактирано от Venko
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Дали е сигурно, че шарнира на кривият но сач е добе щото преди половин година и моят беше добре но спря да тропа като подбихме капачката на самият шарнир!Не знам пробвай то това се прави само ,за да се види от къде потропва иначе не помага трябва си нов!Мисля че на правия носч също може да я подбиеш но това след като провериш кривият!Успех!

Правия носач не тропа, от него волана става тежък, и ако не обърнеп внимание, после ябълката се вади от шарнира.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Правия носач не тропа, от него волана става тежък, и ако не обърнеп внимание, после ябълката се вади от шарнира.

Каква горе долу е цената на този носач?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Каква горе долу е цената на този носач?

Около 100 лв в Ратола, вероятно може да се намери и по-евтино, но не те съветвам да ползваш алтернативи, защото точно този носач е жизнено важен, наистина.

 

П.П. Аз скоро смених профилактично правите носачи на моя Галант, оригиналните се оказаха здрави. Та ако търсиш по-евтин вариант...

Редактирано от Mitsubishi
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Около 100 лв в Ратола, вероятно може да се намери и по-евтино, но не те съветвам да ползваш алтернативи, защото точно този носач е жизнено важен, наистина.

 

П.П. Аз скоро смених профилактично правите носачи на моя Галант, оригиналните се оказаха здрави. Та ако търсиш по-евтин вариант...

Мерси, ясно ми е, че шега не бива с тях и се сменят само с качествени, само исках да знам каква сума да приготвя :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колеги,диагнозата е поставена вече - наистина е кривия носач.Проблема е в тампона шарнира е здрав.Проверих цени тук в Бургас 196лв.за целия носач.някой друг може ли да даде друга цена.Искам да попитам тоя тампон подлежи ли на рециклиране и другото което ми даде колегата Алекс като съвет е да си сваля тампона а той да ми прати здрав от друг носач и аз да го сложа вместо моя?Дали ще стане или по-добре да си сменя носача?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Понеже имам подобен проблем пиша в същата тема. Галанта ми е 2.5 1998. Имам подобно хлопане отпред ниско и мисля, че вече пробвах всичко. Смених кормилни накрайници, биелетки, амортесьори. Носачите отпред са ми сваляни всичките и шарнирите и тампоните им са добре. Ходих на три сервиза да ми прегледат предницата и пак нищо. Кажете ми къде мога да ида да я видят във Варна, че вече ми писна. Апропо ходих в Мимо96, Autobox i при един гаражен майстор, който ми правеше предишната кола в продължение на пет години и пак нищо. В Autobox ми дадоха диагноза, че може да са тампоните на кривите носачи щото не изглеждали нормално, е свалих ги ама нищо им няма, тампоните меки не са напукани, шарнирите нямат луфт и вече не знам кво да правя. Помагайте!!!

Хехе, дай да сменим цялата предница да разберем от къде е тропането.........в такъв случай, заповядай в София ......

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Да споделя и аз.По същия начин и на мен тропаше,смених вътрешен и външен накрайник и на двете колела и се спря с тропането.Според мен е точно това,накрайници.Но се сменят от двете страни за по-сигурно.А също смених и амортисйори,бяха заминали тотално :icon_crying: .Накрайниците с доставката ми излезе 130лв. комплекта(вътрешен-външен)Поздрави на всички :mitsu-smiley:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здравей градски

 

Има в Бургас 1 майстор който може ти рециклира кривите и U образния носачи. Работи в Металик след стария Франц. Казва се Живко 0898 544 293

Работи скъпо - за цена около 55-60 лв за брой.

 

Още 1 в ДАПа, до гаража на ПЪТ 2004. Иска около 15-20 лв за бр., но няма части много (работи предимно камиони)

 

Може би най-близо до Бургас е майстора в Казанлък (телефона му е във форума), май 15-20 лв иска и ги правил добре , но колегите ще кажат. Сваляш всичко, качваш се една кола или нощния влак :)))и му ги носиш.

 

Поздрави

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здравей градски

 

Има в Бургас 1 майстор който може ти рециклира кривите и U образния носачи. Работи в Металик след стария Франц. Казва се Живко 0898 544 293

Работи скъпо - за цена около 55-60 лв за брой.

 

Още 1 в ДАПа, до гаража на ПЪТ 2004. Иска около 15-20 лв за бр., но няма части много (работи предимно камиони)

 

Може би най-близо до Бургас е майстора в Казанлък (телефона му е във форума), май 15-20 лв иска и ги правил добре , но колегите ще кажат. Сваляш всичко, качваш се една кола или нощния влак :)))и му ги носиш.

 

Поздрави

Аз по принцип съм от Казанлък,ама не съм го чул.Къде във форума го има тоя от Казанлък?Всъшност при мен проблема е в тампона само той е прецакан,шарнира е добре.

Редактирано от baianto_83
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Създаване...