Реконструктор Публикувано 28 март 2011 Сподели Публикувано 28 март 2011 Трябва ми да регистрирам една по-мощна колица (VR4) по правилният начин, т.е. с по-малко коне. Ако има чалъм, обадете се. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Емил Димитров Публикувано 28 март 2011 Сподели Публикувано 28 март 2011 Само да не ти звънне Роската :D Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SLX Публикувано 28 март 2011 Сподели Публикувано 28 март 2011 Аз вече го чакам на канала...:icon_thumbup: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Емил Димитров Публикувано 28 март 2011 Сподели Публикувано 28 март 2011 Хахахахахаха :D Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SLX Публикувано 28 март 2011 Сподели Публикувано 28 март 2011 (редакция) Аз вече го чакам на канала...:icon_thumbup: Отделно като регистрирал вече такава кола от УК в София, мога да ти кажа, че в английските талони нямат навик да пишат мощността, та се налагат каналджиите да те питат за нея. Аз като по прост и наивно почтен, казвам 280, ти можеш да кажеш 163, въпрос на избор:icon_thumbup: http://www.flickr.com/photos/60310850@N06/5568362062/ Редактирано 28 март 2011 от SLX Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
GT PoWeR Публикувано 28 март 2011 Сподели Публикувано 28 март 2011 Нисанджиите твърдо минахте на мицу.... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Реконструктор Публикувано 28 март 2011 Автор Сподели Публикувано 28 март 2011 Нисанджиите твърдо минахте на мицу.... Ми много скъпи тия нисани. :( Всеки иска нисан. S14-ки под 6000 евро няма, като за 6000 са неква комбинация от автоматик, и/или десен волан, и/или в отчавайщо състояние. Като цяло, май за под 7500 читави няма. А пък мен ми се кара нещо бързо, тунингова ми се, общо взето правят ми се стандартните безсмислени неща, които правят останалите. Та взех една VR4-ка 2001-ва год. ralliart едишъна, всичко фулмакс за модела за цялото му време на съществуване за некви 2500 евро. Заедно с регистрации, обслужване и, естествено, смяна на волана, да ми стъпи на 5000. Кво му плащаш. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
GT PoWeR Публикувано 28 март 2011 Сподели Публикувано 28 март 2011 Без пари е направо, пък и понавървява колицата, дори автомата. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tzenov Публикувано 29 март 2011 Сподели Публикувано 29 март 2011 Ми много скъпи тия нисани. :( Всеки иска нисан. S14-ки под 6000 евро няма, като за 6000 са неква комбинация от автоматик, и/или десен волан, и/или в отчавайщо състояние. Като цяло, май за под 7500 читави няма. А пък мен ми се кара нещо бързо, тунингова ми се, общо взето правят ми се стандартните безсмислени неща, които правят останалите. Та взех една VR4-ка 2001-ва год. ralliart едишъна, всичко фулмакс за модела за цялото му време на съществуване за некви 2500 евро. Заедно с регистрации, обслужване и, естествено, смяна на волана, да ми стъпи на 5000. Кво му плащаш. БОЛЕСТ http://www.mitsubishibg.com/forum/public/style_emoticons/default/biggrin.gif.........................със здраве да си я караш http://www.mitsubishibg.com/forum/public/style_emoticons/default/icon_clap.gif Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SLX Публикувано 29 март 2011 Сподели Публикувано 29 март 2011 Ми много скъпи тия нисани. :( Всеки иска нисан. S14-ки под 6000 евро няма, като за 6000 са неква комбинация от автоматик, и/или десен волан, и/или в отчавайщо състояние. Като цяло, май за под 7500 читави няма. А пък мен ми се кара нещо бързо, тунингова ми се, общо взето правят ми се стандартните безсмислени неща, които правят останалите. Та взех една VR4-ка 2001-ва год. ralliart едишъна, всичко фулмакс за модела за цялото му време на съществуване за некви 2500 евро. Заедно с регистрации, обслужване и, естествено, смяна на волана, да ми стъпи на 5000. Кво му плащаш. Хех, браво на теб! Пак ще изваждаш, мама му стара и краста... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Реконструктор Публикувано 29 март 2011 Автор Сподели Публикувано 29 март 2011 Хех, браво на теб! Пак ще изваждаш, мама му стара и краста... Само се надявам това с английския талон да е както казваш. ;) Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SLX Публикувано 29 март 2011 Сподели Публикувано 29 март 2011 Само се надявам това с английския талон да е както казваш. ;) Снимката на талона на моя ВР не ти ли е достатъчно доказателство:icon_thumbup: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Mitsubishi Публикувано 29 март 2011 Сподели Публикувано 29 март 2011 Снимката на талона на моя ВР не ти ли е достатъчно доказателство:icon_thumbup: Потвърждавам, че в английския талон на колата не е записана мощноста на двигателя, който си е пак 6А13. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
HolyMan Публикувано 29 март 2011 Сподели Публикувано 29 март 2011 Да ама на една S13-ка тук си пише мощността на английския талон. Може би е до случай.... Или зависи от това дали колата е внасяна в UK от Япония или е с първа регистрация директно в UK. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
milflover Публикувано 30 март 2011 Сподели Публикувано 30 март 2011 Колега Реконструктор, честито за придобивката, а за КАТ, отивай смело, никой няма да се усъмни за мощността, която има казваш (163 коня), най-малкото защото са държавни служители и много, много гледат да не си усложняват живота. Освен ако не попаднеш на някой върл фен...ама съмнително :icon_blush: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SLX Публикувано 30 март 2011 Сподели Публикувано 30 март 2011 Пластмасовият капак, на който пише twin turbo се държи на 4 винта:icon_thumbup::icon_thumbup:, а мощността не се вписва в талоните на колите от Япония, UKDM колите си имат. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tzenov Публикувано 31 март 2011 Сподели Публикувано 31 март 2011 (редакция) Трябва ми да регистрирам една по-мощна колица (VR4) по правилният начин, т.е. с по-малко коне. Ако има чалъм, обадете се. На когото и да е служител на КАТ покажеш Алеко Константинов на зелен фон,не само познат ами и приятел най-вероятно ще ти стане!http://www.mitsubishibg.com/forum/public/style_emoticons/default/biggrin.gifНо след вещият съвет на високопоставеният представител на най-кожосдиращата агенция в България едва ли ще ти се наложи да се стигне до там.http://www.mitsubishibg.com/forum/public/style_emoticons/default/drinks.gif Редактирано 31 март 2011 от tzenov Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Реконструктор Публикувано 31 март 2011 Автор Сподели Публикувано 31 март 2011 Пластмасовият капак, на който пише twin turbo се държи на 4 винта:icon_thumbup::icon_thumbup:, а мощността не се вписва в талоните на колите от Япония, UKDM колите си имат. Капакът, естествено, се демонтира преди отиването в КАТ. :D Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SLX Публикувано 31 март 2011 Сподели Публикувано 31 март 2011 Капакът, естествено, се демонтира преди отиването в КАТ. :D Айде, изтривайте я тая тема, че.... Забравих друго да ти кажа, със сигурност ще ти направят проблем за фаровете. Ще искат заради десния волан да ти дадат временен талон за придвижване до сервиз, за да смениш фаровете. Съветът ми преди да идеш в КАТ, да монтираш два LHD фара, като оригиналните английски да останат в багажника, за да покажеш старите и новите. Аз очевидно съм много прост, но си бях купил фаровете и ги бях монтирал, когато я регистрирах, а не ги бях взел назаем... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Реконструктор Публикувано 31 март 2011 Автор Сподели Публикувано 31 март 2011 Е защо, фаровете е хубаво да се сменят, което и мисля да направя.Я само да уточним още нещо - какви са сроковете за регистрация в КАТ и данъчното? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
milflover Публикувано 31 март 2011 Сподели Публикувано 31 март 2011 Е защо, фаровете е хубаво да се сменят, което и мисля да направя.Я само да уточним още нещо - какви са сроковете за регистрация в КАТ и данъчното? В КАТ - 2 седмици след покупко-продажбата, в ТД на НАП - 2 месеца след покупката Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SLX Публикувано 31 март 2011 Сподели Публикувано 31 март 2011 (редакция) Е защо, фаровете е хубаво да се сменят, което и мисля да направя.Я само да уточним още нещо - какви са сроковете за регистрация в КАТ и данъчното?За всеки следващ пост оттук насетне, по една бутилка бира гинес искам да ми заделяш в багажника и като се видим, да ми ги сервираш...:icon_thumbup::drinks:Срок има, но само за регистрирани в БГ коли при промяна на регистрацията и той е две седмици. За коли, закупени от чужбина, няма срок за регистриране в КАТ. В общината се декларират в двумесечен срок от регистрацията в КАТ. ПП. А, някой писал. Ама грешно писал... за двете седмици обясних, двата месеца е вярно, но не пред ТД на НАП, а пред общината, това са две мноооого различни неща. Редактирано 31 март 2011 от SLX Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tzenov Публикувано 31 март 2011 Сподели Публикувано 31 март 2011 За всеки следващ пост оттук насетне, по една бутилка бира гинес искам да ми заделяш в багажника и като се видим, да ми ги сервираш...:icon_thumbup::drinks:Срок има, но само за регистрирани в БГ коли при промяна на регистрацията и той е две седмици. За коли, закупени от чужбина, няма срок за регистриране в КАТ. В общината се декларират в двумесечен срок от регистрацията в КАТ. ПП. А, някой писал. Ама грешно писал... за двете седмици обясних, двата месеца е вярно, но не пред ТД на НАП, а пред общината, това са две мноооого различни неща. Но пък я унаследиш месеците са шест! http://www.mitsubishibg.com/forum/public/style_emoticons/default/biggrin.gif.................................и аз обичам гинесhttp://www.mitsubishibg.com/forum/public/style_emoticons/default/drinks.gif Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
milflover Публикувано 31 март 2011 Сподели Публикувано 31 март 2011 За всеки следващ пост оттук насетне, по една бутилка бира гинес искам да ми заделяш в багажника и като се видим, да ми ги сервираш...:icon_thumbup::drinks:Срок има, но само за регистрирани в БГ коли при промяна на регистрацията и той е две седмици. За коли, закупени от чужбина, няма срок за регистриране в КАТ. В общината се декларират в двумесечен срок от регистрацията в КАТ. ПП. А, някой писал. Ама грешно писал... за двете седмици обясних, двата месеца е вярно, но не пред ТД на НАП, а пред общината, това са две мноооого различни неща. Колега, много-много не съм съгласен, ама не ми се спори, може да си прав. :mitsu-smiley: Извинявам се за спам-а. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Modrus Публикувано 1 април 2011 Сподели Публикувано 1 април 2011 Колега, много-много не съм съгласен, ама не ми се спори, може да си прав. :mitsu-smiley: Извинявам се за спам-а. Много смислен пост... Като си пишеш мнението - поне се обясни. Така остава някакси мятано-недомятано... Сори за спама... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.