marso Публикувано 2 март 2011 Сподели Публикувано 2 март 2011 Здравейте колеги, от няколко дена разглеждам сайта и се опитвам да намеря подобна тема, но не видях и рещих да пусна. Не знам дали тука и е мястото но ще пробвам . Най-вече се интерисувам от каде могат да се намерят такива машинки, само в япония ли се произвеждат (защото знам че всичките са десняци) и има ли тука човек с повече инфо за тези колтове??? Много ще сам ви благодарен... Поздрави! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Емил Димитров Публикувано 2 март 2011 Сподели Публикувано 2 март 2011 Да уточним първо. Колт МИВЕК има само след 2003-та година моделите. Ти обаче вероятно говориш за 4-та и 5-та генерация (1.6 160 к.с. и 1.6 175 к.с.), а те се казват МИРАЖ. Т.е. ако търсиш такава кола да знаеш под какво наименование да я дириш. За нашето купе по точно модел CYBORG ZR. Има една стара тема в която Poli продаваше такова. Може да се свържеш с него да разпиташ дали вкарва още коли от Япония. И колт и мираж от тези генерации са правени в Япония, като Мираж е за Япопнския пазар. Карат ги и в Англия, до колкото знам и в Кипър се срещат. В немски сайтове съм гледал, дори съм пусал тема в раздел колт как на колт 1.3 му слагат мивек мотора. Т.е. може да търсиш само мотор,кутия и електроника и да суапваш. Но все пак по добрия вариант си е цял мираж, тъй като там и спирачките са други, отзаде си е с дискове и т.н. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
marso Публикувано 2 март 2011 Автор Сподели Публикувано 2 март 2011 1.6 175hp ме вълнува, това с преправянето ще отнеме много време пари и главоболия ще се опитам да намеря този "поли" да видим тои какво ще каже. Мерси все пак ! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
HolyMan Публикувано 2 март 2011 Сподели Публикувано 2 март 2011 По-скоро се нарича Colt Cyborg или Mirage Cyborg (както се нарича Colt-а тук-там). От CJ шасито има Cyborg RX, ZR и RS модели (ако не считаме Mirage ASTI моделите, които са двуврати купета). Разликите са в екстри и т.н., като RS модела е малко по-джиджан, олекотен без ел-стъкла и огледала, без подгряване на огледалата, без климатик, с титаниеви клапани и по-висок ограничител на оборотите, LSD и разни други. Еднаквото при всички е че няма с ляв волан, а обръщането на волана при колта не е безкрайно лесно. Като цяло 4G92 MIVEC мотора се оказва че не е толкова як, колкото звучи, поради малкия си въртящ момент и със сигурност не си струва занимавката и инвестицията да се насади. За същите пари далеч по-ефективно е да се сложи блок 4g93 от Carisma 1.8 с GSR бутала (турбо), и се турбинира 1.8 мотора. Парите са същите, а резултата далеч по-различен. Разбира се трябва да се започне с по-сериозни спирачки (примерно от Evo 3, които обаче се събират в 17" джанти), окачване и т.н., което ще направи колата некараема по нашите улици. Да не говорим че у нас подобна инвестиция не си струва за такава кола по никакъв начин. Всичко е възможно, но всичко струва яко пари - а хората които ги имат няма да карат Colt, колкото и да е яко да си луд под прикритие (както един англичанин си направи колта с 4G63 от ево 7 заедно с окачване и AWD, като мотора е направен яко с над 800 к.с. на колелата и реално няма нищо което да може да му се опре). Тук най-разумно май се оказва смяна на блока с 1.8 и колата да си остане вечно твоя Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
S.Iliev Публикувано 3 март 2011 Сподели Публикувано 3 март 2011 (редакция) По-скоро се нарича Colt Cyborg или Mirage Cyborg (както се нарича Colt-а тук-там). От CJ шасито има Cyborg RX, ZR и RS модели (ако не считаме Mirage ASTI моделите, които са двуврати купета). Разликите са в екстри и т.н., като RS модела е малко по-джиджан, олекотен без ел-стъкла и огледала, без подгряване на огледалата, без климатик, с титаниеви клапани и по-висок ограничител на оборотите, LSD и разни други. Еднаквото при всички е че няма с ляв волан, а обръщането на волана при колта не е безкрайно лесно. Като цяло 4G92 MIVEC мотора се оказва че не е толкова як, колкото звучи, поради малкия си въртящ момент и със сигурност не си струва занимавката и инвестицията да се насади. За същите пари далеч по-ефективно е да се сложи блок 4g93 от Carisma 1.8 с GSR бутала (турбо), и се турбинира 1.8 мотора. Парите са същите, а резултата далеч по-различен. Разбира се трябва да се започне с по-сериозни спирачки (примерно от Evo 3, които обаче се събират в 17" джанти), окачване и т.н., което ще направи колата некараема по нашите улици. Да не говорим че у нас подобна инвестиция не си струва за такава кола по никакъв начин. Всичко е възможно, но всичко струва яко пари - а хората които ги имат няма да карат Colt, колкото и да е яко да си луд под прикритие (както един англичанин си направи колта с 4G63 от ево 7 заедно с окачване и AWD, като мотора е направен яко с над 800 к.с. на колелата и реално няма нищо което да може да му се опре). Тук най-разумно май се оказва смяна на блока с 1.8 и колата да си остане вечно твоя Другият вариант е 1.5 CZT.Мивек с турбо и 150 коня на купе тежащо малко над 1000 кг. Редактирано 3 март 2011 от S.Iliev Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
HolyMan Публикувано 3 март 2011 Сподели Публикувано 3 март 2011 Другият вариант е 1.5 CZT.Мивек с турбо и 150 коня на купе тежащо малко над 1000 кг. Да, ама това вече е СЪВСЕМ друг автомобил. CJ и CZ нямат абсолютно нищо общо нито като шаси, нито като визия, нито като поведение на пътя. CZT е як автомобил, но е от новото поколение малки градски колички с всичко произтичащо от това... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Poli Публикувано 4 март 2011 Сподели Публикувано 4 март 2011 В Япония такъв автомобил може да се закупи на около 5600лв(322 000 JPY по-днешен курс)(цената е средна може да се вземе и на по ниска цена)( проверно в момента за модел 94 за Cyborg R ).Ако ще пътува сам автомобила има още доста разходи.Волана се сменя сравнително лесно тъй като има такива тук. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
marso Публикувано 4 март 2011 Автор Сподели Публикувано 4 март 2011 А ако искам да си закупя такъв колт можеш ли да ми дадеш повече информация като (снимки,състояние, от каде идва) ? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Poli Публикувано 4 март 2011 Сподели Публикувано 4 март 2011 А ако искам да си закупя такъв колт можеш ли да ми дадеш повече информация като (снимки,състояние, от каде идва) ?Да,естественно.Цената която дадох е автомобил от търг.Частните обяви са доста по скъпи!За всеки автомобил има минимум една снимка и една листовка за преглед и състояние на автомобила.Автомобилите/офертите са от днес за утре(в повечето случей автомобилът се продава и не остава за следващ търг).Това ми е телефона;0898443580А това е автомобилът за който дадох приблизителна цена:http://www.foto.bg/showgallery.php?cat=7668 Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
marso Публикувано 4 март 2011 Автор Сподели Публикувано 4 март 2011 Благодаря ти за информацията, ако се развият нещата както трябва скоро може да се чуем Поздрави! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Емил Димитров Публикувано 4 март 2011 Сподели Публикувано 4 март 2011 Като цяло 4G92 MIVEC мотора се оказва че не е толкова як, колкото звучи, поради малкия си въртящ момент и със сигурност не си струва занимавката и инвестицията да се насади. ... Не съм много съгласен! Нагласянето не е голяма болка, а мотора определено е достатъчно як. Този мотор достига и 200 к.с. А що се отнася до въртящия момент сравнен с този на хонда витек 1.6 160 к.с. 152/7000 н.м. си е добър - 167/7000 н.м. После това е МИВЕК и развъртането е съвсем различно от това на обикновен атмосферен двигател. Бих казал, че филма със турбинирането е доста по-голям. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
todor Публикувано 4 март 2011 Сподели Публикувано 4 март 2011 Един чарджър втора ръка от Мини Купър S, някой да напише софтуер и си мисля, че нещата ще се получат най-лесно и просто... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Poli Публикувано 6 март 2011 Сподели Публикувано 6 март 2011 Един чарджър втора ръка от Мини Купър S, някой да напише софтуер и си мисля, че нещата ще се получат най-лесно и просто...Повярвай ми няма нужда от компресори,колата е с уникални скорости. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
S.Iliev Публикувано 6 март 2011 Сподели Публикувано 6 март 2011 (редакция) Един чарджър втора ръка от Мини Купър S, някой да напише софтуер и си мисля, че нещата ще се получат най-лесно и просто... Предполагам с един мега скуърт ще стане.А има ли вариант само двигател,скоростна кутия и електроника да се вкара за CJ купе 1.6 4g92 MIVEC?Кара ми се нещо по-така,пък аз си падам по уникалните изпълнения и се чудя за един суап. Редактирано 6 март 2011 от S.Iliev Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dobri1200 Публикувано 6 март 2011 Сподели Публикувано 6 март 2011 Mivec от Киборг се слага лесно, доколкото знам. Всичко пасва идеално, с изключение на инсталацията, която е по-къса заради десният волан. Другото, което се преправя е тръбата след изпускателя, като се ползва такава от Еклипс 1, но и тя се попреправя, но това не е болка за умиране. Двигателя е супер, но е рядък и доста скъп за повечето от нас. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Poli Публикувано 6 март 2011 Сподели Публикувано 6 март 2011 Предполагам с един мега скуърт ще стане.А има ли вариант само двигател,скоростна кутия и електроника да се вкара за CJ купе 1.6 4g92 MIVEC?Кара ми се нещо по-така,пък аз си падам по уникалните изпълнения и се чудя за един суап.Сигурно може.Мааз не се наемам. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
S.Iliev Публикувано 6 март 2011 Сподели Публикувано 6 март 2011 Разбирам !!! Мерси за отговора!!!Ще мисля други варианти. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Doomwisher Публикувано 10 август 2011 Сподели Публикувано 10 август 2011 Ехее не знаех че и Митсубиши имат такива мощни двигатели!!! :icon_rock: marso не ми харесва аватара ти нещо ... :icon_crying: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kuncata Публикувано 12 август 2011 Сподели Публикувано 12 август 2011 В първия пост колегата пита къде може да намери такава машина..., е колега ето в България се продава една МIVEC :icon_thumbup: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
красимир гошев Публикувано 14 август 2011 Сподели Публикувано 14 август 2011 Здравейте колеги, прочетох темата ...а аз отдавна търся мивек глави за митсубиши паджеро ,за 6G72 двигателя ,ако някой знае откаде може да се вземат тук в БГ или от някаде другаде и колко ще ми струват ,да пише ... Можеби колегата poli ,може да ги внесе от Япониа Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Farel Публикувано 14 август 2011 Сподели Публикувано 14 август 2011 В първия пост колегата пита къде може да намери такава машина..., е колега ето в България се продава една МIVEC :icon_thumbup: А защо на това зверче километража му е само до 180 км/ч?http://www.mitsubishibg.com/forum/public/style_emoticons/default/mitsu-smiley.gif Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
s_mitko Публикувано 14 август 2011 Сподели Публикувано 14 август 2011 А защо на това зверче километража му е само до 180 км/ч?http://www.mitsubishibg.com/forum/public/style_emoticons/default/mitsu-smiley.gifВсички коли произведени за японския пазар са с ограничение до 180 км/ч /както на БМВ и Мерцедес го слагат на 250 / и за това не са му монтирали по-голям километраж . :icon_n_king: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Петър Каламов Публикувано 14 август 2011 Сподели Публикувано 14 август 2011 (редакция) А реално колко може да вдигне? Ако наистина е ограничена с каква цел е направена 180 к.с.? Имал съм мотоциклет Ямаха ФЗР 750 , внос от японския пазар , на който километражът също беше разграфен до 180. Но и конете му бяха доста под тези на европейската му версия. Причините бяха няколко: По-малки карбуратори, филтърна кутия с намален вход и аспух с по-малък изход. Това всичко си беше оригинално от завода производител. Редактирано 14 август 2011 от Петър Каламов Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
s_mitko Публикувано 14 август 2011 Сподели Публикувано 14 август 2011 А реално колко може да вдигне? Ако наистина е ограничена с каква цел е направена 180 к.с.? Имал съм мотоциклет Ямаха ФЗР 750 , внос от японския пазар , на който километражът също беше разграфен до 180. Но и конете му бяха доста под тези на европейската му версия. Причините бяха няколко: По-малки карбуратори, филтърна кутия с намален вход и аспух с по-малък изход. Това всичко си беше оригинално от завода производител.Колко може да вдигне реално - зависи колко му стиска на човек с този малък автомобил :first: Сега сериозно предполагам между 220 и 240 , все пак това е малка кола . А иначе ограничението е с цел безопастност Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Петър Каламов Публикувано 14 август 2011 Сподели Публикувано 14 август 2011 Като гледам разположението на стрелката и самият километраж - след 200 ще упре в пластмасата. А и как ще вдигне над 200 след като е ОГРАНИЧЕНА на 180 - това не разбрах. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.