Премини към съдържание
Моля всички потребители да си сменят паролите поради спам във форума!

Петър Каламов

Потребители
  • От него общо

    13
  • Регистрация

  • Беше тук

Местоживеене

  • Град
    Карлово

Петър Каламов's Постижения

Начинаещ

Начинаещ (3/14)

  • Първа Публикация
  • Сътрудник
  • Начален Разговор
  • Първа Седмица
  • Един месец

Спечелени Значки

0

Репутация

  1. Здравейте , имам митсубиши колт 3 генерация , 1,3 двигател с карбуратор . Освен бубината и делкото има ли друг електрически (електронен) компонент , който да има връзка със запалването на автомобила . Благодаря предварително .
  2. Ограничителят ме интересува - да не се окаже обаче , че трябва да се сложи нещо друго. Не съм запознат с автомобилите и за това не ми се иска да гадая. Тук има една тойота соарер( с десен волан ) и уж е много коне и кубици а малки колици с наполовина кубици я правят смешна. Нека някой който е в кухнята да каже.
  3. Като гледам разположението на стрелката и самият километраж - след 200 ще упре в пластмасата. А и как ще вдигне над 200 след като е ОГРАНИЧЕНА на 180 - това не разбрах.
  4. А реално колко може да вдигне? Ако наистина е ограничена с каква цел е направена 180 к.с.? Имал съм мотоциклет Ямаха ФЗР 750 , внос от японския пазар , на който километражът също беше разграфен до 180. Но и конете му бяха доста под тези на европейската му версия. Причините бяха няколко: По-малки карбуратори, филтърна кутия с намален вход и аспух с по-малък изход. Това всичко си беше оригинално от завода производител.
  5. Здравейте,от вчера съм собственик на Колт 3 генерация,88г,1,3 двигател.Вентилаторът на парното работи добре,но температурата на въздушната струя е доста ниска(даже и при завъртяно копче до края на червеното)-сравнявайки я с температурата на други автомобили.Иначе двигателят загрява доста бързо съдейки по показанието ма таблото.Можете ли да ми помогнете да реша проблема,защото зимата се задава.Благодаря Ви.
×
×
  • Създаване...