Премини към съдържание

Препоръчано мнение

Здравейте колеги, от няколко дена разглеждам сайта и се опитвам да намеря подобна тема, но не видях и рещих да пусна. Не знам дали тука и е мястото но ще пробвам :). Най-вече се интерисувам от каде могат да се намерят такива машинки, само в япония ли се произвеждат (защото знам че всичките са десняци) и има ли тука човек с повече инфо за тези колтове??? Много ще сам ви благодарен... Поздрави!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Да уточним първо. Колт МИВЕК има само след 2003-та година моделите. Ти обаче вероятно говориш за 4-та и 5-та генерация (1.6 160 к.с. и 1.6 175 к.с.), а те се казват МИРАЖ. Т.е. ако търсиш такава кола да знаеш под какво наименование да я дириш. За нашето купе по точно модел CYBORG ZR. Има една стара тема в която Poli продаваше такова. Може да се свържеш с него да разпиташ дали вкарва още коли от Япония. И колт и мираж от тези генерации са правени в Япония, като Мираж е за Япопнския пазар. Карат ги и в Англия, до колкото знам и в Кипър се срещат. В немски сайтове съм гледал, дори съм пусал тема в раздел колт как на колт 1.3 му слагат мивек мотора. Т.е. може да търсиш само мотор,кутия и електроника и да суапваш. Но все пак по добрия вариант си е цял мираж, тъй като там и спирачките са други, отзаде си е с дискове и т.н.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

1.6 175hp ме вълнува, това с преправянето ще отнеме много време пари и главоболия :) ще се опитам да намеря този "поли" да видим тои какво ще каже. Мерси все пак !

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

По-скоро се нарича Colt Cyborg или Mirage Cyborg (както се нарича Colt-а тук-там). От CJ шасито има Cyborg RX, ZR и RS модели (ако не считаме Mirage ASTI моделите, които са двуврати купета). Разликите са в екстри и т.н., като RS модела е малко по-джиджан, олекотен без ел-стъкла и огледала, без подгряване на огледалата, без климатик, с титаниеви клапани и по-висок ограничител на оборотите, LSD и разни други. Еднаквото при всички е че няма с ляв волан, а обръщането на волана при колта не е безкрайно лесно.

 

Като цяло 4G92 MIVEC мотора се оказва че не е толкова як, колкото звучи, поради малкия си въртящ момент и със сигурност не си струва занимавката и инвестицията да се насади. За същите пари далеч по-ефективно е да се сложи блок 4g93 от Carisma 1.8 с GSR бутала (турбо), и се турбинира 1.8 мотора. Парите са същите, а резултата далеч по-различен. Разбира се трябва да се започне с по-сериозни спирачки (примерно от Evo 3, които обаче се събират в 17" джанти), окачване и т.н., което ще направи колата некараема по нашите улици. Да не говорим че у нас подобна инвестиция не си струва за такава кола по никакъв начин.

 

Всичко е възможно, но всичко струва яко пари - а хората които ги имат няма да карат Colt, колкото и да е яко да си луд под прикритие (както един англичанин си направи колта с 4G63 от ево 7 заедно с окачване и AWD, като мотора е направен яко с над 800 к.с. на колелата и реално няма нищо което да може да му се опре).

 

Тук най-разумно май се оказва смяна на блока с 1.8 и колата да си остане вечно твоя :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

По-скоро се нарича Colt Cyborg или Mirage Cyborg (както се нарича Colt-а тук-там). От CJ шасито има Cyborg RX, ZR и RS модели (ако не считаме Mirage ASTI моделите, които са двуврати купета). Разликите са в екстри и т.н., като RS модела е малко по-джиджан, олекотен без ел-стъкла и огледала, без подгряване на огледалата, без климатик, с титаниеви клапани и по-висок ограничител на оборотите, LSD и разни други. Еднаквото при всички е че няма с ляв волан, а обръщането на волана при колта не е безкрайно лесно.

 

Като цяло 4G92 MIVEC мотора се оказва че не е толкова як, колкото звучи, поради малкия си въртящ момент и със сигурност не си струва занимавката и инвестицията да се насади. За същите пари далеч по-ефективно е да се сложи блок 4g93 от Carisma 1.8 с GSR бутала (турбо), и се турбинира 1.8 мотора. Парите са същите, а резултата далеч по-различен. Разбира се трябва да се започне с по-сериозни спирачки (примерно от Evo 3, които обаче се събират в 17" джанти), окачване и т.н., което ще направи колата некараема по нашите улици. Да не говорим че у нас подобна инвестиция не си струва за такава кола по никакъв начин.

 

Всичко е възможно, но всичко струва яко пари - а хората които ги имат няма да карат Colt, колкото и да е яко да си луд под прикритие (както един англичанин си направи колта с 4G63 от ево 7 заедно с окачване и AWD, като мотора е направен яко с над 800 к.с. на колелата и реално няма нищо което да може да му се опре).

 

Тук най-разумно май се оказва смяна на блока с 1.8 и колата да си остане вечно твоя :)

 

 

Другият вариант е 1.5 CZT.Мивек с турбо и 150 коня на купе тежащо малко над 1000 кг. :)

Редактирано от S.Iliev
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Другият вариант е 1.5 CZT.Мивек с турбо и 150 коня на купе тежащо малко над 1000 кг. :)

 

Да, ама това вече е СЪВСЕМ друг автомобил. CJ и CZ нямат абсолютно нищо общо нито като шаси, нито като визия, нито като поведение на пътя. CZT е як автомобил, но е от новото поколение малки градски колички с всичко произтичащо от това...

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

В Япония такъв автомобил може да се закупи на около 5600лв(322 000 JPY по-днешен курс)(цената е средна може да се вземе и на по ниска цена)( проверно в момента за модел 94 за Cyborg R ).

Ако ще пътува сам автомобила има още доста разходи.

Волана се сменя сравнително лесно тъй като има такива тук.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

А ако искам да си закупя такъв колт можеш ли да ми дадеш повече информация като (снимки,състояние, от каде идва) ?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

А ако искам да си закупя такъв колт можеш ли да ми дадеш повече информация като (снимки,състояние, от каде идва) ?

Да,естественно.

Цената която дадох е автомобил от търг.

Частните обяви са доста по скъпи!

За всеки автомобил има минимум една снимка и една листовка за преглед и състояние на автомобила.

Автомобилите/офертите са от днес за утре(в повечето случей автомобилът се продава и не остава за следващ търг).

Това ми е телефона;

0898443580

А това е автомобилът за който дадох приблизителна цена:

http://www.foto.bg/showgallery.php?cat=7668

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Като цяло 4G92 MIVEC мотора се оказва че не е толкова як, колкото звучи, поради малкия си въртящ момент и със сигурност не си струва занимавката и инвестицията да се насади. ...

 

Не съм много съгласен! Нагласянето не е голяма болка, а мотора определено е достатъчно як. Този мотор достига и 200 к.с. А що се отнася до въртящия момент сравнен с този на хонда витек 1.6 160 к.с. 152/7000 н.м. си е добър - 167/7000 н.м. После това е МИВЕК и развъртането е съвсем различно от това на обикновен атмосферен двигател. Бих казал, че филма със турбинирането е доста по-голям.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Един чарджър втора ръка от Мини Купър S, някой да напише софтуер и си мисля, че нещата ще се получат най-лесно и просто...

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Един чарджър втора ръка от Мини Купър S, някой да напише софтуер и си мисля, че нещата ще се получат най-лесно и просто...

Повярвай ми няма нужда от компресори,колата е с уникални скорости.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Един чарджър втора ръка от Мини Купър S, някой да напише софтуер и си мисля, че нещата ще се получат най-лесно и просто...

 

Предполагам с един мега скуърт ще стане.А има ли вариант само двигател,скоростна кутия и електроника да се вкара за CJ купе 1.6 4g92 MIVEC?Кара ми се нещо по-така,пък аз си падам по уникалните изпълнения и се чудя за един суап.

Редактирано от S.Iliev
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Mivec от Киборг се слага лесно, доколкото знам. Всичко пасва идеално, с изключение на инсталацията, която е по-къса заради десният волан. Другото, което се преправя е тръбата след изпускателя, като се ползва такава от Еклипс 1, но и тя се попреправя, но това не е болка за умиране. Двигателя е супер, но е рядък и доста скъп за повечето от нас.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Предполагам с един мега скуърт ще стане.А има ли вариант само двигател,скоростна кутия и електроника да се вкара за CJ купе 1.6 4g92 MIVEC?Кара ми се нещо по-така,пък аз си падам по уникалните изпълнения и се чудя за един суап.

Сигурно може.

Мааз не се наемам.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 5 месеца ...

Ехее не знаех че и Митсубиши имат такива мощни двигатели!!! :icon_rock:

marso не ми харесва аватара ти нещо ... :icon_crying:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

В първия пост колегата пита къде може да намери такава машина..., е колега ето в България се продава една МIVEC :icon_thumbup:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги, прочетох темата ...а аз отдавна търся мивек глави за митсубиши паджеро ,за 6G72 двигателя ,ако някой знае откаде може да се вземат тук в БГ или от някаде другаде и колко ще ми струват ,да пише ... Можеби колегата poli ,може да ги внесе от Япониа

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

В първия пост колегата пита къде може да намери такава машина..., е колега ето в България се продава една МIVEC :icon_thumbup:

 

А защо на това зверче километража му е само до 180 км/ч?http://www.mitsubishibg.com/forum/public/style_emoticons/default/mitsu-smiley.gif

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

А защо на това зверче километража му е само до 180 км/ч?http://www.mitsubishibg.com/forum/public/style_emoticons/default/mitsu-smiley.gif

Всички коли произведени за японския пазар са с ограничение до 180 км/ч /както на БМВ и Мерцедес го слагат на 250 / и за това не са му монтирали по-голям километраж . :icon_n_king:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

А реално колко може да вдигне? Ако наистина е ограничена с каква цел е направена 180 к.с.? Имал съм мотоциклет Ямаха ФЗР 750 , внос от японския пазар , на който километражът също беше разграфен до 180. Но и конете му бяха доста под тези на европейската му версия. Причините бяха няколко: По-малки карбуратори, филтърна кутия с намален вход и аспух с по-малък изход. Това всичко си беше оригинално от завода производител.

Редактирано от Петър Каламов
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

А реално колко може да вдигне? Ако наистина е ограничена с каква цел е направена 180 к.с.? Имал съм мотоциклет Ямаха ФЗР 750 , внос от японския пазар , на който километражът също беше разграфен до 180. Но и конете му бяха доста под тези на европейската му версия. Причините бяха няколко: По-малки карбуратори, филтърна кутия с намален вход и аспух с по-малък изход. Това всичко си беше оригинално от завода производител.

Колко може да вдигне реално - зависи колко му стиска на човек с този малък автомобил :first: Сега сериозно предполагам между 220 и 240 , все пак това е малка кола . А иначе ограничението е с цел безопастност :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Като гледам разположението на стрелката и самият километраж - след 200 ще упре в пластмасата. А и как ще вдигне над 200 след като е ОГРАНИЧЕНА на 180 - това не разбрах.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...