Премини към съдържание
Моля всички потребители да си сменят паролите поради спам във форума!

Mitsubishi , 2,2 DID , 177 кс


Препоръчано мнение

Здравейте ,

От известно време в ръцете ми има един прекрасен звяр , наречен Митсубиши Аутлендър 177 кс !

Искам да споделя мнение , поради факта, че много почитатели и стари , и нови , и бъдещи, си задават и задават по форумите въпросите, за които накратко ще ви дам инфо !

А въпроса е бил , защо точно Аутлендър , предимства и недостатъци , разходи за гориво и подръжка[/b] и моето лично мнение за автомобила след 5 000 км пробег!

Искам да уточня , че от 7 години управлявам само японски автомобили, хората около мен също и от тази страна мога да се нарека щастлив човек , така че мнението ми е малко субективно, но малко !

 

Не съм спец, но ще споделя това което виждам и научих от Митсубиши !

 

 

Карам Митсубиши Аутлендър 177 кс, модел 2011 , ръчка , Интенс+...

 

 

Предимства:

 

1.Произведен е в Япония.

2.Двигателя е на Митсубиши - 177 кс / другият 140 кс е абсолютно същият , 2,2 - Митсубиши , просто с компа е "скопен" - да ме извиняват дамите ,в последствие със смяна на софтуера , може да стане 177 кс /

3.Двигателят е с ВЕРИГА , НЕ Е с ремък.

4.Автомобила отвътре е доста просторен - широк / макар че го сравнявам с Мазда5-предният ми автомобил /,на задните седалки се стои комфортно.

5.Разходи за гориво - средно 8/100 , градско - 9 или 10 , междуградско - 90 км/ч - около 5,9 , 120 км/ч - около 7 , 150 км/ч - около 8 , 180 км/ч - около 12 (всичко споделям на база компютър , само общият разход 8/100 е от реални зареждания - за уточнение на компа показва същия ). Най високата скорост , пробвана от мен е 200 - нямах време да погледна разхода - на тази скорост автомобила се държи добре , имаше вътък за още , не посмях да пробвам !

Мисля , че след около 10 -15 000 км разхода ще падне с около литър - така ми се е получавало при почти всички коли !

6.Саундът е убийствен !

7.Дърпа добре за килограмите си , в началото е малко муден - до около 1 500 оборота ...

8.Аз лично не харесвам задната пета врата , предпочитам да се отваря настрани , но от прагматична гледна точка е направена перфектно с този падащ борд - удобен е , за пикник да не говорим !

9.Две ужасно удобни екстри - завиването на фаровете и отваряне без ключ ! Мисля , че са серийни !

10.Возия - леко твърда , но леко !

11.Шум в салона - почти не се долавя!

12.Стабилност на завоите - препоръка е да се кара в режим 4x4 почти през цялото време , особено зимата / да не говорим за дъжд / - разхода между само предно предаване и 4х4 е символичен ! Може би само предно се използва в сухо време , на дълъг път !

13.Още две удобни екстри - Bluetooth /на мен ми се налага непрекъснато да говоря в автомобила, особено когато пътувам сам / и USB вход !

14.Системата за стабилност наистина стабилизира автомобила /случвало ми се е на заледен завой да ме изкара от него без проблем / и все пак не влизайте зверски в завои - автомобила си е висок !

15.Седалките са много удобни за дълъг път , особено шофьорската !

16.Има седем места - важно и за фирми и за големи семейства !

17.Офроуд - не съм го пробвал на планина и в гора , само на сняг - на сняг се държи добре !

18.Муцуната му е жестока !

 

Недостатъци;

 

1. Няма подгряване на седалките - за мен е удобна екстра!

2. Малко муден при тръгване , но малко !

3. Гумите са с особен размер и са 18 цола - скъпи са / е все пак караш джип /!

4. Сервиза е на 15 000 , а не на 20 000 както другите двигатели !

 

Разходи :

 

1. Дизел - около 8/100 средно !

2. Сервиз - на 15 000 - около 320-360 лв крайна сума, на 30 000 - около 420-450 лв.

3. Гуми - летни - около 350 едната , зимни около 500 едната - доколкото са ми споделяли се слагат зимни по-малки със 16 цола джанти , за да са по-евтини.

4. Ремък не се сменя - колата е с верига !

5. На около 120 000 евентуално се сменя PDF филтър - не съм сигурен , но мисля че е около 1200 лв. / между другото маздата е на 150 000 и този филтър не и е сменен , така че.../.

6. Гаранция - 3 год или 100000 в цяла Европа - 24 часа , 365 дни в годината.

 

 

 

Препоръки:

1. Не карайте в града на високи предавки - евентуално се запушва ПДФ филтъра / просто вместо трета-втора , вместо четвърта-трета , подържайте над 1500 - 2000 оборота.Не жалете колата , тя е за да се кара , разхода се дига само с около 0,5 градско !

2. През по голямата част от годината карайте в режим 4х4 !

 

Опитах се да отговоря на доста въпроси от форумите за новите Аутлендъри с японски двигатели !

Ако нещо съм пропуснал, извинявайте и въпросвайте !

Ако съм малко субективен - също !

 

Пожелавам на колегите от форума да се наслаждавате на марката Митсубиши , на всички колеги с всякакви марки - КАРАЙТЕ БАВНО и безаварийно каране !!!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Страхотна статия,колега!

Когато човек споделя впечатления от собствения си автомобил винаги е малко субективен-съвсем нормално е! :icon_thumbup:

Само едно нещо в т.2-този 2.2 DID двигател,не е ли на PSA Group или аз съм в грешка?

Още веднъж-Поздравления за мнението!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

И двата варианта на двигателя 2.2 DI-D MIVEC 140 к.с. (в някои сайтове се води LP - low power) и 177 к.с. на Мицубиши се произвеждат в Япония.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Страхотна статия,колега!

Когато човек споделя впечатления от собствения си автомобил винаги е малко субективен-съвсем нормално е! :icon_thumbup:

Само едно нещо в т.2-този 2.2 DID двигател,не е ли на PSA Group или аз съм в грешка?

Още веднъж-Поздравления за мнението!

 

Това което мога да Ви кажа е, че двата предишни дизелови двигателя : 140 кс е на Фолксваген , а 156 кс е на PSA Group.

Новите два / вложени в модела "2011" / са разработка на Митсубиши.

Те са всъщност един и същ , но с различни конски сили - 140 или 177.

Благодаря за отзива , просто се опитвам да дам малко прагматична информация в колкото може по кратък вид.

Мисля, че тя е страшно полезна за хора,които си правят сметка какъв автомобил да купят и колко реално ще са им разходите в следващите

няколко години !

Лек ден !

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Тази статия звучи като написана от някой дилър на Балканстар. :rolleyes:

Да ме прощава колегата.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Тази статия звучи като написана от някой дилър на Балканстар. :rolleyes:

Да ме прощава колегата.

 

Здравей

 

Не съм дилър , занимавам се с реклама от 18 години,може би затова духът на статията е такъв.

 

При мен също е стоял въпросът какъв джип, на каква цена, с какви разходи.Исках да продължа с Мазда , но само ще споделя че предната Мзда5 в гаранция си я сервизирах в Гърция/Вие си отговорете защо/.

Опитах около 10 варианта последната 1 година/тестове и т.н./.Изчаках японския двигател и за мен това е най добрият избор качество/цена в този клас.

Лека седмица на всички !

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте ,

От известно време в ръцете ми има един прекрасен звяр , наречен Митсубиши Аутлендър 177 кс !

Искам да споделя мнение , поради факта, че много почитатели и стари , и нови , и бъдещи, си задават и задават по форумите въпросите, за които накратко ще ви дам инфо !

А въпроса е бил , защо точно Аутлендър , предимства и недостатъци , разходи за гориво и подръжка[/b] и моето лично мнение за автомобила след 5 000 км пробег!

Искам да уточня , че от 7 години управлявам само японски автомобили, хората около мен също и от тази страна мога да се нарека щастлив човек , така че мнението ми е малко субективно, но малко !

 

Не съм спец, но ще споделя това което виждам и научих от Митсубиши !

 

 

Карам Митсубиши Аутлендър 177 кс, модел 2011 , ръчка , Интенс+...

 

 

Предимства:

 

1.Произведен е в Япония.

2.Двигателя е на Митсубиши - 177 кс / другият 140 кс е абсолютно същият , 2,2 - Митсубиши , просто с компа е "скопен" - да ме извиняват дамите ,в последствие със смяна на софтуера , може да стане 177 кс /

3.Двигателят е с ВЕРИГА , НЕ Е с ремък.

4.Автомобила отвътре е доста просторен - широк / макар че го сравнявам с Мазда5-предният ми автомобил /,на задните седалки се стои комфортно.

5.Разходи за гориво - средно 8/100 , градско - 9 или 10 , междуградско - 90 км/ч - около 5,9 , 120 км/ч - около 7 , 150 км/ч - около 8 , 180 км/ч - около 12 (всичко споделям на база компютър , само общият разход 8/100 е от реални зареждания - за уточнение на компа показва същия ). Най високата скорост , пробвана от мен е 200 - нямах време да погледна разхода - на тази скорост автомобила се държи добре , имаше вътък за още , не посмях да пробвам !

Мисля , че след около 10 -15 000 км разхода ще падне с около литър - така ми се е получавало при почти всички коли !

6.Саундът е убийствен !

7.Дърпа добре за килограмите си , в началото е малко муден - до около 1 500 оборота ...

8.Аз лично не харесвам задната пета врата , предпочитам да се отваря настрани , но от прагматична гледна точка е направена перфектно с този падащ борд - удобен е , за пикник да не говорим !

9.Две ужасно удобни екстри - завиването на фаровете и отваряне без ключ ! Мисля , че са серийни !

10.Возия - леко твърда , но леко !

11.Шум в салона - почти не се долавя!

12.Стабилност на завоите - препоръка е да се кара в режим 4x4 почти през цялото време , особено зимата / да не говорим за дъжд / - разхода между само предно предаване и 4х4 е символичен ! Може би само предно се използва в сухо време , на дълъг път !

13.Още две удобни екстри - Bluetooth /на мен ми се налага непрекъснато да говоря в автомобила, особено когато пътувам сам / и USB вход !

14.Системата за стабилност наистина стабилизира автомобила /случвало ми се е на заледен завой да ме изкара от него без проблем / и все пак не влизайте зверски в завои - автомобила си е висок !

15.Седалките са много удобни за дълъг път , особено шофьорската !

16.Има седем места - важно и за фирми и за големи семейства !

17.Офроуд - не съм го пробвал на планина и в гора , само на сняг - на сняг се държи добре !

18.Муцуната му е жестока !

Здравейте, аз съм същият двигател и потвърждавам напълно разхода на гориво и динамиката му. Колкото за гумите аз си купих джанти 16ки с гуми мишелин алпин и всичко ми излезна 1700 лева, ако си бях купил зимни 18ки отиваше на към 2200 лева.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте, аз съм същият двигател и потвърждавам напълно разхода на гориво и динамиката му. Колкото за гумите аз си купих джанти 16ки с гуми мишелин алпин и всичко ми излезна 1700 лева, ако си бях купил зимни 18ки отиваше на към 2200 лева.

Честита баба Марта на всички колеги ! Да сте живи и здрави !

 

Какъв ти е точно размера на гумите за Аутлендъра ?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Честита баба Марта на всички колеги ! Да сте живи и здрави !

 

Какъв ти е точно размера на гумите за Аутлендъра ?

Здравей и Честита Баба Марта. Размера на гумите го взех от сайта на Митсубиши: 16” Алуминиеви джанти (5 лъча) с гуми 215/70 R16, това е размерът на INTENSE пакета. Какво ще кажеш за алармата, аз си сложих тази която я предлагат от дилъра с тяхна инсталация, само много плаха ми се струва като свирне все едно прегракнало коте мяучи :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Привет,

На базата на прекрасния анализ на колегата мога да споделя за паралел отзиви за предния модел:

 

 

 

Карам Митсубиши Аутлендър 177 кс, модел 2011 , ръчка , Интенс+...

156 кс, модел 2009 , ръчка , Инстайл + 28 000 км

 

Предимства:

 

1.Произведен е в Япония. Холандия

2.Двигателя е на Митсубиши - 177 кс / другият 140 кс е абсолютно същият , 2,2 - Митсубиши , просто с компа е "скопен" - да ме извиняват дамите ,в последствие със смяна на софтуера , може да стане 177 кс / 165, ПЕЖО

3.Двигателят е с ВЕРИГА , НЕ Е с ремък. РЕМЪК

4.Автомобила отвътре е доста просторен - широк / макар че го сравнявам с Мазда5-предният ми автомобил /,на задните седалки се стои комфортно.

5.Разходи за гориво - средно 8/100 , градско - 9 или 10 , междуградско - 90 км/ч - около 5,9 , 120 км/ч - около 7 , 150 км/ч - около 8 , 180 км/ч - около 12 (всичко споделям на база компютър , само общият разход 8/100 е от реални зареждания - за уточнение на компа показва същия ). Най високата скорост , пробвана от мен е 200 - нямах време да погледна разхода - на тази скорост автомобила се държи добре , имаше вътък за още , не посмях да пробвам ! указаните от колегата плюс около 0,5. Осебено на извънградско...под 7-7,5 почти не съм виждал на компа!

Мисля , че след около 10 -15 000 км разхода ще падне с около литър - така ми се е получавало при почти всички коли ! не забелязах такова нещо. а през зимния сезон определено дръпна видимо нагоре

6.Саундът е убийствен ! Добра сила, не особено качество (няма фини регулировки)

7.Дърпа добре за килограмите си , в началото е малко муден - до около 1 500 оборота ... дааа

8.Аз лично не харесвам задната пета врата , предпочитам да се отваря настрани , но от прагматична гледна точка е направена перфектно с този падащ борд - удобен е , за пикник да не говорим ! отзад е ПЕРФЕКТЕН

9.Две ужасно удобни екстри - завиването на фаровете и отваряне без ключ ! Мисля , че са серийни ! плюс прилична навигация извън БГ и в София, автоматични фарове и чистачки ... МНОГО УДОБНО!

10.Возия - леко твърда , но леко !

11.Шум в салона - почти не се долавя! МНОГО Е ШУМЕН! Всъщност това е за мен единствения и основен недостатък. Шум от двигател, от гуми и от вятър, недопустим за класата на този автомобил!

12.Стабилност на завоите - препоръка е да се кара в режим 4x4 почти през цялото време , особено зимата / да не говорим за дъжд / - разхода между само предно предаване и 4х4 е символичен ! Може би само предно се използва в сухо време , на дълъг път ! ТОЧНО!

13.Още две удобни екстри - Bluetooth /на мен ми се налага непрекъснато да говоря в автомобила, особено когато пътувам сам / и USB вход !

14.Системата за стабилност наистина стабилизира автомобила /случвало ми се е на заледен завой да ме изкара от него без проблем / и все пак не влизайте зверски в завои - автомобила си е висок !

15.Седалките са много удобни за дълъг път , особено шофьорската !

16.Има седем места - важно и за фирми и за големи семейства !

17.Офроуд - не съм го пробвал на планина и в гора , само на сняг - на сняг се държи добре !

18.Муцуната му е жестока !

 

Недостатъци;

 

1. Няма подгряване на седалките - за мен е удобна екстра! Има :) и е голям кеф

2. Малко муден при тръгване , но малко ! Много малко

3. Гумите са с особен размер и са 18 цола - скъпи са / е все пак караш джип /!

4. Сервиза е на 15 000 , а не на 20 000 както другите двигатели ! 20 000

 

 

Като цяло мога да дам на моя Мишо оценка твърда и стабилна 5.00 ! Като онези небрежари от гимназията едно време - дето никога не са се натискали за пълно 6, но и на сън да ги бутнеш са подготвени по всичко и изкарват 5 бетон, без колебания :icon_clap:

 

Завиждам на колегите със следващия модел, ако наистина са оправили въпроса с шума. Това наистина е единственото което ме дразни...

 

Весели празници на всички!

Редактирано от Capt.Fisher
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

 

При мен също е стоял въпросът какъв джип, на каква цена, с какви разходи.Исках да продължа с Мазда , но само ще споделя че предната Мзда5 в гаранция си я сервизирах в Гърция/Вие си отговорете защо/.

Изчаках японския двигател и за мен това е най добрият избор качество/цена в този клас.

Лека седмица на всички !

Колега би ли споделил за Маздата ? Аз пък напоследък се заглеждам по СХ-7 2.3 турбо и ми се струва добър избор...

А за двигателя не знам, мисля е рано да го хвалим. Все пак и ти си минал едва 5000км с него...По принцип :mitsu-smiley: нямат традиции при дизеловите мотори и дано няма изненади точно защото е Японски... :icon_hmm:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Привет,

На базата на прекрасния анализ на колегата мога да споделя за паралел отзиви за предния модел:

 

.................

 

Като цяло мога да дам на моя Мишо оценка твърда и стабилна 5.00 ! Като онези небрежари от гимназията едно време - дето никога не са се натискали за пълно 6, но и на сън да ги бутнеш са подготвени по всичко и изкарват 5 бетон, без колебания :icon_clap:

 

Завиждам на колегите със следващия модел, ако наистина са оправили въпроса с шума. Това наистина е единственото което ме дразни...

 

Весели празници на всички!

 

Супер - много точно си го предал /това в червения цвят/ :icon_rock:

Единственото, с което не съм съгласен, е "леката мудност при тръгване..." - моят просто "подскача" на І-ва,ІІ-ра и ІІІ-та предавка. Е, ако определено се държи на 1500 оборота, ще е тромав, естествено... :icon_dance:

Малко се чудя и на тези, които пишат за едни "реални разходи на 100 км. ..." :icon_doh: - дали си вярват :yes3:

Абе, МПС около 1,8 тона, да гори 5-6 л.нафта на 100 км./дори и само извънградско/ ... :mad: Моят /реално/ - между 7-8 л.

при извънградско, при скорост до 140 км., което си е просто супер...

Има си и недостатъците /както са споменати доста сполучливо/, но и ПЕТИЦАТА като оценка си е напълно заслужена и реална :good:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Айде да питам няколко въпроса, че сега се връщам от тест драйв на аутландер, но по-стария, от 2008. Дизел с френския мотор 156 коня. Офертата е много примамлива, но имам нужда от вашата помощ за някои въпроси:

1. колата е ръчка, маховикът демпферен ли е и колко струва смяната на съединител на тази кола

2. френският мотор има ли филтър за твърди частици и създава ли проблеми - четох нещо по въпроса в една друга тема?

3. турбото държи ли, колата на 150 000 км. какво обслужване й предстои и на каква ориентировъчна цена?

4. едни накладки например колко струват?

5. гори ли масло това френско печле?

6- проблеми по окачването има ли?

 

Впечатления от 15-ина километра.

 

- шумен дизел. Айде студено беше като я палих, но и като загря е шумна, аеродинамичните шумове също са доста

- скърцат някви неща по таблото кошмарно. Това по паветата при сравнително ниска скорост от около 60 км.

- малко мудна, но това е очаквано, все пак е тежка и не особено мощна, иначе приличен демараж

- удобна, с всички екстри, кожа, подгряване, навигация с харддиск, суб в багажника, който е много далеч от качествения саунд, удобна и отзад, макар и малко ниска за пътници с височина над 180.

 

Като цяло ми хареса, а офертата е добра, но при положение, че цената на поддръжката е разумна и има надежден начин за диагностика на двигателя... Ще съм благодарен на мнения.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Айде да питам няколко въпроса, че сега се връщам от тест драйв на аутландер, но по-стария, от 2008. Дизел с френския мотор 156 коня. Офертата е много примамлива, но имам нужда от вашата помощ за някои въпроси:

1. колата е ръчка, маховикът демпферен ли е и колко струва смяната на съединител на тази кола

2. френският мотор има ли филтър за твърди частици и създава ли проблеми - четох нещо по въпроса в една друга тема?

3. турбото държи ли, колата на 150 000 км. какво обслужване й предстои и на каква ориентировъчна цена?

4. едни накладки например колко струват?

5. гори ли масло това френско печле?

6- проблеми по окачването има ли?

 

Впечатления от 15-ина километра.

 

- шумен дизел. Айде студено беше като я палих, но и като загря е шумна, аеродинамичните шумове също са доста

- скърцат някви неща по таблото кошмарно. Това по паветата при сравнително ниска скорост от около 60 км.

- малко мудна, но това е очаквано, все пак е тежка и не особено мощна, иначе приличен демараж

- удобна, с всички екстри, кожа, подгряване, навигация с харддисНк, суб в багажника, който е много далеч от качествения саунд, удобна и отзад, макар и малко ниска за пътници с височина над 180.

 

Като цяло ми хареса, а офертата е добра, но при положение, че цената на поддръжката е разумна и има надежден начин за диагностика на двигателя... Ще съм благодарен на мнения.

1.съединителя ти е около 2000лв. ,можеш и за по малко да го намериш и ще ти излезе 1800 лв. смяната му..........

2. Да , с течност е и доколкото съм запознат обслужването му е към 1500-2500 лв.

3.това зависи стила на каране ( ако го ръчкаш и веднага след това стигаш до вас и гасиш мотора ...........)и от маслото му ,както и от интервалите на смяната му.......

4. Цените на накладките са много вариращи, но към 90-100лв. се намират добри накладки, за задните са към 60-80 лв.

5. Не, не гори ,това да не е Фолкцфаген бре .............

6.На тези км. пробег (150 хил.км ) има скърцане отзад, това са тампоните на ст. щанга, а в някои случаи и амортесьорите.........по предницата тропа тампона на макферсона или амортесьорите

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

1.съединителя ти е около 2000лв. ,можеш и за по малко да го намериш и ще ти излезе 1800 лв. смяната му..........

2. Да , с течност е и доколкото съм запознат обслужването му е към 1500-2500 лв.

3.това зависи стила на каране ( ако го ръчкаш и веднага след това стигаш до вас и гасиш мотора ...........)и от маслото му ,както и от интервалите на смяната му.......

4. Цените на накладките са много вариращи, но към 90-100лв. се намират добри накладки, за задните са към 60-80 лв.

5. Не, не гори ,това да не е Фолкцфаген бре .............

6.На тези км. пробег (150 хил.км ) има скърцане отзад, това са тампоните на ст. щанга, а в някои случаи и амортесьорите.........по предницата тропа тампона на макферсона или амортесьорите

 

Мерси за мнението. Единственото, което не ми харесва е течността и обслужването на DPF филтъра, другото изглежда поносимо.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Мерси за мнението. Единственото, което не ми харесва е течността и обслужването на DPF филтъра, другото изглежда поносимо.

 

Течността е точно 1750. Не мога да ти кажа обаче на колко се сменя. И за другите неща не знам, още съм на 37000. Но за съжаление скърцанията и потракванията ощ от сега ги имам. Очаквам с интерес посещението в БС на 40 000 да видим кво ще кажат по въпроса, и най-важното - какво покрива гаранцията и какво не.

 

И ако не е тайна сподели за офертата...? Може и на ЛС. Интересно ми е...

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Някои поскърцвания са лесно поправими.

 

Аз лично много се гордеех с моята, че въпреки зверското ми каране (включително и бързо по трошляк и черни пътища) - нищо не й скърца и тропа дори след 75 000 км.

 

Миналия месец обаче се разскърца нещо много неприятно откъм таблото отдясно. След 2 дена не ми издържаха нервите, махнах отдясно жабка, въздуховоди, панели и с дърпане и натискане вътре установих къде е проблема (поразхлабил се болт, който държи 2 метални елемента). Развиване - WD-40, яко стягане.. и край.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте и от мен,имам няколко въпроса относно новият Outlander. От ноемри месец миналата година,имам удоволствието да карам Outlander 2.2DID 156hp автомат, споделям мнението Ви,че е малко тромав,затова обмислям варянт за chip tunning. Прочетох различни мнения за чипа,но още не съм убеден на 100%,някои казват че даже спомага за намаляване на разхода на гориво,понеже 12.5-13.5 си е разлика с официалните 9.3 :) Въпроса ми е,дали не би навредил по някакъв начин на двигателя,и дали наистина от 156hp могат да се качат до около 190hp. Благодаря Ви предварително, не щадете мнения :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Течността е точно 1750. Не мога да ти кажа обаче на колко се сменя.

Това зависи от:

1. Стила на каране,дали я ръчкаш много или не....

2. Дали я караш градско или извънградско.....

3. Дали я караш след запалването на мотора по 2-3 км. или по 20-30 ,дори и повече км.....

4. Дали я караш на по високи обороти ( даме сменяш предавките по рядко) или на по ниски обороти .........

5. Дали сипваш "хубава" нафта.........

6. Дали си сменяш по често горивния и въздушния филтър.....

7. Дали следваш препоръките на ръководството по експоатация на автомобила.....

Както виждате, ако следваме тези правила, то ще се занимавам с автомобила си по цял ден.......и накрая не е ясно и никъде не се дава гаранция че печката ви няма да даде някакъв дефект , щото видите ли ,някое от тези правила не сте изпълнили........естествено това не влиза в гаранционното обслужване , тъй като това е било консуматив( как бе, те да не са пили нафта та да ви дадат гарнция за това )а не резервна част ...........но иначе ви гарантират ,че ще закъсате някъде ,то пътната помощ е насреща ви , само че трябва портфейла да има и от тия зелените банкноти ,за да можете да му платите.....естествено това не се покрива от никой ,нито каско , нито гаранционно и ще трябва вашия джоб да ви олекне още при появяването на проблема..........а после какво ви очаква за отстраняването му.............не ми се мисли....... :hysterical:

Та така дами и господа, карайте си печките,те харчат малко и "вървят" много ........ :giggle:

Това разбира се е в рамките на шегата,но шега шега, но е истина........ :D

Редактирано от DJ Tymbi
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте и от мен,имам няколко въпроса относно новият Outlander. От ноемри месец миналата година,имам удоволствието да карам Outlander 2.2DID 156hp автомат, споделям мнението Ви,че е малко тромав,затова обмислям варянт за chip tunning. Прочетох различни мнения за чипа,но още не съм убеден на 100%,някои казват че даже спомага за намаляване на разхода на гориво,понеже 12.5-13.5 си е разлика с официалните 9.3 :) Въпроса ми е,дали не би навредил по някакъв начин на двигателя,и дали наистина от 156hp могат да се качат до около 190hp. Благодаря Ви предварително, не щадете мнения :)

Това зависи от чипа, по какъв начин ги повишава тези коне........мощността...има няколко начина, единия е да се излъже датчика за налягането на рейката, по този начин се повишава налягането и от там и мощността,......

Другия е да се отваря по късно клапана на турбото , по този начин по дълго време ще вкарва въздух и с по голямо налягане в крайна сметка........

Третия начин е комбинация от тези + още няколко неща.........но при всички положения ,при този случай натоварванията на мотора са по големи и съответно влияе на издръжливостта на мотора в крайна сметка..........

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Това зависи от чипа, по какъв начин ги повишава тези коне........мощността...има няколко начина, единия е да се излъже датчика за налягането на рейката, по този начин се повишава налягането и от там и мощността,......

Другия е да се отваря по късно клапана на турбото , по този начин по дълго време ще вкарва въздух и с по голямо налягане в крайна сметка........

Третия начин е комбинация от тези + още няколко неща.........но при всички положения ,при този случай натоварванията на мотора са по големи и съответно влияе на издръжливостта на мотора в крайна сметка..........

 

Ок, ти кои би препоръчал,като по-вещ в тази област?:) А разхода на гориво,намалява или не? Еми братле,предлагат ми за 1200лв,има 1 месец пробен период, и не е powerbox или нещо такова,софтуерен е чипа.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Препоръчвам ти да отидеш във Варна при Келеша, да ти качи колата на диностенд и да я настрои и засили по нейните показатели, като преди това ще и направи пълна диагностика. Въобще не се занимавай с разни копи/пейст истории взети от някъде...Най добре е читав ремап и софтуер писан специално за твоя автомобил.

Питай го ако искаш да махне и ДПФ-а...Ако ти трябват координати пиши ЛС.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Течността ще изкра над 50 000км, при Outlander реалната разликата в средния разход на гориво сравнен с бензинов е между 2 и 3 литра на 100км, това прави икономия от гориво около 1250л Х 2,5лв = 3125лв. Мисля, че ще покрие течността и смяната и. Няма смисъл отново да обръщаме спора бензин срещу дизел, и при двата типа двигатели могат да се случат доста скъпи ремонти. Новите бензинови двигатели, също са доста калпави (добре са ги изчислили да се развалят веднага след гаранционния срок) и често се стига до скъпи ремонти, а и бензиновия двигател е безнадежо остарял, няма никакво техническо нововъведение от около 20 години и предполагам, че няма и да има, нали ще се електрифицираме.

Е ,то дай да правиме по този начин сметката.......да спестяваме от икономия на гориво ,а после спестените кинти да ги даваме по сервизите........точно това исках да кажа.......А иначе и за дизеловите те също се чупят ( по честичко от бензиновите ) и там цифрата е ........жестока....пример - колко струва един инжектор за 2.4 МИВЕК и колко струва една пиезодюза за 2.2 ДиД? Разликата е 5-6 пъти в полза на бензина......Сега друго - колко струва едно турбо ? Колко струва един ел. ЕГР при Дид? А за филтъра за твърди частици просто не говорим,тъй като при бензиновия просто няма такъв,а катализатора му изкарва поне 300 хил. км..........на моята кола пробвано....

Ще кажеш ,моя има 5 ламда сонди ,ами и при дизела има 2 датчика, които са толкова скъпи ,колкото да покрият моите 5 сонди...... :D ААаа,забравих - ами обслужването по комън рейла.......?То една помпа колко струва ? И колко струва една за бензин?Ми то само датчика за налягането на рейката струва на Бош 380 лв. ......а бензиновия няма такъв въобще........ :) Ами за съединители въобще няма да споменавам, там разликата също е в пъти ,а е консуматив.....

Разбира се ,не искам да се заяждам или да предизвиквам поредния спор, искам да обърна внимание на хората точно това, купувайки си дизел ,и то най лошото е да е втора ръка то не си мислете че дизела ви пази семейния бюджет .......напротив,купувайки дизел ,се заробвате , но в крайна сметка ,Всеки може да я продаде, но преди да я продаде, то трябва да я оправи и пак секирата по вашия джоб играе....... :D

Язък че вървяла и харчила малко ,то по тази логика, бих си взел ГДИ Турбо ,хем малко ми харчи ,хем върви много ,повече от дизела....... :D

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

ГДИ Турбо върви повече от комънрей и помпа-дюза само когато излезе от завода (даже и тогава е съмнително). Въобще ГДИ мотора е един прекрасен пример как могат да се похарчат луди пари за разработка на двигател и в крайна сметка при експлоатацията да няма никакви предимства пред един обикновен MPI. Без да се сърдиш, 2,4 MIVEC двигателя монтиран на Grandis и Outlander е може би най-несполочливата разработка на Mitsubishi, просто няма нито едно техническо предимство пред, който и да е автомобил от конкурентна фирма в този клас при еднаква година на производство. Тези техни модели и още няколко други недомислици успяха да отбележат най-слабите години на Mitsubishi в Европа (и не само в Европа) и добре, че беше дизеловия двигател на VAG, та да си закрепят малко положението и да започнат да продават Outlander малко Grandis.

2.4 МИВЕК е един прекрасен мотор, само дето трябваше да е DOCH а не SOCH..........не ми се влиза в полемики да обяснявам защо е така, защото ще изпиша цял роман, тъй като е трудно да се обясни с 1-2 страници тук .........На практика МИВЕК-а е скопосан от SOCH-а още в проектирането му......иначе е един доста здрав мотор, при това с добър разход на гориво.......На практика , във същия клас автомобили (Тойота Превия, Форд Галакси и т.н. ),с приблизително еднакви мотори,този на :mitsu-smiley: вади едни от най много то коне и в същото време най нисък разход има........

Редактирано от DJ Tymbi
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Майчицееееееее :icon_doh: :icon_doh: :icon_doh:

Ами, то май отивам към следното решение:

" ПРОДАВАМ сравнително нов АУТЛЕНДЪР /18 месеца, 26 000 км./, 2,2 дизел, 156 к.с., без проблеми засега,

или го ЗАМЕНЯМ за каквото и да е, стига да е бензиново.... :icon_rock:

Дали пък някои не се поувлякоха................... :icon_hmm: :icon_hmm: :icon_hmm: :icon_hmm:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...