Премини към съдържание

Mitsubishi , 2,2 DID , 177 кс


Препоръчано мнение

Майчицееееееее :icon_doh: :icon_doh: :icon_doh:

Ами, то май отивам към следното решение:

" ПРОДАВАМ сравнително нов АУТЛЕНДЪР /18 месеца, 26 000 км./, 2,2 дизел, 156 к.с., без проблеми засега,

или го ЗАМЕНЯМ за каквото и да е, стига да е бензиново....

Дали пък някои не се поувлякоха..................

Сега ,не ме разбирай грешно ,нищо против теб или някой друг каращ дизел нямам , но искам да покажа на хората те да не се поовличат с "обещаните " икономии от производителя.......

За сега се радвай на прекрасния въртящ момент и ниския разход, 26 хил. км са много малко ,и за 18 месеца направо караш адски много,чудя се защо изобщо си си купил дизел ,но ..............като станеш на 100 к км. тогава ще говорим пак кой се е поовлякъл........ :D

Искам да кажа, че сега идват при мен доста коли, които са на по 100-150 к км. и са дизели,с много проблеми по тях,които ще им струва скъпо...........Миро не може да не знае и не може да не е видял какви коли идват при тях и какви са им проблемите ........колко струва една помпа на 4М41 ????4500 рециклирана, а колко е нова? 6000 лв. .........В момента имам 6 Паджерата с този проблем , и още 3 с проблеми в турбото.....и са все на горе долу еднакви км. м/у 130 и 160 к. км.........Имам и една нова ( на 90 к.км. Л200 с 2.5 мотора комън рейл, ( Миро знае ) която има проблем с дросела , т.е. счупен е..........и има проблем в датчика за температурата на горивото........

Изводите си ги правя на базата на наблюденията , които имам при мен , а не на някакви хипотеетични основи че да кажеш че съм се поовлякъл........ :)

Сега, не ме разбирайте грешно, аз не казвам кой какво трябва да кара, а казвам какво би следвало след това .......... :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

ГДИ Турбо върви повече от комънрей и помпа-дюза само когато излезе от завода (даже и тогава е съмнително). Въобще ГДИ мотора е един прекрасен пример как могат да се похарчат луди пари за разработка на двигател и в крайна сметка при експлоатацията да няма никакви предимства пред един обикновен MPI. Без да се сърдиш, 2,4 MIVEC двигателя монтиран на Grandis и Outlander е може би най-несполочливата разработка на Mitsubishi, просто няма нито едно техническо предимство пред, който и да е автомобил от конкурентна фирма в този клас при еднаква година на производство. Тези техни модели и още няколко други недомислици успяха да отбележат най-слабите години на Mitsubishi в Европа (и не само в Европа) и добре, че беше дизеловия двигател на VAG, та да си закрепят малко положението и да започнат да продават Outlander малко Grandis.

Абсолютно точно...Подкрепям Миро. Митсубиши създадоха ГДИ , а други успяха да доусъвършенстват технологията и в момента турбо моторите им са с директно впръскване са с най-високото КПД, т.е. коефицинта мощност/разход е най-добър, докато :mitsu-smiley: я зарязаха.

За 2.4 мога само да кажа, че е мотор по-скоро за щатите и в сравнение с Европейските производители наистина качествата му се губят.

А дизела на ВАГ е единствения смислен мотор при Грандис и Лансер...Колкото и Пламен да го плюе и да не обича дизелите, това е факт.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Абсолютно точно...Подкрепям Миро. Митсубиши създадоха ГДИ , а други успяха да доусъвършенстват технологията и в момента турбо моторите им са с директно впръскване са с най-високото КПД, т.е. коефицинта мощност/разход е най-добър, докато :mitsu-smiley: я зарязаха.

За 2.4 мога само да кажа, че е мотор по-скоро за щатите и в сравнение с Европейските производители наистина качествата му се губят.

А дизела на ВАГ е единствения смислен мотор при Грандис и Лансер...Колкото и Пламен да го плюе и да не обича дизелите, това е факт.

По скоро 2.2 на Пежо ,отколкото ВАГ-еновия мотор,но пък за БГ и нашите условия ,е по добре ВАГ да е....... не обичам да ми трака като трактор или самосвал.......много шумен е дизела, а и се кара като хамалин , да натискаш педала до дупка за да тръгне .........неудобство си е това......

Колегата с дизеловия Грандис май ми завидя на срещата, каза че моя е като електрически мотор спрямо неговия ....... :D

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Абсолютно точно...Подкрепям Миро. Митсубиши създадоха ГДИ , а други успяха да доусъвършенстват технологията и в момента турбо моторите им са с директно впръскване са с най-високото КПД, т.е. коефицинта мощност/разход е най-добър, докато :mitsu-smiley: я зарязаха.

Ааа, еее най накрая един да каже нещо реално........

Но и при тях има много проблеми ,които са недодялани и са скъпи............нови технологии ,какво да се прави...........

Това че :mitsu-smiley: ги зарязаха и дадоха възможност на други да я развият си е техен проблем и са си за бой.......

Новия мотор на Нисан ,1.6 Турбо ГДИ ............190 коня и не знам си колко върт. момент за смешен разход от 3.7 литра на 100 км......... :icon_thumbup:

Редактирано от DJ Tymbi
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Mдаа, не сме открили топлата вода. Справка тук-

http://en.wikipedia.org/wiki/Gasoline_direct_injection

Просто :mitsu-smiley: е първа от Японските марки възродила тази технология. Проблема е , че по незнайни причини не успя да се възползва от това предимство. С дизеловите мотори също дълги години никакво развитие или конкурентноспособност. Бедна гама двигатели като цяло , като моделна също. През 21век да нямаш Флагман и комби версии :icon_hmm: , а най-големия седан да е среден клас с два бензинови и един дизелов мотор и то назаем е някак си нелепо. Мисля , че ще сме свидетели в скоро време на края на марката или обединението и с някоя друга, ако нещата продължат така. Не е реално дори Корейските производители да са по-напред от :mitsu-smiley: ...като се има предвид , че някой от тях стартираха с мотори на Мицубиши.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Аз едно си знам и това питам. Някой да махал DPF-а на PSI дизеловия мотор на Аутландер? Проблеми с турбините да са регистрирани или с дюзите? Колко струва една дюза за френския дизел? Колко струват ОЕМ задните амортисьори на аутландер 2008?

 

 

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Аз едно си знам и това питам. Някой да махал DPF-а на PSI дизеловия мотор на Аутландер? Проблеми с турбините да са регистрирани или с дюзите? Колко струва една дюза за френския дизел? Колко струват ОЕМ задните амортисьори на аутландер 2008?

Може да се махне, но трудно ,тъй като има датчик.......става следното:ако има опция софтуерно да се забрани ще е най добре, но тъй като всичко е кинти , предполагам че искат да ти сменят софта изцяло и тогава ще имаш тази възможност.........другия вариант е хардуерно, да се лъже ЕКУ-то ,което малко ме съмнява да стане, не съм го правил ,но ............

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Проблема е , че по незнайни причини не успя да се възползва от това предимство. С дизеловите мотори също дълги години никакво развитие или конкурентноспособност. Бедна гама двигатели като цяло , като моделна също. През 21век да нямаш Флагман и комби версии :icon_hmm: , а най-големия седан да е среден клас с два бензинови и един дизелов мотор и то назаем е някак си нелепо. Мисля , че ще сме свидетели в скоро време на края на марката или обединението и с някоя друга, ако нещата продължат така. Не е реално дори Корейските производители да са по-напред от :mitsu-smiley: ...като се има предвид , че някой от тях стартираха с мотори на Мицубиши.

Прав си ,но ........това не е :mitsu-smiley: като цяло, а само ММС( Мицубиши мотор корпорейшън)......и производството на автомобили ,пък и на други МПС-та явно не им е силната страна,явно за тях да печелиш от производство и продажби на МПС е дребно нещо , и наред с гиганската конкуренция .........не знам........

Но :mitsu-smiley: имат и тежка , химическа ,космическа и военна индустрия,финанси и т.,н....Е те там са силни.........

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Може да се махне, но трудно ,тъй като има датчик.......става следното:ако има опция софтуерно да се забрани ще е най добре, но тъй като всичко е кинти , предполагам че искат да ти сменят софта изцяло и тогава ще имаш тази възможност.........другия вариант е хардуерно, да се лъже ЕКУ-то ,което малко ме съмнява да стане, не съм го правил ,но ............

Мисля, че са го брейкнали този софтуер, но ще видим. Утре пак тест драйв на светло и... ще видим. Измислих го по най-хитрия начин. Ще накарам кума ми да го купи, пък аз ще го карам уикендите, той ще го поддържа..:icon_thumbup: хех майтапя се... но колата си е на 150 000 км. Да беше от старите дизели да знам, че до половин милион няма да имам проблеми, ама някаква неизвестност ми витае в тази кола...

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Мисля, че са го брейкнали този софтуер, но ще видим. Утре пак тест драйв на светло и... ще видим. Измислих го по най-хитрия начин. Ще накарам кума ми да го купи, пък аз ще го карам уикендите, той ще го поддържа..:icon_thumbup: хех майтапя се... но колата си е на 150 000 км. Да беше от старите дизели да знам, че до половин милион няма да имам проблеми, ама някаква неизвестност ми витае в тази кола...

Бррр. .....коя година е таз кола ? Добре са я покарали.......

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Роска,ама ти наистина ли смяташ да си купиш нов френски дизел на 150 000 километра и то навъртяни за няма 3 години ??? От скромния ми опит мога да споделя само едно-тия френски курници им е точно толкова безпроблемния пробег -150 000 и трябва да се продадат,защото след това влизаш във филма,всеки ден без проблем ти е дар от Всевишния! Попитай хората купили си нов френски дизел преди 100 000 километра,след колко време са им почнали проблемите. Извинявам се предварително,но добре че са тези френски коли,за да имат постоянно работа майсторите.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Миро,все пак говорим,че колата ще се кара в България нали,с нашето калпаво гориво.Ако сме в някоя "бяла" държава километрите нямаше да са 150 000 примерно,а 230-250 000.Така че съгласен съм с теб,че повечето проблеми настъпват от некачествено гориво (нафта).

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Росене отнасяй го и направо махни филтъра за твърдите частици, за да не се занимаваш с глупости после и обслужване. Така или иначе автомобила не е в гаранция и няма какво да те притеснява. Не е най-здравия и икономичен дизел, но поне е разпространен и няма да е рядкост и проблем обслужването като следващото поколение дизел на :mitsu-smiley: . Аз бих предпочел Фолксвагеновия мотор, но при условие , че конкретния автомобил е на оферта... :icon_hmm: Според мен пусни една тема за този мотор в Пежо форума. Там биха могли да ти дадат по-обширна информация предполагам. Сам знаеш, че с изключение на няколко души тук, повечето са далеч от печките... :rolleyes:

А тва колко км е навъртял са глупости ! Важно е дали е поддържан през това време и как. Отделно най-вероятно е каран извънградско, което е по-добрия вариант за мотора и автомобила като цяло от блъскан 10 години по дупките из градовете и каран студен от работа-вкъщи и обратно автомобил.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Росене отнасяй го и направо махни филтъра за твърдите частици, за да не се занимаваш с глупости после и обслужване. Така или иначе автомобила не е в гаранция и няма какво да те притеснява. Не е най-здравия и икономичен дизел, но поне е разпространен и няма да е рядкост и проблем обслужването като следващото поколение дизел на :mitsu-smiley: . Аз бих предпочел Фолксвагеновия мотор, но при условие , че конкретния автомобил е на оферта... :icon_hmm: Според мен пусни една тема за този мотор в Пежо форума. Там биха могли да ти дадат по-обширна информация предполагам. Сам знаеш, че с изключение на няколко души тук, повечето са далеч от печките... :rolleyes:

А тва колко км е навъртял са глупости ! Важно е дали е поддържан през това време и как. Отделно най-вероятно е каран извънградско, което е по-добрия вариант за мотора и автомобила като цяло от блъскан 10 години по дупките из градовете и каран студен от работа-вкъщи и обратно автомобил.

Естествено, колата й знам цялата история, обслужвана навреме в Балканстар,с гарантиран пробег. 90% от пробега е извъградски и то по дестинацията София- Търново. Ще ви пиша довечера.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

А тва колко км е навъртял са глупости ! Важно е дали е поддържан през това време и как. Отделно най-вероятно е каран извънградско, което е по-добрия вариант за мотора и автомобила като цяло от блъскан 10 години по дупките из градовете и каран студен от работа-вкъщи и обратно автомобил.

Цт,не си прав..........

Важното е това :

 

Това зависи от:

1. Стила на каране,дали я ръчкаш много или не....

2. Дали я караш градско или извънградско.....

3. Дали я караш след запалването на мотора по 2-3 км. или по 20-30 ,дори и повече км.....

4. Дали я караш на по високи обороти ( даме сменяш предавките по рядко) или на по ниски обороти .........

5. Дали сипваш "хубава" нафта.........

6. Дали си сменяш по често горивния и въздушния филтър.....

7. Дали следваш препоръките на ръководството по експоатация на автомобила.....

Както виждате, ако следваме тези правила, то ще се занимавам с автомобила си по цял ден.......и накрая не е ясно и никъде не се дава гаранция че печката ви няма да даде някакъв дефект , щото видите ли ,някое от тези правила не сте изпълнили........естествено това не влиза в гаранционното обслужване , тъй като това е било консуматив( как бе, те да не са пили нафта та да ви дадат гарнция за това )а не резервна част ...........но иначе ви гарантират ,че ще закъсате някъде ,то пътната помощ е насреща ви , само че трябва портфейла да има и от тия зелените банкноти ,за да можете да му платите.....естествено това не се покрива от никой ,нито каско , нито гаранционно и ще трябва вашия джоб да ви олекне още при появяването на проблема..........а после какво ви очаква за отстраняването му.............не ми се мисли....... :hysterical:

:D :D :D

Редактирано от DJ Tymbi
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Естествено, колата й знам цялата история, обслужвана навреме в Балканстар,с гарантиран пробег. 90% от пробега е извъградски и то по дестинацията София- Търново. Ще ви пиша довечера.

Роска, какво става... :icon_hmm:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Роска, какво става... :icon_hmm:

Чакаме, не сме на 18, та да рипаме веднага...:icon_thumbup: Колата е в Балканстарс за оправяне на козметични забележки и обслужване, тия дни ще стане ясно. Не сме я видяли на светло, собствениците търсят едни документи, абе има още въпроси преди да се приключват нещата...

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 2 години ...

Здравейте

Така се получи, че колата я управлява съпругата ми, която не кара много /като километри/ - за 2 години сме изминали около 45 000.

Но както и да е - обещах да дам отзив след време - автомобила е добър, без забележки и без проблеми до тук.Разхода продължава да бъде среден 8 - 8,5.Доволни сме като цяло от автомобила.

Само искам да споделя един болен проблем - който съм сигурен е за всички гаранционни сервизи в страната. Ситуацията е следната: ПОЯВИ се шум отляво на 44 000 м., колата замина за сервиз на БС в Пловдив - МНЕНИЕТО ИМ - за смяна са накладките ПРЕДНИ, ЗАДНИ И 4-те диска - ЦЕНА - 900 лв.Произодителят така препоръчва - казват ТЕ - специалистите от Пловдивският Балкан Стар.......без коментар.

Избрах сервиз с име в града - не искам да правя тъпа и излишна реклама - не е коректно.Казвам колата е гаранционна, казват ми - ДА, но това е консуматив, различен от двигателният отсек. Проверих-така е.

РЕЗУЛТАТ - ДИСКОВЕ ПЕРФЕКТНИ, ПОНЕ ЗА ОЩЕ 45 000, ЗАДНИ НАКЛАДКИ - ПОНЕ ОЩЕ 20 000 , ПРЕДНИ НАКЛАДКИ - СМЕНЕНИ - ЦЕНА С ТРУДА - 220 ЛВ.

 

Леко и безаварийно каране !

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

1.съединителя ти е около 2000лв. ,можеш и за по малко да го намериш и ще ти излезе 1800 лв. смяната му..........

2. Да , с течност е и доколкото съм запознат обслужването му е към 1500-2500 лв.

3.това зависи стила на каране ( ако го ръчкаш и веднага след това стигаш до вас и гасиш мотора ...........)и от маслото му ,както и от интервалите на смяната му.......

4. Цените на накладките са много вариращи, но към 90-100лв. се намират добри накладки, за задните са към 60-80 лв.

5. Не, не гори ,това да не е Фолкцфаген бре .............

6.На тези км. пробег (150 хил.км ) има скърцане отзад, това са тампоните на ст. щанга, а в някои случаи и амортесьорите.........по предницата тропа тампона на макферсона или амортесьорите

 

Здравейте,

 

ДПФ филтъра се сменя на около 200 000 - 220 000, което зависи от стила на каране и др. Цената е убииствена около 4 000 лева.

На мен ми откраднаха филтъра на 70 000 и тогава проучих нещата. Застрахователите не го признаха и сега карам без филтър. Единствения проблем е че свети лампата за проверка на двигателя.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...