Lyubo Dimitrov Публикувано 1 март 2011 Сподели Публикувано 1 март 2011 (редакция) 6.5x15 ET35 са оригиналните джанти 15ки - тези с многото лъчи ако се сещаш, така че ще са си съвсем точно онези за които питаш. Редактирано 1 март 2011 от Lyubo Dimitrov Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Anatoli Публикувано 2 март 2011 Сподели Публикувано 2 март 2011 (редакция) http://www.fondmetal...0_silverga0.jpgТова са моите, които си купих миналата година, при този офсет джантата се изравнява със ръба на калника и колата има страхотен вид. 62007,0x15 ET38 (офсет) 4x114,3/Z Редактирано 2 март 2011 от Anatoli Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SLX Публикувано 2 март 2011 Сподели Публикувано 2 март 2011 6.5x15 ET35 са оригиналните джанти 15ки - тези с многото лъчи ако се сещаш, така че ще са си съвсем точно онези за които питаш. Тези джанти не би трябвало да са ЕТ 35, вероятно има грешка. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Lyubo Dimitrov Публикувано 2 март 2011 Сподели Публикувано 2 март 2011 Тези джанти не би трябвало да са ЕТ 35, вероятно има грешка. Може и да греша, но или 35 или 37 ми се върти... Скоро ще слагам летните гуми, които са на такива джанти и ще проверя пак. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Andy Van Der Drift Публикувано 5 март 2011 Сподели Публикувано 5 март 2011 Вече съм с 15-ките с гуми 205/65. По-големи са от заводските предписания и колата стана "по-гумена". Също така е доста по-тиха на дълъг път с тях и съм доволен. Само визията ми избяга, но това е положението.Колата ми е с двубуталните апарати и вътрешния ръб на джантите отпред минава на по-малко от 1 мм (един милиметър) от апарата. Не се опитвайте да слагате 14-ки на 2-буталните апарати - няма да стане!Сега вече дисковете не изглеждат дребни като капачки от консерва "скумрия с доматен сос", а изпълва голяма част от пространството под джантата. Същото важи и отзад.Между другото на какви ли не коли оглеждах сп. дискове и супортите и на галанта смело твърдя че са солидни и големи :icon_bye: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
naso Публикувано 19 март 2011 Сподели Публикувано 19 март 2011 Колеги, ще използвам темата , за да питам набързо - на оригиналните 15 цолови джанти на галанта с многото спици стават ли гуми с ширина 205, че не разбрах добре - с височина на гумата 60. Мерси предварително. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
valboss Публикувано 19 март 2011 Сподели Публикувано 19 март 2011 Стават... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
stevensgr Публикувано 19 март 2011 Сподели Публикувано 19 март 2011 Ако са 6.5J, не би трябвало да имаш проблеми. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
naso Публикувано 19 март 2011 Сподели Публикувано 19 март 2011 Мерси, колеги :drinks: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
valboss Публикувано 20 март 2011 Сподели Публикувано 20 март 2011 Ето и помощна информация: 2 Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
borisovo Публикувано 21 март 2011 Сподели Публикувано 21 март 2011 (редакция) Колеги, ще използвам темата , за да питам набързо - на оригиналните 15 цолови джанти на галанта с многото спици стават ли гуми с ширина 205, че не разбрах добре - с височина на гумата 60. Мерси предварително.Колега аз карам 15" алуминиеви джанти J7 Еt37 с гуми 205/60/15 и возията и поведението е доста добре. Редактирано 21 март 2011 от borisovo Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
naso Публикувано 21 март 2011 Сподели Публикувано 21 март 2011 Благодаря, колеги, само да продам 17ките, с които се чувствам като в кошница и си взимам 205 на 15 :icon_dance: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
GochoTomov Публикувано 7 Май 2012 Сподели Публикувано 7 Май 2012 Аз съм с 225/45/17 и сега мисля да сложа 225/50/17 с надеждата да вози по меко. :mitsu-smiley: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
rafaelo Публикувано 7 Май 2012 Сподели Публикувано 7 Май 2012 Аз съм така 205 / 55 / 17 + ниско спортно окачване и гуми с борд. Мноооого доволен !!! Не е прекалено твърдо и не друса прекалено много, страхотно сцепление, и най-вече страхотна визия :icon_rock: . http://a1.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash3/548887_10150695785447819_603177818_9605050_2057510347_n.jpg Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SLX Публикувано 7 Май 2012 Сподели Публикувано 7 Май 2012 Аз съм с 225/45/17 и сега мисля да сложа 225/50/17 с надеждата да вози по меко. :mitsu-smiley:205/50/17 по-добре. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
GochoTomov Публикувано 8 Май 2012 Сподели Публикувано 8 Май 2012 205/50/17 по-добре. Може но няма да има такава стойка... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Flexos Публикувано 24 септември 2012 Сподели Публикувано 24 септември 2012 Някой пробвал ли е 17-ки с гуми 225/45 или 215/45 с ЕТ 35 дали пасва? Харесъл съм си едни но не ми се купува на риск. :icon_crying: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Andy Van Der Drift Публикувано 25 септември 2012 Сподели Публикувано 25 септември 2012 Преди година карах с 215/45 17` и джантите са ми с ЕТ 35. Задна дясна гума беше накъдрила веждата на калника. Не знам как е станало и дали е резултат от неизправност в окачването, но с 215-ки не би трябвало да има проблем. Гумата минава доста близо при движението си нагоре (при събиране на окачването). Имаше разстояние. Малко, но имаше. Освен заради износените амортисьори тогава нещо де се усукало, или трапът да е бил сериозен и в ляв завой с пътници отзад :icon_hmm: . Оправиха ми веждата и после покарах още със 17-ките и няма проблем. За мен ще стане, но с 225/45 17` според мен ще ти трябва ЕТ 38. Нека и други да кажат.Все пак има книжка за джантите с описание на параметрите им и разрешение да се монтират на галант (в Германия). Дават ги с гуми 215/45 17`. Оригиналните нямам представа какви са били на спорт едишъна. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SLX Публикувано 25 септември 2012 Сподели Публикувано 25 септември 2012 Някой пробвал ли е 17-ки с гуми 225/45 или 215/45 с ЕТ 35 дали пасва? Харесъл съм си едни но не ми се купува на риск. :icon_crying: Да де, ама каква е ширината на джантата, 7 или 7,5 или друга. Това е по-важният параметър. По принцип няма да имаш проблем с това ЕТ. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
seducer Публикувано 25 септември 2012 Сподели Публикувано 25 септември 2012 Ако е 7.5J с ЕТ по малко от 40, ще имаш проблем в крайно завит волан. Ще опира джантата във носачите. Патил съм си и от опит го знам. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Flexos Публикувано 25 септември 2012 Сподели Публикувано 25 септември 2012 Мен волана не ме плаши а това че може да сгъне веждите някъде. Най вече задните калници. Широчината на джантата играе ли роля върху офсета? В смисъл такъв да речем една с 7.5 J и една с 8 и офсет 35 според мен ще стоят на еднакво разтояние ръба на калника. Просто тази която е 8 ще стърчи малко повече от вътрешната страна. Може и да греша :icon_hmm: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Paveto Публикувано 30 септември 2012 Сподели Публикувано 30 септември 2012 http://www.ebay.com/itm/17-ENKEI-EV5-RIMS-WHEELS-HYPER-BLACK-17x7-5x100-5x114-3-45-/290750818125?pt=Motors_Car_Truck_Parts_Accessories&hash=item43b219674d&vxp=mtr ..... такива си вземете! ;) Виждал съм Галанти 93год и 99год с такива и са най-красивите джанти на света! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Andy Van Der Drift Публикувано 30 септември 2012 Сподели Публикувано 30 септември 2012 (редакция) Тези ми харесват повече. Редактирано 30 септември 2012 от Andy Van Der Drift Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SLX Публикувано 30 септември 2012 Сподели Публикувано 30 септември 2012 Мен волана не ме плаши а това че може да сгъне веждите някъде. Най вече задните калници. Широчината на джантата играе ли роля върху офсета? В смисъл такъв да речем една с 7.5 J и една с 8 и офсет 35 според мен ще стоят на еднакво разтояние ръба на калника. Просто тази която е 8 ще стърчи малко повече от вътрешната страна. Може и да греша :icon_hmm:Грешиш. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Flexos Публикувано 30 септември 2012 Сподели Публикувано 30 септември 2012 7.5 J са джантите. И все пак не ми става ясно как се променя ЕТ спрямо широчината на джантата. Да разбирам ли че колкото по широка става, раздува и в двете страни. То ако е така това Ет що за параметър е. Променяща се величина ? Ако имам 16 инча джанта с Ет 42 и 8.5 J да разбирам ли че няма да пасне. Гледах някакъв US сайт с калкулация на ЕТ-то , Според него ЕТ40 7J и ЕТ 24 7.5 J e едно и също нещо. :icon_hmm: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.