Премини към съдържание

Мнение за този Галант


ivaivalito

Препоръчано мнение

Привет Момчета

 

Поради многото ми чудене и търсене на перфектната кола изтървах един Галант 2001

Кажете какво мислите за тази обява http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11271938127970772&f1=details

 

Поздрави

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Привет Момчета

 

Поради многото ми чудене и търсене на перфектната кола изтървах един Галант 2001

Кажете какво мислите за тази обява http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11271938127970772&f1=details

 

Поздрави

 

Колата е страхотна както всеки един Галант!

Редактирано от IndianaJones
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Привет Момчета

 

Поради многото ми чудене и търсене на перфектната кола изтървах един Галант 2001

Кажете какво мислите за тази обява http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11271938127970772&f1=details

 

Поздрави

Ами предвид годините и километрите на тоя тип скоростна кутия , заделяш едни 2-3000 лв и си ок , караш спокойно .Само да добавя, това при положение, че всичко друго е сменяно и направено както трябва разбира се , хубаво е човек да знае все пак какво го чака и утре .

Редактирано от ipj
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колата е страхотна както всеки един Галант!

Колега от тези снимки е трудно да се каже кой знай какво мнение като цяло добре изглежда но имаай на предвид че истинските кусури излизат при оглед на живо така по снимка...

Може би най добре е да помолиш някой колега от Русе да иде да и хвърли едно око да не се разхождаш напразно само за оглед

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ами предвид годините и километрите на тоя тип скоростна кутия , заделяш едни 2-3000 лв и си ок , караш спокойно .Само да добавя, това при положение, че всичко друго е сменяно и направено както трябва разбира се , хубаво е човек да знае все пак какво го чака и утре .

Аз не бих си купил шестцилиндров Галант с обикновен автомат. Тази кутия много по-често дефектира от типтроника, особено пък на 2.5 двигателя. Рециклира се, но колко ще издържи след ремонта?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Аз не бих си купил шестцилиндров Галант с обикновен автомат. Тази кутия много по-често дефектира от типтроника, особено пък на 2.5 двигателя. Рециклира се, но колко ще издържи след ремонта?

Ето такова мнение чаках :)

Значи още повече ме хваща яд дето изтървах червеният с дървения волан ама карай всяко зло за добро .

Продължавам да търся типтроник и кожа :) седан ако някой има нещо под ръка да звънка

Поздрави

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Аз не бих си купил шестцилиндров Галант с обикновен автомат. Тази кутия много по-често дефектира от типтроника, особено пък на 2.5 двигателя. Рециклира се, но колко ще издържи след ремонта?

 

Няма такова нещо и тенденция, колко се чупят обикновенните автомати толкова и типтрониците, също така и ръчните скорости. Нека Пламен се искаже! Всичко е въпрос на късмет и подръжка на колата. Все пак си купуваш кола втора употреба.

Взимаш си подържана кола, сменяваш си маслото на автомата и много важно ,караш я нормално а не като за последно и тогава всичко ще е здраво. А не бай "Иван" си купил Галант с последните пари, и решил да пропусне смяната на маслото на ск. кутия (защото няма пари а това изисква едни 400лв, по добре тези пари да ги даде за музика), почнал да се репчи по светофарите с "шестака" и хоп........автомата здава багажа, и тръгват едни приказки ,че това едва ли не е болното място на колата. Българина като цяло не е свикнал да обръща внимание на скоростната кутия на колите си докато не се счупи.

Аз също обичам да настъпвам шестака, но с мярка. Ако искаш да палиш гуми и да се репчиш на светофарите си вземи един колт или лансер направени за тази цел.

Така че колега имай предвид ,че Галанта е кола ,която си иска своето и ако не и го даваш редовно и качествено ще береш сериозни ядове, също като жена :icon_thumbup: Даже на колата си обръщам повече внимание отколкото на жена ми.....добр че въпросната не чете форума :D

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

...

:good: Точно така, да не забравяме и че типтрониците просто са 1-2 години по-нови, още не им е дошло времето но започва лека полека да им идва и на тях... аз пък имам приятел дето си кара трета година вече и 30к км обикновения автомат на V6 и няма проблеми, а скоростите му не са отваряни .. така че е до късмет и най-вече как е карана поддържана колата (което именно си е късмет)...

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

така че е до късмет и най-вече как е карана поддържана колата (което именно си е късмет)...

И това важи с пълна сила за автоматиците, знаете, че си има особености, като паркиране на наклон, движение на свободна и т.н.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Даже на колата си обръщам повече внимание отколкото на жена ми.....добр че въпросната не чете форума :D

 

Колега, това е закономерно при "галантаджиите" :D

Жената ако има нещо ще го каже веднага, докато при колата ти трябва да внимаваш за най-малките "намеци".

То добре, че колите не могат да говорят, щото някои такива работи ще разкажат.....

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ето такова мнение чаках :)

Значи още повече ме хваща яд дето изтървах червеният с дървения волан ама карай всяко зло за добро .

Продължавам да търся типтроник и кожа :) седан ако някой има нещо под ръка да звънка

Поздрави

Ти ли беше при мен с този червен Галант .........

По принцип аз ти казах че не е лоша колата , и за тази цена -толкова.......имаше някоии забележки,но.........

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Няма такова нещо и тенденция, колко се чупят обикновенните автомати толкова и типтрониците, също така и ръчните скорости. Нека Пламен се искаже! Всичко е въпрос на късмет и подръжка на колата. Все пак си купуваш кола втора употреба.

Взимаш си подържана кола, сменяваш си маслото на автомата и много важно ,караш я нормално а не като за последно и тогава всичко ще е здраво. А не бай "Иван" си купил Галант с последните пари, и решил да пропусне смяната на маслото на ск. кутия (защото няма пари а това изисква едни 400лв, по добре тези пари да ги даде за музика), почнал да се репчи по светофарите с "шестака" и хоп........автомата здава багажа, и тръгват едни приказки ,че това едва ли не е болното място на колата. Българина като цяло не е свикнал да обръща внимание на скоростната кутия на колите си докато не се счупи.

Аз също обичам да настъпвам шестака, но с мярка. Ако искаш да палиш гуми и да се репчиш на светофарите си вземи един колт или лансер направени за тази цел.

Така че колега имай предвид ,че Галанта е кола ,която си иска своето и ако не и го даваш редовно и качествено ще береш сериозни ядове, също като жена :icon_thumbup: Даже на колата си обръщам повече внимание отколкото на жена ми.....добр че въпросната не чете форума :D

Аз какво да кажа..........миналата година съм оправил около 30 ръчни ск. кутии и около 12 автомата ( не помня точно ,затова казвам около ), като само един беше типтроник......

Иначе за другото си много прав........Галанта си е скъпа кола със скъпа подръжка и няма как да очакваш че за 300-500 лв. ще я оправиш първоначално.........

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Аз какво да кажа..........миналата година съм оправил около 30 ръчни ск. кутии и около 12 автомата ( не помня точно ,затова казвам около ), като само един беше типтроник......

Егаси, това на фона на статистиката (много повече автомати процентно спрямо ръчните) си е притеснително направо..

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колко излиза средно ремонта на ръчка, автомат и типтроник?

Редактирано от zexer
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колко излиза средно ремонта на ръчка, автомат и типтроник?

Еее, това е много относително..............но ако трябва много ,ама много да закръглям - за ръчната - около 500-600 лв.(може и повече да излезе , зависи от това какво има да се прави) и за автоматика - около 1500 лв.( и това зависи много ) Това е средно.....и много ,много относително..........

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Еее, това е много относително..............но ако трябва много ,ама много да закръглям - за ръчната - около 500-600 лв.(може и повече да излезе , зависи от това какво има да се прави) и за автоматика - около 1500 лв.( и това зависи много ) Това е средно.....и много ,много относително..........

 

Колко би излязла смяната на лагер на първичен вал, че почна много да трака. Не знам кой от всичките прави тази дъндания, но не е приятно.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колко би излязла смяната на лагер на първичен вал, че почна много да трака. Не знам кой от всичките прави тази дъндания, но не е приятно.

Те се сменят поне основните( съчмените ) лагери всички, за да няма после " ма тя сега вие повече , а нали я правихме уж"..........може да се наложи корекция на зъбите на предавките, както и синхронизаторите и муфите и хъбовете..........всичко е възможно........

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ако мога само малко да допълня че Пламен е на 100 % прав с горенаписаното ... :good:

 

 

П.С. А и още нещо, дано не обидя колегите само но по скапана ск.кутия на Галант от 2.5 автомат няма

 

типтроника е съвсем друга бира там японците са видяли грешката си от предната кутия и са си казали а сега да видим тази колко бързо ще я строшите :drive:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Е кво са си казали като и тя превърта шлици .. примери има ама не знам що си мълчат .. същата работа е май май...

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Е кво са си казали като и тя превърта шлици .. примери има ама не знам що си мълчат .. същата работа е май май...

 

 

Казали са ако мога да цитирам колегата Слави който има един лаф (глупаците са безкрайно изобретателни )

 

типтроник кутията ако и сменяш филтъра зависи от модела с един или два и маслото ,много ама много трудно ще я счупиш а и да не я оставяш по път с наклон без ръчна .....

 

Обикновенния автомат каквото и да му сменяш навреме си е скапан по рождение ..

 

п.с. Въобще не е същата работа според мен ... а и още нещо не ми се влиза в никакви излишни спорове ...

Редактирано от alex2511
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Казали са ако мога да цитирам колегата Слави който има един лаф (глупаците са безкрайно изобретателни )

 

типтроник кутията ако и сменяш филтъра зависи от модела с един или два и маслото ,много ама много трудно ще я счупиш а и да не я оставяш по път с наклон без ръчна .....

 

Обикновенния автомат каквото и да му сменяш навреме си е скапан по рождение ..

 

п.с. Въобще не е същата работа според мен ... а и още нещо не ми се влиза в никакви излишни спорове ...

Гледам, изпреварил си ме :icon_thumbup:

Това за наклона е ама наистина много важно, хората са го написали пред скоростния лост, естествено и редовната смяна на консумативите(тя пък една редовнааа)Типтроника е за мене много добро попадение :yes3: въпреки,че карам ръчка(хм, тя и типтроника ръчка бе :D )

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...