ivaivalito Публикувано 17 февруари 2011 Сподели Публикувано 17 февруари 2011 Привет Момчета Поради многото ми чудене и търсене на перфектната кола изтървах един Галант 2001 Кажете какво мислите за тази обява http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11271938127970772&f1=details Поздрави Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Cvetan_Kaleev Публикувано 17 февруари 2011 Сподели Публикувано 17 февруари 2011 (редакция) Привет Момчета Поради многото ми чудене и търсене на перфектната кола изтървах един Галант 2001 Кажете какво мислите за тази обява http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11271938127970772&f1=details Поздрави Колата е страхотна както всеки един Галант! Редактирано 17 февруари 2011 от IndianaJones Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ipj Публикувано 17 февруари 2011 Сподели Публикувано 17 февруари 2011 (редакция) Привет Момчета Поради многото ми чудене и търсене на перфектната кола изтървах един Галант 2001 Кажете какво мислите за тази обява http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11271938127970772&f1=details ПоздравиАми предвид годините и километрите на тоя тип скоростна кутия , заделяш едни 2-3000 лв и си ок , караш спокойно .Само да добавя, това при положение, че всичко друго е сменяно и направено както трябва разбира се , хубаво е човек да знае все пак какво го чака и утре . Редактирано 17 февруари 2011 от ipj Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Todor V. Публикувано 17 февруари 2011 Сподели Публикувано 17 февруари 2011 Колата е страхотна както всеки един Галант!Колега от тези снимки е трудно да се каже кой знай какво мнение като цяло добре изглежда но имаай на предвид че истинските кусури излизат при оглед на живо така по снимка...Може би най добре е да помолиш някой колега от Русе да иде да и хвърли едно око да не се разхождаш напразно само за оглед Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Mitsubishi Публикувано 18 февруари 2011 Сподели Публикувано 18 февруари 2011 Ами предвид годините и километрите на тоя тип скоростна кутия , заделяш едни 2-3000 лв и си ок , караш спокойно .Само да добавя, това при положение, че всичко друго е сменяно и направено както трябва разбира се , хубаво е човек да знае все пак какво го чака и утре .Аз не бих си купил шестцилиндров Галант с обикновен автомат. Тази кутия много по-често дефектира от типтроника, особено пък на 2.5 двигателя. Рециклира се, но колко ще издържи след ремонта? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ivaivalito Публикувано 18 февруари 2011 Автор Сподели Публикувано 18 февруари 2011 Аз не бих си купил шестцилиндров Галант с обикновен автомат. Тази кутия много по-често дефектира от типтроника, особено пък на 2.5 двигателя. Рециклира се, но колко ще издържи след ремонта?Ето такова мнение чаках Значи още повече ме хваща яд дето изтървах червеният с дървения волан ама карай всяко зло за добро .Продължавам да търся типтроник и кожа седан ако някой има нещо под ръка да звънка Поздрави Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Trafik Публикувано 18 февруари 2011 Сподели Публикувано 18 февруари 2011 Аз не бих си купил шестцилиндров Галант с обикновен автомат. Тази кутия много по-често дефектира от типтроника, особено пък на 2.5 двигателя. Рециклира се, но колко ще издържи след ремонта? Няма такова нещо и тенденция, колко се чупят обикновенните автомати толкова и типтрониците, също така и ръчните скорости. Нека Пламен се искаже! Всичко е въпрос на късмет и подръжка на колата. Все пак си купуваш кола втора употреба.Взимаш си подържана кола, сменяваш си маслото на автомата и много важно ,караш я нормално а не като за последно и тогава всичко ще е здраво. А не бай "Иван" си купил Галант с последните пари, и решил да пропусне смяната на маслото на ск. кутия (защото няма пари а това изисква едни 400лв, по добре тези пари да ги даде за музика), почнал да се репчи по светофарите с "шестака" и хоп........автомата здава багажа, и тръгват едни приказки ,че това едва ли не е болното място на колата. Българина като цяло не е свикнал да обръща внимание на скоростната кутия на колите си докато не се счупи. Аз също обичам да настъпвам шестака, но с мярка. Ако искаш да палиш гуми и да се репчиш на светофарите си вземи един колт или лансер направени за тази цел.Така че колега имай предвид ,че Галанта е кола ,която си иска своето и ако не и го даваш редовно и качествено ще береш сериозни ядове, също като жена :icon_thumbup: Даже на колата си обръщам повече внимание отколкото на жена ми.....добр че въпросната не чете форума :D Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SNS Публикувано 18 февруари 2011 Сподели Публикувано 18 февруари 2011 Колега, ако искаш погледни тази обява.За да видиш снимките ползвай това. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Lyubo Dimitrov Публикувано 18 февруари 2011 Сподели Публикувано 18 февруари 2011 ... :good: Точно така, да не забравяме и че типтрониците просто са 1-2 години по-нови, още не им е дошло времето но започва лека полека да им идва и на тях... аз пък имам приятел дето си кара трета година вече и 30к км обикновения автомат на V6 и няма проблеми, а скоростите му не са отваряни .. така че е до късмет и най-вече как е карана поддържана колата (което именно си е късмет)... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mmotors Публикувано 18 февруари 2011 Сподели Публикувано 18 февруари 2011 така че е до късмет и най-вече как е карана поддържана колата (което именно си е късмет)... И това важи с пълна сила за автоматиците, знаете, че си има особености, като паркиране на наклон, движение на свободна и т.н. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Krasko Публикувано 18 февруари 2011 Сподели Публикувано 18 февруари 2011 Даже на колата си обръщам повече внимание отколкото на жена ми.....добр че въпросната не чете форума :D Колега, това е закономерно при "галантаджиите" :D Жената ако има нещо ще го каже веднага, докато при колата ти трябва да внимаваш за най-малките "намеци".То добре, че колите не могат да говорят, щото някои такива работи ще разкажат..... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 18 февруари 2011 Сподели Публикувано 18 февруари 2011 Ето такова мнение чаках Значи още повече ме хваща яд дето изтървах червеният с дървения волан ама карай всяко зло за добро .Продължавам да търся типтроник и кожа седан ако някой има нещо под ръка да звънка ПоздравиТи ли беше при мен с този червен Галант .........По принцип аз ти казах че не е лоша колата , и за тази цена -толкова.......имаше някоии забележки,но......... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 18 февруари 2011 Сподели Публикувано 18 февруари 2011 Няма такова нещо и тенденция, колко се чупят обикновенните автомати толкова и типтрониците, също така и ръчните скорости. Нека Пламен се искаже! Всичко е въпрос на късмет и подръжка на колата. Все пак си купуваш кола втора употреба.Взимаш си подържана кола, сменяваш си маслото на автомата и много важно ,караш я нормално а не като за последно и тогава всичко ще е здраво. А не бай "Иван" си купил Галант с последните пари, и решил да пропусне смяната на маслото на ск. кутия (защото няма пари а това изисква едни 400лв, по добре тези пари да ги даде за музика), почнал да се репчи по светофарите с "шестака" и хоп........автомата здава багажа, и тръгват едни приказки ,че това едва ли не е болното място на колата. Българина като цяло не е свикнал да обръща внимание на скоростната кутия на колите си докато не се счупи. Аз също обичам да настъпвам шестака, но с мярка. Ако искаш да палиш гуми и да се репчиш на светофарите си вземи един колт или лансер направени за тази цел.Така че колега имай предвид ,че Галанта е кола ,която си иска своето и ако не и го даваш редовно и качествено ще береш сериозни ядове, също като жена :icon_thumbup: Даже на колата си обръщам повече внимание отколкото на жена ми.....добр че въпросната не чете форума :DАз какво да кажа..........миналата година съм оправил около 30 ръчни ск. кутии и около 12 автомата ( не помня точно ,затова казвам около ), като само един беше типтроник......Иначе за другото си много прав........Галанта си е скъпа кола със скъпа подръжка и няма как да очакваш че за 300-500 лв. ще я оправиш първоначално......... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Lyubo Dimitrov Публикувано 18 февруари 2011 Сподели Публикувано 18 февруари 2011 Аз какво да кажа..........миналата година съм оправил около 30 ръчни ск. кутии и около 12 автомата ( не помня точно ,затова казвам около ), като само един беше типтроник......Егаси, това на фона на статистиката (много повече автомати процентно спрямо ръчните) си е притеснително направо.. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
zexer Публикувано 18 февруари 2011 Сподели Публикувано 18 февруари 2011 (редакция) Колко излиза средно ремонта на ръчка, автомат и типтроник? Редактирано 18 февруари 2011 от zexer Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 18 февруари 2011 Сподели Публикувано 18 февруари 2011 Колко излиза средно ремонта на ръчка, автомат и типтроник?Еее, това е много относително..............но ако трябва много ,ама много да закръглям - за ръчната - около 500-600 лв.(може и повече да излезе , зависи от това какво има да се прави) и за автоматика - около 1500 лв.( и това зависи много ) Това е средно.....и много ,много относително.......... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
naso Публикувано 18 февруари 2011 Сподели Публикувано 18 февруари 2011 Еее, това е много относително..............но ако трябва много ,ама много да закръглям - за ръчната - около 500-600 лв.(може и повече да излезе , зависи от това какво има да се прави) и за автоматика - около 1500 лв.( и това зависи много ) Това е средно.....и много ,много относително.......... Колко би излязла смяната на лагер на първичен вал, че почна много да трака. Не знам кой от всичките прави тази дъндания, но не е приятно. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 18 февруари 2011 Сподели Публикувано 18 февруари 2011 Колко би излязла смяната на лагер на първичен вал, че почна много да трака. Не знам кой от всичките прави тази дъндания, но не е приятно.Те се сменят поне основните( съчмените ) лагери всички, за да няма после " ма тя сега вие повече , а нали я правихме уж"..........може да се наложи корекция на зъбите на предавките, както и синхронизаторите и муфите и хъбовете..........всичко е възможно........ Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
alex2511 Публикувано 18 февруари 2011 Сподели Публикувано 18 февруари 2011 Ако мога само малко да допълня че Пламен е на 100 % прав с горенаписаното ... :good: П.С. А и още нещо, дано не обидя колегите само но по скапана ск.кутия на Галант от 2.5 автомат няма типтроника е съвсем друга бира там японците са видяли грешката си от предната кутия и са си казали а сега да видим тази колко бързо ще я строшите Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Lyubo Dimitrov Публикувано 18 февруари 2011 Сподели Публикувано 18 февруари 2011 Е кво са си казали като и тя превърта шлици .. примери има ама не знам що си мълчат .. същата работа е май май... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
alex2511 Публикувано 18 февруари 2011 Сподели Публикувано 18 февруари 2011 (редакция) Е кво са си казали като и тя превърта шлици .. примери има ама не знам що си мълчат .. същата работа е май май... Казали са ако мога да цитирам колегата Слави който има един лаф (глупаците са безкрайно изобретателни ) типтроник кутията ако и сменяш филтъра зависи от модела с един или два и маслото ,много ама много трудно ще я счупиш а и да не я оставяш по път с наклон без ръчна ..... Обикновенния автомат каквото и да му сменяш навреме си е скапан по рождение .. п.с. Въобще не е същата работа според мен ... а и още нещо не ми се влиза в никакви излишни спорове ... Редактирано 18 февруари 2011 от alex2511 Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mmotors Публикувано 19 февруари 2011 Сподели Публикувано 19 февруари 2011 Казали са ако мога да цитирам колегата Слави който има един лаф (глупаците са безкрайно изобретателни ) типтроник кутията ако и сменяш филтъра зависи от модела с един или два и маслото ,много ама много трудно ще я счупиш а и да не я оставяш по път с наклон без ръчна ..... Обикновенния автомат каквото и да му сменяш навреме си е скапан по рождение .. п.с. Въобще не е същата работа според мен ... а и още нещо не ми се влиза в никакви излишни спорове ...Гледам, изпреварил си ме :icon_thumbup: Това за наклона е ама наистина много важно, хората са го написали пред скоростния лост, естествено и редовната смяна на консумативите(тя пък една редовнааа)Типтроника е за мене много добро попадение въпреки,че карам ръчка(хм, тя и типтроника ръчка бе :D ) Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.