Премини към съдържание

Газов инжекцион


ctc

Препоръчано мнение

супер,тъкмо да видя за какво става въпрос и да се решавам кво да правя..,как ще стане обаче?

Редактирано от Valyo
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 56
  • Създадена
  • Отговор:

Най-активни потребители в тази тема

Най-активни потребители в тази тема

супер,тъкмо да видя за какво става въпрос и да се решавам кво да правя..,как ще стане обаче?

Ми обаждаш ми се по тел-а и ако съм там, идваш ,ако ли не, уговаряме си среща някъде и се срещаме..........

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Моята гаранция изтича сега през март месец и се чудя за газова уредба.

Ама за "течна фаза" постоянно ме разубеждават, че не е за нашите горива, че помпата се прецаква и е скъпа.

За обикновен АГИ, нямам наблюдениа, но се питам дали няма да стане някоя грешка с компа на колата и да ми свети някоя лампа по таблото?

Светни ме Пламене, пък не само и мене. Обикновен газов инджекцион или течна фаза?

Дай с + и - кое натделява с качества и по-евтино и НЕредовно влагане на пари в ремонти и подръжка в бъдеще?

Задавам тоя въпрос, защото немога да преценя, коя ще е по-добрия вариант за мене, като изключим цената!

Едната е по-малко от 2000лв, а другата е около 3200лв.

Минавам по почти 30 000км на година или иначе казано, колаа е на 3г и на 83 000км

Дайте съвет какво да правя? На коя марка да се спра и дали да е "течна фаза" или някой хубав газов инджекцион?

Насочете ме към марки и места на които се монтират, но качествено и с гаранция! :icon_rock:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Aз от моя ГИ няма какво да се оплача... няма разлика газ бензин в мощността..............

за сега ГИ течна фаза е скъпо удоволствие, ама който може да си го позволи, да си го слага, .... тоест монтира :D

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

С течна фаза е по добре ,тъй като хем разхода е по малък ( с около 1-2 литра) хем се увеличава мощността ( с 8% ),поне моята е такава, Виале..........И не е вярно това за горивата, защото моята я карам около 120 000км. вече и няма проблем, едно единствено обслужване на помпата й направих ,тъй като беше амортизирана вече ( лагери и втулка ) ..........

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

С течна фаза е по добре ,тъй като хем разхода е по малък ( с около 1-2 литра) хем се увеличава мощността ( с 8% ),поне моята е такава, Виале..........И не е вярно това за горивата, защото моята я карам около 120 000км. вече и няма проблем, едно единствено обслужване на помпата й направих ,тъй като беше амортизирана вече ( лагери и втулка ) ..........

Добре де Пламене, колко ти струва това обслужване?

Искам да разбера и за разликите между двата вида ГУ?

Ако може и да кажеш, кои са по-добрите марки от тези ГУ?

Че ми се води акъла яко. :icon_blush:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колега Тодър от Филибето - ти четеш ли че човека монтира и какво е писал? Откъдето следва че май твоето изказване е заяждане с него и тънко го обиждаш, че видиш ли едва ли не не разбира какво прави. Ти и с мен напред така си ме обиди без да ме познаваш без да знаеш кой съм сещаш ли се (за ксеноните да ти подскажа) :). Давай по положително с мисленето - не всички са като теб разбирачи от всичко ;) ... А и съвет от мен - гледай от по-нисичко, че некъде да не те затапят и да те "разкрият" ;)

Хахаха чета, а ти какво прочете и какво разбра ? :) Ако се чувстваш обиден за нещо има ЛС...Не си спомням припомни ми...ПО въпроса за колегата и уредбата която предлага...Всеки може да напише в един форум , че той е най-големия специалист и това , което прави е най-изгодно. Без доводи и факти всичко остава само едни писаници във един форум. Така стоят нещата по принцип и изобщо не става въпрос за лично отношение...няма и място за такова .Както и в случая с теб !

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Тодоре айде престани бе човек!

Не съди по себе си и за другите! Няма нещо някой да е предложил и ти да не се обадиш, че се съмняваш да не те/ни прецакат!

Не си мисли, че всички в тоя форум са некви тъпанари и който каквото им предложи веднага ще си го купим и монтираме!

Всеки ще си прецени и ще реши какво и кой да пита.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Добре де Пламене, колко ти струва това обслужване?

Искам да разбера и за разликите между двата вида ГУ?

Ако може и да кажеш, кои са по-добрите марки от тези ГУ?

Че ми се води акъла яко. :icon_blush:

Ако си я монтираш нова ,то за да стигне това обслужване , ще минат поне 5 години и сигурно ще си й врътнал 150к км............така че в твоя случай не го мисли това,аз го мислех ,тъй като ГУ е била монтирана още когато колата е била нова и е карана о0т нова на газ...............на 10 години и 200к км. от към бутилката почна да вие и беше ясно че трябва да я правя.............Но това при твоя случай не е така.....освен това не вярвам, пък и не съм виждал такава АГУ като моята нова.......

Така че ако ти се дават 3 бона за АГУ, действай и не го мисли , ти сам ше се убедиш по късно...........

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Тодоре айде престани бе човек!

Не съди по себе си и за другите! Няма нещо някой да е предложил и ти да не се обадиш, че се съмняваш да не те/ни прецакат!

Не си мисли, че всички в тоя форум са некви тъпанари и който каквото им предложи веднага ще си го купим и монтираме!

Всеки ще си прецени и ще реши какво и кой да пита.

Василе въпроса е принципен и ако си мислиш, че съдя по себе си , си в голяма грешка...Нямаш си на представа колко ми се пишат такива оф-топици ...Просто си има определени правила и е хубаво да се придържаме към тях. :drinks:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Тоше, и аз си мисля, че не си прав.....

Колегата е регистриран във форума отдавна и ако да е бил такъв случая - всички щяхме да си монтираме газовите при него. Аз знам от много време, че се занимава с това, при това съм чувал само хубави неща за него. Не за пръв път се включва в дискусия, не веднъж е давал съвети (стойностни), но лично аз за пръв път виждам да казва за марка и пр. Не го познавам момчето, никога не сме се виждали с него, но не си прав да реагираш по подобен начин. В такъв случай какво да кажем за хората, които дават съвети и правят ремонти, да не говорим за безброй многото обяви и какво ли не.

Редактирано от rosko
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

С течна фаза е по добре ,тъй като хем разхода е по малък ( с около 1-2 литра) хем се увеличава мощността ( с 8% ),поне моята е такава, Виале..........И не е вярно това за горивата, защото моята я карам около 120 000км. вече и няма проблем, едно единствено обслужване на помпата й направих ,тъй като беше амортизирана вече ( лагери и втулка ) ..........

 

(лагери и втулка) тя дизел ли е ? на каква помпа се прави обслужване? ако е бензин мислех че са неразглобяем детаил? обесни , моята е бензин спейс стар 2004 1.6 да я ревизирам и как?

:rolleyes: :icon_blush: . или тея течната фаза имат помпи които се обслужват(сега пак препрочетох назд и разбрах ,че май става дума за тях,!!!

Редактирано от autogad
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Течната фаза е по-добрия вариант, но за момента е по-неизгодния...При разлика в разхода 1/100 в нейна полза и цена от 1500лв и повече, това са едни 100 000км...

 

 

Тоше, и аз си мисля, че не си прав..... Колегата е регистриран във форума отдавна и ако да е бил такъв случая - всички щяхме да си монтираме газовите при него. Аз знам от много време, че се занимава с това, при това съм чувал само хубави неща за него. Не за пръв път се включва в дискусия, не веднъж е давал съвети (стойностни), но лично аз за пръв път виждам да казва за марка и пр. Не го познавам момчето, никога не сме се виждали с него, но не си прав да реагираш по подобен начин. В такъв случай какво да кажем за хората, които дават съвети и правят ремонти, да не говорим за безброй многото обяви и какво ли не.

Ok бре, нямам нищо против никого. А който не знае от кога е регистриран и не го познава ? Просто зададох елементарен въпрос...Можеше всичко да приключи с един пост. Излишни са всичките тези полемики. Пак повтарям, личностно отношение няма !

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

(лагери и втулка) тя дизел ли е ? на каква помпа се прави обслужване? ако е бензин мислех че са неразглобяем детаил? обесни , моята е бензин спейс стар 2004 1.6 да я ревизирам и как?

:rolleyes: :icon_blush: . или тея течната фаза имат помпи които се обслужват(сега пак препрочетох назд и разбрах ,че май става дума за тях,!!!

Не си разбрал нищо ,от това което говорихме за течна фаза.............

АГУ с течна фаза на впръскване на газта (или LPi) освен бутилка ,клапани, тръби,газови инжектори, винтил и ЕКУ, има и помпа за газта, която седи вътре в бутилката и създава 12 атм. налягане на газта при инжекторите,които я впръскват в цилиндрите........тази помпа е бая сложна ( поне на моята ) и е трифазна , безчеткова ( сещате се защо) 5 буталцова ,разположени един срещу друг в кръг ,а посредата е оста на ротора на помпата,на която в самия край е набита ексцентрична втулка, която при завъртането й,да контактува със съответното бутало, и по този начин при завъртане , движи буталцата ,а те от своя сттрана засмукват и създават налягане на течната газ ( пропан-бутана ) Тази помпа освен това има и два лагера ,които се мажат от маслена баня, като само единия е на "баня" :D (т.е. лагера седи потопен в резервоарчето с масло), а другия лагер се маже на "душ" :D (т.е. има еедин едровинтов шпиндел, който като се върти, загребва и качва маслото от банята към горния лагер и така го маже .............

Тези лагери и втулка се износват и се получава луфт и от там се сещаш какво става.......Именно под това викам "обслужване", когато се сменят лагерите и втулката ..........

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ok бре, нямам нищо против никого. А който не знае от кога е регистриран и не го познава ? Просто зададох елементарен въпрос...Можеше всичко да приключи с един пост. Излишни са всичките тези полемики. Пак повтарям, личностно отношение няма !

:icon_clap: :icon_clap:

 

 

 

АМЕРИКАНСКИ форум: човек пита за проблем , всички се стремят да му помогнат,насочат към правилния сервиз или там каквото трябва.... и за страница две проблема е решен.

 

РУСКИ форум: човек пита за проблем ,всички уж се мъчат да му помогнат дават мнения ,гледат да му продадат нещо свое старо и ненужно,препратят при свой приятел и накрая с много средства и време и 5-10 странички проблема е решен

 

БЪЛГАРСКИ форум: човек пита за проблем ,всички те хокат псуват и накрая те изкарват най големия некъдърник ,глупак ,нескопосъник.......и какво ли още не ,темата се превръща в скандал и ругатни и вече никой не помни какъв е проблема който се дискотира, а само се чете , плюе и храни колеги с УЖ неправилни и грешни съвети .......и какво ли още не, след 5-10 месеца някой прочита първа страница и случайно или не разрешава проблема с точна диагноза на ЧОВЕКА ,но вече е късно защото той или е нарязал колата за скраб, продал (набутал някой друг) или финансово се е разорил и няма сили за поредния опит дори и той да е точния. :icon_crying: :icon_box: :icon_doh: :help: :mad: :help: :icon_clap:

Редактирано от autogad
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Не си разбрал нищо ,от това което говорихме за течна фаза.............

АГУ с течна фаза на впръскване на газта (или LPi) освен бутилка ,клапани, тръби,газови инжектори, винтил и ЕКУ, има и помпа за газта, която седи вътре в бутилката и създава 12 атм. налягане на газта при инжекторите,които я впръскват в цилиндрите........тази помпа е бая сложна ( поне на моята ) и е трифазна , безчеткова ( сещате се защо) 5 буталцова ,разположени един срещу друг в кръг ,а посредата е оста на ротора на помпата,на която в самия край е набита ексцентрична втулка, която при завъртането й,да контактува със съответното бутало, и по този начин при завъртане , движи буталцата ,а те от своя сттрана засмукват и създават налягане на течната газ ( пропан-бутана ) Тази помпа освен това има и два лагера ,които се мажат от маслена баня, като само единия е на "баня" :D (т.е. лагера седи потопен в резервоарчето с масло), а другия лагер се маже на "душ" :D (т.е. има еедин едровинтов шпиндел, който като се върти, загребва и качва маслото от банята към горния лагер и така го маже .............

Тези лагери и втулка се износват и се получава луфт и от там се сещаш какво става.......Именно под това викам "обслужване", когато се сменят лагерите и втулката ..........

 

Поусетих се, че не съм дочел всичко и се извинявам! Но по този начин доразвихме темата на течната фаза с по-подробни детайли :icon_thumbup:

Редактирано от valboss
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

поосетих се че несъм дочел всичко и се извинявам ,но по този начин доразвихме темата на течната фаза с по подробни детайли :icon_thumbup:

Еми видя ли че сега ти си този ,който не чете или чете през редовете........

 

БЪЛГАРСКИ форум: човек пита за проблем ,всички те хокат псуват и накрая те изкарват най големия некъдърник ,глупак ,нескопосъник.......и какво ли още не ,темата се превръща в скандал и ругатни и вече никой не помни какъв е проблема който се дискотира, а само се чете , плюе и храни колеги с УЖ неправилни и грешни съвети .......и какво ли още не, след 5-10 месеца някой прочита първа страница и случайно или не разрешава проблема с точна диагноза на ЧОВЕКА ,но вече е късно защото той или е нарязал колата за скраб, продал (набутал някой друг) или финансово се е разорил и няма сили за поредния опит дори и той да е точния. :icon_crying: :icon_box: :icon_doh: :help: :mad: :help: :icon_clap:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Еми видя ли че сега ти си този ,който не чете или чете през редовете........

 

Така си е ..:D Освен това има грешна представа за Българските форуми ..:P Не всички са еднакви ..

Неговият проблем със скоростната кутия например, се реши като в Американски форум ..B)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Така си е ..:D Освен това има грешна представа за Българските форуми ..:P Не всички са еднакви ..

...........особено за нашия............

Само да питам, ти ще пиеш ли на срещата бре? :D

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Така че ако ти се дават 3 бона за АГУ, действай и не го мисли , ти сам ше се убедиш по късно...........

Те 3 бона са ясни, ама ме насочи лъм марка и място където може и са го правили като хората?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Те 3 бона са ясни, ама ме насочи лъм марка и място където може и са го правили като хората?

Можеш да се обърнеш към колегата Ivo Lenkov..........той е човека ,който поставя такива АГУ-та, освен това е наясно с японските коли ( има 3 :mitsu-smiley: и имаше едно Оутбек )

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Така си е ..:D Освен това има грешна представа за Българските форуми ..:P Не всички са еднакви ..

Неговият проблем със скоростната кутия например, се реши като в Американски форум ..B)

 

 

 

Благодаря на Марио64 за което!

Бързо, точно и коректно - за кутията става въпрос. :drive: :drive: :icon_clap: :icon_thumbup:

Редактирано от valboss
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 4 седмици ...

Можеш да се обърнеш към колегата Ivo Lenkov..........той е човека ,който поставя такива АГУ-та, освен това е наясно с японските коли ( има 3 :mitsu-smiley: и имаше едно Оутбек )

Пламене, за тая течна фаза, много негативни отзиви бе. Направих собствено проучване на мненията, като се обадих на 6 места където се монтират такива уредби + твоето мнение та значи 7. Резултатите са все още 5/2 в полза на тези с изпарител.

За сега се спирам на газов инжекцион с изпарител. Насочиха ме към BRC. От тях, ще си закупя инсталацията, с всичко необходимо за моята кола и изискванията ми, а монтажа ще си направя в Бургас.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Пламене, за тая течна фаза, много негативни отзиви бе. Направих собствено проучване на мненията, като се обадих на 6 места където се монтират такива уредби + твоето мнение та значи 7. Резултатите са все още 5/2 в полза на тези с изпарител.

За сега се спирам на газов инжекцион с изпарител. Насочиха ме към BRC. От тях, ще си закупя инсталацията, с всичко необходимо за моята кола и изискванията ми, а монтажа ще си направя в Бургас.

Е кое му е негативното колега? Че е скъпа ,да ,това е единствения негатив......това че газаджийте не могат все още да монтират АГУ с LPI система, не означава че АГУ-то ти е скапано , не нужно и т.н..........

Аз моята кола я карам вече 150 хил. км. пробег, и съм направил ремонт само на помпата ,и сега преди 15 хил. км. изгърмя единия инжектор и го смених с друг вт. ръка за 50 лв. а всичко друго са настройки и диагностика.........от тогава до сега само сипвам газ и карам................

Редактирано от DJ Tymbi
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Пламене, за тая течна фаза, много негативни отзиви бе. Направих собствено проучване на мненията, като се обадих на 6 места където се монтират такива уредби + твоето мнение та значи 7. Резултатите са все още 5/2 в полза на тези с изпарител.

За сега се спирам на газов инжекцион с изпарител. Насочиха ме към BRC. От тях, ще си закупя инсталацията, с всичко необходимо за моята кола и изискванията ми, а монтажа ще си направя в Бургас.

E що пък в Бургас ? А и БРЦ точно ? Официалното им представителсдтво в Сф или Пловдив също е добър вариант. Проучи и за Бигас и Ланди Ренцо. Със сигурност са много добри уредби, дори в някой отношения превъзхождат БРЦ.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Създаване...