Valyo Публикувано 16 февруари 2011 Сподели Публикувано 16 февруари 2011 (редакция) супер,тъкмо да видя за какво става въпрос и да се решавам кво да правя..,как ще стане обаче? Редактирано 16 февруари 2011 от Valyo Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 16 февруари 2011 Сподели Публикувано 16 февруари 2011 супер,тъкмо да видя за какво става въпрос и да се решавам кво да правя..,как ще стане обаче?Ми обаждаш ми се по тел-а и ако съм там, идваш ,ако ли не, уговаряме си среща някъде и се срещаме.......... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Vasil Sivkov-Noby Публикувано 17 февруари 2011 Сподели Публикувано 17 февруари 2011 Моята гаранция изтича сега през март месец и се чудя за газова уредба.Ама за "течна фаза" постоянно ме разубеждават, че не е за нашите горива, че помпата се прецаква и е скъпа.За обикновен АГИ, нямам наблюдениа, но се питам дали няма да стане някоя грешка с компа на колата и да ми свети някоя лампа по таблото?Светни ме Пламене, пък не само и мене. Обикновен газов инджекцион или течна фаза?Дай с + и - кое натделява с качества и по-евтино и НЕредовно влагане на пари в ремонти и подръжка в бъдеще?Задавам тоя въпрос, защото немога да преценя, коя ще е по-добрия вариант за мене, като изключим цената!Едната е по-малко от 2000лв, а другата е около 3200лв.Минавам по почти 30 000км на година или иначе казано, колаа е на 3г и на 83 000кмДайте съвет какво да правя? На коя марка да се спра и дали да е "течна фаза" или някой хубав газов инджекцион?Насочете ме към марки и места на които се монтират, но качествено и с гаранция! :icon_rock: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Hristo Публикувано 17 февруари 2011 Сподели Публикувано 17 февруари 2011 Aз от моя ГИ няма какво да се оплача... няма разлика газ бензин в мощността..............за сега ГИ течна фаза е скъпо удоволствие, ама който може да си го позволи, да си го слага, .... тоест монтира :D Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 18 февруари 2011 Сподели Публикувано 18 февруари 2011 С течна фаза е по добре ,тъй като хем разхода е по малък ( с около 1-2 литра) хем се увеличава мощността ( с 8% ),поне моята е такава, Виале..........И не е вярно това за горивата, защото моята я карам около 120 000км. вече и няма проблем, едно единствено обслужване на помпата й направих ,тъй като беше амортизирана вече ( лагери и втулка ) .......... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Vasil Sivkov-Noby Публикувано 18 февруари 2011 Сподели Публикувано 18 февруари 2011 С течна фаза е по добре ,тъй като хем разхода е по малък ( с около 1-2 литра) хем се увеличава мощността ( с 8% ),поне моята е такава, Виале..........И не е вярно това за горивата, защото моята я карам около 120 000км. вече и няма проблем, едно единствено обслужване на помпата й направих ,тъй като беше амортизирана вече ( лагери и втулка ) ..........Добре де Пламене, колко ти струва това обслужване?Искам да разбера и за разликите между двата вида ГУ?Ако може и да кажеш, кои са по-добрите марки от тези ГУ?Че ми се води акъла яко. :icon_blush: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
todor Публикувано 18 февруари 2011 Сподели Публикувано 18 февруари 2011 Колега Тодър от Филибето - ти четеш ли че човека монтира и какво е писал? Откъдето следва че май твоето изказване е заяждане с него и тънко го обиждаш, че видиш ли едва ли не не разбира какво прави. Ти и с мен напред така си ме обиди без да ме познаваш без да знаеш кой съм сещаш ли се (за ксеноните да ти подскажа) . Давай по положително с мисленето - не всички са като теб разбирачи от всичко ;) ... А и съвет от мен - гледай от по-нисичко, че некъде да не те затапят и да те "разкрият" ;) Хахаха чета, а ти какво прочете и какво разбра ? Ако се чувстваш обиден за нещо има ЛС...Не си спомням припомни ми...ПО въпроса за колегата и уредбата която предлага...Всеки може да напише в един форум , че той е най-големия специалист и това , което прави е най-изгодно. Без доводи и факти всичко остава само едни писаници във един форум. Така стоят нещата по принцип и изобщо не става въпрос за лично отношение...няма и място за такова .Както и в случая с теб ! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Vasil Sivkov-Noby Публикувано 18 февруари 2011 Сподели Публикувано 18 февруари 2011 Тодоре айде престани бе човек!Не съди по себе си и за другите! Няма нещо някой да е предложил и ти да не се обадиш, че се съмняваш да не те/ни прецакат!Не си мисли, че всички в тоя форум са некви тъпанари и който каквото им предложи веднага ще си го купим и монтираме!Всеки ще си прецени и ще реши какво и кой да пита. 1 Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 18 февруари 2011 Сподели Публикувано 18 февруари 2011 Добре де Пламене, колко ти струва това обслужване?Искам да разбера и за разликите между двата вида ГУ?Ако може и да кажеш, кои са по-добрите марки от тези ГУ?Че ми се води акъла яко. :icon_blush:Ако си я монтираш нова ,то за да стигне това обслужване , ще минат поне 5 години и сигурно ще си й врътнал 150к км............така че в твоя случай не го мисли това,аз го мислех ,тъй като ГУ е била монтирана още когато колата е била нова и е карана о0т нова на газ...............на 10 години и 200к км. от към бутилката почна да вие и беше ясно че трябва да я правя.............Но това при твоя случай не е така.....освен това не вярвам, пък и не съм виждал такава АГУ като моята нова.......Така че ако ти се дават 3 бона за АГУ, действай и не го мисли , ти сам ше се убедиш по късно........... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
todor Публикувано 18 февруари 2011 Сподели Публикувано 18 февруари 2011 Тодоре айде престани бе човек!Не съди по себе си и за другите! Няма нещо някой да е предложил и ти да не се обадиш, че се съмняваш да не те/ни прецакат!Не си мисли, че всички в тоя форум са некви тъпанари и който каквото им предложи веднага ще си го купим и монтираме!Всеки ще си прецени и ще реши какво и кой да пита.Василе въпроса е принципен и ако си мислиш, че съдя по себе си , си в голяма грешка...Нямаш си на представа колко ми се пишат такива оф-топици ...Просто си има определени правила и е хубаво да се придържаме към тях. :drinks: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
rosko Публикувано 18 февруари 2011 Сподели Публикувано 18 февруари 2011 (редакция) Тоше, и аз си мисля, че не си прав..... Колегата е регистриран във форума отдавна и ако да е бил такъв случая - всички щяхме да си монтираме газовите при него. Аз знам от много време, че се занимава с това, при това съм чувал само хубави неща за него. Не за пръв път се включва в дискусия, не веднъж е давал съвети (стойностни), но лично аз за пръв път виждам да казва за марка и пр. Не го познавам момчето, никога не сме се виждали с него, но не си прав да реагираш по подобен начин. В такъв случай какво да кажем за хората, които дават съвети и правят ремонти, да не говорим за безброй многото обяви и какво ли не. Редактирано 18 февруари 2011 от rosko Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
autogad Публикувано 18 февруари 2011 Сподели Публикувано 18 февруари 2011 (редакция) С течна фаза е по добре ,тъй като хем разхода е по малък ( с около 1-2 литра) хем се увеличава мощността ( с 8% ),поне моята е такава, Виале..........И не е вярно това за горивата, защото моята я карам около 120 000км. вече и няма проблем, едно единствено обслужване на помпата й направих ,тъй като беше амортизирана вече ( лагери и втулка ) .......... (лагери и втулка) тя дизел ли е ? на каква помпа се прави обслужване? ако е бензин мислех че са неразглобяем детаил? обесни , моята е бензин спейс стар 2004 1.6 да я ревизирам и как? :rolleyes: :icon_blush: . или тея течната фаза имат помпи които се обслужват(сега пак препрочетох назд и разбрах ,че май става дума за тях,!!! Редактирано 18 февруари 2011 от autogad Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
todor Публикувано 18 февруари 2011 Сподели Публикувано 18 февруари 2011 Течната фаза е по-добрия вариант, но за момента е по-неизгодния...При разлика в разхода 1/100 в нейна полза и цена от 1500лв и повече, това са едни 100 000км... Тоше, и аз си мисля, че не си прав..... Колегата е регистриран във форума отдавна и ако да е бил такъв случая - всички щяхме да си монтираме газовите при него. Аз знам от много време, че се занимава с това, при това съм чувал само хубави неща за него. Не за пръв път се включва в дискусия, не веднъж е давал съвети (стойностни), но лично аз за пръв път виждам да казва за марка и пр. Не го познавам момчето, никога не сме се виждали с него, но не си прав да реагираш по подобен начин. В такъв случай какво да кажем за хората, които дават съвети и правят ремонти, да не говорим за безброй многото обяви и какво ли не.Ok бре, нямам нищо против никого. А който не знае от кога е регистриран и не го познава ? Просто зададох елементарен въпрос...Можеше всичко да приключи с един пост. Излишни са всичките тези полемики. Пак повтарям, личностно отношение няма ! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 18 февруари 2011 Сподели Публикувано 18 февруари 2011 (лагери и втулка) тя дизел ли е ? на каква помпа се прави обслужване? ако е бензин мислех че са неразглобяем детаил? обесни , моята е бензин спейс стар 2004 1.6 да я ревизирам и как? :rolleyes: :icon_blush: . или тея течната фаза имат помпи които се обслужват(сега пак препрочетох назд и разбрах ,че май става дума за тях,!!!Не си разбрал нищо ,от това което говорихме за течна фаза.............АГУ с течна фаза на впръскване на газта (или LPi) освен бутилка ,клапани, тръби,газови инжектори, винтил и ЕКУ, има и помпа за газта, която седи вътре в бутилката и създава 12 атм. налягане на газта при инжекторите,които я впръскват в цилиндрите........тази помпа е бая сложна ( поне на моята ) и е трифазна , безчеткова ( сещате се защо) 5 буталцова ,разположени един срещу друг в кръг ,а посредата е оста на ротора на помпата,на която в самия край е набита ексцентрична втулка, която при завъртането й,да контактува със съответното бутало, и по този начин при завъртане , движи буталцата ,а те от своя сттрана засмукват и създават налягане на течната газ ( пропан-бутана ) Тази помпа освен това има и два лагера ,които се мажат от маслена баня, като само единия е на "баня" :D (т.е. лагера седи потопен в резервоарчето с масло), а другия лагер се маже на "душ" :D (т.е. има еедин едровинтов шпиндел, който като се върти, загребва и качва маслото от банята към горния лагер и така го маже .............Тези лагери и втулка се износват и се получава луфт и от там се сещаш какво става.......Именно под това викам "обслужване", когато се сменят лагерите и втулката .......... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
autogad Публикувано 18 февруари 2011 Сподели Публикувано 18 февруари 2011 (редакция) Ok бре, нямам нищо против никого. А който не знае от кога е регистриран и не го познава ? Просто зададох елементарен въпрос...Можеше всичко да приключи с един пост. Излишни са всичките тези полемики. Пак повтарям, личностно отношение няма ! :icon_clap: :icon_clap: АМЕРИКАНСКИ форум: човек пита за проблем , всички се стремят да му помогнат,насочат към правилния сервиз или там каквото трябва.... и за страница две проблема е решен. РУСКИ форум: човек пита за проблем ,всички уж се мъчат да му помогнат дават мнения ,гледат да му продадат нещо свое старо и ненужно,препратят при свой приятел и накрая с много средства и време и 5-10 странички проблема е решен БЪЛГАРСКИ форум: човек пита за проблем ,всички те хокат псуват и накрая те изкарват най големия некъдърник ,глупак ,нескопосъник.......и какво ли още не ,темата се превръща в скандал и ругатни и вече никой не помни какъв е проблема който се дискотира, а само се чете , плюе и храни колеги с УЖ неправилни и грешни съвети .......и какво ли още не, след 5-10 месеца някой прочита първа страница и случайно или не разрешава проблема с точна диагноза на ЧОВЕКА ,но вече е късно защото той или е нарязал колата за скраб, продал (набутал някой друг) или финансово се е разорил и няма сили за поредния опит дори и той да е точния. :icon_crying: :icon_box: :icon_doh: :help: :mad: :help: :icon_clap: Редактирано 18 февруари 2011 от autogad Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
autogad Публикувано 18 февруари 2011 Сподели Публикувано 18 февруари 2011 (редакция) Не си разбрал нищо ,от това което говорихме за течна фаза.............АГУ с течна фаза на впръскване на газта (или LPi) освен бутилка ,клапани, тръби,газови инжектори, винтил и ЕКУ, има и помпа за газта, която седи вътре в бутилката и създава 12 атм. налягане на газта при инжекторите,които я впръскват в цилиндрите........тази помпа е бая сложна ( поне на моята ) и е трифазна , безчеткова ( сещате се защо) 5 буталцова ,разположени един срещу друг в кръг ,а посредата е оста на ротора на помпата,на която в самия край е набита ексцентрична втулка, която при завъртането й,да контактува със съответното бутало, и по този начин при завъртане , движи буталцата ,а те от своя сттрана засмукват и създават налягане на течната газ ( пропан-бутана ) Тази помпа освен това има и два лагера ,които се мажат от маслена баня, като само единия е на "баня" :D (т.е. лагера седи потопен в резервоарчето с масло), а другия лагер се маже на "душ" :D (т.е. има еедин едровинтов шпиндел, който като се върти, загребва и качва маслото от банята към горния лагер и така го маже .............Тези лагери и втулка се износват и се получава луфт и от там се сещаш какво става.......Именно под това викам "обслужване", когато се сменят лагерите и втулката .......... Поусетих се, че не съм дочел всичко и се извинявам! Но по този начин доразвихме темата на течната фаза с по-подробни детайли :icon_thumbup: Редактирано 20 февруари 2011 от valboss Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 19 февруари 2011 Сподели Публикувано 19 февруари 2011 поосетих се че несъм дочел всичко и се извинявам ,но по този начин доразвихме темата на течната фаза с по подробни детайли :icon_thumbup:Еми видя ли че сега ти си този ,който не чете или чете през редовете........ БЪЛГАРСКИ форум: човек пита за проблем ,всички те хокат псуват и накрая те изкарват най големия некъдърник ,глупак ,нескопосъник.......и какво ли още не ,темата се превръща в скандал и ругатни и вече никой не помни какъв е проблема който се дискотира, а само се чете , плюе и храни колеги с УЖ неправилни и грешни съвети .......и какво ли още не, след 5-10 месеца някой прочита първа страница и случайно или не разрешава проблема с точна диагноза на ЧОВЕКА ,но вече е късно защото той или е нарязал колата за скраб, продал (набутал някой друг) или финансово се е разорил и няма сили за поредния опит дори и той да е точния. :icon_crying: :icon_box: :icon_doh: :help: :mad: :help: :icon_clap: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mario64 Публикувано 19 февруари 2011 Сподели Публикувано 19 февруари 2011 Еми видя ли че сега ти си този ,който не чете или чете през редовете........ Така си е ..:D Освен това има грешна представа за Българските форуми ..:P Не всички са еднакви ..Неговият проблем със скоростната кутия например, се реши като в Американски форум ..B) Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 19 февруари 2011 Сподели Публикувано 19 февруари 2011 Така си е ..:D Освен това има грешна представа за Българските форуми ..:P Не всички са еднакви .............особено за нашия............Само да питам, ти ще пиеш ли на срещата бре? :D Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Vasil Sivkov-Noby Публикувано 19 февруари 2011 Сподели Публикувано 19 февруари 2011 Така че ако ти се дават 3 бона за АГУ, действай и не го мисли , ти сам ше се убедиш по късно...........Те 3 бона са ясни, ама ме насочи лъм марка и място където може и са го правили като хората? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 19 февруари 2011 Сподели Публикувано 19 февруари 2011 Те 3 бона са ясни, ама ме насочи лъм марка и място където може и са го правили като хората?Можеш да се обърнеш към колегата Ivo Lenkov..........той е човека ,който поставя такива АГУ-та, освен това е наясно с японските коли ( има 3 :mitsu-smiley: и имаше едно Оутбек ) Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
autogad Публикувано 20 февруари 2011 Сподели Публикувано 20 февруари 2011 (редакция) Така си е ..:D Освен това има грешна представа за Българските форуми ..:P Не всички са еднакви ..Неговият проблем със скоростната кутия например, се реши като в Американски форум ..B) Благодаря на Марио64 за което! Бързо, точно и коректно - за кутията става въпрос. :drive: :icon_clap: :icon_thumbup: Редактирано 20 февруари 2011 от valboss Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Vasil Sivkov-Noby Публикувано 18 март 2011 Сподели Публикувано 18 март 2011 Можеш да се обърнеш към колегата Ivo Lenkov..........той е човека ,който поставя такива АГУ-та, освен това е наясно с японските коли ( има 3 :mitsu-smiley: и имаше едно Оутбек )Пламене, за тая течна фаза, много негативни отзиви бе. Направих собствено проучване на мненията, като се обадих на 6 места където се монтират такива уредби + твоето мнение та значи 7. Резултатите са все още 5/2 в полза на тези с изпарител.За сега се спирам на газов инжекцион с изпарител. Насочиха ме към BRC. От тях, ще си закупя инсталацията, с всичко необходимо за моята кола и изискванията ми, а монтажа ще си направя в Бургас. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 18 март 2011 Сподели Публикувано 18 март 2011 (редакция) Пламене, за тая течна фаза, много негативни отзиви бе. Направих собствено проучване на мненията, като се обадих на 6 места където се монтират такива уредби + твоето мнение та значи 7. Резултатите са все още 5/2 в полза на тези с изпарител.За сега се спирам на газов инжекцион с изпарител. Насочиха ме към BRC. От тях, ще си закупя инсталацията, с всичко необходимо за моята кола и изискванията ми, а монтажа ще си направя в Бургас.Е кое му е негативното колега? Че е скъпа ,да ,това е единствения негатив......това че газаджийте не могат все още да монтират АГУ с LPI система, не означава че АГУ-то ти е скапано , не нужно и т.н..........Аз моята кола я карам вече 150 хил. км. пробег, и съм направил ремонт само на помпата ,и сега преди 15 хил. км. изгърмя единия инжектор и го смених с друг вт. ръка за 50 лв. а всичко друго са настройки и диагностика.........от тогава до сега само сипвам газ и карам................ Редактирано 18 март 2011 от DJ Tymbi Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
todor Публикувано 18 март 2011 Сподели Публикувано 18 март 2011 Пламене, за тая течна фаза, много негативни отзиви бе. Направих собствено проучване на мненията, като се обадих на 6 места където се монтират такива уредби + твоето мнение та значи 7. Резултатите са все още 5/2 в полза на тези с изпарител.За сега се спирам на газов инжекцион с изпарител. Насочиха ме към BRC. От тях, ще си закупя инсталацията, с всичко необходимо за моята кола и изискванията ми, а монтажа ще си направя в Бургас.E що пък в Бургас ? А и БРЦ точно ? Официалното им представителсдтво в Сф или Пловдив също е добър вариант. Проучи и за Бигас и Ланди Ренцо. Със сигурност са много добри уредби, дори в някой отношения превъзхождат БРЦ. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.