Премини към съдържание

Съвет за ГИ.


4iko

Препоръчано мнение

За много години колеги. Карам Галант 2.0.136.кс.и искам да мина на газ, прочетох почти всичко във форума за ГИ,и от това разбирах,че ГИ-Фобос е добър вариант.Проверих няколко сайта на сервизи за ГИ във Варна,но не видях да предлагат Фобос,намерих само в Пловдив и Плевен,но нямам време да ходя до там.Въпроса ми е: Къде във Варна монтират ГИ Фобос?И ако няма такъв вариант,какво газово е добре да сложа?И къде?За цена до 1200лв.Също имам питане към колегите с газови уредби:Когато колата си върви на газ бензиновата помпа трябва ли да работи,т.е.да върти на сухо,или спира да върти?Приятел ме посъветва,когато монтират газовото да направят така,че бензиновата помпа да не работи,да върти само,когато колата е на бензин,понеже при него помпата работила непрекъснато и така се е повредила и е сменил.Въпроса ми за бензиновата помпа може да е глупав,но не разбирам.БЛАГОДАРЯ ВИ предарително.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колега, съветът ми е да се свържеш с Фобос в Плевен (фирмата е от там) Те ще те насочат кой им е оторизиран сервиз за монтаж и продажба, сервиз и пр. във Варна.

Относно помпата - ще върви на сухо, ако няма бензин.... Ако твоят приятел е с АГУ (не ГИ) и е оставил резервоарът празен - ЗАДЪЛЖИТЕЛНО ще изгори. При ГИ е по-добре да не я спират помпата, защото ти щади дюзите. Охлажда ги. А и винаги трябва да имаш бензин - ГИ се включва, когато двигателят достигне 40 градуса. Така че - газаджиите знаят какво да правят (в някой от случаите)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Mдааа, Фобос е добър вариант, но това е марката на компютъра, а с какви инжектори и изпарител ще ти го комбинират има мнооого голямо значение...За бензиновата помпа не бери грижи, тя винаги работи и колата ти има система за излишното гориво...Ако някой я е оставил без бензин, може и го е направил, понеже има газоа, не мисля, че трябва да обвинява нея. Също така тези помпи си горят от време на време дори и без ГИ, така че с него или без...няма никакво значение в масовия случай...

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Бъркаш се, Фобос е името на комплекта, а той им е по-високия клас (защото предлагат и по-евтин вариант - Easygas). Погледни им на сайта, само компютъра вярно е тяхно производство, но там си е описано много подробно какви са останалите компоненти и честно казано на мен ми изглежда перфектно като окомплектовка - японски датчици, италиански дюзи, истински куплунзи за монтаж в автомобил .. много добре звучи и според познати и много добре се получава. Именно разните Ловато и БРЦ и не знам си какви ако се сложат при "бай Васил" за по-евтино биват окомплектовани с турски изпарители и дюзи, градински маркучи и т.н. образно казано... така че Фобоса са си Ок, предлагат безлихвено изплащане дори (през тях си) и може би си струва еднодневна екскурзия до Плевен за сметка на качесвения монтаж - ако никои от изпълнителите във Варна не е свестен де.

 

 

Та отговора на въпроса на колегата - ето линка от сайта им - цъкни си на Варна - като гледам има 3-4 оторизани сервиза.

Редактирано от Lyubo Dimitrov
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Бъркам се според сайта, ако гледаш него, но ако минеш през 4-5 сервиза и ги питаш какво включва ГИ "Фобос" при тях, ще видиш че нещата доста се различават...Много хора имената ги възприемат единствено като марка и не са наясно кои компоненти са добри и какво трябва да включва един комплект. Сервизите разчитат на доброто име създадено от инфо в нета и масовостта на тези уредби и си позволяват свободни съчинения...дори "промоции"...

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря за коментарите,ще обиколя по-големите сервизи за ГИ и ще преценя.Лека вечер на всички

Колега,звънни на 0888412251-Свилен,нека той ти избере ГИ и му прати много поздрави от мен.И един съвет от мен недей да икономисваш от цената на уредбата,все пак в твоята кола ще се монтира и ти ше я експлоатираш.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Бъркам се според сайта, ако гледаш него, но ако минеш през 4-5 сервиза и ги питаш какво включва ГИ "Фобос" при тях, ще видиш че нещата доста се различават..

 

:yes3: Нъпълно съм съгласен, но ако си го сложиш при самите Фобос (Плевен, София и май Пловдив си имат техни си сервизи) или оторозиран от тях сервиз ще получиш комплект според сайта. За това споменах за екскурзииката до Плевен...

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

:yes3: Нъпълно съм съгласен, но ако си го сложиш при самите Фобос (Плевен, София и май Пловдив си имат техни си сервизи) или оторозиран от тях сервиз ще получиш комплект според сайта. За това споменах за екскурзииката до Плевен...

За фобос на мицубиши-незнам,когато слагах мойта ме посъветваха да не слагам фобос че ще кисна само при майстора.Това бяха неговите думи,атой ми е приятел.Та си сложих Лавато последно поколение и никакви ядове.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

И аз бях се засилил към Фобос, но накрая сложих Ланди. Малко трудно направиха настройките на третото ходене чак но след последната настройка ми гори почти колкото на бензин.Засега съм доволен няма проблеми но я имам от лятото и съм навъртял 6000км само. Цената беше 1200лв, плюс 50лв за бутилка на мястото на резервната гума и 50лв допълнително за някаква електроника която била желателно да се сложи стана 1300лв всичко. Дават и на изплащане и е с две години гаранция. Ако искаш може да те свържа, може и да видиш и пробваш моята.

Редактирано от japanfen
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Като я сложиха с първите настройки вървеше едно към едно с бензина, но харчеше 16 с климатик, сега харчи 12-13.5л и върви по малко, няма как :) Когато се кара нормално не се усеща, но когато ти се докара бързо разбираш че не върви така на газ.

Редактирано от japanfen
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Отново благодаря за съветите,вече ходих в два сервиза и съм малко по-наясно.Цените варират 1000-1300лв.за среден клас ГИ,за 2000лв.ми предложиха холандски инжекцион, последно поколение,самонастройващо се,това е сервиза до военна болница,човека,който ми обесняваше-шефа кара галант шестак 2002г./много наточен/е с този холандски ГИ и естествено е много доволен.Ще обикалям още ще преценя,и ще се похваля.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Аз карам вече близо 8000км със Заволи...И двете ми ламбда сонди са за смяна, мотора е 6-цилиндров 2.6 150к.с., колата 1600кг 4Х4 и разхода е към 15/100...Ако сменя сондите и се пипнат настройките може и по-малко...Не знам ако се ползва широколентова сонда и аванс -процесор при настройките ,предполагам тогава ще могат да се постигнат по-прецизни смеси...

 

 

За фобос на мицубиши-незнам,когато слагах мойта ме посъветваха да не слагам фобос че ще кисна само при майстора.Това бяха неговите думи,атой ми е приятел.Та си сложих Лавато последно поколение и никакви ядове.

Това са несериозни неща. Софтуера позволява страшно много настройки, а останалите компоненти по принцип са реномирани, като изпарител BRC или Стефанели, дюзи Рейл или Валтек, дори с Кейхин съм виждал...Не мисля, че по нещо отстъпва на повечето уредби,стига да не е някаква "промоционална". Ако има някакъв "неразрешим" проблем винаги може да им се обади човек и заедно с екипа им да се намери изход. Дали ще помогнат за настройките, дори и до писане на софтуер знам са стигали...Отделно при евентуални проблеми с компютъра, сервизната база е в БГ и може да бъде отремонтиран, а не да се налага замяна...

Редактирано от todor
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Преди 2 години и аз ходих при тези от Военна болница и искаха 2200лв за V6, а отидох при други и сложих за 1700лв и нямам проблеми. Иначе тогава на въпросния сив Галант онзи му искаше 20 000+, ама наистина е много гледан.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Малко трудно направиха настройките на третото ходене чак но след последната настройка ми гори почти колкото на бензин...

Абе какви са тези майстори (или уредби) та не могат да се настроят :icon_hmm: аз моята си я настроих за 5 минути сам и повече не съм я барал - върви и гори като на бензин :icon_rock:

Освен Фобос и БСМ има и други БГ управления, за едно приятелче с Ауди и механичен инжекцион гледахме това - http://www.bluetronic.info/index.php?topic=servizi&itemid=Bluetronic_44LC .

Изглежда интересно като се стопли ще вземам едно да пробваме, ако някой има отзиви да сподели.

Като чета ще става и за прецакани GDI май :icon_dance: , за перманентно газифициране...

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Актуална цена за ГИ Галант V6 160,163 к.с. 1200лв.в цената влиза монтаж,бутилка на резервната гума ,узаконяване+паспорт,2г. гаранция , разход 1-1 газ-бензин :plane:

 

п.с. Няма нищо турско, мисля че Тартарини ли нещо такова :rulez:

Редактирано от alex2511
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Освен Фобос и БСМ има и други БГ управления, за едно приятелче с Ауди и механичен инжекцион гледахме това - http://www.bluetronic.info/index.php?topic=servizi&itemid=Bluetronic_44LC .

Изглежда интересно като се стопли ще вземам едно да пробваме, ако някой има отзиви да сподели.

Като чета ще става и за прецакани GDI май :icon_dance: , за перманентно газифициране...

То има доста по-читави уредби, които стават за прецакани GDI, но просто трябва читав газаджия за да го монтира. Същото е положението и с механичния инжекцион, но моя съвет е да не си правиш експерименти с подобни фирми, защото отзивите точно за тази марка изобщо не са добри. Прохождаща фирма използваща почти изцяло турски компоненти за уредбите си, някой и без сертификати, Потърси из нета и прочети мнения за тях...

Ако ниската цена ти е приоритет, по-добре вземи втора употреба...

 

Актуална цена за ГИ Галант V6 160,163 к.с. 1200лв.в цената влиза монтаж,бутилка на резервната гума ,узаконяване+паспорт,2г. гаранция , разход 1-1 газ-бензин :plane:

 

п.с. Няма нищо турско, мисля че Тартарини ли нещо такова :rulez:

За каква уредба Сашо ?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

То има доста по-читави уредби, които стават за прецакани GDI, но просто трябва читав газаджия за да го монтира. Същото е положението и с механичния инжекцион, но моя съвет е да не си правиш експерименти с подобни фирми, защото отзивите точно за тази марка изобщо не са добри. Прохождаща фирма използваща почти изцяло турски компоненти за уредбите си, някой и без сертификати, Потърси из нета и прочети мнения за тях...

Ако ниската цена ти е приоритет, по-добре вземи втора употреба...

 

 

За каква уредба Сашо ?

 

Аз ако знам :icon_hmm: ще ти кажа, италиянско е всичко без бутилката . Имаше 2 тестови Галанта преди моя :icon_thumbup: единия мина 85000км. само на газ без да е дал никакъв дефект само филтърчета сменя 4 пъти ,,, другия е на 20000 км. също без забележка. , . Третия е моя и аз се газифицирах че ми писна 500-600лв. месечно бензин ... :drive:

 

Моите впечатлания накратко: ако знаех че така ще върви колата на газ щях да сложа още преди 2 години :icon_thumbup: :icon_thumbup: . Отлична динамика от ниските през средните до вискоките обороти :plane: естествено че има една идея слабост при ускорението но само хора със прекалено спортен тип на шофиране биха го доловили ... Средния разход градско само 12л. извънградско при 90-110-120-140км. 9л. !!! С моето каране възвращаемоста на скромната инвестиция е в рамките на 5-7 месеца :good:

 

п.с. Хубавото от цялата история е че хем спестяваш малко кинти хем може да минаваш на бензин когато ти кефне.А и единственото неудобство е че бутилката ми е в резервната гума и на дълъг път трябва да взимам резервната :mad:

Редактирано от alex2511
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...