4iko Публикувано 2 януари 2011 Сподели Публикувано 2 януари 2011 За много години колеги. Карам Галант 2.0.136.кс.и искам да мина на газ, прочетох почти всичко във форума за ГИ,и от това разбирах,че ГИ-Фобос е добър вариант.Проверих няколко сайта на сервизи за ГИ във Варна,но не видях да предлагат Фобос,намерих само в Пловдив и Плевен,но нямам време да ходя до там.Въпроса ми е: Къде във Варна монтират ГИ Фобос?И ако няма такъв вариант,какво газово е добре да сложа?И къде?За цена до 1200лв.Също имам питане към колегите с газови уредби:Когато колата си върви на газ бензиновата помпа трябва ли да работи,т.е.да върти на сухо,или спира да върти?Приятел ме посъветва,когато монтират газовото да направят така,че бензиновата помпа да не работи,да върти само,когато колата е на бензин,понеже при него помпата работила непрекъснато и така се е повредила и е сменил.Въпроса ми за бензиновата помпа може да е глупав,но не разбирам.БЛАГОДАРЯ ВИ предарително. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
rosko Публикувано 2 януари 2011 Сподели Публикувано 2 януари 2011 Колега, съветът ми е да се свържеш с Фобос в Плевен (фирмата е от там) Те ще те насочат кой им е оторизиран сервиз за монтаж и продажба, сервиз и пр. във Варна. Относно помпата - ще върви на сухо, ако няма бензин.... Ако твоят приятел е с АГУ (не ГИ) и е оставил резервоарът празен - ЗАДЪЛЖИТЕЛНО ще изгори. При ГИ е по-добре да не я спират помпата, защото ти щади дюзите. Охлажда ги. А и винаги трябва да имаш бензин - ГИ се включва, когато двигателят достигне 40 градуса. Така че - газаджиите знаят какво да правят (в някой от случаите) Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
todor Публикувано 3 януари 2011 Сподели Публикувано 3 януари 2011 Mдааа, Фобос е добър вариант, но това е марката на компютъра, а с какви инжектори и изпарител ще ти го комбинират има мнооого голямо значение...За бензиновата помпа не бери грижи, тя винаги работи и колата ти има система за излишното гориво...Ако някой я е оставил без бензин, може и го е направил, понеже има газоа, не мисля, че трябва да обвинява нея. Също така тези помпи си горят от време на време дори и без ГИ, така че с него или без...няма никакво значение в масовия случай... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Lyubo Dimitrov Публикувано 3 януари 2011 Сподели Публикувано 3 януари 2011 (редакция) Бъркаш се, Фобос е името на комплекта, а той им е по-високия клас (защото предлагат и по-евтин вариант - Easygas). Погледни им на сайта, само компютъра вярно е тяхно производство, но там си е описано много подробно какви са останалите компоненти и честно казано на мен ми изглежда перфектно като окомплектовка - японски датчици, италиански дюзи, истински куплунзи за монтаж в автомобил .. много добре звучи и според познати и много добре се получава. Именно разните Ловато и БРЦ и не знам си какви ако се сложат при "бай Васил" за по-евтино биват окомплектовани с турски изпарители и дюзи, градински маркучи и т.н. образно казано... така че Фобоса са си Ок, предлагат безлихвено изплащане дори (през тях си) и може би си струва еднодневна екскурзия до Плевен за сметка на качесвения монтаж - ако никои от изпълнителите във Варна не е свестен де. Та отговора на въпроса на колегата - ето линка от сайта им - цъкни си на Варна - като гледам има 3-4 оторизани сервиза. Редактирано 3 януари 2011 от Lyubo Dimitrov Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
todor Публикувано 3 януари 2011 Сподели Публикувано 3 януари 2011 Бъркам се според сайта, ако гледаш него, но ако минеш през 4-5 сервиза и ги питаш какво включва ГИ "Фобос" при тях, ще видиш че нещата доста се различават...Много хора имената ги възприемат единствено като марка и не са наясно кои компоненти са добри и какво трябва да включва един комплект. Сервизите разчитат на доброто име създадено от инфо в нета и масовостта на тези уредби и си позволяват свободни съчинения...дори "промоции"... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
4iko Публикувано 3 януари 2011 Автор Сподели Публикувано 3 януари 2011 Благодаря за коментарите,ще обиколя по-големите сервизи за ГИ и ще преценя.Лека вечер на всички Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ivo Lenkov Публикувано 3 януари 2011 Сподели Публикувано 3 януари 2011 Благодаря за коментарите,ще обиколя по-големите сервизи за ГИ и ще преценя.Лека вечер на всичкиКолега,звънни на 0888412251-Свилен,нека той ти избере ГИ и му прати много поздрави от мен.И един съвет от мен недей да икономисваш от цената на уредбата,все пак в твоята кола ще се монтира и ти ше я експлоатираш. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Lyubo Dimitrov Публикувано 3 януари 2011 Сподели Публикувано 3 януари 2011 Бъркам се според сайта, ако гледаш него, но ако минеш през 4-5 сервиза и ги питаш какво включва ГИ "Фобос" при тях, ще видиш че нещата доста се различават.. Нъпълно съм съгласен, но ако си го сложиш при самите Фобос (Плевен, София и май Пловдив си имат техни си сервизи) или оторозиран от тях сервиз ще получиш комплект според сайта. За това споменах за екскурзииката до Плевен... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
габо Публикувано 3 януари 2011 Сподели Публикувано 3 януари 2011 Нъпълно съм съгласен, но ако си го сложиш при самите Фобос (Плевен, София и май Пловдив си имат техни си сервизи) или оторозиран от тях сервиз ще получиш комплект според сайта. За това споменах за екскурзииката до Плевен...За фобос на мицубиши-незнам,когато слагах мойта ме посъветваха да не слагам фобос че ще кисна само при майстора.Това бяха неговите думи,атой ми е приятел.Та си сложих Лавато последно поколение и никакви ядове. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
japanfen Публикувано 3 януари 2011 Сподели Публикувано 3 януари 2011 (редакция) И аз бях се засилил към Фобос, но накрая сложих Ланди. Малко трудно направиха настройките на третото ходене чак но след последната настройка ми гори почти колкото на бензин.Засега съм доволен няма проблеми но я имам от лятото и съм навъртял 6000км само. Цената беше 1200лв, плюс 50лв за бутилка на мястото на резервната гума и 50лв допълнително за някаква електроника която била желателно да се сложи стана 1300лв всичко. Дават и на изплащане и е с две години гаранция. Ако искаш може да те свържа, може и да видиш и пробваш моята. Редактирано 3 януари 2011 от japanfen Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Andy Van Der Drift Публикувано 3 януари 2011 Сподели Публикувано 3 януари 2011 Кажи за вървежа в сравнение с преди. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
japanfen Публикувано 3 януари 2011 Сподели Публикувано 3 януари 2011 (редакция) Като я сложиха с първите настройки вървеше едно към едно с бензина, но харчеше 16 с климатик, сега харчи 12-13.5л и върви по малко, няма как Когато се кара нормално не се усеща, но когато ти се докара бързо разбираш че не върви така на газ. Редактирано 3 януари 2011 от japanfen Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
4iko Публикувано 3 януари 2011 Автор Сподели Публикувано 3 януари 2011 Отново благодаря за съветите,вече ходих в два сервиза и съм малко по-наясно.Цените варират 1000-1300лв.за среден клас ГИ,за 2000лв.ми предложиха холандски инжекцион, последно поколение,самонастройващо се,това е сервиза до военна болница,човека,който ми обесняваше-шефа кара галант шестак 2002г./много наточен/е с този холандски ГИ и естествено е много доволен.Ще обикалям още ще преценя,и ще се похваля. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
todor Публикувано 3 януари 2011 Сподели Публикувано 3 януари 2011 (редакция) Аз карам вече близо 8000км със Заволи...И двете ми ламбда сонди са за смяна, мотора е 6-цилиндров 2.6 150к.с., колата 1600кг 4Х4 и разхода е към 15/100...Ако сменя сондите и се пипнат настройките може и по-малко...Не знам ако се ползва широколентова сонда и аванс -процесор при настройките ,предполагам тогава ще могат да се постигнат по-прецизни смеси... За фобос на мицубиши-незнам,когато слагах мойта ме посъветваха да не слагам фобос че ще кисна само при майстора.Това бяха неговите думи,атой ми е приятел.Та си сложих Лавато последно поколение и никакви ядове.Това са несериозни неща. Софтуера позволява страшно много настройки, а останалите компоненти по принцип са реномирани, като изпарител BRC или Стефанели, дюзи Рейл или Валтек, дори с Кейхин съм виждал...Не мисля, че по нещо отстъпва на повечето уредби,стига да не е някаква "промоционална". Ако има някакъв "неразрешим" проблем винаги може да им се обади човек и заедно с екипа им да се намери изход. Дали ще помогнат за настройките, дори и до писане на софтуер знам са стигали...Отделно при евентуални проблеми с компютъра, сервизната база е в БГ и може да бъде отремонтиран, а не да се налага замяна... Редактирано 3 януари 2011 от todor Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
XEN Публикувано 3 януари 2011 Сподели Публикувано 3 януари 2011 Преди 2 години и аз ходих при тези от Военна болница и искаха 2200лв за V6, а отидох при други и сложих за 1700лв и нямам проблеми. Иначе тогава на въпросния сив Галант онзи му искаше 20 000+, ама наистина е много гледан. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
milenjs Публикувано 4 януари 2011 Сподели Публикувано 4 януари 2011 Малко трудно направиха настройките на третото ходене чак но след последната настройка ми гори почти колкото на бензин...Абе какви са тези майстори (или уредби) та не могат да се настроят :icon_hmm: аз моята си я настроих за 5 минути сам и повече не съм я барал - върви и гори като на бензин :icon_rock: Освен Фобос и БСМ има и други БГ управления, за едно приятелче с Ауди и механичен инжекцион гледахме това - http://www.bluetronic.info/index.php?topic=servizi&itemid=Bluetronic_44LC .Изглежда интересно като се стопли ще вземам едно да пробваме, ако някой има отзиви да сподели. Като чета ще става и за прецакани GDI май :icon_dance: , за перманентно газифициране... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
alex2511 Публикувано 4 януари 2011 Сподели Публикувано 4 януари 2011 (редакция) Актуална цена за ГИ Галант V6 160,163 к.с. 1200лв.в цената влиза монтаж,бутилка на резервната гума ,узаконяване+паспорт,2г. гаранция , разход 1-1 газ-бензин :plane: п.с. Няма нищо турско, мисля че Тартарини ли нещо такова :rulez: Редактирано 4 януари 2011 от alex2511 Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
todor Публикувано 4 януари 2011 Сподели Публикувано 4 януари 2011 Освен Фобос и БСМ има и други БГ управления, за едно приятелче с Ауди и механичен инжекцион гледахме това - http://www.bluetronic.info/index.php?topic=servizi&itemid=Bluetronic_44LC .Изглежда интересно като се стопли ще вземам едно да пробваме, ако някой има отзиви да сподели. Като чета ще става и за прецакани GDI май :icon_dance: , за перманентно газифициране...То има доста по-читави уредби, които стават за прецакани GDI, но просто трябва читав газаджия за да го монтира. Същото е положението и с механичния инжекцион, но моя съвет е да не си правиш експерименти с подобни фирми, защото отзивите точно за тази марка изобщо не са добри. Прохождаща фирма използваща почти изцяло турски компоненти за уредбите си, някой и без сертификати, Потърси из нета и прочети мнения за тях...Ако ниската цена ти е приоритет, по-добре вземи втора употреба... Актуална цена за ГИ Галант V6 160,163 к.с. 1200лв.в цената влиза монтаж,бутилка на резервната гума ,узаконяване+паспорт,2г. гаранция , разход 1-1 газ-бензин :plane: п.с. Няма нищо турско, мисля че Тартарини ли нещо такова :rulez:За каква уредба Сашо ? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
alex2511 Публикувано 4 януари 2011 Сподели Публикувано 4 януари 2011 (редакция) То има доста по-читави уредби, които стават за прецакани GDI, но просто трябва читав газаджия за да го монтира. Същото е положението и с механичния инжекцион, но моя съвет е да не си правиш експерименти с подобни фирми, защото отзивите точно за тази марка изобщо не са добри. Прохождаща фирма използваща почти изцяло турски компоненти за уредбите си, някой и без сертификати, Потърси из нета и прочети мнения за тях...Ако ниската цена ти е приоритет, по-добре вземи втора употреба... За каква уредба Сашо ? Аз ако знам :icon_hmm: ще ти кажа, италиянско е всичко без бутилката . Имаше 2 тестови Галанта преди моя :icon_thumbup: единия мина 85000км. само на газ без да е дал никакъв дефект само филтърчета сменя 4 пъти ,,, другия е на 20000 км. също без забележка. , . Третия е моя и аз се газифицирах че ми писна 500-600лв. месечно бензин ... Моите впечатлания накратко: ако знаех че така ще върви колата на газ щях да сложа още преди 2 години :icon_thumbup: :icon_thumbup: . Отлична динамика от ниските през средните до вискоките обороти :plane: естествено че има една идея слабост при ускорението но само хора със прекалено спортен тип на шофиране биха го доловили ... Средния разход градско само 12л. извънградско при 90-110-120-140км. 9л. !!! С моето каране възвращаемоста на скромната инвестиция е в рамките на 5-7 месеца :good: п.с. Хубавото от цялата история е че хем спестяваш малко кинти хем може да минаваш на бензин когато ти кефне.А и единственото неудобство е че бутилката ми е в резервната гума и на дълъг път трябва да взимам резервната :mad: Редактирано 4 януари 2011 от alex2511 Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.