Sezgo Публикувано 1 октомври 2010 Сподели Публикувано 1 октомври 2010 Колеги от толкова много изчетени статий и сайтове не можах да стигна на никакъв извод. Според вас мога ли да свържа ELM327 с evoscan софтуера и дали ще чете ecuto на моята кола. Колата е галант 2.5 V6 6a13 98g. За годината не съм много убеден тъй като никъде 98г. няма с оптиторно табло а моята е с таково? Очаквам мнения. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 1 октомври 2010 Сподели Публикувано 1 октомври 2010 Колеги от толкова много изчетени статий и сайтове не можах да стигна на никакъв извод. Според вас мога ли да свържа ELM327 с evoscan софтуера и дали ще чете ecuto на моята кола. Колата е галант 2.5 V6 6a13 98g. За годината не съм много убеден тъй като никъде 98г. няма с оптиторно табло а моята е с таково? Очаквам мнения.Това е чипа ,т. е. хардуера , наа теб ти трябва свестен протокол, по който да се осъществява комуник. м/у ЕКУ-то и чипа............до сегта съм пробвал ,но не ми харесва какво може да прави.............. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Sezgo Публикувано 1 октомври 2010 Автор Сподели Публикувано 1 октомври 2010 Дайте съвети. Иначе всеки път за всяко нещо ако ходя на диагностика края му няма да се види. Ще закупя уред но ако не ми върши работа на вятъра пари не се пръскат а в повечето сервизи тук в добрич уж правят диагностика а накрая нищо . Ако някой знае тестер нека да съветва! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
milenjs Публикувано 1 октомври 2010 Сподели Публикувано 1 октомври 2010 Чудя се за какво ти трябва диагностика? Карай си колата и не се притеснявай за глупости. Нито трупа грешки, нито минава в авариен режим след това...Това в :mitsu-smiley: DJ-я ти каза - проблема не е в хардуера а в софта след това. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Milen_z Публикувано 1 октомври 2010 Сподели Публикувано 1 октомври 2010 Аз не че много съм се интересувал.....ама май за Евоскана си има собствен кабел, с ЕЛМ-а едвали работи изобщо. Иначе ако се вземе ЕЛМ с някакъв погходящ софт, и галанта е от тези 160кс. (т.е. с 3 катализатора и 4 ламбда сонди).....то тогава ще го прочетеш сигурно, но само двигателя, и то пак не всичко. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Lyubo Dimitrov Публикувано 1 октомври 2010 Сподели Публикувано 1 октомври 2010 Аз имам кабел OpenPort 1.3u + EvoScan 2.7 официален, но не ги ползвам и съм склонен да се разделя с тях. Ако имаш интерес пиши ЛС. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Mitsubishi Публикувано 1 октомври 2010 Сподели Публикувано 1 октомври 2010 Колеги от толкова много изчетени статий и сайтове не можах да стигна на никакъв извод. Според вас мога ли да свържа ELM327 с evoscan софтуера и дали ще чете ecuto на моята кола. Колата е галант 2.5 V6 6a13 98g. За годината не съм много убеден тъй като никъде 98г. няма с оптиторно табло а моята е с таково? Очаквам мнения. Колега, твоята кола да не би да си я купил от Варна? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Иван Мийков Публикувано 2 октомври 2010 Сподели Публикувано 2 октомври 2010 Колеги от толкова много изчетени статий и сайтове не можах да стигна на никакъв извод. Според вас мога ли да свържа ELM327 с evoscan софтуера и дали ще чете ecuto на моята кола. Колата е галант 2.5 V6 6a13 98g. За годината не съм много убеден тъй като никъде 98г. няма с оптиторно табло а моята е с таково? Очаквам мнения.-Със Елм няма да стане има разлика в стандартите и протоколите ,при Галанта са два диагностични куплунга 16 пинов(същият като ОБД2, но не е) и 12 пинов, малките жълти човечета имат протокол JOBD. На дилърко ниво скенера е MUT III цената му е около 3500 евро, Универсалният скенер който се справя най добре със всички електронни модули по "самолета" е CARMAN SCAN VI същата цена около 3500 , само че в лева! -Няма евтино(любителско) решение на проблема- домашна диагностика на Mitsubishi. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 2 октомври 2010 Сподели Публикувано 2 октомври 2010 -Със Елм няма да стане има разлика в стандартите и протоколите ,при Галанта са два диагностични куплунга 16 пинов(същият като ОБД2, но не е) и 12 пинов, малките жълти човечета имат протокол JOBD. Точно това му казаах и аз ..............трябва му протокола, а не интерфейса ,като Евоскан примерно....... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Sezgo Публикувано 2 октомври 2010 Автор Сподели Публикувано 2 октомври 2010 Колега, твоята кола да не би да си я купил от Варна? Да колега от Варна е защо? Да не би да знаеш нещо за произхода и ? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Mitsubishi Публикувано 2 октомври 2010 Сподели Публикувано 2 октомври 2010 Да колега от Варна е защо? Да не би да знаеш нещо за произхода и ? Знам, звънни ми на 0887 539999 ако искаш да научиш нещо повече за нея. Слави Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
stevensgr Публикувано 3 октомври 2010 Сподели Публикувано 3 октомври 2010 С китайския Lаunch (май се пишеше),се успява да се засече колата,но не съм сигурен колко от системите се виждат и най-важното, е че не струва 3500 лева. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Milen_z Публикувано 3 октомври 2010 Сподели Публикувано 3 октомври 2010 Този китаец е почти на дилърско ниво.....Само неможе да ъпдейтва софта на ECU-то. Но работата с него зависи и от версиите му, а те са десетки на брои. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Lyubo Dimitrov Публикувано 4 октомври 2010 Сподели Публикувано 4 октомври 2010 (редакция) Евоскан-а толкова ли е чак зле ... по документация чете/чисти грешки и вкарва в няколко сервизни режима видях ? Също този ОпънПорт 1.3 кабела го дават че става и за Флаш, но може би не на Галант.. някой знае ли ? Кабела ми го подариха, но не изпитвам нужда да го закачам при положение че Пламен ми е толкова близо :icon_thumbup: .. та не съм го пробвал даже .. май най-вече защото тоя пин №9 не ми дава сърце да го счупя хамалската... :icon_hmm: Редактирано 4 октомври 2010 от Lyubo Dimitrov Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SLX Публикувано 4 октомври 2010 Сподели Публикувано 4 октомври 2010 Евоскан-а толкова ли е чак зле ... по документация чете/чисти грешки и вкарва в няколко сервизни режима видях ? Също този ОпънПорт 1.3 кабела го дават че става и за Флаш, но може би не на Галант.. някой знае ли ? Кабела ми го подариха, но не изпитвам нужда да го закачам при положение че Пламен ми е толкова близо :icon_thumbup: .. та не съм го пробвал даже .. май най-вече защото тоя пин №9 не ми дава сърце да го счупя хамалската... :icon_hmm: Да, става за флаш, но не и на OTP процесора на ЕКУ-то на галант. За ЕВО например има ужасно много горивни карти, които без проблем се лоудват. И да не го счупиш 9-ти пин за АБС-а, пак ще работи... Ама с Пламен е по-лесно.:icon_thumbup: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.