starshinata Публикувано 11 август 2010 Сподели Публикувано 11 август 2010 Здравейте колеги, вчера тръгнах на море и на 2км от крайната дистинация колата прегря.Наложи се да налея 4-5литра вода, за да възстановя загубената течност( предния ден проверявах и всичко беше 6 )няма видима теч, моля ви да ме посъветвате къде да търся проблема и ако се наложи спешно да влезне в "бокса" и да ми препоръчате читав майстор в Бургас( в момента съм в Слънчев бряг ). Понеже нямам възможност да търся в стари теми в момента, се извинявам. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BAlexandrov Публикувано 11 август 2010 Сподели Публикувано 11 август 2010 Долей в радиатора и после в разширителния съд, покарай малко да се обезвъздуши, пак долей и виж дали ще губи, дали тече някъде, изпарителя на газовата провери. Гледай за мехурчета в разширителния съд след като се обезвъздуши. Отвори го и погледни като подаваш газ как е. Викай неволята Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
stevensgr Публикувано 11 август 2010 Сподели Публикувано 11 август 2010 Остави колата на място,помоли се да видиш че тече вода от някъде,ако не тече и газовата е наред,провери по-лошия вариант-да "гори" водата,което и сам може да си го преведеш,че значи спукана глава.Провери маслото за наличие на вода(антифриз). Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
rosko Публикувано 11 август 2010 Сподели Публикувано 11 август 2010 Бе може и да не е спукана, може и само с гарнитура да се размине. А тази интервенция е препоръчително да се прави при човек, който знае за какво иде реч, т.е. най-близо му е Пловдив/Стамболийски. Направо те успокоихме, приятна почивка...... :icon_blush: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
starshinata Публикувано 11 август 2010 Автор Сподели Публикувано 11 август 2010 Газова нямям!Може ли да изгори такова количество(5л.) за 200км.???? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
rosko Публикувано 11 август 2010 Сподели Публикувано 11 август 2010 (редакция) Може или да изтече, ако има някъде пробив, или да е хвърлила колата гарнитура, а оттам - или в маслото, или в цилиндрите... или и на двете места. Погледни си първо нивото на маслото. Ако се е покачило - лошо. Не я пали. Ако не е - запали я на място, ама следи температурата. Огледай маркучите - дали се "надуват", твърди ли са..... Гледай в разширителния съд за мехури. Изчакай я да видиш как ще е и след като отвори втория кръг. Виж дали ти включва перката, защото може и от това да е - да е изхвърлила вода през разширителя и да не си я усетил (не знам как е точно това при 2,5) Общо взето това можеш да направиш и сам, това ще ти проверят и на сервиз да я закараш. Имай подръка телефона на Марин за всеки случай - 0889 410 450 - и той ще ти каже каже долу-горе същите неща, ама да го имаш.Другото - изчака ли я да изстине, преди да сипеш вода? Влезе ли в червеното стрелката на температурата? Дълго време ли е карана така? По принцип се изчаква да изстине двигателя, за да не се спука глава. Ако е влязло в червеното и е карана така колата - почти сигурно е, че ще хвърли гарнитура. Ако е хваната "навреме" - може и да имаш късмет и да ти се размине - да е я от перка, я от нещо друго.... Ама на първо време направи тези неща, пък ще го мислим....Сервиз в Бургас - за диагностика - колегите даваха добри отзиви за Дарс Ауто. Ама ако трябва да се прави ремонт - не си за там.... Редактирано 11 август 2010 от rosko Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Lyubo Dimitrov Публикувано 11 август 2010 Сподели Публикувано 11 август 2010 Провери долната скоба при радиатора дето е долу ниско в бронята как е че много ръждясва там. От водната помпа ако тече ще е трудно за откриване също, че е в кожуха на ангренажа .. иначе според мен няма как да изгори 5л за 200км без да пуши яко отзад. Ако ще е горяла толкова много, лесно ще разбереш със следната проба: бъркаш с пръст в ауспуха отзад и го близваш (без майтап) - ако сладнеее, сори :icon_blush: . Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
starshinata Публикувано 11 август 2010 Автор Сподели Публикувано 11 август 2010 Преди да забележа, че е в "червеното", климатика спря и се чу много силен пукот под колата. Мисля че съм покарал 1-2 мин. така. Нямя балончета в разширителния съд, и маркучите не се втвърдяват. Маслото си е на нормалното му ниво. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
stevensgr Публикувано 11 август 2010 Сподели Публикувано 11 август 2010 Любо,ще е сладко ако е с антифриз колата, но да не забравяме, че антифриза е силно отровен и трябва да се внимава с близането. И наистина колега,ако има някъде канал,закарай я там и огледай добре отдолу мъркучите,съединенията и ако се вижда и водната помпа,но 5 л. вода за 200 км., според мен направо си я изкарва през ауспуха.Късмет. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
rafaelo Публикувано 11 август 2010 Сподели Публикувано 11 август 2010 Колега, ако имаш възможност да отидеш в Бургас, бягай при сервиза на Апостолов. Те са свестни и си разбират от работата. Взимат малко дебело, но за такива неща... мисля че си заслужава. Ако има да се прави нещо с гарнитури и т.н. може да ми пишеш. Знам перфектния човек в Бургас. Поздрави Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
rosko Публикувано 11 август 2010 Сподели Публикувано 11 август 2010 Преди да забележа, че е в "червеното", климатика спря и се чу много силен пукот под колата. Мисля че съм покарал 1-2 мин. така. Нямя балончета в разширителния съд, и маркучите не се втвърдяват. Маслото си е на нормалното му ниво.Перките включва ли ги? Вдига ли температура, като работи на място? (т.е. повече от обичайното) Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
starshinata Публикувано 11 август 2010 Автор Сподели Публикувано 11 август 2010 Перките включва ли ги? Вдига ли температура, като работи на място? (т.е. повече от обичайното)Перката бачка, подържа нормална темп. , вчера даже я покарах малко, всичко беше 6.Ще си допълвам май водица докато не ми се отвори път към Сф или Пловдив. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
rosko Публикувано 11 август 2010 Сподели Публикувано 11 август 2010 Мисля, че е излишно да ти казвам много, ама много да внимаваш....... И умната, че и ти като мене жени и деца возиш, предприемай пътуванията внимателно :icon_angel: Пък дано да е нещо случайно, знам ли..... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
starshinata Публикувано 11 август 2010 Автор Сподели Публикувано 11 август 2010 Мисля, че е излишно да ти казвам много, ама много да внимаваш....... И умната, че и ти като мене жени и деца возиш, предприемай пътуванията внимателно :icon_angel: Пък дано да е нещо случайно, знам ли.....Благодаря на всички за помоща, вече ще тръгвам на път с галоните с вода и очите ми приковани на датчика . Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
rafaelo Публикувано 11 август 2010 Сподели Публикувано 11 август 2010 Успех колега. Стикам палци всичко да мине ок :icon_thumbup: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
starshinata Публикувано 17 август 2010 Автор Сподели Публикувано 17 август 2010 Здравейте отново, преди малко се прибрах от почивката и бързам да споделя и да помоля за още помощ относно моя проблем. На връщане от Слънчев бряг, още в началото на завоите колата започна да вдига температура, този път я хванах на време, изхвърляще вода от маркучето на разширителния съд. Самия съд беше пълен, но в радиатора нямаше вода и трябваше да допълня към 3литра. След това ме изкара до Търговище без проблем, само на Варна долях към 200мл(предполагам ,че се е намествало още за това да е трябвало доливане). Може ли да от това, че на самите завои направих две-три изпреварвания с повечко "настъпване"? И защо въобще изхвърля вода. Благодаря предварително за вашите отговори. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mario64 Публикувано 17 август 2010 Сподели Публикувано 17 август 2010 Свали си радиатора и го почисти хубаво и отвън и вътре ..После си вземи и една нова капачка и мисля че проблема ти ще изчезне.. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Mitsubishi Публикувано 17 август 2010 Сподели Публикувано 17 август 2010 Колега, не е нормално да изхвърля вода/антифриз както и да я настъпваш. Колата ти прегрява, вероятни причини - запушен радиатор, лошо работеща водна помпа или дефектен термостат. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BAlexandrov Публикувано 17 август 2010 Сподели Публикувано 17 август 2010 За да липсва вода в радиатора, а в разширителното казанче да има мисля, че най-вероятно е проблем с гарнитурата на главата и от там надува. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
starshinata Публикувано 17 август 2010 Автор Сподели Публикувано 17 август 2010 Благодаря за отговорите, дано с промивка да се оправят нещата. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Admin Светльо Ангелов Публикувано 17 август 2010 Admin Сподели Публикувано 17 август 2010 Както ти каза Марин, два поста по нагоре виж капачката на радиатора. Тя играе също ролята на клапа! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
starshinata Публикувано 18 август 2010 Автор Сподели Публикувано 18 август 2010 Както ти каза Марин, два поста по нагоре виж капачката на радиатора. Тя играе също ролята на клапа!Продават ли се нови капачки (къде?) или да търся втора употреба. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Lyubo Dimitrov Публикувано 18 август 2010 Сподели Публикувано 18 август 2010 (редакция) Продават ли се нови капачки (къде?) или да търся втора употреба.Оригиналната едва ли ще е скъпа. Можеш да си поръчаш например от тук, в темата на mitsu13 или ЛС на Miroslav . Редактирано 18 август 2010 от Lyubo Dimitrov Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
starshinata Публикувано 18 август 2010 Автор Сподели Публикувано 18 август 2010 Оригиналната едва ли ще е скъпа. Можеш да си поръчаш например от тук, в темата на mitsu13 или ЛС на Miroslav .Благодаря, сега ще направя запитване. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.