Mitsubishi`Boy Публикувано 5 август 2010 Сподели Публикувано 5 август 2010 (редакция) Здравейте, колеги налага ми се да сменям предни амортисьори на колт 5, избора опира до три марки амортисьори на които славата е добра, въпроса е че не мога да се реша коя е по-добрата марка от трите, цените им доло горе са на кантар, но това не е показател за качество! Надявам се чрез вашите мнения и опит да взема правилното решение!? ПП: Малко въпросче занакрая, може ли някой да обясни съществената разлика между газов и маслен амортисьор!? Редактирано 5 август 2010 от Mitsubishi`Boy Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
milenjs Публикувано 5 август 2010 Сподели Публикувано 5 август 2010 Няма какво да се чудиш - KYB. За газ - масло - това е флуида с който са напълнени и който гаси вибрациите, по принцип газовите са по твърди /спортни/ а маслените - за возия ;) Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mmaanekena Публикувано 5 август 2010 Сподели Публикувано 5 август 2010 Каяба,карал сьм ги,добри са,дьржат здраво и возията им е хубава,мойте бяха и оранжеви та стояха и красиво на колата. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
HolyMan Публикувано 5 август 2010 Сподели Публикувано 5 август 2010 Аз карах на стария ми Колт точно с Монро отпред (Monroe Reflex), които са с някаква система от клапани или нещо такова, което ги кара да са меки при неравности и твърди в завой (рязко и плавно натоварване съответно). Доста добре се държаха и като здравина и като поведение, като единствения проблем е че Колта е нисичък и като са по-меки при рязко натоварване при слизане от бордюри на задна честичко задираше ухото за теглене отпред. Иначе наистина колата беше стабилна в завой и относително добре понасяше дупките. Та ако търсиш нещо средно между комфорт и поведение - това е твоя избор. Ако търсиш главно поведение на пътя без надуване на бюджета - KYB изглеждат като избора. BOGE някак не ме влекат Иначе за персонално мнение - ако на сегашния си Колт ми се наложи да сменя амортесьорите, бих огледал KYB, Koni, Tokico. Газови, твърдички но поносими Монрото само заради проблема с големите денивелации би ме загубило и то главно заради това че бронята на сегашната ми кола е с 4 пръста по-ниска от старата ;) Дано съм помогнал в избора! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Емил Димитров Публикувано 6 август 2010 Сподели Публикувано 6 август 2010 Моя колт е с газови амортисьори Монро (така дойде от Германия). Колата е изключително стабилна, въпреки че не знам кога са слагани и колко са карани, аз ги карам 3 години вече. Поведението на колата е много по-добро от това на колта на жената който е със каяба. Дано да ме изкарат още доста време, но стигне ли се до смяна пак ще си търся същите. И нямам такива проблеми каквито колегата пише, че при рязко слизане потъва колата. Вярно возията е като на лагерна количка в сравнение с колта на жената, но пък седи като трупче на пътя. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
XEN Публикувано 6 август 2010 Сподели Публикувано 6 август 2010 Моя колт е с газови амортисьори Монро (така дойде от Германия). Колата е изключително стабилна, въпреки че не знам кога са слагани и колко са карани, аз ги карам 3 години вече. Поведението на колата е много по-добро от това на колта на жената който е със каяба. Дано да ме изкарат още доста време, но стигне ли се до смяна пак ще си търся същите. И нямам такива проблеми каквито колегата пише, че при рязко слизане потъва колата. Вярно возията е като на лагерна количка в сравнение с колта на жената, но пък седи като трупче на пътя.Абе Монро-то от Германия може да няма много общо с това от БГ. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Емил Димитров Публикувано 6 август 2010 Сподели Публикувано 6 август 2010 Абе Монро-то от Германия може да няма много общо с това от БГ. Безспорно може и да е така А ти виж темата за срещите и не се скатавай! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
HolyMan Публикувано 7 август 2010 Сподели Публикувано 7 август 2010 Моя колт е с газови амортисьори Монро (така дойде от Германия). Колата е изключително стабилна, въпреки че не знам кога са слагани и колко са карани, аз ги карам 3 години вече. Поведението на колата е много по-добро от това на колта на жената който е със каяба. Дано да ме изкарат още доста време, но стигне ли се до смяна пак ще си търся същите. И нямам такива проблеми каквито колегата пише, че при рязко слизане потъва колата. Вярно возията е като на лагерна количка в сравнение с колта на жената, но пък седи като трупче на пътя. Емо, не е ясно немците дали не са боднали по-яки пружини заедно с амортесьорите, че те имат тоя навик... Това е една от малкото позволени модификации там и разцъкват. Така че затова може да вози твърдичко и да няма много ход окачаването както при моя стария кош Примерно мойта сегашната е с доста по-меки амортесьори спрямо старото монро, комфорта е по-добър, но пружините ги усещам същите, защото хода на окачването е същия. Щом твойта вози като лагерница, според мен има нещо с пружините също Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Емил Димитров Публикувано 8 август 2010 Сподели Публикувано 8 август 2010 Виж за пружините нямам идея.. Колата е била от район със корава зима, защото немеца я е пръскал на машина с боди от долу. Подкалниците, пружините, дори амортисьорите бяха в боди. Един ден като бях слязал в канала на гаража да я огледам и изтътках ламаринката на единия амортисьор - преден, после и на задния и видях, че и предни и задни са монро. Обаче, вози доста твърдо. С 15-ките си е точно като лагерна количка. Зимата с 13-ките по-бива, но пак не е като колта на жената. Нейния вози доста по-меко. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Inv1sible Публикувано 6 октомври 2010 Сподели Публикувано 6 октомври 2010 Колеги, връщам малко стара тема отново но да попитам какво стана в крайна сметка ? Какво взе и доволен ли си ? Налага се на Галант-а да сменям предни, държа да запазя приятната мека возия, не съм състезател. Какво ще препоръчате ? Мерси, Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.