BallAtriX Публикувано 10 юли 2010 Сподели Публикувано 10 юли 2010 Не е нормално и при мен има леко задържане,но си влиза 2-рата. Всичко е от синхронизатора,но не си мислете че само нашите коли имат този проблем. И (уж) най-здравите коли VW го имат същия проблем,както и много други марки,но със синхронизатор 2-ра употреба не си мислете,че ще изкарате много време,особено ако колата донор е карана много време градско. Не знам за другите модели , но карам едно служебно VW caddy SDI - баничарка ,Кара се душманската и по цял ден , полу офроуд , скоростите ги включвам без съединител никакъв дерт , влизат си както нормално превключване . Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Lyubo Dimitrov Публикувано 10 юли 2010 Сподели Публикувано 10 юли 2010 (редакция) Съединителя се регулира от педала, виж в мануала, не съм го правил но Пламен ми го настрои за 2 минути, заври се с един фенер при педалите и огледай... ...Кадито като стане на 10 годинки пак ще говорим, карал съм 2 VW-та общо 5 години и последното го продадох именно щото първа от време на време не искаше да влезе или влизаше задна... Редактирано 10 юли 2010 от Lyubo Dimitrov Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BallAtriX Публикувано 10 юли 2010 Сподели Публикувано 10 юли 2010 Съединителя се регулира от педала, виж в мануала, не съм го правил но Пламен ми го настрои за 2 минути, заври се с един фенер при педалите и огледай... ...Кадито като стане на 10 годинки пак ще говорим, карал съм 2 VW-та общо 5 години и последното го продадох именно щото първа от време на време не искаше да влезе или влизаше задна... Кадито е 16+ годишно . Не отварям капака на двигателя , карал съм го 20 км лятото , без ремък на водната помпа ( скъса се ) и не прегря , желязно е Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Lyubo Dimitrov Публикувано 10 юли 2010 Сподели Публикувано 10 юли 2010 (редакция) А, знам ги тези... без да се засягаш, ама бас ловя че иска да спре някъде и да се разпадне .. Редактирано 10 юли 2010 от Lyubo Dimitrov Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vladimirov Публикувано 10 юли 2010 Сподели Публикувано 10 юли 2010 Не отварям капака на двигателя Тука нещо послъгваш. Почти 110% съм сигурен че течността за чистачки се налива точно там, същото важи и за маслото, ама не пречи и да караш без масло след като го е изгорило до край... Или по скоро, защото е служебно и не е твоя работа да ровиш под капака. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
milenjs Публикувано 11 юли 2010 Сподели Публикувано 11 юли 2010 Съединителя се регулира от педала, виж в мануала, не съм го правил но Пламен ми го настрои за 2 минути, заври се с един фенер при педалите и огледай... То добре но като погледнах мануалите за разстоянието на педала от пода до зацепване в руските пише 45мм, в английския вариант - 125мм. или повече и се чудя кое е вярно. Моя е доста под това - 20-30мм. отделя/зацепва много ниско. Пък и не видях да пише как се регулира това разстояние, дават само една гайка към привода на главния цилиндър но пише за нея че е за целия ход на педала. За хода на зацепване/отделяне споменават само да се провери и ако не е наред има проблем или с влязъл въздух или с цилиндрите.Преди да сменя съединителя /преди 50000км./ си отделяше горе, освен съединителя съм подменил с ремонтен комплект и долната помпа. Та с две думи - регулира ли се, саморегулира ли се този ход? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Lyubo Dimitrov Публикувано 11 юли 2010 Сподели Публикувано 11 юли 2010 Както ти казах, със сигурност се регулира къде да отделя, Ходил съм при Пламен и ми го е настройвал поне 2 пъти. Навираше се при педалите с гаечен ключ, така че от там става, друг е въпроса как точно. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BallAtriX Публикувано 11 юли 2010 Сподели Публикувано 11 юли 2010 (редакция) А, знам ги тези... без да се засягаш, ама бас ловя че иска да спре някъде и да се разпадне .. Съжалавам че спамим излишно темата .Няма какво да се засягам , говорим си за нещата реално А относно кадито - и помен няма от разпадане , а се кара 70% от времето по черни пътища ( без асфалт с много дупки ) . Аз не харесвам VW изобщо , но когато нещо е здраво и работи - не мога да не го призная .Не тропат спирачни апарати , не тропа окачването ( въпреки че не помня кога е сменяно нещо по него ) .Ако имаш път към централна БГ ела да го покараш , да се убедиш Тука нещо послъгваш. Почти 110% съм сигурен че течността за чистачки се налива точно там, същото важи и за маслото, ама не пречи и да караш без масло след като го е изгорило до край... Или по скоро, защото е служебно и не е твоя работа да ровиш под капака. Е не го разбирай буквално , то е ясно че вода и масло се наливат , но само толкова , даже и по някой път и нафта наливам :icon_rock: Редактирано 11 юли 2010 от BallAtriX Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vladimirov Публикувано 11 юли 2010 Сподели Публикувано 11 юли 2010 Сега ще кажеш, че на Carisma-та всеки път и вдигаш капака. Аз го вдигам само течност за чистачки и съм сменил крушката на единия габарит. Като реших да сменям свещите в сервиза го гледаха като полезно изкопаемо как може да има толкова прахуляк под капака, след това го поизчистих разбира се. Като става въпрос за съединителя, някой забелязал ли е да му почернява течността ? Моята я смених и след няколко месеца почерня, после разбърках съдържанието заедно с утайката и го изтеглих и смених с нова. Сложих и едно парцалче отгоре и до сега не е почерняла течността, което ме навежда на мисълта, че филтърната капачка се е прецакала. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Lyubo Dimitrov Публикувано 11 юли 2010 Сподели Публикувано 11 юли 2010 (редакция) Тази тема виж и действай. Моите помпи са нови и двете и си стои бистра течността. А черното е от полуразложените вече уплътнения в помпите. И не се бави, че моята долната беше фанала и ръжда (от не сменяна спирачна течност предполагам) и не ставаше за ремонтен комплект само, добре че си намерих помпа NTP на цена малко над оригиналния ремонтен комплект. Редактирано 11 юли 2010 от Lyubo Dimitrov Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
milenjs Публикувано 11 юли 2010 Сподели Публикувано 11 юли 2010 Абе каквото и да си говорим кекави са си скоростите на Митсубиши. Явно от неспазване на времената за смяна на маслото от предишните им собственици или просто са си капризни... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 11 юли 2010 Сподели Публикувано 11 юли 2010 Абе каквото и да си говорим кекави са си скоростите на Митсубиши. Явно от неспазване на времената за смяна на маслото от предишните им собственици или просто са си капризни...И от двете по малко.....................педала на съединителя се регулира ................. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vladimirov Публикувано 11 юли 2010 Сподели Публикувано 11 юли 2010 И в крайна сметка филтърната капачка има ли я като резервна част или върви с помпата? Ако щеше да се скапва до сега да е станало, извадил съм поне два пъти обема на всичката гума, която може да се побере в тия помпи, първия път излизаше като грес, после пак имаше много мътилка. Последния път като сложих парцалчето към половин година е чиста, така че си мисля че е от капачката и някой ден ще я разглобя или сменя с нова. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
JOKERRR Публикувано 13 юли 2010 Автор Сподели Публикувано 13 юли 2010 Колега аз не мисля, че това е проблем.. Все си мисля, че нарочно са направили така, че да не си съсипваме бързо колиците. Ако карам с 40 и искам да върна от 3-та на 2-ра - ако натисна само съединителя и опитам да превключа не ме пуска, но ако подам газ да вдигна малко оборотите.. натискам съединителя и превключва без никакъв проблем. Не знам това дали е нормално да е така или не.. но пък виждам логика в него и му свикнах.. та не ми прави впечатление вече ;) Просто като връщаш скорости малко междинна газ ;) Ще чакам да кажеш как се е развил въпроса при теб И аз свикнах с моята с междинна газ и мислех точно като теб че е направено с умисал, но като разглобиха кутията и като видях синхронизаторите май си е направо от тях, утре уж ще е готова колата като я пробвам ще пиша. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
milenjs Публикувано 13 юли 2010 Сподели Публикувано 13 юли 2010 Добре де, защо при мен с междинна газ не се получава, пак си хърка /ше/ от 3-та на 2-ра. Сега с добавката в маслото е по-добре. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mario64 Публикувано 13 юли 2010 Сподели Публикувано 13 юли 2010 Добре де, защо при мен с междинна газ не се получава, пак си хърка /ше/ от 3-та на 2-ра. Не го правиш както трябва..То едно време на Молотовките (дето изобщо нямаха синхронизатори) с междинна газ, скоростите си влизаха като пирон в кисело мляко..:D Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
milenjs Публикувано 13 юли 2010 Сподели Публикувано 13 юли 2010 Абе на Колта /лека му пръст/ можеше да го карам и без съединител, като го вкарам в оборот си влизаха скоростите и без съединител. А тук - абсурд. Да не би защото Колт-а беше с вакум към скоростите? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
JOKERRR Публикувано 19 юли 2010 Автор Сподели Публикувано 19 юли 2010 Колеги като смених синхронизаторите на 1-ва и 2-ра и двете муфи всичко се оправи скоростите влизат като пирон в кисело мляко и от доста висока скорост си влиза и първа и втора така сменяй колега. Благодаря и на колегата който ми намери синхронизаторите. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
TASSO Публикувано 19 юли 2010 Сподели Публикувано 19 юли 2010 Колеги като смених синхронизаторите на 1-ва и 2-ра и двете муфи всичко се оправи скоростите влизат като пирон в кисело мляко и от доста висока скорост си влиза и първа и втора така сменяй колега. Благодаря и на колегата който ми намери синхронизаторите. Честито колега, я сподели като пари как ти излезе.. все пак съм беден студент :icon_blush: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
JOKERRR Публикувано 23 юли 2010 Автор Сподели Публикувано 23 юли 2010 Честито колега, я сподели като пари как ти излезе.. все пак съм беден студент :icon_blush: 80лв за синхронизаторите и муфите и 120лв за труд. Мисля че е нормално. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 23 юли 2010 Сподели Публикувано 23 юли 2010 80лв за синхронизаторите и муфите и 120лв за труд. Мисля че е нормално.Това за кой град става въпрос колега???И 80 лв. и двата синхронизатора ( и то на 2-ра предавка ) ми се струва много съмнително......................Втора ръка ли са? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Milen_z Публикувано 23 юли 2010 Сподели Публикувано 23 юли 2010 Ами втора ръка са определено. То само нов синхронизатор за 2-ра скорост, последно като купувах беше около 230лв. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 23 юли 2010 Сподели Публикувано 23 юли 2010 Ами втора ръка са определено. То само нов синхронизатор за 2-ра скорост, последно като купувах беше около 230лв.Точно за това попитах ................. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.