JOKERRR Публикувано 8 юли 2010 Сподели Публикувано 8 юли 2010 Колеги имам проблем с синхронизаторите за 1-ва и 2-ра ако има някой разглобена кутия да помага или знае откъде мога да намеря. Колата е 2.0GTD. Кутията е разглобена при майстора. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
TASSO Публикувано 8 юли 2010 Сподели Публикувано 8 юли 2010 Колеги имам проблем с синхронизаторите за 1-ва и 2-ра ако има някой разглобена кутия да помага или знае откъде мога да намеря. Колата е 2.0GTD. Кутията е разглобена при майстора. Колега, не че мога да ти помогна, но ако можеш сподели по точно какъв ти е проблема.. ако попадна на нещо подобно да знам и да ти кажа Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
alex2511 Публикувано 8 юли 2010 Сподели Публикувано 8 юли 2010 Колеги имам проблем с синхронизаторите за 1-ва и 2-ра ако има някой разглобена кутия да помага или знае откъде мога да намеря. Колата е 2.0GTD. Кутията е разглобена при майстора. Колега имам синхронизатори. Обади ми се. Тел. ми е 0899400255 Алекс Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
JOKERRR Публикувано 8 юли 2010 Автор Сподели Публикувано 8 юли 2010 Колега, не че мога да ти помогна, но ако можеш сподели по точно какъв ти е проблема.. ако попадна на нещо подобно да знам и да ти кажа Ами майстора каза че трябва да се сменят синхронизаторите на 1-ва и 2-ра скорост и муфата. Имам и снимки на синхронизаторите ще пробвам да ги кача. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
JOKERRR Публикувано 8 юли 2010 Автор Сподели Публикувано 8 юли 2010 Ето и малко снимки. http://yfrog.com/5j25263943jhttp://yfrog.com/3z10072781jhttp://yfrog.com/jyimg0456xjhttp://yfrog.com/03img0457zljhttp://yfrog.com/giimg0459ljhttp://yfrog.com/mqimg0460j Майстора ми каза че е най-добре да се сменят и външната и вътрешната муфа, вие какво ще кажете. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
somalietsa Публикувано 8 юли 2010 Сподели Публикувано 8 юли 2010 Майстора ми каза че е най-добре да се сменят и външната и вътрешната муфа, вие какво ще кажете.Ще кажеме да прочетеш пост номер 3. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
milenjs Публикувано 8 юли 2010 Сподели Публикувано 8 юли 2010 Е не така колега ;) Като се има в предвид какви са кекави тези скоростни кутии по добре е да се сменят ако има съмнение за износване. Да не се налага после пак отваряне.И да ползвам темата на колегата, някой знае ли колко струват тези синхоризатори, по точно за 2-та, пък и за 1-ва. Че и аз имам проблем с тях, преди 50 000 сменя лагер на първичната ос + феродов и лагер и тогава на пръв поглед бяха ок ама от 6-7 месеца хърка при включване на 2-ра. Като е студена кутията ОК, след 10-на минути като загрее и почва :( Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mmaanekena Публикувано 8 юли 2010 Сподели Публикувано 8 юли 2010 Е не така колега ;) Като се има в предвид какви са кекави тези скоростни кутии по добре е да се сменят ако има съмнение за износване. Да не се налага после пак отваряне.И да ползвам темата на колегата, някой знае ли колко струват тези синхоризатори, по точно за 2-та, пък и за 1-ва. Че и аз имам проблем с тях, преди 50 000 сменя лагер на първичната ос + феродов и лагер и тогава на пръв поглед бяха ок ама от 6-7 месеца хърка при включване на 2-ра. Като е студена кутията ОК, след 10-на минути като загрее и почва :(Като са студени скоростите тогава маслото е по гьсто и затова не ти хьркат,като загреят маслото става по рядко и ти се явява проблема,можеш да се спасиш временно с добавка за маслото в скоростите Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Milen_z Публикувано 8 юли 2010 Сподели Публикувано 8 юли 2010 Ако синхронизаторите са като на снимките на колегата по-горе........тогава не добавка, ами и с грес да я напълните все ще е един резултата...... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
JOKERRR Публикувано 9 юли 2010 Автор Сподели Публикувано 9 юли 2010 Е не така колега ;) Като се има в предвид какви са кекави тези скоростни кутии по добре е да се сменят ако има съмнение за износване. Да не се налага после пак отваряне.И да ползвам темата на колегата, някой знае ли колко струват тези синхоризатори, по точно за 2-та, пък и за 1-ва. Че и аз имам проблем с тях, преди 50 000 сменя лагер на първичната ос + феродов и лагер и тогава на пръв поглед бяха ок ама от 6-7 месеца хърка при включване на 2-ра. Като е студена кутията ОК, след 10-на минути като загрее и почва :( Колега аз бях чел някъде че имало някакво масло за кутията но било по скъпичко и можело да се кара поне още 3-4 години, ама не си спомням в коя тема беше точно. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
milenjs Публикувано 9 юли 2010 Сподели Публикувано 9 юли 2010 Абе не става, аз тези дни го смених ей така за проба да видя. Сложиш за 25лв. литъра 75w90 флуш но разлика няма никаква - като е студена е ОК, след 10-на мин. почва пак да хърка. Така че решението е смяна на синхронизаторите та да попитам и аз - колко ли струват нови? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Lyubo Dimitrov Публикувано 9 юли 2010 Сподели Публикувано 9 юли 2010 (редакция) та да попитам и аз - колко ли струват нови?Извади си номерата по този каталог и после си провери ориентировъчно цени в този сайтДо колкото съм гледал, за втора е доста скъп, другите май са по около 30-40 лв. Редактирано 9 юли 2010 от Lyubo Dimitrov Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mario64 Публикувано 9 юли 2010 Сподели Публикувано 9 юли 2010 Абе не става, аз тези дни го смених ей така за проба да видя. Сложиш за 25лв. литъра 75w90 флуш но разлика няма никаква - като е студена е ОК, след 10-на мин. почва пак да хърка. Трябваше да опиташ с Нигрол..Това дето си сложил е много рядко .. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
milenjs Публикувано 9 юли 2010 Сподели Публикувано 9 юли 2010 (редакция) Бат Марине ти сериозно ли го казваш че понякога така ги пускаш че трудно се усеща човек ;) Щот тук пише - НИГРОЛ – минерално масло експлуатационна група ТМ-1. Прилага се при смазване на зъбни, спирално-конически, червячни передавки при невисоки контактни напрежения (до 600 МПа) и температура до 90°С, а също в трансмисии на устарели селскостопански техники. Не се прилага в съвременни автомобилни трансмисии. Прегледах ги от сайта, цените са от 20-25 евро за доставчик Крайслер, на Митсубисхи цената е х2. Та това дали значи че за 100-на евро може да се сменят всичките? Редактирано 9 юли 2010 от milenjs Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vladimirov Публикувано 9 юли 2010 Сподели Публикувано 9 юли 2010 Аз насело имам някаква графитна смазка от времето на СССР, полутвърда субстанция - мисля, че ще се получи по-добре. :icon_hmm: А и да питам нормално ли е при превключване от втора на трета над 5000-6000 оборота понякога се е случвало изхърква и да не ще да включи докато не спаднат малко оборотите. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
TASSO Публикувано 9 юли 2010 Сподели Публикувано 9 юли 2010 Аз насело имам някаква графитна смазка от времето на СССР, полутвърда субстанция - мисля, че ще се получи по-добре. :icon_hmm: А и да питам нормално ли е при превключване от втора на трета над 5000-6000 оборота понякога се е случвало изхърква и да не ще да включи докато не спаднат малко оборотите. Оборатите са ти били високи за тая скорост и затова така И при мен се случва като много цедя.. или като връщам скорости трябва да е с междинна газ особенно от 3-та за 2-ра или 2-ра за 1-ва Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mario64 Публикувано 9 юли 2010 Сподели Публикувано 9 юли 2010 Бат Марине ти сериозно ли го казваш че понякога така ги пускаш че трудно се усеща човек ;) Щот тук пише - Сериозен съм като инфаркт ..Аз като се шегувам, ползвам съответно и емоушъни ..:PНедей гледа там какво пише, забравили са да пишат че става и за лек и за скоростни кутии като твоята..:DНищо не пречи да опиташ, най много да вземе да включва добре и като е топло маслото ... Само зимата като палиш, ще трябва да държиш натиснат съединителя, че иначе колата се движи и като е освободена от скорост...:lol: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
stevensgr Публикувано 9 юли 2010 Сподели Публикувано 9 юли 2010 Около 200 и нещо беше синхронизатора за 2-рата предавка,за Галант EA2A . Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
JOKERRR Публикувано 10 юли 2010 Автор Сподели Публикувано 10 юли 2010 Оборатите са ти били високи за тая скорост и затова така И при мен се случва като много цедя.. или като връщам скорости трябва да е с междинна газ особенно от 3-та за 2-ра или 2-ра за 1-ва Твоят проблем е абсолютно като моя от 3 на 2 и от 2 на 1 и от място на 1 проблем, аз си я карам нормално но като се качи друг човек и става проблем . Намерил съм синхронизатори колегата по нагоре където писа ми изпрати втора употреба са но мисля че ще свършат работа запазени са, като ги смени майстора пак ще пиша. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
TASSO Публикувано 10 юли 2010 Сподели Публикувано 10 юли 2010 Твоят проблем е абсолютно като моя от 3 на 2 и от 2 на 1 и от място на 1 проблем, аз си я карам нормално но като се качи друг човек и става проблем . Намерил съм синхронизатори колегата по нагоре където писа ми изпрати втора употреба са но мисля че ще свършат работа запазени са, като ги смени майстора пак ще пиша. Колега аз не мисля, че това е проблем.. Все си мисля, че нарочно са направили така, че да не си съсипваме бързо колиците. Ако карам с 40 и искам да върна от 3-та на 2-ра - ако натисна само съединителя и опитам да превключа не ме пуска, но ако подам газ да вдигна малко оборотите.. натискам съединителя и превключва без никакъв проблем. Не знам това дали е нормално да е така или не.. но пък виждам логика в него и му свикнах.. та не ми прави впечатление вече ;) Просто като връщаш скорости малко междинна газ ;) Ще чакам да кажеш как се е развил въпроса при теб Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
stevensgr Публикувано 10 юли 2010 Сподели Публикувано 10 юли 2010 Не е нормално и при мен има леко задържане,но си влиза 2-рата. Всичко е от синхронизатора,но не си мислете че само нашите коли имат този проблем. И (уж) най-здравите коли VW го имат същия проблем,както и много други марки,но със синхронизатор 2-ра употреба не си мислете,че ще изкарате много време,особено ако колата донор е карана много време градско. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Lyubo Dimitrov Публикувано 10 юли 2010 Сподели Публикувано 10 юли 2010 (редакция) Стига ве, със 40 от 3 на втора не забелязвам как си влиза изобщо, а често го правя когато трябва да намаля преди по-остър завой... , виж на първа да върна в движение е по-сложно и долу-горе отговаря на описанието, но мисля че това е нормално да е така .. Редактирано 10 юли 2010 от Lyubo Dimitrov Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vladimirov Публикувано 10 юли 2010 Сподели Публикувано 10 юли 2010 Ако карам с 40 и искам да върна от 3-та на 2-ра - ако натисна само съединителя и опитам да превключа не ме пуска Трябва да е така само на първа, ама съм чувал че има и такива, които по някакъв начин премахват защитата на 1 скорост и излитат... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
milenjs Публикувано 10 юли 2010 Сподели Публикувано 10 юли 2010 Днес купих една добавка на Лики Моли за скорости за да пробвам. След като я сложих направих едно кръгче (2-3км.) и за сега отзивите ми са само положителни. Влизат по-мазно скоростите, от 3-та на 2-ра включвам и с около 50-60км/ч. почти без проблем /няма хъркане/. Дано като я поразкарам се подобри още Остана обаче едно усещане при включване като че ли включва с удар а не плавно. И усещането при преместване на лоста на скоростите е такова - на 1-2-3-та включва с усилие и щтракане :(Другото което се чудя е как се регулира съединителя че след смяната му отделя много долу, на 1-2см. от пода... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vladimirov Публикувано 10 юли 2010 Сподели Публикувано 10 юли 2010 Мисля, че така трябва да се сменят - с леко усилие до средата на хода някъде и после си влиза само, може да се усети нещо като изщракване върху лоста. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.