Премини към съдържание

Проблем с Синхронизатори


Препоръчано мнение

Колеги имам проблем с синхронизаторите за 1-ва и 2-ра ако има някой разглобена кутия да помага или знае откъде мога да намеря. Колата е 2.0GTD. Кутията е разглобена при майстора.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колеги имам проблем с синхронизаторите за 1-ва и 2-ра ако има някой разглобена кутия да помага или знае откъде мога да намеря. Колата е 2.0GTD. Кутията е разглобена при майстора.

 

Колега, не че мога да ти помогна, но ако можеш сподели по точно какъв ти е проблема.. ако попадна на нещо подобно да знам и да ти кажа

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колеги имам проблем с синхронизаторите за 1-ва и 2-ра ако има някой разглобена кутия да помага или знае откъде мога да намеря. Колата е 2.0GTD. Кутията е разглобена при майстора.

 

Колега имам синхронизатори. Обади ми се.

 

Тел. ми е 0899400255

Алекс

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колега, не че мога да ти помогна, но ако можеш сподели по точно какъв ти е проблема.. ако попадна на нещо подобно да знам и да ти кажа

 

Ами майстора каза че трябва да се сменят синхронизаторите на 1-ва и 2-ра скорост и муфата. Имам и снимки на синхронизаторите ще пробвам да ги кача.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ето и малко снимки.

 

http://yfrog.com/5j25263943j

http://yfrog.com/3z10072781j

http://yfrog.com/jyimg0456xj

http://yfrog.com/03img0457zlj

http://yfrog.com/giimg0459lj

http://yfrog.com/mqimg0460j

 

Майстора ми каза че е най-добре да се сменят и външната и вътрешната муфа, вие какво ще кажете.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Майстора ми каза че е най-добре да се сменят и външната и вътрешната муфа, вие какво ще кажете.

Ще кажеме да прочетеш пост номер 3.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Е не така колега ;)

Като се има в предвид какви са кекави тези скоростни кутии по добре е да се сменят ако има съмнение за износване. Да не се налага после пак отваряне.

И да ползвам темата на колегата, някой знае ли колко струват тези синхоризатори, по точно за 2-та, пък и за 1-ва. Че и аз имам проблем с тях, преди 50 000 сменя лагер на първичната ос + феродов и лагер и тогава на пръв поглед бяха ок ама от 6-7 месеца хърка при включване на 2-ра. Като е студена кутията ОК, след 10-на минути като загрее и почва :(

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Е не така колега ;)

Като се има в предвид какви са кекави тези скоростни кутии по добре е да се сменят ако има съмнение за износване. Да не се налага после пак отваряне.

И да ползвам темата на колегата, някой знае ли колко струват тези синхоризатори, по точно за 2-та, пък и за 1-ва. Че и аз имам проблем с тях, преди 50 000 сменя лагер на първичната ос + феродов и лагер и тогава на пръв поглед бяха ок ама от 6-7 месеца хърка при включване на 2-ра. Като е студена кутията ОК, след 10-на минути като загрее и почва :(

Като са студени скоростите тогава маслото е по гьсто и затова не ти хьркат,като загреят маслото става по рядко и ти се явява проблема,можеш да се спасиш временно с добавка за маслото в скоростите :yes3:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ако синхронизаторите са като на снимките на колегата по-горе........тогава не добавка, ами и с грес да я напълните все ще е един резултата......

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Е не така колега ;)

Като се има в предвид какви са кекави тези скоростни кутии по добре е да се сменят ако има съмнение за износване. Да не се налага после пак отваряне.

И да ползвам темата на колегата, някой знае ли колко струват тези синхоризатори, по точно за 2-та, пък и за 1-ва. Че и аз имам проблем с тях, преди 50 000 сменя лагер на първичната ос + феродов и лагер и тогава на пръв поглед бяха ок ама от 6-7 месеца хърка при включване на 2-ра. Като е студена кутията ОК, след 10-на минути като загрее и почва :(

 

Колега аз бях чел някъде че имало някакво масло за кутията но било по скъпичко и можело да се кара поне още 3-4 години, ама не си спомням в коя тема беше точно.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Абе не става, аз тези дни го смених ей така за проба да видя. Сложиш за 25лв. литъра 75w90 флуш но разлика няма никаква - като е студена е ОК, след 10-на мин. почва пак да хърка. Така че решението е смяна на синхронизаторите та да попитам и аз - колко ли струват нови?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

та да попитам и аз - колко ли струват нови?

Извади си номерата по този каталог и после си провери ориентировъчно цени в този сайт

До колкото съм гледал, за втора е доста скъп, другите май са по около 30-40 лв.

Редактирано от Lyubo Dimitrov
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Абе не става, аз тези дни го смених ей така за проба да видя. Сложиш за 25лв. литъра 75w90 флуш но разлика няма никаква - като е студена е ОК, след 10-на мин. почва пак да хърка.

Трябваше да опиташ с Нигрол..Това дето си сложил е много рядко ..:)
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Бат Марине ти сериозно ли го казваш че понякога така ги пускаш че трудно се усеща човек ;) Щот тук пише -

НИГРОЛ – минерално масло експлуатационна група ТМ-1. Прилага се при смазване на зъбни, спирално-конически, червячни передавки при невисоки контактни напрежения (до 600 МПа) и температура до 90°С, а също в трансмисии на устарели селскостопански техники. Не се прилага в съвременни автомобилни трансмисии.

 

Прегледах ги от сайта, цените са от 20-25 евро за доставчик Крайслер, на Митсубисхи цената е х2. Та това дали значи че за 100-на евро може да се сменят всичките?

Редактирано от milenjs
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Аз насело имам някаква графитна смазка от времето на СССР, полутвърда субстанция - мисля, че ще се получи по-добре.  :icon_hmm:

 

А и да питам нормално ли е при превключване от втора на трета над 5000-6000 оборота понякога се е случвало изхърква и да не ще да включи докато не спаднат малко оборотите.

 

 

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Аз насело имам някаква графитна смазка от времето на СССР, полутвърда субстанция - мисля, че ще се получи по-добре.  :icon_hmm:

 

А и да питам нормално ли е при превключване от втора на трета над 5000-6000 оборота понякога се е случвало изхърква и да не ще да включи докато не спаднат малко оборотите.

 

Оборатите са ти били високи за тая скорост и затова така :) И при мен се случва като много цедя.. или като връщам скорости трябва да е с междинна газ особенно от 3-та за 2-ра или 2-ра за 1-ва

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Бат Марине ти сериозно ли го казваш че понякога така ги пускаш че трудно се усеща човек ;) Щот тук пише -

 

 

 

Сериозен съм като инфаркт ..Аз като се шегувам, ползвам съответно и емоушъни ..:P

Недей гледа там какво пише, забравили са да пишат че става и за лек и за скоростни кутии като твоята..:D

Нищо не пречи да опиташ, най много да вземе да включва добре и като е топло маслото ... Само зимата като палиш, ще трябва да държиш натиснат съединителя, че иначе колата се движи и като е освободена от скорост...:lol:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Оборатите са ти били високи за тая скорост и затова така :) И при мен се случва като много цедя.. или като връщам скорости трябва да е с междинна газ особенно от 3-та за 2-ра или 2-ра за 1-ва

 

Твоят проблем е абсолютно като моя от 3 на 2 и от 2 на 1 и от място на 1 проблем, аз си я карам нормално но като се качи друг човек и става проблем :). Намерил съм синхронизатори колегата по нагоре където писа ми изпрати втора употреба са но мисля че ще свършат работа запазени са, като ги смени майстора пак ще пиша.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Твоят проблем е абсолютно като моя от 3 на 2 и от 2 на 1 и от място на 1 проблем, аз си я карам нормално но като се качи друг човек и става проблем :). Намерил съм синхронизатори колегата по нагоре където писа ми изпрати втора употреба са но мисля че ще свършат работа запазени са, като ги смени майстора пак ще пиша.

 

Колега аз не мисля, че това е проблем.. Все си мисля, че нарочно са направили така, че да не си съсипваме бързо колиците. Ако карам с 40 и искам да върна от 3-та на 2-ра - ако натисна само съединителя и опитам да превключа не ме пуска, но ако подам газ да вдигна малко оборотите.. натискам съединителя и превключва без никакъв проблем. Не знам това дали е нормално да е така или не.. но пък виждам логика в него и му свикнах.. та не ми прави впечатление вече ;) Просто като връщаш скорости малко междинна газ ;) Ще чакам да кажеш как се е развил въпроса при теб

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Не е нормално и при мен има леко задържане,но си влиза 2-рата. Всичко е от синхронизатора,но не си мислете че само нашите коли имат този проблем. И (уж) най-здравите коли VW го имат същия проблем,както и много други марки,но със синхронизатор 2-ра употреба не си мислете,че ще изкарате много време,особено ако колата донор е карана много време градско.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Стига ве, със 40 от 3 на втора не забелязвам как си влиза изобщо, а често го правя когато трябва да намаля преди по-остър завой... , виж на първа да върна в движение е по-сложно и долу-горе отговаря на описанието, но мисля че това е нормално да е така ..

Редактирано от Lyubo Dimitrov
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ако карам с 40 и искам да върна от 3-та на 2-ра - ако натисна само съединителя и опитам да превключа не ме пуска

 

Трябва да е така само на първа, ама съм чувал че има и такива, които по някакъв начин премахват защитата на 1 скорост и излитат...

 

 

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Днес купих една добавка на Лики Моли за скорости за да пробвам. След като я сложих направих едно кръгче (2-3км.) и за сега отзивите ми са само положителни. Влизат по-мазно скоростите, от 3-та на 2-ра включвам и с около 50-60км/ч. почти без проблем /няма хъркане/. Дано като я поразкарам се подобри още :)

Остана обаче едно усещане при включване като че ли включва с удар а не плавно. И усещането при преместване на лоста на скоростите е такова - на 1-2-3-та включва с усилие и щтракане :(

Другото което се чудя е как се регулира съединителя че след смяната му отделя много долу, на 1-2см. от пода...

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Мисля, че така трябва да се сменят - с леко усилие до средата на хода някъде и после си влиза само, може да се усети нещо като изщракване върху лоста.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...